Technické a administrativní náležitosti projektu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výuka anglického jazyka s interaktivní tabulí a e-learningem
Advertisements

Nejčastější chyby při kontrole žádosti o dotaci 9. výzva IOP - Komunikační infrastruktura veřejné správy Ing. Jana Břicháčková.
STAGE 14. CZ.1.07/1.1.24/ Registrační číslo: 1. června 2013Začátek projektu: 31. prosince 2014Konec projektu: 19 měsícůDoba trvání: ,17.
Projekt NTK v programu LR Stav prací k Štěpánka Žižková.
Podpora mikroregionů v Královéhradeckém kraji Ing. Pavlína Trpkošová Krajský úřad Královéhradeckého kraje Odbor regionálního rozvoje, cestovního ruchu.
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních školách CZ.1.07/1.1.07/
Projekt Svazu na podporu meziobecní spolupráce v ČR Projektový tým Svaz měst a obcí ČR Ostrava, 04. listopadu 2013.
Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání CZ.1.07/1.3.00/ Podpora profesního rozvoje učitelů v počátečním vzdělávání CZ.1.07/1.3.00/
MONITOROVACÍ ZPRÁVY v OP VK Seminář pro příjemce v rámci globálních grantů Olomouckého kraje Olomouc, 20. a 21. dubna 2009.
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
Vykazování věcných aktivit v rámci MZ Datum: Zpracovala: Mgr. Mária Borovská „Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Moravskoslezském.
Rozvoj klíčových kompetencí v praktických činnostech školy  projekt ZŠ Třebíč, Na Kopcích  realizace od do  přidělená dotace =
Tisková konference Vzdělávací projekt „Zdravá nemocnice“
Žádost o grant Co je v žádosti napsáno, musíte se dodržet Žádost se porovnává s údaji v monitorovací zprávě Ze žádosti vychází kontrolní orgány Příručka.
ZÁKLADNÍ PODMÍNKY PRO POSKYTOVÁNÍ A VYÚČTOVÁNÍ DOTACÍ 5. ledna 2011, Městský úřad Vsetín.
Specifické podmínky závěrečných Výzev 12. června 2014.
1 Dotace MPSV jako zdroj financování zaměstnanců v sociálních službách Praha, květen 2014 Mgr. Antonín Shejbal Odbor sociálních služeb.
Systémová podpora profesionálního výkonu sociální práce
CHCI BÝT JAKO VY ZŠ VELTRUSY Projekt schválený Zastupitelstvem Středočeského kraje v rámci 2. výzvy 2. globálního grantu v oblasti podpory 1.2 Rovné příležitosti.
Role CRR ČR v rámci administrace Výzvy č. 23
Nejčastější chyby při vyúčtování dotací EVVO z rozpočtu kraje Kontakt: Ing. Hana Jadviščoková
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
Centrum primární prevence Semiramis o.s. Ptácká 162, Mladá Boleslav Náplň práce lektorů Programů DPP.
Průběh realizace aktivit projektu TIME Průběh realizace aktivit projektu TIME Lenka Zábranská.
Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Jihočeském kraji“ Aktuální stav realizace projektu Ing. Jana Moravcová
Přijímací řízení na SPgŠ 2015 Pro školní rok 2015/2016.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
Phare 2003 RLZ Financování květen 2005 regionální informativní semináře.
Hradec Králové. -Vyplňuje se prostřednictvím aplikace Benefit7 ( zadost.cz) – elektronická MZ. zadost.cz -Přílohy k MZ se přikládají.
1 Moderní učitel CZ.1.07/1.3.00/ Vdělávání v oblasti veřejných zakázek dle postupu uvedeného v Příručce pro příjemce Ing. Jan Weigel, lektor VŘ.
Výzva č. 42 OP LZZ – Projekt Moravskoslezského kraje Rozvoj kompetencí strategického, procesního a projektového řízení a kvality Výzva č. 42 OP LZZ Zpracoval:
Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání 2
Zásady kraje Vysočina pro poskytování dotací na podporu naplňování a propagace principů místní Agendy 21 a ZDRAVÍ 21 v kraji Vysočina.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I.
Cestovní náhrady kapitola rozpočtu 2 Jiří Haken 1.
1 Centralizovaný rozvojový program 2017 a Institucionální program Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 529/5, Praha.
Předběžná finanční kontrola Příkazce operace. Úvod S účinností od byl na fakultě upřesněn vnitřní kontrolní systém předběžné finanční kontroly.
Přímá podpora kapitola rozpočtu 7 Denisa Kolouchová 1.
Součásti:  základní škola – 15 žáků(1 třída s 5-ti postu- povými ročníky)  mateřská škola – 34 dětí (2 třídy)  školní družina – 15 žáků  školní jídelna.
Základní fakta Celková částka pro ZŠ a SŠ v republice (mimo hl. město) mil Kč Minimální částka na jeden projekt: 15 mil. Kč Maximální výše podpory.
Seminář pro žadatele OP LZZ - Mezinárodní spolupráce: Shrnutí, doporučení, diskuse 29. červenec 2008 Praha.
Ředitel - manažer učící se organizace KA3. Účastníci 6 ředitelů ZŠ a SŠ v Kraji Vysočina.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Martina Vojtěchová
Příprava žádosti a realizace projektu. Sestavení projektu Dotazník – prosinec 2015, leden 2016 Identifikace potřeb školy Vyhodnocení dotazníku a zaslání.
Seminář pro příjemce podpory z OP VK Smlouvy + náležitosti.
 Schválení šablon – začátek dubna 2016 (vyjednávání s EK)  Avízo výzvy – duben 2016  První výzva (vlna) – květen 2016  Právní akt o poskytnutí podpory.
Monitorovací zprávy projektů realizovaných v OP LZZ z hlediska obsahu Seminář pro příjemce.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Pracovní workshop pro příjemce 1. výzva 2. GG oblast.
Math Exercises for You (Math4U)
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Představení dodatku smlouvy s DSO
Individuální projekt OP VVV
Kontroly na místě a nesrovnalosti projektů realizovaných v OP LZZ
Program MŠMT VIII v roce 2017
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Pracovní workshop pro příjemce 2. výzva 2. GG oblast podpory 1. 1, 1
Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Jihočeském kraji“
Animace škol (šablony)
vzdělávaní pro konkurenceschopnost Monitorovací indikátory
„Služby sociální prevence v Olomouckém kraji“ Projekt registrační číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ je hrazen v rámci Operačního programu Zaměstnanost.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje v rámci OP VVV
Vyhlášení 3. výzvy předkladatelům grantových projektů k předkládání projektových žádostí o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost,
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Věcná část řízení projektu (seminář pro příjemce – 1. a 2. výzva)
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních, středních školách CZ.1.07/1.1.07/ CZ.1.07/1.1.07/
Implementace KAP v Jihočeském kraji I
Nejčastější chyby při kontrole žádosti o dotaci 9
Úvodní konference k projektu „Vybrané služby sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ Tato konference je financována z Evropského.
Podpora vybraných druhů sociálních služeb ve Středočeském kraji II
PROVÁDĚNÉ KONTROLY PLNĚNÍ PODMÍNEK ROZHODNUTÍ
Transkript prezentace:

Technické a administrativní náležitosti projektu Mgr. Jan Pavelka, Ph.D. zástupce hlavního řešitele Olomouc 2014, NH Hotel, 7. 11. 2014

Obsah prezentace: Představení projektu Výběrové řízení na sportovní materiál Realizace seminářů pro pedagogické pracovníky Koordinátoři na jednotlivých školách a jejich role a očekávání Vykazování monitorovacích ukazatelů Závěr Diskuse ∕ Jan Pavelka ∕ Technické a administrativní náležitosti projektu ∕ NH Hotel Olomouc ∕ 7. listopadu 2014 ∕

Představení projektu Číslo výzvy: IPo - Oblast 1.1 (výzva 53) Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/53.0020 Název projektu: Aktivní životní styl dětí a školáků v Olomouckém kraji V každém kraji ČR podpořen pouze jeden projekt Projekt získal od hodnotitelů/zpravodaje 91 bodů, včetně bonifikace IPRM 100,1 bodů. Podpořených osob (žáků/studentů) bude 4000 Podpořených pracovníků (pedagogických) bude 220 Výzva č. 53 byla poslední výzvou v této oblasti v kapitole 2007 - 2014 V době podání žádosti zapojeno 44 škol na základě čestného prohlášení o spolupráci ∕ Jan Pavelka ∕ Technické a administrativní náležitosti projektu ∕ NH Hotel Olomouc ∕ 7. listopadu 2014 ∕

Výběrové řízení na sportovní materiál Požadavky od 47 škol 1 škola účast odmítla, další 4 školy doplněny dodatečně na základě projeveného zájmu spolupracovat Výběrové řízení a jeho průběh a očekávaný výsledek Celkem nadefinováno 130 položek sportovního materiálu! Celkově se jedná o cca 3500 kusů za cca 3.800.000,- Kč! Definování sportovního materiálu bylo rozděleno do 9 podoblastí (fitness, venkovní sporty, vybavení pro sálové sporty, plavecké sporty a vodní turistika, cyklistika a aktivní doprava, audiovizuální technika, tenis, squash, badminton, vybavení pro outdoor a extra vybavení). ∕ Jan Pavelka ∕ Technické a administrativní náležitosti projektu ∕ NH Hotel Olomouc ∕ 7. listopadu 2014 ∕

!zaslat kontakty na dodavatele sportovního zboží! Výběrové řízení na sportovní materiál Nejčastěji opakovanou položkou bylo švihadlo, pálky na stolní tenis, balanční podložky a žíněnky (cca 300 ks od každého) Nejdražší položkou byly florbalové mantinely za 55.000,- Kč Specifika výběrového řízení Dodržení zákona, zdlouhavé termíny, nutnost zobecnit specifikace, riziko „nevysoutěžení“ některé z částí! !!!VÝZVA!!! !zaslat kontakty na dodavatele sportovního zboží! ∕ Jan Pavelka ∕ Technické a administrativní náležitosti projektu ∕ NH Hotel Olomouc ∕ 7. listopadu 2014 ∕

Zaslat do 12. listopadu 2014 na email: Výběrové řízení na sportovní materiál VZOR Dodavatel: Název dodavatele: InSportline (Sevensport, s.r.o.) Adresa: Bořivojova 35/878, 130 00 Praha 3 Web: http://www.insportline.cz/ Email: obchod@insportline.cz Tematická oblast: Fitness výbava Zaslat do 12. listopadu 2014 na email: jan.pavelka@hbsc.upol.cz ∕ Jan Pavelka ∕ Technické a administrativní náležitosti projektu ∕ NH Hotel Olomouc ∕ 7. listopadu 2014 ∕

Výběrové řízení na sportovní materiál Dlouhodobá výpůjčka Na základě výsledků VŘ bude dle objednávkových listů rozdělen materiál na jednotlivé školy V případě „nevysoutěžení“ se bude postupovat poměrovým systémem Bude podepsána smlouva o dlouhodobé výpůjčce! Výpůjčka bude na dobu 6 let, tedy do 31. 12. 2020 Poté materiál přechází do majetku vypůjčitele! ∕ Jan Pavelka ∕ Technické a administrativní náležitosti projektu ∕ NH Hotel Olomouc ∕ 7. listopadu 2014 ∕

Výběrové řízení na sportovní materiál Vyzvednutí materiálu na UPOL Materiál bude naskladněn v prostorách UPOL Je nutné si materiál vyzvednout svépomocí V některých případech je nutné počítat s extra náklady na jeho odvoz do daných škol, zejména těch více vzdálených (např. Jeseník) Je potřeba dbát na fakt, že materiál po dobu udržitelnosti projektu a trvání výpůjční smlouvy nelze nikam dále zapůjčovat, ani s ním jinak nakládat než v dané škole při výuce! Počítat s možnou kontrolou poskytovatelem dotace ∕ Jan Pavelka ∕ Technické a administrativní náležitosti projektu ∕ NH Hotel Olomouc ∕ 7. listopadu 2014 ∕

Realizace seminářů pro pedagogické pracovníky Institut přímé podpory (definice) Přímou podporou je myšlena úhrada výdajů, které příjemce dotace zaplatí přímo osoby z cílové skupiny (pedagogické pracovníky). Příkladem je úhrada stravování a ubytování v průběhu semináře/kurzu. Smlouva o přímé podpoře Bude se podepisovat na začátku každého dvoudenního školení Stanoven vzor MŠMT zde Náklady na stravné a ubytování v místě kurzu jsem plně hrazeny z projektu!! Náklady koordinátorů budou spojeny pouze s cestou do místa konání kurzu a zpět – cestovné. ∕ Jan Pavelka ∕ Technické a administrativní náležitosti projektu ∕ NH Hotel Olomouc ∕ 7. listopadu 2014 ∕

Koordinátor na jednotlivých školách Co očekáváme od koordinátora Pravidelná komunikace mezi projektovým týmem na UPOL a školou, kterou koordinátor zastupuje Spolupráce na výběru a specifikaci sportovního materiálu Koordinace zapojených žáků na daných školách – stanovení termínů, zajištění školících prostor, komunikace s lektory Zajištění odvozu sportovního materiálu Koordinace zapojení pedagogických pracovníků do vzdělávacích kurzů Pomoc při zajištění vykazování monitorovacích indikátorů projektu (viz kapitola 5 prezentace). ∕ Jan Pavelka ∕ Technické a administrativní náležitosti projektu ∕ NH Hotel Olomouc ∕ 7. listopadu 2014 ∕

Koordinátor na jednotlivých školách Finanční ohodnocení za práci koordinátora Každý koordinátor z dané školy bude finančně ohodnocen Je plně v kompetenci dané školy, zda se bude jednat o jednu osobu, nebo více (doporučujeme 1, max. 2 osoby!!) Celkový počet hodin na jednoho koordinátora a školu je cca 130 hodin/249,- Kč/hodina, celkem 33.000,- Kč na jednu školu Čerpání na základě DPP za rok 2014 a 2015 Smluvní vztah bude mezi koordinátorem a UPOL! ∕ Jan Pavelka ∕ Technické a administrativní náležitosti projektu ∕ NH Hotel Olomouc ∕ 7. listopadu 2014 ∕

Koordinátor na jednotlivých školách Osobní dotazník bude vyvěšen na stránkách projektu www.radostzpohybu.cz Vyplněný dotazník zasílejte na adresu projektového koordinátora: jana.lukesova@upol.cz obratem! Ukázka osobního dotazníku zde Poté Vás bude kontaktovat projektový manažer nebo personální oddělení Fakulty tělesné kultury a dořeší ostatní administrativní náležitosti a podpis smlouvy ∕ Jan Pavelka ∕ Technické a administrativní náležitosti projektu ∕ NH Hotel Olomouc ∕ 7. listopadu 2014 ∕

Vykazování monitorovacích ukazatelů Pedagogičtí pracovníci účastnící se kurzů Podpis na prezenční listiny za každý den absolvovaného kurzu (2 dny) Podpis na smlouvu o přímé podpoře (viz předchozí slide) Studenti a žáci ZŠ a SŠ Kopie příslušné stránky třídní knihy - zde Podepsané potvrzení ředitele školy o participaci dané třídy v projektových aktivitách Prosíme koordinátory o maximální součinnost! Vykazování monitorovacích indikátorů pro MŠMT je zásadní záležitost v obhájení všech uznatelných nákladů projektu a musí být bezpodmínečně naplněno! ∕ Jan Pavelka ∕ Technické a administrativní náležitosti projektu ∕ NH Hotel Olomouc ∕ 7. listopadu 2014 ∕

Nebojte se zeptat, telefonicky, emailem… Závěr Nebojte se zeptat, telefonicky, emailem… Projekt je velmi krátký (cca 10 měsíců), není čas věci odkládat na později Projekt vyžaduje určitou míru administrativy, která je ale nezbytná ∕ Jan Pavelka ∕ Technické a administrativní náležitosti projektu ∕ NH Hotel Olomouc ∕ 7. listopadu 2014 ∕

Děkuji Vám za pozornost… Jan Pavelka jan.pavelka@hbsc.upol.cz Fakulta tělesné kultury UP v Olomouci NH Hotel, Olomouc 2014, 7. listopadu 2014

Diskuse ∕ Jan Pavelka ∕ Technické a administrativní náležitosti projektu ∕ NH Hotel Olomouc ∕ 7. listopadu 2014 ∕