Jak vyplnit žádost o finanční podporu z OP LZZ? Seminář pro žadatele

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
SEMINÁŘ PRO ŽADATELE Integrovaný plán rozvoje města Český Těšín „Revitalizace významně postižené městské části SVIBICE“ DOBRÝ DEN!
Advertisements

Seminář k výběrovému řízení 2014
Nejčastější pochybení při administraci Monitorovacích zpráv se žádostí o platbu, monitorovacích hlášení a monitorovacích zpráv o zajištění udržitelnosti.
Seminář k výběrovému řízení 2013 Způsob přihlášení do výběrového řízení.
MONITOROVACÍ ZPRÁVY v OP VK Seminář pro příjemce v rámci globálních grantů Olomouckého kraje Olomouc, 20. a 21. dubna 2009.
Postup při vyplňování žádosti o platbu v Benefit7 EX-POST.
Monitorovací zpráva (MZ) Projektová část
MONITOROVACÍ ZPRÁVA Tyto globální granty jsou spolufinancovány ESF a státním rozpočtem ČR.
Oddělení metodiky OP Rybářství (SZIF) ŘO OP Rybářství (MZe)
Informační systém Benefit7+
IOP 3.4 – 11. výzva Centrum pro regionální rozvoj ČR.
Benefit7 – jak vyplnit projektovou žádost
1 Způsob žádání o dotaci v rámci OP Lidské zdroje a zaměstnanost Prezentující Mgr. Petr Zavadil.
Benefit7+ - vyplňování Monitorovacích zpráv (MZ) se žádostí o platbu
Jednotný programový dokument pro Cíl 3 hl. m. Praha Magistrát hl. m. Prahy, odbor zahraničních vztahů a fondů EU, oddělení.
Program švýcarsko-české spolupráce Předkládání záměru projektu Konečný termín k předkládání projektových záměrů: ve 14:00 Místo předkládání.
Seminář pro příjemce Ing. Jana Šůchová NVF. Phare 2003 RLZ Zprávy projektu: -Měsíční přehledy aktivit -Čtvrtletní technická zpráva -Čtvrtletní finanční.
Zpracování záměru projektu a jeho příloh Ing. Hana Kuželková, NVF, o.p.s.
BENEFIT 7 Bc. Iva Sobíková 8. října Cíl prezentace Žádosti Benefit 7+  Cílem - upozornit žadatele na záložky tohoto IS, se kterými mívají občasné.
Program Iniciativy Společenství INTERREG IIIA Česká republika – Svobodný stát Bavorsko 2004 – 2006 ŽÁDOST O PODPORU Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor.
Závěrečná monitorovací zpráva a její zpracování v Benefitu.
Vyplnění projektové žádosti. Projektová přihláška Benefit7
Vyplnění projektové žádosti. Projektová přihláška Benefit7
1 INTEGROVANÝ PLÁN ROZVOJE MĚSTA Děčín – Staré Město Připravte se na výzvu!
 ELEKTRONICKÁ ŽÁDOST ELZA Speciální verze pro 2. kolo výzvy → ke stažení na webových stránkách Plzeňského kraje.
Centrum pro regionální rozvoj ČR, Společný technický sekretariát Olomouc, Jeremenkova 40B, Olomouc,
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Elektronická monitorovací zpráva BENEFIT7.
Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz Seminář pro příjemce Vyplňování MZ a ŽOP v Benefit7 technická část.
Jana Böhmová Monitorovací zpráva v aplikaci Benefit7 ORR, Krajský úřad Kraje Vysočina.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost BENEFIT 7 Seminář pro žadatele Ústí nad Labem, 20.dubna 2010 TATO PREZENTACE JE FINANCOVÁNA EVROPSKÝM.
Michala Pechová Jak vyplnit webovou žádost OP VK BENEFIT7 ORR, Krajský úřad kraje Vysočina.
BENEFIT7 Barbora Zigušková Oddělení řízení grantových schémat.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Elektronická monitorovací zpráva v BENEFIT7 Základní dokument – EMZ v BENEFIT7 platnost k
Jak vyplnit žádost o finanční podporu z OP LZZ? Seminář pro žadatele Výzva A4.
Benefit7 – jak vyplnit projektovou žádost
UKÁZKA PORTÁLU IS KP14+ INFORMAČNÍ SYSTÉM KONEČNÉHO PŘÍJEMCE 1. Jak vypadá a funguje IS KP Založení a vyplnění žádosti.
Časté chyby v projektech Ing. Milan Kvapil Odborný referent odboru implementace programů ESF.
Zlepšení prostředí v problémových sídlištích Benefit 7+ Centrum pro regionální rozvoj ČR Tábor
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Elektronická monitorovací zpráva BENEFIT7 část
Seminář pro příjemce podpory v rámci vybraných výzev OP LZZ Technická část - Benefit Seminář pro příjemce OP LZZ MV ČR, Praha - Letná, Nad Štolou 3, Praha.
PŘÍLOHY MONITOROVACÍ ZPRÁVY 6. října OBSAH  Jednotlivé přílohy monitorovací zprávy  Elektronická žádost o platbu.
Seminář k výběrovému řízení 2016 Přihlašování do výběrového řízení Statutární město Ostrava Magistrát Odbor sociálních věcí, zdravotnictví a vzdělanosti.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost BENEFIT 7 Ústí nad Labem, 11.února 2009.
Závěrečná zpráva o realizaci IPRM PRAHA.
V. Projektová žádost v Benefit 7+. Obecné podmínky pro práci s aplikací Benefit7 webová aplikace BENEFIT7 OPVK je všem uživatelům přístupná na internetové.
Webová aplikace BENEFIT Jeseník Olomouc Zlín Kroměříž.
Jak vyplnit žádost o finanční podporu z OP LZZ? Seminář pro žadatele Praha - Ostrava 2010.
Monitorovací zprávy projektů realizovaných v OP LZZ z hlediska obsahu Seminář pro příjemce.
Aplikace Monitorovací systém
Dotační program Podpora včelařství 2016 Krok za krokem
Dotační program Podpora včelařství 2015 Krok za krokem
Seminář k častým chybám v monitorovacích zprávách
- ČESKY SEVER Seminář pro žadatele Příjem žádostí v MAS a další administrativní postupy Program rozvoje venkova ČR 2014 – 2020 Výzva č. 1.
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Jak vyplnit žádost o finanční podporu z OP LZZ? Seminář pro žadatele
PODPORA NABÍDKY DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ V LIBERECKÉM KRAJI MONITOROVÁNÍ PROJEKTŮ SEMINÁŘ PRO PŘÍJEMCE 5. května 2010.
Aplikace Monitorovací systém
Podstatné změny projektu Bc. Jana Hrazdilová Ing. Radek Rinn
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Aplikace Monitorovací systém
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Věcná část řízení projektu (seminář pro příjemce – 1. a 2. výzva)
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
1. Výzva PRV MAS krajina srdce, z.s.
Setkání manažerů PK Elektronické podávání/příjem žádostí do Programu prevence kriminality Ministerstvo vnitra ČR.
Příprava malého projektu - 2. část Předložení MP, žádost a přílohy
Podpora vybraných druhů sociálních služeb ve Středočeském kraji II
Ukázka portálu IS KP14+.
Seminář pro příjemce Typ I – Příprava a podpis právního aktu, pravidla a podmínky realizace Oddělení dubna 2019, Praha.
Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost (2007 – 2013)
Transkript prezentace:

Jak vyplnit žádost o finanční podporu z OP LZZ? Seminář pro žadatele Výzva C2

www.eu-zadost.cz nebo www.eu-zadost.eu Základní informace Benefit7 - webová aplikace sloužící pro předkládání žádostí o finanční podporu z OP LZZ žadatelem, předkládání monitorovacích zpráv a žádostí o platbu příjemcem. Kde formulář pro vyplnění žádosti o finanční podporu z OP LZZ naleznete? www.eu-zadost.cz nebo www.eu-zadost.eu Další důležité informace: Výzvu naleznete na internetových stránkách www.esfcr.cz a v aplikaci Benefit7 pod odkazem: Podpora standardizace orgánů sociálně právní ochrany

Titulní strana Benefit7 Na titulní straně Benefit7 se nacházejí a průběžně aktualizují důležitá sdělení a novinky (červeně) v rámci OP LZZ.

Registrace do aplikace Benefit7 Žadatel obdrží potvrzení registrace do své e-mailové schránky, která obsahuje aktivní klíč. Kliknutím na tento klíč aktivuje svůj účet. Tuto aktivaci je nutné provést v den registrace, jelikož je klíč platný pouze do 6:00:00 následujícího dne.

Důležité informace Odstávky aplikace: Plánované i mimořádné odstávky aplikace Benefit7 naleznete na internetových stránkách www.esfcr.cz, odkaz na Výzvy a rovněž na titulní straně aplikace Benefit7 www.eu-zadost.cz. Plánované odstávky jsou vždy 1. pracovní den v měsíci. V případě, že tento den připadne na pátek je odstávka a instalace nové verze Benefitu7 provedena až v pondělí. Nenechávejte si finalizaci a odevzdání žádosti na poslední chvíli! Důležité dokumenty: Průvodce vyplněním projektové žádosti z OP LZZ (D6), revize 1.8. Dokument naleznete na www.eu-zadost.cz  tlačítko Nová žádost  OP LZZ  odkaz výzvy pro žadatele:  tlačítko Pokyny řídícího orgánu. V případě technických problémů s aplikací Benefit7 se obracejte na hotline adresu ŘO: benefit7@mpsv.cz, do předmětu e-mailu napište Hash projektu (Kód žádosti).

Založení žádosti o finanční podporu Po levé straně ovládacího panelu naleznete tlačítko Nová žádost. Otevře se přehled OP. Po výběru operačního programu (OP LZZ) se zobrazí nabídka všech aktuálně vyhlášených výzev pro předkládání žádostí o finanční podporu (grantových, individuálních, projektů technické pomoci) a globálních grantů v rámci OP LZZ.

Ovládací prvky aplikace Benefit7 Konto žádosti - tlačítko slouží pro rychlý návrat do seznamu žádostí uživatele. Nápověda - pro každou jednotlivou stránku (záložku) projektové žádosti  se zobrazí okno, které podrobněji popisuje význam datových polí nacházejících se na dané stránce. ŘO tuto nápovědu neaktualizuje. Pokyny řídícího orgánu - na této záložce nalezne uživatel potřebné a aktuální pokyny k vyplnění žádosti, dokumenty ke změnám v aplikaci a odkaz na hotline adresu ŘO benefit7@mpsv.cz. Přístup k žádosti – na této záložce je možné nastavit přístupová práva dalším osobám. Kopírovat – tímto tlačítkem můžete zkopírovat již založenou/finalizovanou/předloženou žádost. Zrušit – tímto tlačítkem vymaže uživatel celou žádost včetně všech dat na záložkách a přílohách. DB obnova odstraněné žádosti není možná. Kontrola – spuštěním tlačítka dojde ke zkontrolování správného vyplnění všech povinných polí. Finalizace – tlačítko slouží k finálnímu uzavření (uložení) projektové žádosti a přidělení „Klíče verze“. Zpráva – tlačítko slouží pro komunikaci mezi vyhlašovatelem výzvy/poskytovatelem podpory a žadatelem/příjemcem. Zpráva off-line – zpráva o operacích na pozadí. Tisk - tímto tlačítkem se žádost zobrazí v sestavě pro tisk ve formátu *.pdf.

Přehled záložek žádosti Vzhledem k provázanosti záložek je nutné je vyplňovat v pořadí, v jakém jsou řazeny v aplikaci Benefit7 (nabídková modrá lišta v levé části obrazovky). V opačném případě může dojít k nenačtení číselníků indikátorů, cílových skupin, typů žadatele, rozpočtu, příloh, atd. Při průběžném vyplňování jednotlivých polí a záložek, je nutné změny průběžně ukládat (tlačítko Uložit). Povinná pole v Benefitu7 jsou podbarvena žlutou barvou. Podrobný postup pro vyplnění žádosti o finanční podporu je uveden v příručce Desatera OP LZZ D6.

Identifikace žádosti Doplníte Identifikaci žádosti v BENEFIT7 Základní informace o programu, příslušném globálním grantu a výzvě se uložením žádosti auto-maticky doplní. Klíč žádosti se vygeneruje automaticky Po stisku tlačítka bude projekt přesunut na Konto neaktivních projektů. Projekt nebude zobrazován na Kontě žádostí a nebude možné je prohlížet. Z Konta neaktivních projektů lze konto přesunout zpět do Konta žádostí.

Projekt (I.) Zkontrolujte si, zda-li jste založili žádost ve správné výzvě! Vyberete Prioritní osu, Oblasti podpory a Typ účetní jednotky. Doplníte Název projektu a Zkrácený název projektu. Název musí vystihovat stručně a jasně základní podstatu připravovaných aktivit. Do pole Název projektu anglicky vyplňte název projektu v AJ. Je nepřípustné, aby žadatel v tomto poli uvedl pomlčku nebo jiný zástupný znak!

Projekt (II.) Po zatržení checkboxu Projekt vychází z IPRM, se automaticky zpovinní (zažlutí) pole Název IPRM a Název aktivity IPRM. Doplníte_pole: Předpokládané datum zahájení realizace projektu a Předpoklá-dané datum ukončení realizace projektu. Vyplníte pole Stručný obsah projektu,tj. význam projektu, cíl,  přínosy projektu a smysluplnost. Dále_zaškrtnete_příslušný checkbox, který je pro váš projekt relevantní. Ponecháte-li checkbox prázdný, znamená to NE. Všechna žlutá pole jsou povinná.

Žadatel projektu Prvním krokem k zadání organizace žadatele je vyplnění pole IČ. Kliknutím na tlačítko Validace ROS, je zahájen proces validace organizace, jehož výsledkem je načtení základních informací z registru ROS. Z číselníku vyberte Typ žadatele (omezení je stanoveno výzvou). Doplňte stručnou charakteristiku organizace do textového pole Stručná_charakteristika organizace a zkušenosti v oblasti zaměření projektu a záznam uložte. Dále je nutné vyplnit následující 2 záložky související s žadatelem, tj. Adresa žadatele, která se automaticky doplní z registru RÚIAN

Osoby žadatele Záložka Osoby žadatele je zaměřena na osoby žadatele, je nutné zatrhnout odpovídající checkboxy Kontaktní osoba a Statutární zástupce.

Partner projektu Záložka je aktivní pouze v případě, že žadatel zatrhl na záložce Projekt checkbox Postup je obdobný jako na zál. Žadatel projektu. Vyplníte IČ, odešlete Validaci ROS a údaje o organizaci partnera projektu se doplní. V případě, že máte do projektu zapojeného zahraničního partnera, je možné na žádost žadatele tuto validaci na ROS a RUIAN vypnout. V tomto případě je postup následující: žadatel požádá (tzn. napíše e-mail) o vypnutí validace na hotline adrese benefit7@mpsv.cz, kde uvede IČ zahr. partnera, Název organizace a Stát. Ze strany ŘO dojde k vypnutí validace dat. Dále je nutné vyplnit pole Způsob zapojení partnerů do realizace projektu a Stručná charakteristika organizace a zkušenosti v oblasti zaměření projektu.

Realizační tým Tato záložka je zaměřena na informace o realizačním týmu, jak žadatele tak partnera projektu, který se bude na projektu podílet. Ze seznamu typových pozic vyberte pozici manažerskou a administrativní nebo pozici odbornou. Vyplňte Název pozice (doporučujeme bez jména) a vyberte Název subjektu (žadatel/partner). Do pole Popis stručně popište zapojení konkrétního člena RT v rámci projektu. Velice důležitá je Forma – pracovní smlouva, DPP, DPČ a pole Jednotka – hodina, měsíc (úvazek - max.1). Vyplňte Přepočet měsíční/hodinové sazby, Úvazek a Délku působení v RT (pouze u jednotky „měsíc“). U jednotky „hodina“ se vyplní 1.

Popis projektu Záložka Popis projektu slouží k podrobnému popisu projektu, charakteristice hlavních cílů, potřebnosti, inovativnosti projektu a definování případných rizik ohrožujících realizaci projektu a návrh řešení odstranění či eliminace případných rizik. Všechna pole jsou povinná.

Klíčové aktivity Žadatel tlačítkem Nový záznam zadá jednotlivé klíčové aktivity a stručně popíše jejich realizaci (kroky při naplňování cílů projektu, metody realizace včetně zdůvodnění zvolených metod) v rámci činností spojených s realizací projektu. Aktivity projektu by měly být logicky strukturovány a provázány a jejich realizace by měla vést k naplnění stanovených cílů projektu.

Cílové skupiny Záložka je zaměřena na informace o cílových skupinách, na které se žadatel v projektu zaměří. Cílovou skupinou jsou míněni jednotlivci příp. organizace, pro které je projekt určen (tedy ti, kteří budou profitovat z výstupů projektu). Cílovou skupinu vyberte ze seznamu. V poli Vazba aktivit projektu na cílové skupiny je nutné uvést vazbu mezi KA projektu a potřebami cílové skupiny. Aktivity projektu musí odrážet potřeby cílových skupin, na které je zaměřen. V poli Popis a způsob zapojení cílové skupiny je nutné popsat důvody pro výběr cílové skupiny vzhledem k potřebám, zjištěných u těchto skupin. Dále zde popište, jak projekt překonává problémy a zlepšuje postavení CS, způsob zapojení a motivace CS, způsob práce s CS atd.

Harmonogram realizace Na této záložce postupně zatrhněte rozvrh trvání klíčových aktivit (KA) do měsíců a roků realizace projektu. Načasování aktivit by mělo být vzájemně a logicky provázáno. Rozmyslete si dobu trvání dané aktivity, tak, abyste měli jistotu, že budete mít dostatek času ji zrealizovat. Všechny KA projektu nemusí být realizovány po celou dobu trvání projektu. Pomocí tlačítka Inverzní naplnění můžete jednoduše, rychle a hlavně najednou vyplnit všechny měsíce u příslušné KA. Pokud se daná aktivita nebude například realizovat v létě, stačí, když žadatel zruší zatržení daného měsíce.

Rozpočet projektu (I.) Přípravě rozpočtu je třeba věnovat maximální pozornost. Náklady musí být skutečně vynaloženy ve prospěch projektu. Z veřejných prostředků je možné financovat pouze způsobilé výdaje! Rozpočet projektu aktivujete dvojklikem na jakýkoliv řádek (např. 03.03.01) v tabulce rozpočtu. Do rozpočtu lze přidávat řádky. Další pokyny naleznete v Příručce způsobilých výdajů OP LZZ (D5) a v Průvodci vyplněním projektové žádosti z OP LZZ (D6). POZOR!!! Je důležité v rozpočtu projektu rozlišit náklady žadatele a partnera zapojeného do realizace projektu.

Rozpočet projektu (II.) Do rozpočtu projektu se načítají osoby z Realizačního týmu (kap. 01. Osobní náklady), a to zmáčknutím tlačítka, které se nachází pod tabulkou rozpočtu. Dále je důležité u každého nenulového nákladu vybrat Režim podpory. Procento nepřímých nákladů se doplní automaticky.

Následuje záložka Finanční plán, ta se generuje automaticky Zdroje financování Záložka Zdroje financování se aktivuje po vyplnění záložky Rozpočet projektu. Na této záložce vyplňte povinné pole Soukromé prostředky. Je možné vyplnit i nulovou hodnotu. Zmáčknutím tlačítka Rozpad financí, se všechny podbarvené pole šedivou barvou vyplní automaticky. Po vygenerování záznam uložte (pomocí tlačítka Uložit). Následuje záložka Finanční plán, ta se generuje automaticky

Hodnoty indikátorů Na této záložce doplníte hodnoty_monitorovacích indikátorů, které se zavazujete projektem naplnit – cílové hodnoty, datum (kdy budou v rámci realizace projektu indikátory dosaženy) a popis. Seznam Indikátorů, ze kterého vyberete relevantní indikátory do projektu

Horizontální témata - rovné příležitosti a udržitelný rozvoj Na této záložce vyplňte všechna povinná pole týkající se problematiky rovných příležitostí a Udržitelného rozvoje V případě potřeby vám pomůže samostatná publikace Horizontální témata OP LZZ..

Publicita Na záložce Publicita vyplňte Nástroje v oblasti publicity projektu a jejich popis.

VP/podpora de minimis (I.) Záložka je složena ze tří částí: 1. část záložky veřejná podpora/podpora de minimis Obsahuje osm textových polí (7 povinných a 1 nepovinné) s dotazy směřovanými jak na žadatele, tak na partnera (partnery) projektu. Všechna povinná pole musí žadatel vyplnit i v případě, že projekt nezakládá veřejnou podporu. Nápovědu k jednotlivým polím naleznete v příručce D6 nebo v „Pokynech řídícího orgánu“ (tlačítko na levé straně ovládacího panelu) přímo v Benefitu7.

VP/podpora de minimis (II.) 2. část zál. VP/podpora de minimis Tato část záložky se generuje po vyplnění Rozpočtu projektu a zmáčknutím tlačítka Generování částek podpory. Pokud není rozpočet vyplněn, tabulka se vygeneruje s nulovými hodnotami. Tabulka je needitovatelná. Dále je nutné vyplnit pole Informace o žádané VP/podpoře de minimis. Žadatel uvede požadovaný režim podpory, rozdělení VP/podpory de minimis mezi žadatele a partnera/-y projektu, případně třetí osoby atd. V případě, že se pole žadatelů netýká, napište „NERELEVANTNÍ“. Pomocí tlačítka Uložit uložíte všechna vyplněná data.

VP/podpora de minimis (III.) 3. část zál. VP/podpora de minimis Tato část je aktivní pouze v případě, že žadatel zatrhl na záložce Projekt pole Byl jste příjemcem podpory de minimis za poslední 3 účetní období. V případě, že pole žadatel nezatrhl, je tato část záložky neaktivní a nelze do ní zapisovat. Podrobné informace o VP naleznete v příručce Veřejná podpora a podpora de minimis (D7) a příručce Průvodce vyplněním projektové žádosti z OP LZZ (D6). Aktivní 3. část záložky Neaktivní 3. část záložky

Přílohy projektu Ve výzvě č. C2 je uveden seznam povinných příloh, které musí být součástí předložené žádosti o finanční podporu. Povinné přílohy pro výzvu č. C2 jsou: Doklad o právní subjektivitě Stav pracovníků (C2) Potvrzení o zařazení projektu do IPRM (C2) Maximální velikost jedné přílohy přiložené k žádosti o finanční podporu v aplikaci Benefit7 v elektronické podobě je 4 MB. Přílohy větší než 4 MB doporučuje uložit na CD-ROM, který přiložíte jako přílohu žádosti o finanční podporu. Maximální velikost celé žádosti je 20MB.

Kontrola správnosti žádosti Kontrola zobrazí chyby Všechny chyby je nutné opravit Kliknutím na modrý text se dostanete na příslušnou záložku Jakmile je Kontrola bez chyb, je možné Finalizovat

Finalizace žádosti Finální uzavření žádosti je posledním krokem žadatele před odesláním žádosti do IS Monit7+. Finalizaci žádosti provedete pomocí tlačítka Finalizace. V zápatí náhledu žádosti a na 1. straně je uveden Unikátní klíč žádosti (10-ti místní kód), který je složen ze dvou částí: 1. klíč žádosti (03mkWP) 2. klíč verze (0001) Pomocí tlačítka Storno finalizace můžete žádost znovu otevřít, provést změny a opět finalizovat. Při tomto kroku se zvýší klíč verze o 1.

Kontrola žádosti V tiskové sestavě žádosti o finanční podporu je zapracovaná kapitola - Kontrola žádosti. Jedná se o kritéria pro formální hodnocení a hodnocení přijatelnosti. Žadatel MUSÍ po finalizaci žádosti provést kontrolu, kde ručně zaškrtá jednotlivá kritéria hodnocení. V případě, že bude některé kritérium pro něj nerelevantní, zatrhne žadatel pole NR.

Čestné prohlášení a podpisová tabulka Podpisová tabulka se žadateli ukáže až v tiskové sestavě žádosti na poslední straně žádosti o finanční podporu (pomocí tlačítka Tisk). Podpis musí být umístěn do samostatného pole, v žádném případě nesmí být přetištěn razítkem nebo být přepsán přes otisk razítka.

Tisk a předložení žádosti Žádost musí být podepsaná osobou oprávněnou jednat jménem žadatele. Žádost v listinné podobě musí být předložena v požadovaném počtu vyhotovení (1 originál). Listy výtisku je třeba pevně spojit (sešít, přelepit a opatřit podpisem a razítkem). Listinná podoba žádosti včetně příloh musí být doručena v zalepené obálce osobně, doporučenou poštou nebo expresní zásilkou vyhlašovateli výzvy (adresa vyhlašovatele a kontaktní místo jsou uvedeny v textu výzvy).

Zprávy 1 Do mailu přijde upozornění , že v Benefit7+ je zpráva

Zprávy 2 Na záložce Konto žádostí je nová zpráva zobrazena zatržítkem Na záložce zprávy najdete celou zprávu

Zprávy 3

Děkuji za pozornost  Řídící orgán OP LZZ Oddělení monitorování a evaluace Odbor řízení pomoci z ESF Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR Na Poříčním právu 1 128 01 Praha 2 benefit7@mpsv.cz