Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Agentura GAIA o.s. představuje projekt Quo vadis, femina? vize žen o trvale udržitelném životě
Posláním Agentury GAIA o.s. Programy: Ženy a životní prostředí Zeleň je život Alternativy ke konzumnímu způsobu života je hledání nových forem mezilidské komunikace v oblasti rovných šancí, vzdělání, výchovy, osvěty, vztahu k přírodě i k sobě navzájem.
Cílem Quo vadis, femina? - vize žen o trvale udržitelném životě je: Pojmenovat neřešené problémy a stereotypy; Budovat tým, komunitu, spolupráci, solidaritu; Podporovat tvořivost, intuici, duchovno… Bourat bariéry a stereotypy; zrovnoprávnit ženy v profesním a rodinném životě… Holisticky myslet v horizontální i vertikální perspektivě; Vytvořit vizi žen o trvale udržitelném životě… Publikovat, zvýšit povědomí veřejnosti, vzdělávat, vychovávat, diskutovat…
Tématické okruhy: Domácí práce Ekonomická nezávislost Společenská závislost Kdo vládne světu? Východiska erotika, humor..?
Klíčové aktivity 01/06-12/07 plán 01-09/06 realita 01-09/06 Kulaté stoly: 4 4 Přednášky: 3 3 Budování týmu: vnitřní (6) vnější (KS, veřejnost..) Publicita: Články TZ Rozhlas 3 6 Infoleták, Femilisty č. 1 Internet:800návštěv/měsíc 41 odkazů z různých stránek Výzkum: analýzy KS, případová studie Dokumentace:video, zápisy, audio
Internetové stránky návštěvnost k
Monitorovací ukazatele ObdobíI – IIIIV - VI Počet účastnic/ků A58103 Počet úspěšných účastnic/ků A 78 %
Monitorovací ukazatele Počet účastnic/ků: Počet úspěšných účastnic/ků: účastnice kulatých stolů účastnice/ci přednášek diskutující na webovém fóru čtenáři/ky článků, posluchači/ky rozhlasu aktivní participace zájem o informace nové příspěvky na reakce na články a rozhlasové příspěvky
SWOT analýza Quo vadis, femina? Silné stránky: syntéza, etika, filozofie – přemýšlení o smyslu životních a společenských hodnot, interaktivnost, podpora a zájem veřejnosti, vlastní kvalitativní výzkum, dobrá publicita, kvalitní tým Slabé stránky: analyticko-materialistické zaměření společnosti, která těžko chápe potřebu osobní a společenské vize, zodpovědného způsobu myšlení, kde víme, že „sklidíme to, co zasejeme“ Příležitosti: probuzení veřejnosti, zájem o diskusi, potřeba i jiných hodnot, než jaké nabízí kultura konzumní společnosti Hrozby: pracující ženy často nemají čas ani zájem přemýšlet o smyslu života a lidské společnosti ve světě, která si dělání cení víc než bytí.
Děkujeme za pochopení a pozornost a zveme k návštěvě