Klíčové kompetence - u nás Jak jsme se s KK poprali –(1) (2) (3) Jaké problémy se objevily –(1) (2) Jak budeme s KK pracovat dál
Jak jsme se s KK poprali (1) „průměrná“ škola „nepoznamenaná“ reformami KK vnímány jako ideál
Jak jsme se s KK poprali (2) úkoly pro učitele –jak rozvíjí KK už dnes (popř. jak v budoucnu) úkoly pro předmětové komise –soupis -“Jak rozvíjíme KK.“ »podnětné diskuse : „Zjišťuji, co dělá kolega.“
Jak jsme se s KK poprali (3) úkol pro užší tým a koordinátora –možnosti rozvíjení KK na škole –průnikem soupisů úkol pro tvůrce „osnov předmětu“ –seznam všech možností jak rozvíjet KK - vlastní jen danému předmětu
Jaké problémy se objevily (1) JSOU TO JEN KRÁSNÉ FRÁZE Jsou to schopnosti, které od žáků očekávají všichni. –„Učit by je měl někdo jiný.“ JE TO ZASE NĚCO NAVÍC většinou vlastní jádro - přenosné i do jiného předmětu - života
Jaké problémy se objevily (2) JSOU TO IDEÁLNÍ POŽADAVKY JE TOHO PŘÍLIŠ MNOHO výhodnější je vybrat si jen část a soustředit se na ni
Jak budeme s KK pracovat úkol pro předmětové komise –ujasnit si, na co se letos soustředit –jak to lze zpětně ověřit úkol pro školu –čeho jsme vlastně schopni u dětí dosáhnout –jaká je naše přidaná hodnota při rozvíjení KK