Real Estate Market 29. června 2005. Brand Commitment Měření oddanosti k nákupním centrům v Praze Terén – duben 2005.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Říjen 2007 Nobody’s Unpredictable Ipsos Tambor GALAXY SÉRIE 2007 Anketa – spokojenost závodníků.
Advertisements

Farmářské trhy v Praze a jejich zákazníci
Postupy při podezření na korupci a následná opatření
Ústí nad Labem Dosažení potřebné kapacity justičních institucí
Problematika financování antiretrovirové léčby a laboratorních vyšetření u osob s HIV/AIDS v ČR ve světle mezinárodních závazků MUDr. Jaroslav Jedlička,
CB Richard Ellis operates as CB Hillier Parker in the UK.
ÚVOD DO MARKETINGU.
CRM a konkurenceschopnost vybraných firem Jan Němeček Univerzita Hradec Králové.
VÝVOJ ČESKÉHO OBCHODU A OČEKÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ Z d e n ě k S k á l a R e s e a r c h D i r e c t o r R e t a i l & S h o p p e r I N C O M A t i s k o v á.
Návrh spolupráce pro Czech Digital s.r.o.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Marketing, marketingové.
Průzkum: Čeští zákazníci neznají rizika nákupu spotřebního zboží.
PREZENTACE KA 7 KONFERENCE PROJEKTU ITP ITP Ing. Jaromír Čáp, Národní vzdělávací fond, o.p.s. Velké Karlovice, Institut Trhu Práce.
Význam informací v podnikání
Pro Sdružení Nového Města Pražského zpracoval Milan ŠULC VÁCLAVSKÉ NÁMĚSTÍ 2014 POZITIVA A NEGATIVA OČIMA NÁVŠTĚVNÍKŮ Výsledky výzkumu z podzimu 2013.
1 Realita není černobílá aneb řešení šitá na míru 19. září, Praha Michal Tesař, NEWTON Management, a.s.
Náhradní rodinná péče v České republice a zkušenosti přímých aktérů Postoje české společnosti k náhradní rodinné péči Projekt Centrum podpory NRP je realizován.
Jaroslav Jíra, GfK Czech Quo vadis PR? Public Relations Summit 2009 GfK CzechPR Summit
Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky EQUAL / MOPPS Knihovnická dílna – Praha
MEZINÁRODNÍ SROVNÁVACÍ STUDIE Produkt RP Podpora Romů v Praze.
P5 MARKETINGOVÝ INF. SYSTEM A VÝZKUM TRHU MIS - je cesta, jak se firma dovídá o vlivech působící na její okolí, o měnících se požadavcích zákazníků, nových.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
EURO a česká veřejnost Prezentace výsledků sociologických výzkumů PSP ČR dne 17. září 2008.
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Průzkum u uživatelů výrobku Prostenal s PERFECT.
Segmentace občanského chování občanů v ČR jako nástroj pro přesnější zacílení občanského vzdělávání.
11 a TISKOVÁ KONFERENCE SOCR ČR A ICSC
Plynárenství v evropském kontextu Situace na trhu s plynem ČR Možnosti odběratelů při výběru dodavatele Ing. Vladimír Štěpán, ENA s.r.o. 8. březen 2007.
Workshop na téma: „Dej svým nápadům šanci“ Technologické inovační centrum s.r.o.
Analýza konkurence.
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
Svačiny českých (a slovenských) dětí
Tisková konference Knihovny v pavučině spolupráce Jindřichův Hradec Informace a spolupráce jako nutná součást rozvoje regionu DEMA, a.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Český trh práce  V současné době na českém trhu práce funguje více než 1800 agentur práce, které vlastní povolení ke zprostředkování od Ministerstva práce.
Martin Dolejš Senior Key Account Manager. Mobilní telefon jako součást celkového mediálního mixu.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Konference „Inovace a technologie v rozvoji regionů“ Inovace a marketingový výzkum Duben 2004 / Příspěvek v diskusi / RNDr. Tomáš Raiter / obchodní ředitel,
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Tržní cílení – hodnocení tržních segmentů
Distribuce a její politika. každá firma zvažuje, komu a kde bude své výrobky prodávat a jakým způsobem se jejich výrobek dostane ke konečnému spotřebiteli.
patentový a známkový zástupce
O.s. PREVENT působí v Jihočeském kraji od roku 1999 na poli protidrogové prevence a vzdělávání. Zastřešuje několik zařízení a projektů. Mezi jinými i Kontaktní.
MARKETINGOVÝ MIX.
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Znalost pojištění ve veřejném mínění Bc. Petr Horák Brno, červen 2012 Vedoucí: Ing. Zuzana Hrdličková, Ph.D. Obhajoba bakalářské práce Oponent: Ing. Ondřej.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Jan Šafář_Bc_9vl_MK_ISP Analýza komerčního komunikátu Téma: Analýza předváděcí akce instore v hypermarketu Vysoká škola finanční a správní Obor Marketingová.
Metoda QFD Ing. Zdeněk Aleš, Ph.D. prof. Ing. Václav Legát, DrSc.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Tesco Store Zpracoval Ing. Jan Weiser. Osnova výkladu 1. Tesco ve světě 2. Tesco v ČR 3. Hlavní poslání firmy 4. Formáty prodejních jednotek 5. Tesco.
Současný stav užívání tabáku a alkoholu v ČR Seminář PSP ČR 27. května 2014 MUDr. Hana Sovinová, Státní zdravotní ústav PhDr. Ladislav Csémy, Psychiatrické.
Projekt Kiosek Zpracovali: Tomáš Svoboda, Alena Ikriová, Kristýna Krulichová, Nicola Hlavičková, Josef Kořínek z OIS3.
Lomnice nad Popelkou Liberec Lomnice nad Popelkou Představení města Lomnice a památky Program regenerace Lomnické zkušenosti.
Motto: Je zbytečné plánovat, kam jít, když nevíte, kde jste! Názory a postoje občanů ke Slezance.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Hospodaření obcí v roce 2016
Pij s rozumem: Vyhodnocení webu a FB 2015.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
EFEKTIVNÍ SPONSORING Tomáš Klečka,
Prémiová vinotéka na ploše pražského hypermarketu
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Závěrečná zpráva projektu Karmelka
Analýza hodnot zákazníka
Název: Marketing – podnikoví zákazníci Autor: Ing.Jan Štěpka
Nákupní chování. Nákupní chování Typy kupujících individuální kupující – sám rozhoduje o nákupu, snaží se uspokojit vlastní přání a potřeby.
Marketingové strategie
NIELSEN EVERYDAY PRICE AND PROMOTION ANALYTICS
Transkript prezentace:

Real Estate Market 29. června 2005

Brand Commitment Měření oddanosti k nákupním centrům v Praze Terén – duben 2005

Zákazníci nákupního centra „A“ … jsou lidé, kteří nákupní centrum „A“ navštívili v posledním půlroce Oddaní – nakupují téměř výhradně v tomto nákupním centru, jsou méně senzitivní vůči reklamě a cenovým pobídkám či promoakcím konkurence a naopak více vnímají a také reagují na komunikaci „svého“ nákupního centra. Naklonění – v nákupním centru „A“ nakupují, zároveň ale chodí i do několika dalších nákupních center, která jim vyhovují a hodnotí je pozitivně. Jsou oddaní celé této skupině nákupních center, ale ze skupiny je vybírají impulzivně. Kategorie „ nákupní centra“ je pro ně důležitá. Rizikoví – nakupují sice v nákupním centru „A“, ale to je součástí poměrně širokého repertoáru, ze kterého vybírají, co je zrovna „po ruce“ nebo je nějakým způsobem zrovna výhodné (cenová pobídka, spotřebitelská soutěž). Kategorie „nákupní centra“ pro ně většinou není důležitá, nákupní centra hodnotí spíše neutrálně.

Ne-zákazníci nákupního centra „A“ … jsou ti, kteří nákupní centrum „A“ nenavštívili v posledním půlroce Hledající – nákupní centrum „A“ znají a hodnotí je pozitivně, ale zatím jej navštěvují buď velmi málo nebo vůbec ne. Nakupují v jiných nákupních centrech, ale nejsou jim oddáni a stále ještě „hledají“. Je zde šance je pro nákupní centrum „A“ získat, nutná je analýza bariér. Nepřístupní – nákupní centrum „A“ znají, ale nenakupují zde, vnímají je negativně. Jsou oddáni jinému nákupnímu centru a za současné situace je zbytečné vynakládat prostředky na jejich oslovení. Neinformovaní – nákupní centrum „A“ neznají. Nejprve je třeba zjistit: Je to správná cílová skupina? Je zde potenciál? Stojí za to se na tuto skupinu zaměřit a zvyšovat povědomí o nákupním centru?

BCO Rate  Nejvíce oddaných a nakloněných uživatelů mezi svými zákazníky má Avion Park Zličín (56 %), OC Letňany (50 %) a Komerční zóna Průhonice/Čestlice (48 %).

BCO Potencial Rate  Největší šance získat nové návštěvníky má Centrum Černý Most a dále Nový Smíchov a Metropole Zličín.  Je důležité hledat bariéry návštěvnosti!!! (samozřejmě kromě lokality)

BCO klastry  Nejvíce současných zákazníků má Nový Smíchov a Centrum Černý Most.

Analýza nákupních center

Zákazníci Nového Smíchova  Zákazníci Nového Smíchova souběžně navštěvují zejména Centrum Černý Most (53 %) a Metropoli Zličín (48 %). N= 225

Hodnocení atributů - služby N= 508

Zákazníci CČM  Zákazníci CČM z jiných nákupních center nejčastěji navštěvují Nový Smíchov (55 %) a OC Letňany (46 %). N= 218

Hodnocení atributů - služby N=508

Zákazníci Metropole Zličín  Z konkurenčních nákupních center zákazníci Metropole Zličín nejčastěji navštěvují Nový Smíchov (72 %) a dále Avion Park Zličín (54 %) a Centrum Černý Most (51 %). N= 149

Zákazníci Avion Parku Zličín  Zákazníci Avion Parku Zličín z jiných nákupních center nejčastěji navštěvují Nový Smíchov (54 %), Metropoli Zličín (54 %) a Centrum Černý Most (50 %). N= 149

Zákazníci Nákupní galerie Flora  Zákazníci Nákupní galerie Flora navštěvují z jiných nákupních center nejčastěji Nový Smíchov (63 %) a dále Centrum Černý Most (55 %). N= 136

Srovnání nákupních center

Srovnání - služby N= 508

A na závěr shrnutí…

Nový Smíchov a Centrum Černý Most jsou nákupní centra s nejvyšším počtem zákazníků. Oddanost pražským nákupním centrům je ve srovnání s trhy ostatních komodit v České republice překvapivě vysoká. Nejvíce oddaných a nakloněných zákazníků mají nákupní centra Nový Smíchov, Avion Park Zličín a Centrum Černý Most. Zákazníci jsou s nákupními centry spokojeni - oceňují zejména široký sortiment výrobků, dobré parkovací možnosti, dostupnost nákupního centra a příznivé ceny.

Factum Invenio, s.r.o. Těšnov 5, Praha 1 Alena Harnová Key Account Manager Tel.: Fax: