Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Motto: Je zbytečné plánovat, kam jít, když nevíte, kde jste! Názory a postoje občanů ke Slezance.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Motto: Je zbytečné plánovat, kam jít, když nevíte, kde jste! Názory a postoje občanů ke Slezance."— Transkript prezentace:

1 motto: Je zbytečné plánovat, kam jít, když nevíte, kde jste! Názory a postoje občanů ke Slezance

2 Datum: 22. 9. 2015 Zadavatel: Statutární město Opava Zodpovědná osoba: PhDr. Lenka Mynářová E-mail: mynarova@datamar.cz Tel. č.: +420 603 412 555

3 Co chcete, aby se s objektem Slezanky – jehož část před lety město koupilo za 270 milionů korun – stalo? Base – všichni respondenti, N = 405 Jiné - nejčetnější odpovědi  Byl zbourán7 %  Byl zbourán a na jeho místě vznikl park4 %  Byl zbourán a na jeho místě byla zeleň1 % 68 % 8 % Jak jste spokojen/a se současnou podobou Slezanky? Svůj názor vyjádřete na škále 1 až 5, kde 1 znamená „velice spokojen/a“, 5 – „velice nespokojen/a“. Base – všichni respondenti, N = 405

4 Chcete, aby byla plocha za Slezankou zastavěná celá, nebo pouze její část? Base – všichni respondenti, N = 405 Pokud by zůstala část plochy za Slezankou volná, k čemu by měla být podle Vás využita? Base – všichni respondenti, N = 405 Jiné - nejčetnější odpovědi  Nezastavovat vůbec 26 %  Nezastavovat a vytvořit park5 %

5 25 % 40 % Do jaké míry jste spokojen/a se skladbou a množstvím obchodů/služeb v centru? Svůj názor vyjádřete na škále 1 až 5. Base – všichni respondenti, N = 405 Jaké obchody nebo služby byste ve Slezance chtěl/a? Base – všichni respondenti, N = 405 Průměrná známka na škále 1 až 4, 1 = nejlepší hodnocení

6 Jste spokojen/a, že byla zbourána budova Ministerstva zemědělství? Base – všichni respondenti, N = 405 Nejčetnější odpovědi  Nákupní centra na okrajích města17 %  Vysoké nájmy v centru16 %  OC Breda & Weinstein12 %  Málo volnočasového vyžití10 %  Málo pracovních příležitostí 8 %  Nemyslím si, že se centrum vylidňuje 5 %  Málo obchodů 4 %  Nedostatek parkovacích míst 4 %  Drahé obchody 3 % Co je podle vás příčinou toho, že se centrum Opavy v posledních letech vylidňuje? Base – všichni respondenti, N = 405 Uvítal/a byste v centru Opavy vznik nových parkovacích míst? Base – všichni respondenti, N = 405

7 Pohlaví PROFIL RESPONDENTŮ Věk Vzdělání Bydliště

8 Děkuji za pozornost


Stáhnout ppt "Motto: Je zbytečné plánovat, kam jít, když nevíte, kde jste! Názory a postoje občanů ke Slezance."

Podobné prezentace


Reklamy Google