ZÁKLADNÍ ŠKOLA, BRNO, KAMÍNKY 5 634 00 BRNO – Nový Lískovec, Kamínky 5 Šablona III/2 Ročník5. Vzdělávací oblastMatematika a její aplikace Vzdělávací oborMatematika.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, BRNO, KAMÍNKY BRNO – Nový Lískovec, Kamínky 5
Advertisements

Grafický součet úseček
VEKTOR A POČETNÍ OPERACE S VEKTORY
Konstrukce kosodélníka
Konstrukce kosočtverce
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_605_5TR_M Autor: Mgr.Iveta Grocholová.
Škola Střední průmyslová škola Zlín
Konstrukce lichoběžníku
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2Č.materiáluVY_32_INOVACE_454.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, BRNO, KAMÍNKY BRNO – Nový Lískovec, Kamínky 5 Šablona III/2 Ročník7. Vzdělávací oblastMatematika a její aplikace Vzdělávací oborGeometrie.
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková Datum: květen 2012 Ročník: 6. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický.
Matematika Vytvořila: Ing. Silva Foltýnová Pravoúhlý trojúhelník - opakování DUM číslo: 11 Pravoúhlý trojúhelník - opakování.
Matematika Vytvořila: Ing. Silva Foltýnová Rovnoběžníky DUM číslo:14 Rovnoběžníky Planimetrie - rovnoběžníky Integrovaná střední.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, BRNO, KAMÍNKY BRNO – Nový Lískovec, Kamínky 5 Šablona III/2 Ročník8. Vzdělávací oblastMatematika a její aplikace Vzdělávací oborGeometrie.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
výpočet obvodu a obsahu
Vzdělávací obor: Matematika
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:I V /2Č. materiálu:VY_ 4 2_INOVACE_.
1) Určete odchylku přímek AC a CC´
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková Datum: květen 2012 Ročník: 6. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2Č.materiáluVY_32_INOVACE_456.
Vzdělávací obor: Matematika
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, BRNO, KAMÍNKY BRNO – Nový Lískovec, Kamínky 5 Šablona III/2 Ročník6. Vzdělávací oblastMatematika a její aplikace Vzdělávací oborGeometrie.
Název školy Základní škola a Mateřská škola Ploskovice, p.o., okr. Litoměřice Číslo projektuCZ.1.7/1.4.00/ Název projektu „Zlepšení kvality vzdělávání.
Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_143 Jméno autora: Mgr. Tomáš FULÍN Třída/ročník: PS1 / 1.ročník Datum vytvoření: Vzdělávací oblast:Matematika.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
29.1 Úsečky- grafický součet, rozdíl a násobek
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_inovace _625 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám.
(snímek 5): Ujasněte si pojmy, které nejsou přesně definovány.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:IV/2Č. materiálu:VY_42_INOVACE_.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, BRNO, KAMÍNKY BRNO – Nový Lískovec, Kamínky 5 Šablona III/2 Ročník8. Vzdělávací oblastMatematika a její aplikace Vzdělávací oborGeometrie.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Řípová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
POLOPŘÍMKA.
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková Datum: květen 2012 Ročník: 6. Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický.
Vyvození a procvičení učiva žák rozezná, pojmenuje, vymodeluje a popíše základní operace s úsečkami; nachází v realitě jejich reprezentaci Autor: Mgr.
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PRAKTICKÁ A ZÁKLADNÍ ŠKOLA
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
24..
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuŠkola pro 21. století Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Jindřiška Tomášková Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název:VY_32_INOVACE_IV.MND5 Vytvořeno:10.
Třeťáci a matematika XI Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PaedDr. Marie Janků. Dostupné z Metodického portálu
OBSAH KRUHU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Hana Kuříková Název: VY_32_INOVACE_01_C_11_Obsah kruhu Téma: Matematika 8.ročník.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:TROJÚHELNÍK-PYTHAGOROVA.
ROZKLAD MNOHOČLENU UŽITÍM VZORCŮ Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Hana Kuříková Název: VY_32_INOVACE_01_C_19_Rozklad mnohočlenu.
Pořadové číslo projektu Šablona č.: III/2
Lichoběžník – jeho vlastnosti a konstrukce
Grafický součet úseček
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Konstrukce čtyřúhelníků, konstrukce rovnoběžníků
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Tělesa – kvádr Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Pravoúhlý trojúhelník, Pythagorova věta, přepona, odvěsna
ÚSEČKA Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Transkript prezentace:

ZÁKLADNÍ ŠKOLA, BRNO, KAMÍNKY BRNO – Nový Lískovec, Kamínky 5 Šablona III/2 Ročník5. Vzdělávací oblastMatematika a její aplikace Vzdělávací oborMatematika Tematický okruhRovinné obrazce, tělesa TémaRozdíl úseček – grafické řešení AutorMgr. Lenka Doležalová Vytvořeno Metodický popisŽáci graficky sečítají úsečky.

Grafický rozdíl úseček

Je dána úsečka |AB | = 10 cm a úsečka |CD | = 3 cm. Proveď grafický součet úseček. A CD BA B CD AC |AB |- |CD | = |AC | 10 cm - 3 cm = 7 cm