Kvalitní vzdělání pro každé dítě v každé škole 16.11.2013.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Videotrénink interakcí
Advertisements

VÝSLEDKY VÝZKUMU PODPOŘENÉHO NADAČNÍM FONDEM J&T
Oddělení vzdělávání trenérů FAČR. Motto Dovolte sobě i druhým se cítit dobře.
Reforma systému péče o ohrožené děti a služby pro rodinu
Peníze.
Děti se učí kvůli budoucnosti, ne kvůli známkám! Analýza dotazníkového šetření projektu Pohoda.
Poslání, principy a metoda skautingu
Kvalitní vzdělání pro každé dítě v každé škole Konference SKAV 2013.
Česká legislativa sociálních služeb – hodnoty a etická dilemata
Různé role zástupce ředitele školy
Sdružená/komunitní škola brno
POLYTECHNICKÁ VÝCHOVA A VZDĚLÁVÁNÍ V MŠ
a jeho využití u klientů po CMP
9. Strategické forum 8. – Spokojený a motivovaný tým jako základ výjimečného společenství Roman Vacho Generální ředitel Grandhotel.
Program PĚT P. Pět P je… Sociálně preventivní volnočasový program Sociálně preventivní volnočasový program Zaměřuje se na: Zaměřuje se na: Přátelství.
Nitro a osobní historie člověka o kterého se staráme Doc. Ing. Aleš Opatrný, Th.D. KTF UK v Praze Sekce spirituální péče Společnosti lékařské etiky ČLS.
Žijeme ve společném světě Stav, vývoj, rizika a možnosti v soudobé „multikulturní“ společnosti a globálním světě.
Mateřská škola u Bílého králíka, s. r. o
Lidé kolem nás…….. Speciální mateřská škola Blanická 16 Olomouc
Výstupy z Úvodního semináře
ZÁKLADNÍ ŠKOLA VEŘOVICE
Školní výchova ke zdravým stravovacím návykům dětí
… ale taky protivný nepřítel … ROLE ICT VE VZDĚLÁVÁNÍ Počítač může být kamarádRadek Maca Co chceme? Chceme být zdraví a silní. Chceme být vzdělaní a.
Struktura Romana Straussová
Vlastní hodnocení školy a školní vzdělávací program
Zdravá škola.
Jihlava mluví o vzdělávání, listopad 2013 Vzdělávání, hodnocení, respektování PhDr. Lucie Dobešová.
MŠ DUHA Soběslav na cestě ke kvalitě ve vzdělávání Mgr. Krejčová Alena.
Jediným učitelem hodným toho jména je ten, který vzbuzuje ducha svobodného přemýšlení a vyvinuje cit osobní zodpovědnosti.
AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48
„Blick über den Zaun“ Austausch Zürich – Prag 2012 / 13.
Společné povinné vzdělávání: utopie nebo nezbytnost? Jana Straková Sociologický ústav AV ČR.
Předškolní vzdělávání v Evropských školách PhDr. Dana Musilová Inspektorka pro předškolní a primární cyklus Evropských škol
Koncepce třídy  Činnost třídního učitele.  Třídní učitel by měl mít podporu v pracovníkovi pověřeném prevencí, ve školním psychologovi, ve výchovném.
Jak se peče chleba Lenka Hůnová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
PŘEDŠKOLNÍ KLUBY Člověk v tísni, o. p. s. PŘEDŠKOLNÍ KLUBY Člověk v tísni, o. p. s.
OP VVV a KP SVL Karolína Chloubová. Prioritní osa 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání Investiční priorita.
HRAJEME SI NA CUKRÁŘKU. KDO JE CUKRÁŘKA? PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
INVESTICE DO VZDĚLÁNÍ – INVESTICE DO BUDOUCNOSTI PaedDr. LUDVÍK ZIMČÍK, ředitel ZŠ A MŠ BŘEZOVÁ (ŠKOLA NA KONCI SVĚTA)
Cargo efekt a testování 5. a 9. tříd Ondřej Šteffl,
Strategie rozvoje základního vzdělávání v oblasti ORP Ostrov vznikla v rámci projektu: „Podpora vzdělávání ve školách oblasti ORP Ostrov“ Jak na společné.
ZÁŠKOLÁCTVÍ.  Záškoláctví je jedním ze závažných problémů, které musí školství řešit.
Nářadí pro dům a zahradu. Pojmenuj nářadí používané na zahradě Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Příčiny neúspěchu žáků Jana Míková. John Holt: „Proč děti neprospívají“ John Holt: „Proč děti neprospívají“ Bojí se, nudí a jsou zmatené Bojí se, nudí.
Já písnička SKÁKAL PES. 2
Stanovisko SKAV k problémům kázně ve školách.
Vzdělávací systém ve Walesu 2-3 ROKY / ČAS MĚDVĚDA 3-7 LET / ÚŽASNÁ LÉTA 7-11 LET / NEJLEPŠÍ PŘÁTELÉ WELŠANÉ SI VYTVOŘILI SVŮJ JEDNOTNÝ SYSTÉM VZDĚLÁVÁNÍ.
Konference Sociální služby v Ústeckém kraji Krajský úřad Ústeckého kraje
Počet odevzdaných dotazníků: 40.  Kvalitní pedagogický sbor – 2x  Netřeba cokoli měnit  Skvělá úroveň výuky  Pohodové prostředí školy,
Osobní bezpečí Název školy: ZŠ Salvátor Název školy: ZŠ Salvátor Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výstupu:
Hračky – pravidla ve třídě MŠ
Million Leaders Mandate
VÁCLAVSKÁ MINIŠKOLIČKA
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
1. PODNIKÁNÍ Ing. Martina Kozáková.
O dborné U čiliště a Z ákladní Š kola praktická Holešov
Zaměstnávání osob po výkonu trestu: nebo nevyužitá příležitost?
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Zátěž a rizika povolání a optimismus učitele
CIRKUS od nejmenšího.
Šachová univerzita QCC České Budějovice
VELIKONOČNÍ POMLÁZKA NÁVOD.
Pedie Co mají společné?.
Pantomima – povolání I. Poznej co kdo dělá?.
Mgr. Helena Hubatková Selucká VIKBB35 Podpora čtenářství – podzim 2013
VÁCLAVSKÁ MINIŠKOLIČKA
VÁCLAVSKÁ MINIŠKOLIČKA
Mgr. Veronika Dembická, DiS.
Dělíme se o pizzu Sociabilita .
Velká rodina z pohledu rodinné politiky aneb
Transkript prezentace:

Kvalitní vzdělání pro každé dítě v každé škole

“Co si přejí nejlepší a nejmoudřejší rodiče pro vlastní dítě, to si musí přát obec pro všechny své děti. Každé jiné přání je pro naše školy omezující a odpudivé a jeho přijetí by vedlo k zániku demokracie.”

John Dewey, 1902 (Škola a společnost)

Chceme dosáhnout …. … lepších vzdělávacích výsledků včetně trvající radosti z poznávání u většího počtu žáků ve větší škále dovedností a vědění s menší mírou nerovností …... než kdy dříve.

Předpoklad „Na každé hodině záleží.“ neboli Každý žák se v každé hodině učí něčemu pro něj hodnotnému.

Zavazující zjištění Učitel je nejvýznamnější systémový prvek z hlediska vlivu na výsledky žáků Škola = učitel může významně kompenzovat sociální hendikepy žáků Na práci každého učitele v každé hodině záleží

Co funguje? Když učitel věří tomu, co dělá; Když učitel pracuje s nasazením; Když učitel neustále vyhodnocuje svůj dopad na výsledky žáka.

Přesvědčení Věříme, že každý náš žák se může učit. Věříme, že jsme schopni pomoct každému žákovi, aby se učil (umíme učit každého žáka). Věříme, že má smysl zajistit každému učiteli takové podmínky, aby mohl dobře pracovat.

Podmínky pro úspěšnou práci učitele Sociální pohoda Respekt Autonomie Jistota Férovost

Děkuji za pozornost!

Kvalitní vzdělání Tvořivost a iniciativnost Odolnost a sebeúcta Nezávislost a odpovědnost Schopnost vytvářet, komunikovat a posuzovat vědění ve spolupráci (učit se) Péče o duši a péče o společné dobro