Lenka Zahradníčková 30. 9. 2013.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Personální řízení v malých podnicích
Advertisements

Projektové řízení Modul č.1.
Databázové systémy Přednáška č. 2 Proces návrhu databáze.
Vize, Strategie, Cíle.
Strategická podnikatelská jednotka Strategic Business Unit - SBU
ÚVOD, MANAGEMENT, STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ
Tíha EFC na našich bedrech – jak ji racionálně rozložit? Jindřich Trejbal – Odbor Evropská unie a mezinárodní vztahy MF, oddělení Koordinace agendy EU.
Seminář ředitelů ZZ února III. pracovní seminář ředitelů nemocnic a zdravotnických zařízení Martin Zeman Masarykova nemocnice v Ústí nad Labem,
Tvorba mezinárodních podnikových sítí a strategických aliancí
Cena v pojetí marketingu
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Strategické plánování rozvoje obcí Dubovice 2010 " Projekt je financován z prostředků EAFRD v rámci Programu rozvoje venkova ČR pro období "
PLÁNOVACÍ PROCESY, DRUHY PLÁNOVÁNÍ
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_05_PLÁNOVÁNÍ.
Výběr trhu pro export, strategický marketing
Organizace empirického výzkumu Etapy výzkumu: 1.Přípravná – definice problému, určení cíle výzkumu, zajištění dostupných již existujících informací o problému,
Strategická mezera a její analýza s ohledem na nutnost změny strategie
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
Předmět: Řízení podniku 1
Analýza makro a mikroprostředí
Minimální preventivní program Pražské centrum primární prevence.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové řízení Ročník / obor studia:III.
© Ing. V. Šebek, CSc. Plánování a řízení projektů IS 1 7. Zadávání (definice) projektu  Zadávání (vznik) projektu  Zadání projektu  Formalizované zadání.
MARKETING.
Podnikatelské koncepce
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Podnikatelský plán struktura plánu.
Cena má vliv na zisk, CF, konkurenceschopnost výrobce.
Plánovací proces a druhy plánování
Lenka Zahradníčková
Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ
ÚVOD, MANAGEMENT, STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ
Úvod do modelů hodnocení strategické pozice
Lenka Zahradníčková
Strategický marketingový proces: plánovací etapa
Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Lenka Zahradníčková
AKAD. ROK 2008/2009, LS PRŮMYSLOVÝ MARKETING - VŽ1 P R Ů M Y S L O V Ý M A R K E T I N G 8.
Marketingové plánování podnikové vize, cíle, strategie
Eva Dufková, Jan Matyáš VSRR, 3.ročník
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Integrovaná rozvojová strategie cestovního ruchu Rožnovska JVM-RPIC, spol. s r.o. Ing. Jiří Kučera, Ing. Jakub Křižka
Struktura podnikatelského plánu
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové strategie Ročník / obor studia:III..
Autorita Schopnost získat si respekt podřízených. Rozlišujeme formální, neformální a odbornou autoritu Autoritativní styl řízení Styl řízení založený.
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
Základy marketingu část 4. Ing. Monika Dobešová Univerzita Pardubice FEI Letní semestr 2012/2013.
Zpracování žádosti na podporu sociálního podnikání do OPZ - příklad dobré praxe Vznik sociálního podniku Hustířanka služby s.r.o. Hradec Králové, 7.
Strategický marketing
Digitální učební materiál
Strategie regionu, obce
MANAGEMENT PLÁNOVÁNÍ.
Název společnosti Obchodní plán.
Projektování Projekt = plán, záměr, úmysl
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Management a řízení hotelu
Ing. Veronika Dostálková MBA
Strategický marketing
Proč by se měl podnik chovat na trhu eticky?
Prezentace obchodního plánu
Prezentace obchodního plánu
Marketing Základy a postupy..
Název společnosti Obchodní plán.
Prezentace obchodního plánu
Transkript prezentace:

Lenka Zahradníčková

Definice základních pojmů Případová studie – práce ve skupinkách Práce na projektu

umění a věda, jak formulovat, implementovat a hodnotit ve všech funkčních částech podnikatelského subjektu taková rozhodnutí, která zaručí dosažení stanovených cílů

název podniku, hlavní obor podnikání, stručná historie

Definuje, proč podnik existuje, není časově ohraničené Z poslání by mělo jasně vyplývat, o jaký podnik se jedná. V čase je relativně stabilní. “kodex” chování celé organizace – stimulace pracovníků

Jakým způsobem je možné formulovat poslání?

Přesné strukturované vyjádření stavu firmy v konkrétním časovém horizontu. Vymezuje budoucí pozici ve střednědobém plánovacím horizontu (3 – 5 let), Směr jakým se bude podnik ubírat Z vize je nutné vyvodit cíle.

Komponenty vize – Zákazníci strategického záměru. – Produkt a jeho výjimečnost. – Popis trhu a jeho segmentů. – Technické, technologické a užitné přednosti produktu. – Strategická dimenze záměru – profilové zaměření firmy v plánovacím období – Filozofie záměru – Vliv na koncepci a postavení podniku – Veřejná image. – Sociální koncepce

Jakým způsobem je nutné sestavit vizi?

Měly by navazovat na stanovenou vizi, Jedná se o stanovený konečný stav podniku musí být popsány jasně a hlavně měřitelně!

Pravidlo SMART S – S – Specific - specifický, M – M – Measurable - měřitelný, A – A – Achievable - dosažitelný, R – R – Result oriented - orientovaný na výsledek, realistický, T – T – Time framed - časově vymezený,

Jakým způsobem stanovit cíle?

Zvýšit hodnotu hospodářského výsledku za běžnou činnost zisku v roce XY na Kč. Zvýšit tržby SU o 9 % do roku XY. Do konce roku XY zredukovat náklady na jednoho pracovníka o XY %. Zredukovat čekací dobu pacientů na ambulantním oddělení z 1 hodiny na půl hodiny do června tohoto roku.

Formulace strategie Základní strategická východiska Práce na projektu