copyright © 2010, i-matthew.com Realizace výběrových řízení Měsíční kontrolní prověrky Garance finanční úspory copyright © 2010, i-matthew.com Audit.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Individuální projekt „Podpora sociálních služeb v Jihočeském kraji“ Realizace dodávek, financování, vykazování činnosti Jana Moravcová
Advertisements

 Role poradenských firem v oblasti čerpání SF EU 27. dubna 2006 Jiří Halouzka Ředitel v oddělení poradenských služeb
Nový koncept odpadového hospodářství moderních producentů odpadu (logistických areálů, průmyslových firem, obchodních center, apod.)
SEMINÁŘ PRO ŽADATELE Integrovaný plán rozvoje města Český Těšín „Revitalizace významně postižené městské části SVIBICE“ DOBRÝ DEN!
PŘEDSTAVENÍ SPOLEČNOSTI
Výběr vozidla do firmy – máme k dispozici všechny informace? Michal Krátký, Přemysl Žižka – DEN S FLEETEM DEN S FLEETEM – JARO 2010.
VÝVOJ ČESKÉHO OBCHODU A OČEKÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ Z d e n ě k S k á l a R e s e a r c h D i r e c t o r R e t a i l & S h o p p e r I N C O M A t i s k o v á.
Finanční situace systému veřejného zdravotního pojištění a úhrady zdravotní péče v roce 2009 Praha, 20. listopadu 2008.
Prémiová automatická objednávka
Efektivní obchodní portál
Centralizované zadávání a elektronizace nákupů v Ostravě Ing. Petr Kajnar primátor města Ostravy.
Věrnostní program.
© Copyright Siemens Business Services Global network of innovation Siemens Business Services: Vedoucí poskytovatel eGovernment řešení v Evropě Pasová agenda.
Elektronický obchod. Požadavky na funkčnost aplikace nabídka zboží zboží se může prodávat za různé ceny (akční nabídky, sezónní výprodeje) evidence zákazníků.
Fakulta stavební Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava 17. listopadu 15, Ostrava – Poruba.
MONITOROVACÍ ZPRÁVY v OP VK Seminář pro příjemce v rámci globálních grantů Olomouckého kraje Olomouc, 20. a 21. dubna 2009.
Postupy pro zadávání zakázek při pořizování zboží, služeb či stavebních prací z prostředků finanční podpory OP VK.
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
CATERING.
O co se jedná? Státu trvá 3 – 6 měsíce než DPH vrátí Často vrácení předchází finanční kontroly atd. Exportérům a firmám nárokujícím si velké odpočty DPH.
LOGISTICKÉ SYSTÉMY 11/14.
Projekt TROLLEY Dobrý den.
Individuální projekt Pardubického kraje na sociální služby.
Audit IT procesů ve FNOL
SAP Ing. Jiří Šilhán.
Předpokládaný vývoj české elektroenergetiky Pozice ERÚ seminář VSE 28. května 2007 – Praha Josef Fiřt - ERÚ.
7. zasedání pracovní skupiny interních auditorů kraje Vysočina
1 Možnosti financování vzdělávacích programů pro zaměstnance v rámci OP LZZ Prezentující Ing. Lenka Piruchová.
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Semestrální práce z předmětu Projektový management
Seminář KOMTERM, 21. duben 2010 Dipl. - Ing. Roman Baláž, MBA Generální ředitel SPP CZ, a.s. 1 Bezpečnost dodávek – nevyhnutná podmínka zákazníka.
1 Přechodná období ČR po vstupu do EU VŠFS – kombinované studium Veřejná správa
ŘÍZENÍ RETAILINGOVÉ FIRMY
Zadávací řízení dle pravidel PRV Lipová, „Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa investuje do venkovských oblastí“ Společně Měníme.
NABÍDKA PROJEKTU ENERGETICKÝCH ÚSPOR 1. Projekty energetických úspor – metoda Energy Performance Contracting (dále EPC) EPC – „energetické služby se zárukou,“
Naše činnost  Příprava staveb  Projektová činnost ve výstavbě  Komplexní řízení staveb  Koordinační činnost  Dodávka a montáže TZB  Dodávka a montáže.
Pavel Štorkán předseda burzovní komory Českomoravské komoditní burzy Kladno Sdružení tajemníků městských a obecních úřadů ČR Špindlerův Mlýn 24. října.
Proč potřebujeme nákupčí zdravotní péče MUDr. Pavel Hroboň, M.S.
Krizové řízení Krizovým řízením se rozumí souhrn řídících činností věcně příslušných orgánů zaměřených na: - analýzu a vyhodnocení bezpečnostních.
EURO Gas Business Breakfast Plynárenství před a po otevření trhu z pohledu distributora plynu Ing. Josef Kastl President, Česká plynárenská unie Praha,
Praktický postup přípravy projektů Internetizace knihoven na krajích Michal Šperling Euredis, a. s. Dne:
Jak předcházet finančním problémům Odbor: Finanční a strategické služby 2011.
25. srpna EUro Finance Consulting EUFC CZ s.r.o. Analýza celkové energetické spotřeby Libereckého kraje Liberec, 25. srpna 2009.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Možnosti úspor v Domovech pro Seniory. Nabízíme našim zákazníkům více než pouze výrobky!
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
Business novýma očima Elektronické tržiště veřejné správy CenTrade Ing. Michal Rosenbaum konference ISSS
Automobilový klastr – integrátor aktivit „Společně v automotive!“
Phare 2003 RLZ Financování květen 2005 regionální informativní semináře.
Naše činnost  Příprava staveb  Projektová činnost ve výstavbě  Komplexní řízení a realizace staveb  Koordinační činnost  Dodávka a montáže TZB  Dodávka.
Jan Martof Služby v oblasti reklamních a dárkových předmětů aneb darovat „propisku“ už nestačí.
Grantové schéma Phare 2003 Rozvoj lidských zdrojů Seminář pro auditory Část finanční Praha, 15. března 2006 Ing. Kateřina Auerveková
ENA s.r.o. – energetické analýzy ŘÁDY PROVOZOVATELŮ Význam a základní obsah Ing. Vladimír Ing. Zdeněk
HLAVNÍ ČINNOST Hlavní činností společnosti je obchod s elektřinou a provoz energetických zdrojů. Vyrábíme teplo. Zajišťujeme komplexní dodávky energií.
Model strategie marketingového mixu
Prezentace společnosti CONTE spol. s r.o.. Základní informace/ Kdo jsmeInformace o majitelíchProč právě my/ Co umíme Jak zajistíme bezpečnost dodávek.
Sdružené nákupy – cesta k úsporám rozpočtových prostředků krajů, měst a obcí Setkání se starosty měst a obcí MSK.
 konečná úprava ceny před prodejem spotřebiteli  využívá psychologii prodeje  cílem je přesvědčit zákazníka o výhodnosti nákupu  používají se zejména.
Projekt „Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje Reg.č. CZ.1.07/1.1.00/ Zadávání veřejných zakázek Ing. Jana Nedrdová Ústí nad Labem,
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Veřejné zakázky.
PROGRAM ROZVOJE VENKOVA
Cenové triky.
Skutečně zdravá jídelna Bohuslav Sedláček
Prémiová vinotéka na ploše pražského hypermarketu
Systém elektronické podpory obchodování (SEPO)
NÁKUPČÍ NEVÝROBNÍHO MATERIÁLU
Domovní elektrická instalace
Finanční situace systému veřejného zdravotního pojištění a úhrady zdravotní péče v roce 2009 Praha, 20. listopadu 2008.
Prezentace společnosti CONTE spol. s r.o.
Výzva č. 5 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Transkript prezentace:

copyright © 2010, i-matthew.com

Realizace výběrových řízení Měsíční kontrolní prověrky Garance finanční úspory copyright © 2010, i-matthew.com Audit nákupních cen potravin

Produkty Audit nákupních cen potravin, vhodné pro všechny druhy veřejného stravování především pro nemocnice, školy a školky, závodní jídelny, kde dochází k nákupu většího množství surovin určených k dalšímu zpracování. Audit vyhodnotí stávající nákupní ceny v porovnání s běžnými velkoobchodními cenami a s přihlédnutím na objem objednávaného množství. copyright © 2010, i-matthew.com

Produkty Realizace výběrových řízení organizovaná za účelem výběru vhodných dodavatelů potravin s přihlédnutím na kvalitativní a cenově výhodné podmínky pro zadavatele auditu a výběrového řízení. Tímto postupem garantujeme finanční úsporu 5-10% z celkového objemu investic na nákup surovin pro vývařovny. copyright © 2010, i-matthew.com

Produkty Měsíční kontrolní prověrky zda nedochází k neoprávněnému navyšování prodejních cen ze strany dodavatele bez oprávněného navyšování cen na celém trhu např. komoditní burza luštěniny, rýže, vývoj cen mléčných a mastných výrobků, který se samozřejmě v průběhu roku vyvíjí směrem nahoru, ale i dolů. Okamžitá reakce ze strany auditora na vývoj cen hlavně směrem dolů a úpravu nových nákupních cen s maximálním finančním profitem pro objednatele. copyright © 2010, i-matthew.com

Produkty Veškeré naše služby nabízíme jak na FOOD tak na NON FOOD ( čistící prostředky, kancelářské potřeby, hygienické potřeby, zdravotnická materiál, služby ( prádelny, čistírny, doprava, údržba). Vstupní formulář pro cenový audit ke stažení Vstupní formulář pro cenový audit ke stažení (Microsoft Excel 2003) vstupní formulář slouží k rychlé orientaci vašich nákupních cen pro okamžité posouzení před samotným zahájením cenového auditu copyright © 2010, i-matthew.com

Realizace Auditor v koordinaci s příslušným nákupčím zadavatele sestaví seznam objednávaných položek a stávající nákupní ceny, následně vyhodnotí úroveň nákupních cen a vyhotoví závěrečnou zprávu s přihlédnutím na nákupní ceny obvyklé na velkoobchodním trhu. Závěrečná zpráva obsahuje nákupní ceny stávající, nákupní ceny obvyklé a návrh nákupních cen nových s předpokládanou úsporou 5-10% ze stávajících nákupních cen. copyright © 2010, i-matthew.com

Realizace Následuje organizace výběrových řízení pro nové dodavatele za předpokladu snížení nákupních cen bez kvalitativního zhoršení dodávaných surovin. Příprava uzavření kontraktů na dodávky potravin včetně garance nákupních cen na období minimálně 6 měsíců i v případě negativního vývoje cen na potravinářském trhu. copyright © 2010, i-matthew.com

Realizace Provádění měsíčních kontrolních prověrek pro okamžitou reakci na vývoj cen jak ze strany dodavatele,tak ze strany odpovědného nákupčího ze strany objednatele. copyright © 2010, i-matthew.com

Realizace Proč jsme schopni zajistit snížení nákupních cen Audity provádějí vysoce kvalifikování pracovníci, kteří mají bohaté zkušenosti jako nákupčí z řetězců CARREFOUR ČR SR, TESCO STORES, BILLA. Každý den sledujeme vývoj cen jak na českém trhu, tak na komoditních burzách. Známe velké hráče na tuzemském trhu - výrobce, velkoobchodníky a dovozce, orientujeme se pouze na společnosti, které mají bohaté zkušenosti a jsou schopni zajistit tři základní kritéria pro výběr vhodného dodavatele - CENA, KVALITA, SERVIS. Známe nákupní ceny nadnárodních řetězců, proto jsme schopni vyvíjet tlak na dodavatele při vyjednávání cenových a obchodních podmínek. Nezávislí pohled na danou problematiku a tím eliminování možného korupčního jednání nákupčích ze strany objednatele. copyright © 2010, i-matthew.com

Cena Cenový audit ,- (bez DPH) cena je závislá podle obratu objednavatele, minimálně ,- maximálně ,- v případě úspory menší než 5% audit ZDARMA Výběrová řízení ,- (bez DPH) organizace výběrových řízení na dodavatele celého sortimentu, uzavření kontraktů s dodavateli Měsíční kontrolní mechanizmy ,- (bez DPH) měsíční paušální platba po dobu uzavření kontraktu standard - 12 měsíců copyright © 2010, i-matthew.com

Kontakt Sídlo společnosti All 4 Trade s.r.o. U Strže 150/1 Praha 4, Krč IČO: , DIČ: CZ zapsaná v obchodním rejstříku, Městským soudem v Praze oddíl C, vložka Matěj Kotrba (jednatel) GSM: copyright © 2010, i-matthew.com Odchodní oddělení