Klíčové kompetence - u nás Jak jsme se s KK poprali –(1) (2) (3) Jaké problémy se objevily –(1) (2) Jak budeme s KK pracovat dál.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Naše úkoly v projektu: • Vytvoření a vyhodnocení průzkumu • Elektrotechnika – Základy elektrotechniky • Elektrotechnika – Moderní domovní instalace • Připravit.
Advertisements

Může být ve škole …demokracie? Týden vědy 2007 Doc. PhDr. Milan Pol, CSc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D. Ústav pedagogických věd FF MU.
Základní škola, Slavkov u Brna, Malinovského 280
Kurikulární reforma Únor 2008 PhDr. Maria Bezchlebová
V ÍTEJTE NA BONUSOVÉ HODINĚ !!! Co budeme dělat? Budeme se učit.
Útržky ze života naší třídy Školní výlet Klobouky Bazén.
Vývoj konceptu kompetencí v celoživotním učení a vzdělávání – teoretická východiska a aplikace v neformálním vzdělávání PhDr. Michaela Tureckiová, CSc.
Základní škola Planá nad Lužnicí Hana Vellánová
PROJEKT NAŠÍ ŠKOLY PŘÍPRAVNÝ KURZ PRO BUDOUCÍ ŽÁKY PRVNÍHO ROČNÍKU.
Střední škola zemědělská Olomouc Tento projekt je spolufinancován z prostředků ESF EU a státního rozpočtu ČR. Analytická fáze projektu.
Naše cesta fyzikou.
Výchovné a vzdělávací strategie
CHOVÁNÍ = činnost, která spojuje člověka s prostředím.
 Pro hodnocení není žádný jednoznačný předpis či návod, žádná kuchařka.  Existují principy, metody, formy a prostředky a také specifické podmínky školy.
RVP A ŠVP V PRÁCI UČITELE T AK ŠEL ČAS KURIKULÁRNÍ REFORMY Dějství první: bouřlivá 90. léta Dějství druhé: Bílá kniha (2001) Dějství třetí:
Praha, 26/08/ Kontext projektu : systémy odborného vzdělávání a kurikula Olga Kofroňová.
Zdravá škola.
Čas utíká. Život letí. Dálky rozdělují. Děti rostou. Práce přichází a odchází. ŽENY.
MŠ DUHA Soběslav na cestě ke kvalitě ve vzdělávání Mgr. Krejčová Alena.
1 Týmová práce TYMP 1 Fáze vývoje týmu Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ.
Klíčové kompetence, výchovné a vzdělávací strategie Náměty a zkušenosti, jak pracovat s KK a VVS.
ICT VE ŠKOLE LIDSKÉ ZDROJE listopad 2006 (c) Radek Maca.
Programování – klíčová kompetence pro 21. století
Hodina Prvouky- Rok, roční období
Setkání k mezinárodnímu projektu „S uživateli sociálních služeb a nizozemskou expertízou k systémovým změnám“, , Chodská Bc. Jana Nožičková,
Průřezová témata.
© 2008 Autodesk Autodesk – Školství je naší prioritou firemní, regionální i národní Josef Švenda Sales Development Director, EMIA Emerging Countries.
Zapojení ZŠ Krnov, Dvořákův okruh 2 do projektu. Mgr.Ivana Procházková Krnov
PROJEKTOVÝ DEN GIMP.  o první hodině jsme se seznámili s našim dnešní tématem.  Téma projektového dne bylo,,Virtuální svět nebo realita´´.  Měli jsme.
Ekokodex.
Výchovné a vzdělávací strategie a cíle ve výuce přírodopisu
Co tvorba ŠVP škole přinesla Možné přínosy tvorby z pohledu pilotního gymnázia v Rumburku.
Rámcové a školní vzdělávací programy
aktuální problémy současného světa
Úvod do estetiky estetika.
Důchodová reforma od autor: Zdeněk Minář.
Březnová všehochuť Zadání práce pro 1.březnovou hodinu.
"Pepíčku, jak zní rozkazovací způsob od slovesa mlčet
9 let na základní škole:.
Bidrmanová, Rintelová Učitelství praktického vyučování
1 Týmová práce TYMP 1/ C2 Fáze vývoje týmu Pavla Kotyzová UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ, ÚSTAV MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ.
Vánoční besídka v 1. B.
Školní kurikulum Rámcový vzdělávací program, školní vzdělávací program.
Sigmundova střední škola strojírenská, Lutín Mgr. Pavel Michalík.
Jak jsou na tom parádní weby s přístupností Radek PAVLÍČEK, TyfloCentrum Brno, o. p. s.
Nová závěrečná zkouška 2 Individuální projekt národní Kulatý stůl, MŠMT,
Cargo efekt a testování 5. a 9. tříd Ondřej Šteffl,
Standardy jako zrcadlo českého kurikula Mgr. Olga Bauerová Mgr. Marek Lauermann ZŠ a MŠ Brno, Jihomoravské nám. 2.
Kurikulum G Mgr. Lucie Hučínová-Slejšková, PhDr. Stanislava Krčková.
Konflikt  Náročná situace, střetnutí protichůdných sil na cestě k cíli.  Situace, v níž je nutno vybrat z určitých variant či alternativ  Do konfliktu.
9 LET PROŽITÝCH NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE. 1. TŘÍDA Všechno začalo jednou ráno, když nás rodiče poprvé dovedli do školy. Tím dnem začala naše devítiletá docházka.
Reforma školství, kurikula a systém kurikulárních dokumentů Lukáš Wodecki
Šachy do škol 2016/17.
Vliv týmové spolupráce na výsledky zdravotnických zařízení
PŘEDŠKOLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ
Fáze vývoje týmu Pavla Kotyzová
Setkání v cyklu Střední školy a zřizovatel
Klíčové kompetence Pavla Kotyzová
VNÍMÁNÍ, POZNÁVACÍ SCHOPNOSTI
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
ANOTACE SEZNÁMIT ŽÁKY S ROZVOJEM VŠECH TŘÍ ČÁSTÍ SEBEDŮVĚRY -
Teorie a metodika výchovy seminář 1
Projekt ERASMUS
Etická výchova jako tvůrce klimatu školy
Jazykové hádanky Jazyk a řeč.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_18_KOLMICE Název materiálu: Kolmice
Bc. Miloslava Vavříková
T-report Vyšetření genetického materiálu pacientů s vrozenými změnami chromosomů Anna Vichrová v Brně 2018.
Základní škola a mateřská škola ANGEL V Praze 12
AUTOR: Kateřina Křížová
Transkript prezentace:

Klíčové kompetence - u nás Jak jsme se s KK poprali –(1) (2) (3) Jaké problémy se objevily –(1) (2) Jak budeme s KK pracovat dál

Jak jsme se s KK poprali (1) „průměrná“ škola „nepoznamenaná“ reformami KK vnímány jako ideál

Jak jsme se s KK poprali (2) úkoly pro učitele –jak rozvíjí KK už dnes (popř. jak v budoucnu) úkoly pro předmětové komise –soupis -“Jak rozvíjíme KK.“ »podnětné diskuse : „Zjišťuji, co dělá kolega.“

Jak jsme se s KK poprali (3) úkol pro užší tým a koordinátora –možnosti rozvíjení KK na škole –průnikem soupisů úkol pro tvůrce „osnov předmětu“ –seznam všech možností jak rozvíjet KK - vlastní jen danému předmětu

Jaké problémy se objevily (1) JSOU TO JEN KRÁSNÉ FRÁZE Jsou to schopnosti, které od žáků očekávají všichni. –„Učit by je měl někdo jiný.“ JE TO ZASE NĚCO NAVÍC většinou vlastní jádro - přenosné i do jiného předmětu - života

Jaké problémy se objevily (2) JSOU TO IDEÁLNÍ POŽADAVKY JE TOHO PŘÍLIŠ MNOHO výhodnější je vybrat si jen část a soustředit se na ni

Jak budeme s KK pracovat úkol pro předmětové komise –ujasnit si, na co se letos soustředit –jak to lze zpětně ověřit úkol pro školu –čeho jsme vlastně schopni u dětí dosáhnout –jaká je naše přidaná hodnota při rozvíjení KK