Věčný brouk a jeho příbuzenstvo

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hodnocení konkurenčního postavení produktu. 2 Agregační hodnocení konkurenčního postavení KS = a * TZ + b * EZ + c * MZ PT = a*TP + b*EP + c*MP PT KS.
Advertisements

Automobilový průmysl země Sasko
Tuning osobních automobilů
Veronika Flíčková KS Česká Lípa 2.ročník
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
4 patra exponátů... Pohřební vůz (Exkluzivně pro děti a ženy-panny)
Věčný Brouk a jeho příbuzenstvo
1 Životopis Brouka – část II Poválečné obnovení výroby Po pádu Hitlerovy třetí říše se továrna i město dostalo do britské správy. Továrna.
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Prezentace Infiniti Centrum Praha, ČR 2. Infiniti v Evropě 3. Infiniti Centrum Praha 1. Historie / Vznik značky 4. Modelová řada.
Výrobek a jeho životní cyklus
Pohyby na finančních trzích Společnost v potížíchKdo pomohl Bear Stearns JP Morgan(březen 2008) Countrywide FinancialBank of America(červen 2008) Fannie.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_15_MARKETINGOVÝ.
Přednáška č.7 Tržní segmentace.
VĚČNÝ BROUK A JEHO PŘÍBUZENSTVO
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
Ing. Martin Kocourek ministr průmyslu a obchodu EXPORTNÍ STRATEGIE EXPORTNÍ STRATEGIE Exportní konference
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Dnes fiktivně, zítra reálně.
MUDr. Martin Kuba ministr průmyslu a obchodu Průmyslová politika ve vazbě na automobilový průmysl Zasedání rady ředitelů AutoSAP.
Volný čas a kvalita života -Japonští zaměstnanci a volný čas- Yukino SATO GSICS, Tohoku University, Sendai, Japonsko
Jiří Schwarz a prezident Liberálního institutu děkan Fakulty národohospodářské VŠE odborná konference Senát Parlamentu ČR Antimonopolní politika.
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Cílové skupiny SWOT analýza= analýza vnitřních a vnějších podmínek firmy STP proces=segmentace, targeting, positioning.
První registrace nových osobních automobilů v zemích EU + EFTA za období 1990 až 2014 (z ) První registrace nových osobních automobilů Kontakt,
Životní cyklus výrobku
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Produkt.
2.Marketingové prostředí
Prostředí pro podnikání a rozhodující faktory růstu MSP Karel Havlíček květen 2008.
doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Segmentace na trhu práce, dlouhodobá nezaměstnanost
Podnikatelské koncepce
TRIBUNA ČESKÉHO OBCHODU TZB 2011 – HOTEL CLARION, 29.BŘEZNA 2011 MICHAL ŠUSTR COUNTRY MANAGER pro ČESKO, SLOVENSKO a MAĎARSKO ARISTON THERMO CZ s.r.o.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Investice Benson Oak Tisková konference KK Central, Praha 22. květen 2008 CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL DRAFT 5/17/08 –
Benson Oak: Plány na rozvoj společnosti Setkání s novináři KK Central, Praha 22. květen 2008 | 14:00 hod. CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW.
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Nekalá konkurence – plagiáty produktů Blata na evropských trzích
MARKETINGOVÉ STRATEGIE NA TRZÍCH EU MLÉKÁRNA KUNÍN
Interkulturní marketing Mgr. Evžen Staněk Interkulturní marketing a komunikace Proč výzkum trhu? „Kdo zná svého zákazníka, ten mu umí nabídnout zboží,
ŠKODA AUTO Marketing v EU Tereza Hamáková.
8. Marketing.
10 Důvodů pro zakázání reklamy
Vítejte na Marketingu.
CENA A CENOVÁ POLITIKA V EU. cena a cenová politika - ovlivňující faktory interní faktory: podnikové cíle marketingové cíle marketingový mix náklady cena.
CENA A CENOVÁ POLITIKA V EU. cena a cenová politika - ovliv ň ující faktory interní faktory: podnikové cíle marketingové cíle marketingový mix náklady.
Ing. Jitka Nesnídalová, Ph.D. SVŠES, s.r.o. Praha
MARKETING 3 Produkt jako nástroj marketingu. Produkt Z pohledu marketingu se člení na: Spotřební zboží Výrobní prostředky.
Trh a tržní systém Trh směna místo, kde se dochází ke střetu poptávky a nabídky oblast ekonomiky, ve které dochází k výměně činností mezi.
MARKETING Přednáška P
Marketing v NO Vymezení pojmu marketing Nejčastější definice
Vztahy se zákazníky.
Segmentace trhu. Segmentace trhu Trh je tvořen velkým počtem zákazníků, kteří se liší svými potřebami, možnostmi…. Segmentace je rozdělení trhu na.
Životní cyklus organizace
Proč výzkum trhu? L 8 Ing. Jiří Šnajdar
Výrobkové strategie dle investičních cílů
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Marketingové strategie
FINANČNÍ TRHY Úvod, současné trendy.
GLOBALIZACE.
Historie marketingu
Prezentace obchodního plánu
Cenové strategie.
Název společnosti Obchodní plán.
Prezentace obchodního plánu
Transkript prezentace:

Věčný brouk a jeho příbuzenstvo Tým č. 1

Cíl segmentace targeting positioning a repositioning vývoj nového produktu životní cyklus produktu

Životní cyklus VW Brouka - počet ročně prodaných kusů (v mil. ks)

Začátky VW Beetle Hitler - „...levné auto pro široké masy...“ Dr. Porsche továrna ve Wolfsburgu 1934 NSU – typ 32 prototyp

segmentace targeting geograficky příjmově podle typu zákazníka začátky VW Beetle nízké příjmy průměrné příjmy nadprůměrné příjmy nadprůměrné příjmy podle typu zákazníka targeting

positioning začátky VW Beetle vysoká cena nízká vybavenost vysoká vybavenost nízká cena vysoká cena VW Beetle

Poválečné období 1945 - 58 vyrobených ks 1946 - 1004 vyrobených ks 1947 - export do Holandska

 vývoj produktu segmentace targeting positioning žádné změny poválečné období vývoj produktu segmentace targeting positioning životní cyklus produktu marketingová strategie  žádné změny

stálý zájem o předválečné modely 50. léta 50. léta stálý zájem o předválečné modely X růst konkurence

50. léta vývoj produktu technické úpravy 1952 Stoll Coupé

segmentace targeting nové segmenty export důraz na značku nové trhy 50. léta segmentace nové segmenty export důraz na značku targeting nové trhy

positioning 50. léta vysoká cena nízká vybavenost vysoká vybavenost nízká cena vysoká cena VW Beetle

60. léta velké investice do vývoje růst konkurence boj na domácím i zahraničních trzích

vývoj produktu zdokonalení - technické parametry - vybavenost 60. léta vývoj produktu zdokonalení - technické parametry - vybavenost nové variace VW Beetle z roku 1963

 segmentace targeting positioning životní cyklus 60. léta segmentace výrazné členění trhu na domácí a zahraniční targeting positioning image vhodná strategie životní cyklus  nové skupiny zákazníků

positioning 60. léta vysoká cena nízká vybavenost vysoká vybavenost nízká cena vysoká cena VW Beetle Morris Minor Fiat Renault

70. – 90. léta 70. - 90. léta vrchol úspěch nové továrny v zahraničí

70. – 90. léta vývoj produktu stagnace VW Beetle z roku 1975

segmentace targeting positioning Latinská Amerika noví zákazníci 70. – 90. léta segmentace Latinská Amerika noví zákazníci styl, tradice targeting positioning

90. léta - současnost Latinská Amerika - tradiční modely Evropa, USA - VW New Beetle

90. léta - současnost vývoj produktu nový design komfort technologie

segmentace targeting positioning noví zákazníci velký posun 90. léta - současnost segmentace targeting noví zákazníci positioning velký posun

positioning 90. léta - současnost vysoká cena nízká vybavenost vysoká vybavenost nízká cena vysoká cena VW New Beetle Mini Cooper Peugeot 206 XS Toyota Yaris T - sport

? Shrnutí jeden z nejúspěšnějších automobilů v historii motorismu VW Beetle  VW New Beetle ?