Audit administrativních činností

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Genderový audit nástroj pro vyhodnocování prosazování genderové rovnosti na úrovni organizace orientován spíše na organizaci jako takovou než na dopady.
Advertisements

 Role poradenských firem v oblasti čerpání SF EU 27. dubna 2006 Jiří Halouzka Ředitel v oddělení poradenských služeb
Autoevaluace školy Základní škola a Mateřská škola Karla Klostermanna Železná Ruda, p.o. Zahradní Železná Ruda Ctirad Drahorád, ředitel školy.
KONTROLA zpracovala: Ing. Jaroslava Teuberová Náchod, dne
Management Ing. Jan Pivoňka.
Hodnotový management Teorie rozhodování
Faktory prosperity Tvrdé a měkké faktory.
Vize, Strategie, Cíle.
Zefektivňování, zvyšování výkonnosti a kvality
Organizační struktury
Řídící struktury.
13. Koordinace projektů Realizace změn Koordinace projektů
Nabídka personálních služeb
AUTOEVALUACE neboli VLASTNÍ HODNOCENÍ MŠ Martina Kupcová.
Analýzy administrativních procesů. Analýzy ve 2 krocích Analýza dokumentů Analýza administrativních procesů.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Plánování, audit Katedra řízení Ekonomická fakulta Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
PODPURNÉ PROCESY V ORGANIZACI
Hodnocení škol a školských zařízení
Aktivita číslo 5 Návrh a zavedení systému centrální administrace a řízení projektů Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadě Plzeňského kraje.
Adéla Masopustová Alena Seifrtová Lukáš Hůla
Auditorské postupy Činnosti před uzavřením smlouvy
PLÁNOVACÍ PROCESY, DRUHY PLÁNOVÁNÍ
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa. Hodnotí se tři skupiny kriterií: A)Prospěšnost – žádoucnost 1. Jak navržená strategie pomáhá dosažení cílů? 2.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Podniková ekonomika Personální činnost.
Marie Borecká, Kristina Ficencová 6. kruh, 1. ročník VSRR
Systém managementu jakosti QMS
Luděk Novák dubna 2006 Proč a jak řídit informační rizika ve veřejné správě.
Informační systémy TPS,MIS, SIS.
Marketing Návrh výrobku Vývoj, konstrukce Příprava výroby Zásobování Výroba Montáž, kompletace Prodej Poprodejní služby měření, zkoušky, testy konkurenčních.
Reinženýring cesta ke zvyšování výkonnosti státní správy s využitím procesního řízení Ing. Martin Čulík Notes CS a.s. Konference ISSS 2003 Hradec Králové.
Principy projektování organizačních systémů
Základní principy řešení a využití ERP aplikací
Zvýšení kvality řízení KÚPK aktivita A3 Informační strategie Analýza Workshop
Řízení změn Analýza podnikových procesů
Komplexní produktivní údržba (TPM)
Podnikatelský plán struktura plánu.
1. Projektový management I. ÚVOD II. PROJEKT III. PROJEKTOVÉ ŘÍZENÍ IV. PROJEKTOVÝ TÝM Přednáška č. 1: Projektový management.
Rozhodovací proces, podpory rozhodovacích procesů
Rozhodovací procesy.
Základní struktura projektu Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Název projektu: Kvalitní vzdělání je efektivní investice.
Vnitroorganizační normy
Reporting.
Charakteristika správní vědy Přednáška SV č.1 M. Horáková.
Praktické souvislosti projektového managementu Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Název projektu: Kvalitní vzdělání je.
Eva Dufková, Jan Matyáš VSRR, 3.ročník
Androdidaktika Vzdělávání. Smyslem vzdělání je dosáhnout moudrosti, nejen prostého vědění J. A. Komenský.
ECM – Enterprise Content Management
Moderní personalistika DS 2009/ Hlavní úkoly moderní personalistiky   Zařazení správného člověka na správné místo (a ve správný čas)
V.Prosperita organizace
5. PROJEKCE MODERNÍCH ORGANIZAČNÍCH A ŘÍDÍCÍCH PODNIKOVÝCH STRUKTUR Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology.
Personální plán pro podnikatelský plán
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
AUDIT ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ V MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNICÍCH Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 10: Personální řízení v MSP.
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Stalo se … příběh jednoho „průšvihu“ Ing.Tomáš Boubelík PhDr.Iva Moravcová Mgr.Oldřich Smola.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Management a řízení hotelu Název vyučovací oblasti:Managerské funkce Ročník / obor studia:IV.
Model struktury strategického managementu
IS jako nástroj moderního personálního managementu Vít Červinka
Logistické procesy ve stavebnictví Autor diplomové práce: Bc. Lukáš Hlaváč Vedoucí diplomové práce: Ing. Terezie Vondráčková, Ph.D. České Budějovice, červen.
Ekonomika malých a středních podniků
Podklady pro zpracování semestrální práce
Rozhodování jako manažerská funkce
Organizace výroby Organizace a řízení výroby
Audit administrativních procesů
Procesní řízení (management)
Presentation Title 1st September 2002
ŘÍZENÍ PROCESU POČÍTAČEM
PROJEKTOVÝ MANAGEMENT
Transkript prezentace:

Audit administrativních činností

Komplexní řízení organizace Permanentní zlepšování SŘO Přizpůsobení konkrétním úkolům organizace Přizpůsobení vnějšímu okolí organizace Využití normativních a deskriptivních přístupů Moderní přístupy Change Management Knowledge Management Business Process Reengineering Supply Chain Management Benchmarking Komplexní SŘO Systémové pojetí - Synergický přístup

Ekologicko ergonomický Organizační Ekonomický Pracovní Sociální Řídící Ekologicko ergonomický Organizační Ekonomický Materiálně energetický Technologický Technický

Vlivy změn na organizaci Ke změnám dochází rychleji než dříve Změny vznikají ve vnitřním i vnějším prostředí organizace Změny mají mnohdy výraznější dopady Změny většinou vyžadují náročnější a rychlejší reakci

Audit administrativních činností Analýza a zjištění stavu provádění administrativních činností Hledá odpověď na otázku efektivnosti řízení administrativních procesů Vyžaduje znalosti procesů, schopnost aplikace v organizaci Hledá slabé a silné stránky adm. procesů Přizpůsobení se organizaci

Vhodné metodiky a techniky řízení Srozumitelnost dokumentů

Systém řízení administrativních procesů Systém vzájemně provázaných principů a pravidel využitých pro splnění cíle Eliminace problému prostřednictvím pravidel systému Efektivita spočívá v účelném propojení operací Vyvíjí se díky nárůstu informací Vlastní existenci ovlivňuje výskyt reálných případů

Je synergický a diverzifikovaný Významné jsou vazby a propojení

Audit hierarchie A procesů Úroveň řízení procesů Jsou definovány kritické faktory? Je vytvořen seznam A procesů? Jsou určeni vlastníci A procesů? Jsou známy interakce A procesů? Jsou procesy popsány organizačními normami? Jsou voleny jednoznačné trasy?

Audit alokace zdrojů a pracovních míst Zjistit neefektivní činnosti procesů Jsou činnosti identifikovány? Je vhodná alokace a kvalita technických prostředků? Je stanoven administrativní postup? Je stanoveno časové trvání a návaznosti?

Audit systému měření A procesů Zjistit časovou a věcnou náročnost Jsou stanovena kriteria pro hodnocení? Jsou kriteria měřitelná? Odpovídají cílové hodnoty podmínkám?

Audit kritických míst A procesů Identifikace kritických míst procesu ČAS NÁKLADY KVALITA

Audit systému hodnocení A procesů Zpětná vazba Je zabezpečeno hlášení „odchylek“ Je hodnocení procesů pravidelné, automatizované Je hodnocení procesů základem pro zlepšování

Portfolio analýza A procesů Dobře zpracovány Malá četnost užití B Velká četnost využití C Zpracovány v nízké kvalitě D