Microsoft ® Lync ™ 2010 Školení k delegování
Cíle V tomto kurzu se dozvíte, jak provádět následující akce: Nastavení přístupu delegáta v aplikaci Outlook Nastavení přístupu delegáta v aplikaci Lync Plánování online schůzky jménem vedoucího Zahájení schůzky jménem vedoucího Zahájení konferenčního hovoru jménem vedoucího
Nastavení přístupu delegáta v aplikaci Outlook Klikněte na nabídku Nástroje – pak kliknete na položku Možnosti. 2.Klikněte na položku Možnosti. 3.V okně Možnosti klikněte na kartu Delegáti. 4.Klikněte na tlačítko Přidat a zadejte jméno osoby, kterou chcete určit jako svého delegáta. 5.Klikněte na možnost Přidat a na tlačítko OK. 6.V dialogovém okně Delegovat oprávnění vyberte v rámci možnosti kalendáře oprávnění Redaktor. 7.Chcete-li delegáta upozornit na změnu oprávnění odesláním zprávy, zaškrtněte políčko Automaticky odeslat delegátovi zprávu se souhrnem jeho oprávnění. 8.Klikněte na tlačítko OK. Poznámka: Tyto kroky musí provést vedoucí. Z PĚT NA CÍLE
Nastavení přístupu delegáta v aplikaci Outlook Klikněte na kartu Soubor. 2.Klikněte na možnost Nastavení účtu a potom klikněte na položku Přístup delegáta. 3.Klikněte na tlačítko Přidat. 4.Zadejte jméno osoby, kterou chcete stanovit jako svého delegáta. 5.Klikněte na možnost Přidat a na tlačítko OK. 6.V dialogovém okně Delegovat oprávnění vyberte v rámci možnosti kalendáře oprávnění Redaktor. 7.Pokud chcete delegáta upozornit na změnu oprávnění odesláním zprávy, zaškrtněte políčko Automaticky odeslat delegátovi zprávu se souhrnem jeho oprávnění. 8.Klikněte na tlačítko OK. Poznámka: Tyto kroky musí provést vedoucí. Z PĚT NA CÍLE Z PĚT NA CÍLE
Nastavení přístupu delegáta v aplikaci Lync 1.Spusťte aplikaci Microsoft Lync. 2.Klikněte na šipku dolů vedle tlačítka Možnosti, klikněte na možnost Nástroje a na možnost Nastavení přesměrování volání. 3.Klikněte na položku Upravit členy mé skupiny delegátů a potom klikněte na možnost Přidat a vyberte delegáty. Poznámka: Tyto kroky musí provést vedoucí. Z PĚT NA CÍLE Z PĚT NA CÍLE
Plánování jménem vedoucího 1.Spusťte aplikaci Outlook a vyhledejte kalendář vedoucího. 2.Vyberte čas a klikněte na možnost Nová online schůzka (v aplikaci Outlook 2010) nebo Online schůzka (v aplikaci Outlook 2007) na panelu nástrojů aplikace Outlook. 3.Když se otevře pozvánka, bude adresa URL schůzky obsahovat alias vašeho vedoucího. 4.Jméno vašeho vedoucího bude uvedeno v dolní části pozvánky v části Ve sdílené složce. 5.Zadejte předmět a přidejte pozvané uživatele. Alias vedoucího Sdílená složka Vyberte čas Z PĚT NA CÍLE Z PĚT NA CÍLE
Přizpůsobení možností schůzky Změna výchozích možností schůzky 1.Na pásu karet aplikace Outlook klikněte na položku Možnosti schůzky a upravte možnosti Úroveň přístupu, Předvádějící a Zvuk. 2.Když se otevře okno Možnosti schůzky, zaškrtněte políčko vedle možnosti Přizpůsobit přístup a předvádějící pro tuto schůzku. 3.V části Přístup a předvádějící vyberte možnosti podle potřeby. Tip: Můžete kliknout na možnost Pamatovat si nastavení a uložit tyto možnosti jako výchozí hodnoty pro svého vedoucího. 4.Po dokončení plánování schůzky odešlete pozvánku účastníkům. Výběr prezentujících Pozvánka účastníkům Poznámka: Pozvánka zahrnuje vaše jméno, jméno vašeho vedoucího a informace o schůzce, včetně odkazu na schůzku a informací o zvuku. Z PĚT NA CÍLE Z PĚT NA CÍLE
Zahájení schůzky jménem vedoucího Nenaplánovanou schůzku zahájíte pomocí příkazu Zahájit schůzku takto: 1.Spusťte aplikaci Microsoft Lync a klikněte na tlačítko Možnosti a na možnost Zahájit schůzku. Také můžete kliknout na možnost Zahájit schůzku na panelu nabídek. 2.Vyberte možnost Pro. 3.Otevře se online schůzka pro vašeho vedoucího. 4.Klikněte na nabídku Lidé a pozvěte svého vedoucího a všechny ostatní kontakty. Z PĚT NA CÍLE Z PĚT NA CÍLE
Připojení ke schůzce vyvolané pomocí funkce Zahájit schůzku Osobám, které pozvete na schůzku, se zobrazí upozornění. Připojit se mohou kliknutím na toto upozornění. Místní okno s pozvánkou Připojení ke schůzce Připojení účastníci Z PĚT NA CÍLE Z PĚT NA CÍLE
1.Spusťte aplikaci Microsoft Lync a vyberte kontakty pro připojení ke konferenčnímu hovoru. Poznámka: Když vybíráte více kontaktů, podržte stisknutou klávesu CTRL. 2.Pravým tlačítkem myši klikněte na vybrané kontakty a přejděte na příkaz Zahájit konferenční hovor. 3.Vyberte možnost Pro. 4.Vyberte možnost Lync nebo číslo, které má být použito k zahájení konference. Zahájení konferenčního hovoru jménem vedoucího Z PĚT NA CÍLE Z PĚT NA CÍLE
Shrnutí Tento kurz byl věnován následujícím tématům: Nastavení přístupu delegáta v aplikaci Outlook Nastavení přístupu delegáta v aplikaci Lync Plánování online schůzky jménem vedoucího Zahájení schůzky jménem vedoucího Zahájení konferenčního hovoru jménem vedoucího Z PĚT NA CÍLE Z PĚT NA CÍLE
Z PĚT NA CÍLE Z PĚT NA CÍLE © 2010 Microsoft Corporation. Všechna práva vyhrazena. Microsoft, Exchange ActiveSync, Excel, Lync, Outlook, PowerPoint, SharePoint, SQL Server, Windows, Windows Live, Windows Mobile, Windows Server a další názvy produktů jsou nebo mohou být registrované ochranné známky a/nebo ochranné známky ve Spojených státech amerických a/nebo jiných zemích či oblastech. Zde uvedené informace slouží pouze k informativním účelům a představují aktuální stanovisko společnosti Microsoft Corporation k datu této prezentace. Protože společnost Microsoft musí reagovat na měnící se tržní podmínky, nelze tyto informace interpretovat jako závazek ze strany společnosti Microsoft a společnost Microsoft nemůže zaručit, že poskytnuté informace budou po datu této prezentace přesné. SPOLEČNOST MICROSOFT NEPOSKYTUJE OHLEDNĚ INFORMACÍ V TÉTO PREZENTACI ŽÁDNÉ ZÁRUKY, VÝSLOVNÉ, PŘEDPOKLÁDANÉ ANI ZÁKONNÉ.