Asociace televizních organizací Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády 777 399 01 Milevsko www.issou-milevsko.cz.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
POLOHOVÁNÍ RANĚNÝCH Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Advertisements

Sociální sítě Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Základní právní pojmy (2)
Slogan Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády 777
Absolutní majetková práva
Obchodní korporace Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Správní právo Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Lifestylové časopisy Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
VÝUKOVÝ MATERIÁL V RÁMCI PROJEKTU OPVK 1.5 PENÍZE STŘEDNÍM ŠKOLÁM ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ROZVOJ VZDĚLANOSTI ČÍSLO ŠABLONY:
Laswellův komunikační model
Masová komunikace Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Národnostní menšiny v médiích
Slovesa Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Charakteristika češtiny
Zpravodajství a tvorba zprávy Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz, Kamenný Přívoz 53, Kamenný Přívoz Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:
Název, který upoutá Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Perspektivy rozvoje tematických kanálů Petr Majerik Atmedia 1.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Reklamní text Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Administrativní styl Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Propaganda Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Dědické právo Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Hmota a její části Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Historie České televize
Ústavní právo Moc zákonodárná Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Rozbor neuměleckého textu
Adstock - měřítko účinku reklamní kampaně Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Jazykověda a její disciplíny
DEMOKRACIE Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Název DUM Střední odborná škola a střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
ATOM Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Dějiny filozofie Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Tvoření slov - pravopis
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Chemie jako věda Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Chemická výroba Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Směsi Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Práce novináře Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Brief Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Mediaplan Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Typy zpravodajství Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Veřejnoprávní a soukromá média Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Vliv hudby na nakupování Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Copywriting Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Občanské soudní řízení
Měření sledovanosti Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Výhody a nevýhody tiskové reklamy
Publicistický styl Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Event management Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Žurnalistika Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Publicistické žánry Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Na koho cílí titulní strany časopisů pro muže Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Formáty TV reklamy Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Výhody a nevýhody reklamy v rádiu
Co je to komunikace Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Ad Awareness Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Reklamní agentura Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Vysílací časy médiích Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Média v ČR Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
TV Share Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Mediazastupitelství Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Transkript prezentace:

Asociace televizních organizací Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko

ŠkolaSOŠ a SOU Milevsko Autor Mgr. Josef Kašpar Název VY_32_INOVACE_07_A_10_MEV TémaAsociace televizních organizací AnotaceŽák se seznámí s činností ATO. Klíčová slovaMediální výchova, komunikace, TV, televizní asociace Cílová skupinaŽáci maturitních oborů Datum tvorby Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT

Metodický pokyn: Prezentace je zaměřena především na výklad učiva. 4. – 10. snímek: výklad učitele, popř. problémový výklad (využití mezerníku) 11. snímek: test (po kliknutí na textové pole přiletí „smajlík“) Inovativnost materiálu spočívá v samostatném zamyšlení žáků nad problémem (problémové vyučování – žák sám přichází na řešení zadaného úkolu), interaktivnost probíhá využitím ICT.

Poslání ATO Asociace televizních organizací (ATO) zastřešuje projekt elektronického měření sledovanosti a poskytuje koncovým uživatelům jednotná data o sledovanosti televizních stanic v České republice. ATO je zájmovým sdružením právnických osob. Asociace byla založena

Členové ATO Česká televize Provozovatel vysílání dvou celoplošných programů, ČT1 a ČT2 a dvou digitálních programů, ČT4 a ČT24 ( FTV Prima spol. s r.o. Provozovatel celoplošného televizního vysílání Prima, Prima COOL, Prima love a Prima ZOOM ( Asociace komunikačních agentur České republiky Organizace sdružující 71 mediálních agentur, které generují 85 % obratu na českém mediálním trhu (

Členové ATO atmedia Mediální zastupitelství, které na českém trhu zastupuje tematické stanice Animax, AXN, CBS Drama (od 3/ dříve Zone Romantica), CS Film, CS Mini, Disney Channel, Fashion TV, Film+, Fishing and Hunting, Meteo TV, MGM Channel, Minimax, Music Box, National Geographics Channel, Óčko, Pohoda, Regionální televize.cz, Retro Music television, Spektrum, Spektrum Home, Sport1, Sport2, Sport5, TV Metropol, Universal Channel. ( Stanice O, a.s. Provozovatel tématické televizní stanice s hudebním obsahem

Přidružení členové ATO Barrandov Televizní Studio, a.s. Provozovatel plnoformátového televizního programu TV Barrandov ( Asociace producentů v audiovizi Organizace sdružující producenty a produkční společnosti jak z oblasti českého filmu, tak z oblasti filmového servisu a reklamy, současné době sedm desítek členů (

Obchodní partner CET 21 spol.s r.o Provozovatel vysílání televizní stanice Nova, Nova Cinema, Nova Sport,MTV, Fanda a Smíchov. (

Členové ATO atmedia Mediální zastupitelství, které na českém trhu zastupuje tematické stanice Animax, AXN, CBS Drama (od 3/ dříve Zone Romantica), CS Film, CS Mini, Disney Channel, Fashion TV, Film+, Fishing and Hunting, Meteo TV, MGM Channel, Minimax, Music Box, National Geographics Channel, Óčko, Pohoda, Regionální televize.cz, Retro Music television, Spektrum, Spektrum Home, Sport1, Sport2, Sport5, TV Metropol, Universal Channel. (

Výsledky měření

Test zastřešení projektu elektronického měření poslechovosti zastřešení projektu elektronického měření sledovanosti zastřešení projektu měření výsledků spokojenosti TV diváků Posláním společnosti ATO je

Zdroje a citace Copyright (c) 2013 [Josef Kašpar] and its licensors (Corel). All rights reserved. AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: data.0011.png