Ostrava, Ing. Lucie Ligocká

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Aktualizace Rozvojového konceptu CR na Šumavě Regionální marketing Vimperk
Advertisements

ZAČLENĚNÍ PODNIKATELŮ DO TVORBY REGIONÁLNÍ INOVAČNÍ STRATEGIE KONKRÉTNÍ AKTIVITY SPOLUPRÁCE S VÁMI PRO OBDOBÍ OD DO – JAK SE MŮŽETE.
Obce sobě Podpora meziobecní spolupráce Projekt Svazu měst a obcí ČR.
KIPR Šumava první schůzka s ředitelem NSZM Ing. Petrem Švecem se uskutečnila na Modravě PS UR, akce komunitního plánování v šumavských.
Činnost Celostátní sítě pro venkov v České republice.
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
„Výzkum, vývoj a inovace ve statistikách a analýzách“ 20. dubna 2012 Aktuality z oblasti analýz pro politiku výzkumu, vývoje a inovací Michal Pazour.
P ROVÁZÁNÍ SOCIÁLNÍHO PODNIKÁNÍ S TVORBOU STRATEGICKÝCH A ROZVOJOVÝCH PLÁNŮ REGIONŮ.
Integrovaný plán rozvoje města Náchoda na období Jednání Řídícího výboru Náchod,
Implementace strategie prostřednictvím akčního plánu
Integrovaný plán rozvoje města Ústí nad Labem - Centrum Podporováno z Evropského fondu pro regionální rozvoj „Vize přestane být snem“
Program rozvoje cestovního ruchu Královéhradeckého kraje Úvodní setkání řídící skupiny – 28. června 2007– Hradec Králové 1 PROGRAM ROZVOJE CESTOVNÍHO RUCHU.
 SROP 3.3 = příprava na čerpání fin.zdrojů EU v programovém období – absorpční a administrativní kapacita Budování rozvojového partnerství za.
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Prezentace činnosti společnosti v roce 2011.
Udržitelný rozvoj služeb cestovního ruchu Zpráva o průběhu projektu v období leden – červen 2006 Valná hromada Mikroregionu Hranicko Spolufinancováno.
Mechanismy evaluace kulturních služeb
Integrovaný plán rozvoje města Kutná Hora 21. srpna 2007.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY VZDĚLÁVÁNÍ V OBLASTI KOMUNITNÍHO PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB.
Odbor kultury, památkové péče a cestovního ruchu Oddělení cestovního ruchu
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
1 Dotační řízení 2015 Středočeské fondy. 2 1.Základní informace pro žadatele 2.Struktura dotačních titulů Tematické zadání Rozpočty Středočeských.
VZOR PREZENTACE – ÚVODNÍ JEDNÁNÍ PRACOVNÍ SKUPINY
Strategické plánování v obcích (Víme, kam jdeme) Zlín
Destinační management TO Jeseníky-východ
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Rozvoj kapacit dalšího profesního vzdělávání v Královéhradeckém kraji grantové schéma kraje pro období 2004 – 2006 Olga Zumrová.
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
Prezentace turistické oblasti
Program dnešního setkání OPS ( )
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
ÚSPĚŠNÉ PROJEKTY realizované v Grantovém schématu Podpora místní infrastruktury pro cestovní ruch v Moravskoslezském kraji vedené ve Společném regionálním.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Regionální konference v MSK
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
Akční plán 2012 marketingové strategie rozvoje CR turistické oblasti Ostravsko VIZE: Zkvalitnění a rozšíření nabídky cestovního ruchu TO Ostravsko CÍLE:
Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadě Plzeňského kraje
Výzva č. 42 OP LZZ – Projekt Moravskoslezského kraje Rozvoj kompetencí strategického, procesního a projektového řízení a kvality Výzva č. 42 OP LZZ Zpracoval:
Integrovaná rozvojová strategie cestovního ruchu Rožnovska JVM-RPIC, spol. s r.o. Ing. Jiří Kučera, Ing. Jakub Křižka
Regionální operační program Moravskoslezsko Datum: Místo: Prezentuje: Brno Kateřina Plachá.
2. setkání pracovní skupiny projektu MOS obcí v územním obvodu ORP Chomutov Místo: Chomutov Dne: , 13:00 hod. C ESTOVNÍ RUCH – PROJEKT MOS.
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
ÚSPĚŠNÉ PROJEKTY realizované v Grantovém schématu Podpora místní infrastruktury pro cestovní ruch v Moravskoslezském kraji vedené ve Společném regionálním.
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje místní akční skupiny Prostějov venkov o.p.s Veřejné projednání Vranovice-Kelčice 4. března 2015.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Jihomoravského kraje Workshop s řediteli a zástupci škol 27. května
Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy. Název projektu: Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy Reg. číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ Realizátor.
Strategický plán rozvoje statutárního města Jihlavy „JIHLAVA – MĚSTO PRO ŽIVOT“ 17. prosince 2013.
Strategie rozvoje obce – tvorba koncepčního dokumentu Strategie rozvoje města Ústí nad Labem na období fáze tvorby koncepčního dokumentu Mgr.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Pracovní skupiny: Předškolní vzdělávání Čtenářská gramotnost Matematická gramotnost Inkluzivní vzdělávání.
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
Pracovní schůzka aktérů integrace - příprava navazujícího projektu „Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010“ 30. září 2009 EVROPSKÝ.
Integrovaná strategie rozvoje území , Vrbátky.
Srpen 2013 Společné setkání  zahájení plánování v Děčíně 2006–2008  projekt „Komunitní plánování sociálních služeb města Děčína“ 2013–2015  projekt.
12/04/2010 Zámek Loučeň Ing. Pavel Vinohradník Oblast cestovního ruchu v ROP Střední Čechy.
Regionální operační program NUTS II Jihozápad
VÍTÁME VÁS NA SPOLEČNÉM SETKÁNÍ PARTNERSTVÍ MAP ORP BEROUN
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Regionální inovační strategie Libereckého kraje
Místní akční plán vzdělávání MAP rozvoje vzdělávání na území Prahy 8
Místní plán inkluze + OP VVV
Program rozvoje Jihomoravského kraje 2018–2021
RSK, KÚ Ústeckého kraje.
Místní akční plány rozvoje vzdělávání
2. jednání řídícího výboru
Kategorizace organizací destinačního managementu
Organizačně-právní podmínky fungování ekonomiky cestovního ruchu v Polsku Dr. Piotr Gryszel, Ph.D.
Datum konání: 5. února 2018 Místo konání: Velké Meziříčí, JUPITER club
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Transkript prezentace:

Ostrava, 9. 12. 2010 Ing. Lucie Ligocká Marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu turistické oblasti Ostravsko – Závěrečná prezentace Ostrava, 9. 12. 2010 Ing. Lucie Ligocká

Program: 1. Zahájení 2. Představení průběhu zpracovávání Marketingové strategie 3. Seznámení s hlavními výstupy Marketingové strategie 4. Seznámení s Marketingovým a Akčním plánem 5. Informace o dalším postupu 6. Diskuse

Průběh zpracovávání Marketingové strategie MS zpracovávána v rámci výzvy ROP, oblast podpory 2.2.4 Cílem výzvy je nastavit způsob koordinace postupu jednotlivých aktérů působících na trhu cestovního ruchu Zpracovaná MS bude klíčovým dokumentem pro čerpání finančních prostředků ROP v letech 2011- 2014 v TO Ostravsko

Průběh zpracovávání Marketingové strategie Srpen-září zpracována analytická část Září – listopad: 6 setkání expertní pracovní skupiny řešena SWOT analýza,vize, cíle, opatření, marketingový plán, akční plán, možnosti fungování SDM Zapojení poradní pracovní skupiny formou možnosti připomínkování

Hlavní výstupy Marketingové strategie Analytická část Návrhová část

Hlavní výstupy Marketingové strategie - návrhová část Vize TO „Turistická oblast Ostravsko – moderní centrum živé kultury, zábavy a sportu s unikátními industriálními atraktivitami nabízející zázemí pro profesní turismus, aktivní a odpočinkové vyžití“

Hlavní výstupy Marketingové strategie –návrhová část Kvantitativní cíl „Růst počtu turistů, jak zahraničních, tak i domácích – měřeno ročně, dle výchozího stavu roku 2009“

Hlavní výstupy Marketingové strategie – návrhová část 3 specifické cíle: 1. cíl: Vytvoření spektra konkurenceschopných produktů cestovního ruchu na národní i nadnárodní úrovni 2. cíl: Zvýšení účinnosti a kvality marketingu cestovního ruchu 3. cíl: Zvýšení organizovanosti a kooperace v nabídce služeb a atraktivit cestovního ruchu „

Hlavní výstupy Marketingové strategie – návrhová část 1. cíl: Vytvoření spektra konkurenceschopných produktů cestovního ruchu na národní i nadnárodní úrovni Opatření 1.1 Podpora tvorby a propagace nosných produktů Opatření 1.2 Podpora produktů orientovaných na „akce“ Opatření 1.3 Podpora tvorby tematických produktů Opatření 1.4 Podpora tvorby produktů překračujících hranice TO „

Hlavní výstupy Marketingové strategie – návrhová část 2. cíl: Zvýšení účinnosti a kvality marketingu cestovního ruchu Opatření 2.1 Tvorba image destinace, budování značky Opatření 2.2 Spolupráce s médii Opatření 2.3 Zpracování systému evaluace plnění cílů na základě opatření a produktů Opatření 2.4 Analýzy cílových trhů, skupin, potenciálu území a infrastruktury Opatření 2.5 Certifikace a management kvality „

Hlavní výstupy Marketingové strategie - návrhová část 3. cíl: Zvýšení organizovanosti a kooperace v nabídce služeb a atraktivit cestovního ruchu Opatření 3.1 Vytvoření organizační struktury TO Opatření 3.2 Vytvoření systému spolupráce Opatření 3.3 Rozvoj lidských zdrojů v cestovním ruchu

Hlavní výstupy Marketingové strategie zpracován Marketingový plán na léta 2011-2014 zpracován Akční plán na rok 2011

Hlavní výstupy Marketingové strategie Marketingový plán na léta 2011-2014 Rozpočet marketingového plánu pro rok 2011 - 4 392 737 Kč včetně DPH. Akční plán pro rok 2011 Rozpočet akčního plánu činí 1 623 789 Kč včetně DPH. dotace ROP činí 1 502 004,98 Kč spolufinancování SMO činí 121 784,02 Kč

Hlavní výstupy Marketingové strategie Akční plán pro rok 2011 – navržené aktivity Vytvoření standardní organizační struktury TO – jednotky destinačního managementu – definování oblastí působení a kompetencí Realizace presstripů Zajištění komunikace s aktéry a subjekty působícími v CR

Hlavní výstupy Marketingové strategie Akční plán pro rok 2011 – navržené aktivity Využití metodiky MSK a provádění sběru, analýz a evaluace dat (Marketingová šetření zaměřená na profil návštěvníka a turisty přijíždějícího do TO) Aktualizace a dotisk stávajících prezentačních materiálů Vzdělávací workshopy pro aktéry a subjekty působící v CR Průvodce do mobilu

Hlavní výstupy Marketingové strategie Akční plán pro rok 2011 – navržené aktivity Analýza dopravního značení vybraných kulturních a turistických cílů Rozšíření stávajících webových stránek www.ostrava.cz o informace o obcích v TO Vkládaná inzerce

Informace o dalším postupu Nositelem akčního plánu v roce 2011 – Statutární město Ostrava Výstup marketingové strategie bude odevzdán na ÚRR Akční plán bude hodnocen, po schválení bude možno čerpat prostředky

Informace o dalším postupu Aktivita: Vytvoření standardní organizační struktury TO – jednotky destinačního managementu – definování oblastí působení a kompetencí Realizace 2 plánovacích workshopů + vybavení SDM Cílem je vytvořit konečný subjekt SDM, dlouhodobě udržitelný

Diskuse:

Ing. Lucie Ligocká (lucie.ligocka@profaktum.cz) Děkuji za pozornost Ing. Lucie Ligocká (lucie.ligocka@profaktum.cz)