Pokyny pro odevzdávání žákovských prací. Téma práce Zamysli se nad tím, co tě baví. – Jak se říká: „Někdo má rád vdolky, jiný zase holky“. – Stejné je.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jen se dívej na ptáčky 1. Jen se dívej na ptáčky, jejich přání Bůh zná, ty jsi víc, nežli oni, říká Pán. Ref: Nezoufej, neboť tvůj život má ve svých rukou.
Advertisements

Kolja 5. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol? RL8 nová slova.
Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání CERMAT Strukturovaná písemná práce Součást maturitní zkoušky z českého jazyka.
Výuka cizích jazyků technických předmětů
ANKETA – AUTORSKÝ ZÁKON Základní škola Bor 6. a 9. ročník – srovnání Mgr. Vladimír Dub.
Výukový program pro 2. třídu ZŠ,
Modernizace studijních opor Představení LMS Moodle
Programování v C++ cvičení Filip Zavoral.
Zpracování seminárních a kvalifikačních prací
PROJEKT 5.ročník - anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Téma: Rok – měsíce – dny.
Nadpis prezentace – písmo „Calibri“ varianta Bold, velikost 28bodů, zarovnání na střed Jméno Autora Citát vázající se k projektu, není povinný. Písmo „Calibri“,
Kolja 5 (první část). Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Správné pády I In the following sentences, put the nouns between slash marks into the correct case. Vzor: Přes naše rozdíly zůstanu /tvůj přítel/. Přes.
Jak psát seminární práci
VY_32_INOVACE_12_Číslice 11 – 20 (SADA ČÍSLO 5)
Sociální zabezpečení a důchodová politika SZDP Přednášející: Mgr. Hana Grzegorzová Typ předmětu: povinně volitelný, kontrola docházky…..nastaveny na první.
PREZENTACE aneb KDYŽ VÍŠ O ČEM MLUVÍŠ. Co tě čeká a nemine V průběhu zhruba 2 – 3 měsíců se budeš učit pracovat s PWT prezentacemi My víme, že jsi zdatný.
Metodická podpora úprav RVP ZV
Seminární prací žák prokazuje schopnost:  vyhledávat a třídit informace,  pracovat s odbornou literaturou a internetem,  porozumět danému tématu, 
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
STOVĚŽATÁ PRAHA Projekt 6. tříd
Bakalářské praktikum.
15. ESEJE Cíl : připravit osnovu eseje a poté esej napsat
Anotace Žák se seznámí s prostředím aplikace MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Orientuje se v prostředí aplikace MS Word Speciální.
VY_32_INOVACE_15_OpenOffice.org Calc Název školy: Základní škola a Mateřská škola Křetín, okres Blansko, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07./1.4.00/
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2014/2015
Anotace Naše obec 4. – rozpočet obce Autor Mgr. Martin Nosek Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci se dozví, jakým způsobem hospodaří obec a co je to rozpočet.
Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_12_ INOVACE _08_CJL_NP2 Ročník: II. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
PPíšeme vědecký článek. Jaký článek – domácí úkol o dvou brožurách o jaderné fyzice a zkušenostech z jejich použití (ověření použitelnosti, expertní posouzení)
Ing. Lenka Janíčková, Ph.D.
Klávesové zkratky 1 Ročník: 6 Předmět: Informační a komunikační technologie Učitel: Vojtěch Novotný Téma: Klávesové zkratky 1 Ověřeno ve výuce:
Zásady a doporučení pro tvorbu prezentací
Chyby v psaní seminárních prací
Koordinátoři ICT Organizační informace
Ing. Zuzana Khendriche Trhlínová, ph.d.
Pokyny pro odevzdávání žákovských prací. Téma práce Letos se bude většina prací zabývat „Dopravou“. Zastav se proto za vedoucím práce (přidělený učitel)
Vzdělávací oblast – člověk a jeho svět Předmět – prvouka 3. roč.
Zásady správné prezentace
FÁZE NÁCVIKU SLOHOVÉHO PROJEVU
Základy psaní pro studenty aneb Jak se k psaní „dokopat“ Kurz právnických dovedností II JUDr. Veronika Tomoszková, Ph.D.
PSANÍ ODBORNÝCH TEXTŮ VIKBA30 JARO ZAJIŠTĚNÍ PŘEDMĚTU Vyučující: PhDr. Iva Zadražilová (KISK, NAKLIV, CEINVE) Kontaktní
 V jakém stavu je starý židovský hřbitov nyní? Je možné se tam podívat? Byla jsi tam ty? –jestli ne, zajeď! Tvé dojmy z návštěvy?  Mělo by se město.
ORGANIZACE VÝUKY PŘÍRODOPISU
Portfolio podkladů z odborné praxe Pokyny pro žáky Ing. Jana Macháčková, Ing. Mgr. Šárka Čepelková.
Rozhovor se… slečnou Magdalenou Žižkovou Co jsme zjistily o Majdě ? Co ji baví? Jak ji (ne)znáte…..
Název projektu:ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Oblast podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
Prevence. Osnova Jak to u nás vypadá Mé hodnoty Práce s žákem Práce se třídou Celoškolní akce Práce s učiteli Práce s rodiči.
Závěrečné seminární práce 9. ročník 2016/2017
Obědy ve Školní jídelně 5.A 2016/2017
Referát – památka ČR Kritéria hodnocení.
Pokyny pro odevzdávání žákovských prací
Seminář ze sociální psychologie
Název oborové práce Jméno autora třída.
Ekonomika – 4.A Úvodní hodina.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_05_Školní potřeby
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Mgr. Zbyněk Jícha Škola
Zájmena pravopis Kdo? Nikdo? Já! Někdo? Všichni?.
VY_32_INOVACE_1/20A-ICT/PE/ON
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Chebu reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/ Sada.
Jak (ne)má vypadat prezentace
Občanská výchova 6.ročník PhDr. Martina tesaříková
TEORIE A METODIKA VÝCHOVY Mgr. Kateřina Lojdová
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI IV.
METODICKÝ A SUPERVIZNÍ SEMINÁŘ K PRAXI IV.
ŠIKANA Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_05_šikana.
závěrečné práce/BP/DP
Váháte kam po maturitě? Podívejte se na 8 rad, jak si vybrat VŠ!
Váháte kam po maturitě?. Podívejte se na 8 rad, jak si vybrat VŠ!
Transkript prezentace:

Pokyny pro odevzdávání žákovských prací

Téma práce Zamysli se nad tím, co tě baví. – Jak se říká: „Někdo má rád vdolky, jiný zase holky“. – Stejné je to s předměty a tématy v nich. Pečlivě se rozhodni, o jakém tématu budeš psát, aby tě tvorba práce bavila a byla ku tvému prospěchu. Téma nahlas učiteli příslušného předmětu, ke kterému náleží. Termín zadání témat je do:

Koncept a osnova práce Vezmi si papír a tužku a vytvoř základní osnovu práce: – Tj. nástřel obsahu = o jakých kapitolách a podkapitolách bude psáno. Koncept je lehce rozpracovaná práce do několika odrážek ke každé kapitole. Termín odevzdání osnovy a konceptu je do:

1. verze prací Pokud učitel schválí osnovu a koncept práce, můžeš začít s tvorbou samotného obsahu. Postupuj dle pokynů, které si stáhneš na webových stránkách školy. Nezapomínej, že tvoříš PWT prezentaci, tudíž se vyvaruj zbytečně dlouhých vět a textů. Proto se pokus naopak používat větší množství krátkých slovních spojení a také obrázků. Termín odevzdání 1. verzí prací je:

Finální verze Pokud jsi jistý, že už víc informací ohledně tématu nevyhledáš, zkompletuj práci do finální podoby. Finální podoba musí splňovat zadané náležitosti. Termín odevzdání (deadline): Přes tento termín vlak nejede a pokud ho zmeškáš, vysvětli doma rodičům, jaké patálie ti z toho vzejdou.