Máme spolupracovníky, kteří plní naše vize a odpovídají potřebám společnosti ?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2013 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Advertisements

Uplatnění absolventů škol na pracovním trhu Jan Koucký Výsledky projektu Kvalita II Seminář projektu Kvalita II MŠMT, Praha 26. září 2008.
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2011 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Hlediska hodnocení při výzkumech veřejného mínění  A) Podle oblastí (stav/očekávání)  Životní prostředí  Školství  Životní úroveň  Zdravotnictví 
Řízení jakosti výrobků ve společnosti TESCOMA s.r.o.
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
KONCEPCE NÁSTAVBOVÉHO STUDIA porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 17. prosince 2008.
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2012 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Politika zaměstnanosti v Pardubickém kraji
Řízení diverzity Mgr. Hana Velíšková, HR specialistka Česká společnost pro rozvoj lidských zdrojů.
Magistrát města Mostu Radniční 1/ Most IČ: DIČ: CZ Národní konference kvality 2014 Hradec Králové Kompetence.
Autor:Ing. Libuše Sušická Předmět/vzdělávací oblast:Ekonomika Tematická oblast:Zaměstnanci Téma:Získávání pracovníků Ročník:3. Datum vytvoření:prosinec.
Vstup absolventů středních škol na trh práce
Registrační číslo projektu: VY_32_INOVACE_MAM_KC_3_11
Výsledky analýzy kvalifikační a věkové struktury v Pardubickém kraji Ing. Hana Procházková (Úřad práce Pardubice) Ing. Petr Urbanec (Univerzita Pardubice)
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Hodnocení
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ a personální činnosti
11 Procesy a procesní řízení 22 Další charakteristiky procesu má svého vlastníka (osoba odpovídající za zlepšování procesu) má svého zákazníka (interního.
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Mini Sheet s.r.o Máte velké střevní obtíže? Kupte si náš toaletní papír, utře vás na 100%
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Anketní výzkum u uživatelů přípravku Urinal.
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Číslo-název šablony klíčové aktivityIII/2–Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Tematická oblastEkonomika a účetnictví – Činnosti ve výrobním.
VLIV ZMĚN SVĚTA PRÁCE NA KVALITU ŽIVOTA 2005 – 2008 Moderní společnost a její proměny Seminář k výzkumu na úseku BOZP
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Zábavná matematika.
Malátova 17, Praha 5 tel.: · Uplatnění absolventů škol na pracovním trhu Jan Koucký Výsledky projektu.
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.
CHEMIE KOLEM NÁS Brno, GUMOTEX OBSAH 1.Představení firmy 2.Trh práce a očekávání zaměstnavatele 2.1 Vzdělanostní struktura 2.2 Hard a soft.
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
TMG Radka Veselá IV/17 Stimulátory Motivátory Správné vedení firmy.
Únorové počítání.
Obor Podnikání – délka vzdělání tohoto oboru je 2 roky dosažené vzdělání: střední vzdělání ukončené maturitní zkouškou forma tohoto vzdělání je denní studium.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
UNIVERZITA KARLOVA, PRAHA PEDAGOGICKÁ FAKULTA STŘEDISKO VZDĚLÁVACÍ POLITIKY Malátova 17, Praha 5 Tel.:
Sexuální život u pacientů s mentálním postižením v ÚSP
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
 CONEO STRUKTURA PREZENTACE 1.Vymezení pojmu analýza tréninkových potřeb, přístup CONEO 1.Úrovně a metody ATP 2.Rozhraní zadavatel -dodavatel, vztahy.
SAINT-GOBAIN ADFORS CZ s.r.o.
- manažerská práce je závislá na lidských zdrojích - manažeři uskutečňují cíle podniku prostřednictvím svých spolupracovníků - personální management se.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Ekonomika Ročník: 2.
Příprava pracovníků v Tanex,PLASTY a.s. Ing. Dana Spejchalová, Ph.D.
Podniková ekonomika Personální činnost.
Hodnocení zaměstnanců ve výrobních firmách
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Systém managementu jakosti QMS
Vzdělávání a výcvik pro automobilový průmysl 2. ročník odborné konference Kroměříž, 10. března 2005.
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
Agenturní zaměstnávání v číslech ve světě a v České republice
Systém 360° zpětné vazby v Cabot Corp.
Strana: 1 © Vema, a. s. Ucelené řešení pro řízení lidských zdrojů, ekonomiky a logistiky.
Systém hodnocení zaměstnanců Trenkwalder KAPPA people a.s.
„Řízení lidských zdrojů /HR/ je jedním z hlavních úkolů managera a nikdo to za něho nemůže udělat“ Roman Vacho© City Hotel Park Dolný Kubín.
SLUŽBY ZAMĚSTNANOSTI A PRÁCE S NEZAMĚSTNANÝMI Téma: Programy vzdělávání a pracovního výcviku FSS MU Brno, 2006.
Okresní hospodářská komora v Chomutově Podnikatelské fórum Rok 2015 – renesance technického vzdělávání 14. –
VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ. Označení materiálu : VY_32_INOVACE_EKO_1133Ročník:2. Vzdělávací obor: Ekonomika podniku Tematický okruh: Personální činnosti Téma:
Trainee new life for waste. VIZE CÍLE VIZE VIZE HODNOTY CÍLE.
Management Přednáška 5: - Výběr a rozmístění pracovníků
Personální plán pro podnikatelský plán
Informace pro členy oborových skupin Analýzy a informace vytvářené v NÚV k přechodu a uplatnění absolventů škol na trhu práce Ing. Jiří Vojtěch vedoucí.
Společnost KASI, spol. s r. o
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Autor bakalářské práce : Karel Ibehej Vedoucí bakalářské práce: Ing
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Transkript prezentace:

Máme spolupracovníky, kteří plní naše vize a odpovídají potřebám společnosti ?

Hledání odpovědí Jaké jsou cíle naší společnosti ? ISO 9001 – Cíle kvality, Politika kvality ISO 9001 – Cíle kvality, Politika kvality Lidské zdroje – co to je ? Jací jsme ? Jak jsme vzdělaní ? Stačí nám to? Máme spokojené zaměstnance ? Podpora rozvoje kvality pracovní síly Závěr

Politika kvality Naším cílem je : spokojený zákazník neustále zlepšování procesů předcházení chybám prosperita společnosti

Jací jsme ? (stav k ) 218 aktivních zaměstnanců z toho 114 mužů a 104 žen Náš průměrný věk je 37,6 let Pracuje u nás 7 starobních důchodců Průměrná délka zaměstnání činí 6 let a 9 měsíců Průměrná měsíční fluktuace činí 2,5 %

Jak jsme vzdělaní ? Z celkového počtu 218 zaměstnanců: 9 absolventů vysokých škol 14 absolventů vyšších odborných škol 70 zaměstnanců má středoškolské vzdělání s maturitou 98 zaměstnanců je vyučeno 27 zaměstnanců má základní vzdělání

Přehled kvalifikačních předpokladů pro výkon funkce Úsek počet zaměstnanců Obchodní oddělení 12 Pokojový úklid 18 Recepce 28 Obsluha 47 Výroba 37 Golf 3 Tenisrestaurant 6 Hotelový úklid 34 Ekonomický úsek 11 Personální úsek 3 Technický úsek 17 Nesplňují požadavky: Nesplňují požadavky:

Podpora kvality pracovní síly Training manager Systém vzdělávání Systém hodnocení

Jsme spokojeni v zaměstnání ? 120 dotazníků – 54 respondentů (45%) 55% považuje výkon a.s. za velmi dobrý a 80% by se znovu ucházelo o práci u a.s. 66% spokojeno se svým nadřízeným 35% nespokojeno se svým platem 75% spokojeno s pracovní atmosférou

Faktory spokojenosti 1. plat 2. dobré mezilidské vztahy 3. přístup vedoucího, nadřízeného 4. možnost uplatnit kvalifikaci 5. zajímavá práce 6. dobré pracovní prostředí 7. vyhovující pracovní doba 8. možnost pracovního postupu – povýšení povýšení 9. zaměstnanecké výhody

Máme spolupracovníky, kteří plní naše vize a odpovídají potřebám naší společnosti ? ANO ! Máme stabilizovaný tým lidí s odpovídajícím vzděláním, lidí, kteří mají hotel rádi a chuť pracovat. Je na každém jednotlivci a hlavně na nás, jako na managementu, jak s tímto potenciálem dokážeme pracovat ! ! !