Technické a administrativní náležitosti projektu Mgr. Jan Pavelka, Ph.D. zástupce hlavního řešitele Olomouc 2014, NH Hotel, 7. 11. 2014
Obsah prezentace: Představení projektu Výběrové řízení na sportovní materiál Realizace seminářů pro pedagogické pracovníky Koordinátoři na jednotlivých školách a jejich role a očekávání Vykazování monitorovacích ukazatelů Závěr Diskuse ∕ Jan Pavelka ∕ Technické a administrativní náležitosti projektu ∕ NH Hotel Olomouc ∕ 7. listopadu 2014 ∕
Představení projektu Číslo výzvy: IPo - Oblast 1.1 (výzva 53) Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/53.0020 Název projektu: Aktivní životní styl dětí a školáků v Olomouckém kraji V každém kraji ČR podpořen pouze jeden projekt Projekt získal od hodnotitelů/zpravodaje 91 bodů, včetně bonifikace IPRM 100,1 bodů. Podpořených osob (žáků/studentů) bude 4000 Podpořených pracovníků (pedagogických) bude 220 Výzva č. 53 byla poslední výzvou v této oblasti v kapitole 2007 - 2014 V době podání žádosti zapojeno 44 škol na základě čestného prohlášení o spolupráci ∕ Jan Pavelka ∕ Technické a administrativní náležitosti projektu ∕ NH Hotel Olomouc ∕ 7. listopadu 2014 ∕
Výběrové řízení na sportovní materiál Požadavky od 47 škol 1 škola účast odmítla, další 4 školy doplněny dodatečně na základě projeveného zájmu spolupracovat Výběrové řízení a jeho průběh a očekávaný výsledek Celkem nadefinováno 130 položek sportovního materiálu! Celkově se jedná o cca 3500 kusů za cca 3.800.000,- Kč! Definování sportovního materiálu bylo rozděleno do 9 podoblastí (fitness, venkovní sporty, vybavení pro sálové sporty, plavecké sporty a vodní turistika, cyklistika a aktivní doprava, audiovizuální technika, tenis, squash, badminton, vybavení pro outdoor a extra vybavení). ∕ Jan Pavelka ∕ Technické a administrativní náležitosti projektu ∕ NH Hotel Olomouc ∕ 7. listopadu 2014 ∕
!zaslat kontakty na dodavatele sportovního zboží! Výběrové řízení na sportovní materiál Nejčastěji opakovanou položkou bylo švihadlo, pálky na stolní tenis, balanční podložky a žíněnky (cca 300 ks od každého) Nejdražší položkou byly florbalové mantinely za 55.000,- Kč Specifika výběrového řízení Dodržení zákona, zdlouhavé termíny, nutnost zobecnit specifikace, riziko „nevysoutěžení“ některé z částí! !!!VÝZVA!!! !zaslat kontakty na dodavatele sportovního zboží! ∕ Jan Pavelka ∕ Technické a administrativní náležitosti projektu ∕ NH Hotel Olomouc ∕ 7. listopadu 2014 ∕
Zaslat do 12. listopadu 2014 na email: Výběrové řízení na sportovní materiál VZOR Dodavatel: Název dodavatele: InSportline (Sevensport, s.r.o.) Adresa: Bořivojova 35/878, 130 00 Praha 3 Web: http://www.insportline.cz/ Email: obchod@insportline.cz Tematická oblast: Fitness výbava Zaslat do 12. listopadu 2014 na email: jan.pavelka@hbsc.upol.cz ∕ Jan Pavelka ∕ Technické a administrativní náležitosti projektu ∕ NH Hotel Olomouc ∕ 7. listopadu 2014 ∕
Výběrové řízení na sportovní materiál Dlouhodobá výpůjčka Na základě výsledků VŘ bude dle objednávkových listů rozdělen materiál na jednotlivé školy V případě „nevysoutěžení“ se bude postupovat poměrovým systémem Bude podepsána smlouva o dlouhodobé výpůjčce! Výpůjčka bude na dobu 6 let, tedy do 31. 12. 2020 Poté materiál přechází do majetku vypůjčitele! ∕ Jan Pavelka ∕ Technické a administrativní náležitosti projektu ∕ NH Hotel Olomouc ∕ 7. listopadu 2014 ∕
Výběrové řízení na sportovní materiál Vyzvednutí materiálu na UPOL Materiál bude naskladněn v prostorách UPOL Je nutné si materiál vyzvednout svépomocí V některých případech je nutné počítat s extra náklady na jeho odvoz do daných škol, zejména těch více vzdálených (např. Jeseník) Je potřeba dbát na fakt, že materiál po dobu udržitelnosti projektu a trvání výpůjční smlouvy nelze nikam dále zapůjčovat, ani s ním jinak nakládat než v dané škole při výuce! Počítat s možnou kontrolou poskytovatelem dotace ∕ Jan Pavelka ∕ Technické a administrativní náležitosti projektu ∕ NH Hotel Olomouc ∕ 7. listopadu 2014 ∕
Realizace seminářů pro pedagogické pracovníky Institut přímé podpory (definice) Přímou podporou je myšlena úhrada výdajů, které příjemce dotace zaplatí přímo osoby z cílové skupiny (pedagogické pracovníky). Příkladem je úhrada stravování a ubytování v průběhu semináře/kurzu. Smlouva o přímé podpoře Bude se podepisovat na začátku každého dvoudenního školení Stanoven vzor MŠMT zde Náklady na stravné a ubytování v místě kurzu jsem plně hrazeny z projektu!! Náklady koordinátorů budou spojeny pouze s cestou do místa konání kurzu a zpět – cestovné. ∕ Jan Pavelka ∕ Technické a administrativní náležitosti projektu ∕ NH Hotel Olomouc ∕ 7. listopadu 2014 ∕
Koordinátor na jednotlivých školách Co očekáváme od koordinátora Pravidelná komunikace mezi projektovým týmem na UPOL a školou, kterou koordinátor zastupuje Spolupráce na výběru a specifikaci sportovního materiálu Koordinace zapojených žáků na daných školách – stanovení termínů, zajištění školících prostor, komunikace s lektory Zajištění odvozu sportovního materiálu Koordinace zapojení pedagogických pracovníků do vzdělávacích kurzů Pomoc při zajištění vykazování monitorovacích indikátorů projektu (viz kapitola 5 prezentace). ∕ Jan Pavelka ∕ Technické a administrativní náležitosti projektu ∕ NH Hotel Olomouc ∕ 7. listopadu 2014 ∕
Koordinátor na jednotlivých školách Finanční ohodnocení za práci koordinátora Každý koordinátor z dané školy bude finančně ohodnocen Je plně v kompetenci dané školy, zda se bude jednat o jednu osobu, nebo více (doporučujeme 1, max. 2 osoby!!) Celkový počet hodin na jednoho koordinátora a školu je cca 130 hodin/249,- Kč/hodina, celkem 33.000,- Kč na jednu školu Čerpání na základě DPP za rok 2014 a 2015 Smluvní vztah bude mezi koordinátorem a UPOL! ∕ Jan Pavelka ∕ Technické a administrativní náležitosti projektu ∕ NH Hotel Olomouc ∕ 7. listopadu 2014 ∕
Koordinátor na jednotlivých školách Osobní dotazník bude vyvěšen na stránkách projektu www.radostzpohybu.cz Vyplněný dotazník zasílejte na adresu projektového koordinátora: jana.lukesova@upol.cz obratem! Ukázka osobního dotazníku zde Poté Vás bude kontaktovat projektový manažer nebo personální oddělení Fakulty tělesné kultury a dořeší ostatní administrativní náležitosti a podpis smlouvy ∕ Jan Pavelka ∕ Technické a administrativní náležitosti projektu ∕ NH Hotel Olomouc ∕ 7. listopadu 2014 ∕
Vykazování monitorovacích ukazatelů Pedagogičtí pracovníci účastnící se kurzů Podpis na prezenční listiny za každý den absolvovaného kurzu (2 dny) Podpis na smlouvu o přímé podpoře (viz předchozí slide) Studenti a žáci ZŠ a SŠ Kopie příslušné stránky třídní knihy - zde Podepsané potvrzení ředitele školy o participaci dané třídy v projektových aktivitách Prosíme koordinátory o maximální součinnost! Vykazování monitorovacích indikátorů pro MŠMT je zásadní záležitost v obhájení všech uznatelných nákladů projektu a musí být bezpodmínečně naplněno! ∕ Jan Pavelka ∕ Technické a administrativní náležitosti projektu ∕ NH Hotel Olomouc ∕ 7. listopadu 2014 ∕
Nebojte se zeptat, telefonicky, emailem… Závěr Nebojte se zeptat, telefonicky, emailem… Projekt je velmi krátký (cca 10 měsíců), není čas věci odkládat na později Projekt vyžaduje určitou míru administrativy, která je ale nezbytná ∕ Jan Pavelka ∕ Technické a administrativní náležitosti projektu ∕ NH Hotel Olomouc ∕ 7. listopadu 2014 ∕
Děkuji Vám za pozornost… Jan Pavelka jan.pavelka@hbsc.upol.cz Fakulta tělesné kultury UP v Olomouci NH Hotel, Olomouc 2014, 7. listopadu 2014
Diskuse ∕ Jan Pavelka ∕ Technické a administrativní náležitosti projektu ∕ NH Hotel Olomouc ∕ 7. listopadu 2014 ∕