© 2004 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice e-Education workshop HP na konferenci.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
Advertisements

OLE-onlinelearning Studium odkudkoli a kdykoli
AKREDITOVANÉ ŠKOLICÍ STŘEDISKO ČLEN ASOCIACE VDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH TRADICE OD ROKU 1991 Zdeněk Mašín Microsoft Gold Certified Partner Akreditované.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecně Řídícím orgánem je MŠMT Řídícím orgánem je MŠMT Založen na principu partnerství Založen na principu partnerství.
Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání
© 2004 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice Konference 80.let sociálního pojištění.
Vznik Regionálního centra celoživotního technického vzdělávání při VŠB – TUO Česká republika, VŠB-Technická univerzita Ostrava Regionální centrum celoživotního.
E-learning a studenti kombinovaného studia VŠ projekt do předmětu E-learning Lucie Jirků, UČO květen 2004.
E-Česko 2006 Státní informační a komunikační politika Praha Vladimír Mlynář.
Virtuální učebna aneb „webinář“.
Evropské projekty v oblasti matematiky, přírodovědných a technických předmětů Barbora Grečnerová
Memorandum o celoživotním učení
Priorita č. 3 Aktivní zapojení výzkumné a vývojové základny do rozvoje podnikání.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Audit IT procesů ve FNOL
Člen skupiny HVB Group E- HVB Bank Petra Slabá, HVB Bank Czech Republic a.s. Lucie Melicharová, learn2grow s.r.o.
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic
Projekt „Učíme digitálně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.3.00/ Profil Škola 21.
Spolupráce lokálních institucí Seminář Komunitní role veřejných knihoven ZLÍN
Další vzdělávání učitelů v oblasti ICT Aktivity Domu zahraniční spolupráce Pavla Šabatková vedoucí odboru primárního vzdělávání DZS.
Evropské iniciativy pro rozvoj odborného vzdělávání Miroslav Procházka Praha Ustavující konference TTnetu České republiky.
Rozvoj e-learningové formy vzdělávání zaměstnanců ve správních úřadech
E-Learning Strategie společnosti Microsoft pro podporu vzdělávání
W.P Výbor regionů Stanovisko ke sdělení Komise pro Radu, Evropský parlament, Ekonomický a sociální výbor a Výbor regionů „Posilování místní dimenze.
Moderní vzdělávací systémy vyšších a vysokých škol neuniverzitního typu Ing. Daniel CHOC CCA Group a.s.
KLÍČOVÉ KOMPETENCE Lucie Hučínová Výzkumný ústav pedagogický v Praze
Otevřená metoda koordinace - příležitost pro samosprávy? Milena Jabůrková Svaz měst a obcí ČR.
Spisová služba „light“
Efektivně vzdělávat zaměstnance? Víme jak na to. SAP ČR a Oxygen Solutions Milan Štolba Ing. Milan Štolba; ředitel sekce Rozvoj vzdělávání; Oxygen Solutions,
e-learning Lucie Rohlíková
Informační a komunikační technologie jako klíčový nástroj třídy budoucnosti Lucie Laitlová (DZS)
© 2004 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice Virtual Classroom ISSS 2004, Hradec.
MoodleMoot.cz 2011, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o. 1 Moodle a okolní svět Ing. Marek Kocan.
R VY a Aplikovaná informatika Aplikovaná informatika Prezentace studijních oborů 2013.
Ing. František Hůlka lektor webináře pro ICT metodiky
Šíření povědomí o Evropské strategii zaměstnanosti Národní vzdělávací fond PhDr. Miroslava Kopicová.
Přístup státu k budování informačních systémů veřejné správy ing. Tomáš HOLENDA odbor informatizace veřejné správy Ministerstvo vnitra ČR.
Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy eDoceo Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy Tomáš Hrdonka.
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
Informace o přípravě Integrovaného operačního programu  Ministerstvo kultury  Ministerstvo informatiky Vít Richter Národní knihovna ČR
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Role vysokoškolského pedagoga ve WBL PaedDr.Vanda Hájková, Ph.D
Distanční vzdělávání v ČR, současnost a budoucnost II. národní konference Jindřichův Hradec
ICT VE ŠKOLE LIDSKÉ ZDROJE listopad 2006 (c) Radek Maca.
Tomáš Sýkora GOPAS, a.s. Úskalí e-learningu Tomáš Sýkora GOPAS, a.s.
Elektronická správa dokumentů ve veřejné správě
Zavedení systému řízení pracovního výkonu provázaného do systému odměňování a vzdělávání zaměstnanců ministerstva, rozvoj manažerských dovedností Dodavatel:
Nové formy vzdělávání zaměstnanců ve veřejné správě
© 2004 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice Home Office & HP Jan Fara 04/2008.
Kvalita a bezpečnost IT ve zdravotnictví
1 Regionální inovační strategie RIS. 2 O Regionálních inovačních strategiích Projekty RIS mají za cíl podporu rozvoje regionálních inovačních strategií,
Prof. Molnár1 Podnikové informační systémy Outsourcing IS/IT a ASP Prof. Ing. Zdeněk Molnár, CSc Ústav řízení a ekonomiky podniku
Technologické Inovační Centrum Akční plán RIS ZK – aktivity TIC Lenka Kostelníková Seminář „Inovace a technologie v rozvoji regionů“, Brno
E-learningové aktivity na MU Luděk Matyska
Závěry semináře RVŠ k 3. roli vysokých škol I: 1. V souvislosti se změnami paradigmatu role vysokých škol ve společnosti, respektujíce aktuální trendy.
Schola Ludus pro 21. století Iniciativa pro přípravu celonárodního projektu v oblasti „Vzdělávání pro konkurenceschopnost” z prostředků EU Schola Ludus.
© 2004 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice e-Education Andrea Barešová Account.
DIDAKTIKA FYZIKY I. 8 ICT ve Fy Josef Trna PdF MU©2009.
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
WOSA – výchovou a vzděláváním k občanské společnosti, reg. čís. CZ.1.07/1.1.32/ Žadatel: Sdružení obcí Sedlčanska Projektový manažer:Štěpánka Barešová.
Pro podporu začlenění České republiky do EU Microsoft s.r.o. „Informatická podpora procesů vzdělávání “
Sjednocení technologické platformy Policie ČR CZ.1.06/1.1.00/ Sjednocení technologické platformy Policie ČR CZ.1.06/1.1.00/ Projekt je.
AKTUÁLNÍ PRIORITY ČESKÉ REPUBLIKY V OBLASTI BOJE PROTI TERORISMU Ivan Langer ministr vnitra.
Integrační a migrační projekty KIVS. 2 Definice: KIVS v ČR je prostředím pro efektivní, bezpečné, garantované a auditovatelné sdílení dat mezi Informačními.
MONDRAGON Cooperative Corporation (MCC) Příklad z dobré praxe - Best practice Červen 2015.
Chytrý Jihomoravský kraj ?
Individuální projekt OP VVV
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Výzvy digitální ekonomiky pro společnost
Transkript prezentace:

© 2004 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice e-Education workshop HP na konferenci E-learning březen 2004 Andrea Barešová, DiS., E-learning Specialist

eEducation2 Obsah  e-Education  Success Stories  HP a Microsoft  ZAV – příklad e- learning kurzu pro výuku ve školách

eEducation3  Znalost technologií je v 21. století klíčová  E-learning se ukazuje jako významný prvek v každém vzdělávacím procesu  Technologie nemohou nahradit učitele, ale mohou pomoci poskytnout bohatší zážitky ve vzdělávání  Internet je považován za klíčovou komponentu společnosti založené na znalostech  Přístup k digitálním vzdělávacím zdrojům  Možnost sledování pokroku studentů, možnost testování a hodnocení – vše on-line  Bezpečné a snadno ovladatelné vzdělávací portály nabízí nástroje pro interakci a spolupráci

eEducation4 eEducation a EU  Ze zasedání Evropské rady v Lisabonu v roce 2000:  Evropská unie by do roku 2010 měla dosáhnout největší konkurenceschopnosti v celosvětovém měřítku a stát se nejdynamičtější ekonomikou řízenou znalostmi.  Ze zasedání vzešel akční plán eEurope, byla deklarována důležitost oblasti nazvané Výchova a vzdělávání pro život a práci ve společnosti založené na znalostech a vznikla iniciativa e- Learning.  Tato iniciativa by měla zajistit efektivní integraci informačních a komunikačních technologií do výchovy a vzdělávání.  Akční plán eEurope 2005 má následující cíle:  Vybavení škol multimediálními PC  Vyškolení učitelů v oblasti digitálních technologií  Rozvoj evropských vzdělávacích služeb, SW a obsahu  Zrychlení připojování škol na internet a spolupráce mezi školami a učiteli pomocí vzdělávacích systémů

eEducation5 eEducation – krok kupředu  Vlády v mnoha zemích i mnoho vzdělávacích institucí se mylně domnívaly, že stačí poze vybavit školy počítači... ....ale to se neosvědčilo. Cílem je vytvoření bezpečného prostředí, ve kterém mají studenti přístup ke zdrojům a učitelé mohou využívat nástroje, které jim pomohou dělat to, co umí nejlépe – UČIT!  Toto prostředí zahrnuje platformu pro vzdělávací řešení založené na e-learningu  E-learning je založený na technologiích, ale je pedagogicky orientovaný

eEducation6 Role technologie ve vzdělávání  E-learning  Asynchronní a synchronní  Flexibilní a otevřené prostředí  Vzdělávání pro každého, kdykoliv a kdekoliv  Spolupráce a administrace  Vzdělávací portály  Systémy na řízení vzdělávání (LMS)  Systémy na řízení obsahu (CMS)  E-classroom  Zapojení přímo do vyučovací hodiny  Elektronická tabule pro prezentaci obsahu, simulace  Podpora nových vzdělávacích aktivit  Týmová práce, spolupráce mezi školami

eEducation7 Budoucnost ve vzdělávání síť Obsah Interakce Student / Učitel Podpora učitelů Přístup na internet portál Vytváření mostů Uživatelé Stakeholdeři Základní školy Střední školy Vysoké školy Externí studenti Komunity / Rodiny UčiteléŠkolní management Rodiče Vzdělávací Ekosystém

eEducation8 Příklady použití - ve školách  pro rozšíření počtu studentů  pro některé předměty, zejména doplňkové  pro snížení počtu suplovaných hodin  pro opakovací hodiny, samostudium v nahrané Virtuální třídě  pro zapojení odborníků  pro zpestření výuky  pro spolupráci mezi školami  pro zapojení rodičů

eEducation9 Jaká jsou rizika?  Pro vzdělávací instituce  Je možné zajistit soukromí a bezpečnost studentů v e-learningovém řešení založeném na internetu?  Budou uživatelé – učitelé, studenti, rodiče akceptovat a používat řešení?  Bude to hodně drahé?  Pro společnost  Povedou technologie k přirozené globalizaci ve vzdělávání – jak se projeví strach ze ztráty kontroly?  Nezpůsobí to komercializaci vzdělávání?

© 2004 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice Success stories Classroom Irsko - Sardinie

eEducation11 Classroom 2000  Zahájení v roce 2003, zakončení v roce 2008  Projekt Classroom 2000 (C2K) v Severním Irsku umožní více než studentům a učitelům z 1245 škol udělat obrovský krok směrem k informační společnosti.  Přístup na internet a ová adresa pro všechny studenty, stejně jako přístup do Virtuální třídy jsou pro úspěch projektu klíčové.  Počtem uživatelů drží projekt světové prvenství – jako nejrozsáhlejší implementace vzdělávacího systému

eEducation12 - Sardinie Zajištění spolupráce mezi školami v celém regionu pomocí nového vzdělávacího portálu E-learningová platforma zajišťující služby studentům i učitelům, platforma pro řízení dokumentů Propojení 550 škol Umožnění sdílení zkušeností učitelů Příležitost pro interaktivní učení pro studentů

© 2004 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice Hewlett-Packard a Microsoft

eEducation14 Spolupráce  Zjednodušení a urychlení nasazení IT technologií do výuky  Navázání na strategickou alianci obou společností  Microsoft dodavatelem řešení Learning Gateway  HP dodavatelem, implementátorem a integrátorem řešení  Investice do technologických inovačních center a e-learningových portálů pro školy  „Dnešní studenti jsou zítřejší vedoucí představitelé. Je naší povinností pomoci při budování propojené vzdělávací komunity, ve které bude software sloužit jako katalyzátor efektivního využívání informačních a komunikačních technologií za účelem vytvoření nejlepšího zážitku při vzdělávání, stejně jako propojení studentů, učitelů a rodičů.“ Mark East, ředitel Eucation Solution Group, Microsoft

eEducation15