Jak probíhalo vyhodnocování dotazníků k projektu Nalaď se na zelenou po celém Kravsku v jednotlivých třídách. Fotodokumentace.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Gymnázium Vítězslava Nováka v Jindřichově Hradci Vítejte u prezentace akce „Ne moc médií“ Hana Hančová 2007.
Advertisements

Hodnocení Bezpečná cesta do školy. Organizace projektového dne • Datum konání žáci 8.A, 9.A,B žáci 6.A,B 7.A,B • Zahájení projektu.
Voda. V pátek probíhal na naší škole Den Země na téma Voda. Žáci druhého stupně soutěžili v mnoha soutěžích. Třída se vždy rozdělila na skupiny.
SEDM DIVŮ SVĚTA.
PODZIM POPIS PRACOVNÍHO POSTUPU ( VÝROBA DRAKA)
Výprava za skřítkem Zavadílkem B. Cestou skřítka ZAVADÍLKA jsme se vydali hledat MÝTINU.
Sobota Ráno už o půl osmé zazvonil budík a mi si uvědomili, že musíme stávat tak jsme vylezli ze spacáků a šli na snídani.
Modrá je dobrá ANEB jak je to s vodou v našem m ě st ě Projekt 3. třída Základní škola Bohušovice nad Ohří.
Aneb,,tohle už jen tak nauhádnete´´. Zadání úkolu Dnes Vám dáme tedy těžší Zemi Budeme od Vás požadovat pracování s atlasem,encyklopedií a učebnicemi.
PROJEKT 5.ročník - anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Téma: Rok – měsíce – dny.
Všechno se to začalo odehrávat už hodně, hodně dávno, kdy nebylo nic. Jen černo černá tma, která obklopovala velký vesmír. A pak se to stalo! Narazili.
Větrná elektrárna. Větrná elektrárna. Vodní elektrárna. Tepelná elektrárna.
V neděli odpoledne jsme šli na Kalvárii. Když jsme vycházeli kopec, viděli jsme kapličky, ve kterých byly sochy atd.. Kalvárie je významné poutní.
Ve školním roce 2009 – 2010 získala naše škola finanční příspěvek z grantového programu Na zelenou, který vyhlásila Nadace Partnerství a jehož generálním.
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět: Český jazyk Ročník: 5.
INFORMATIKA 8 Videosekvence, webkamera III2 – I8- 20.
Projektový den Lázně Teplice nad Bečvou Datum: Spolupracující třídy: VII. B a II. A Třídní učitelé: Mgr. Michal Rus, Mgr. Petra Králová.
AMERIKA Banánové republiky a Karibik III2-Z7-I-18
Vzdělávací oblast – člověk a jeho svět Předmět – prvouka 3. roč.
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 8 Ptačí strom Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö (str.1 – 9) Možnosti využití artefiletiky.
Školní vzdělávací program,,Přírodou ke vzdělávání‘‘
Žákovské zastupitelstvo Újezd nad Lesy
Základní škola a mateřská škola Brno nám.28.října 22 Základní škola a mateřská škola Brno nám.28.října 22.
AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Mgr. Petra Pláničková Název:VY_32_INOVACE_412_NAŠE VLAST Téma: POLOHA ČR, SOUSEDNÍ.
Celoškolní projektový den- život stromů
INFORMATIKA 9 MS Excel III. III2 – I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika,
NOC PÁŤAKU Nikola Byrtusová.
Noc páťaku ANDREA TURKOVÁ. ÚVOD  Dne jsme spali ve škole. Šli jsme i do kina kosmos na Rio 2 v 3D.Byla to sranda měli jsme na očich 3Dbrýle.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
VY_III/2_INOVACE_93_Helena Zmatlíková
Velikonoční hry Pozvali jsme děti z MŠ na dopoledne plné zábavy a her.
Smart board Tomáš Plaček, Jan Kovařík, Daniel Šulc.
Práce s daty – aplikace II.
Zeleň v Březnici. Důvody: Toto téma jsme si vybrali,protože bydlíme v Březnici nebo jeho okolí. Důvody: Toto téma jsme si vybrali,protože bydlíme v Březnici.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Matematika 3. ročník Zpracovala Iva Bartáková
B EZPEČNÉ CESTY DO ŠKOLY FZŠ Táborská Praha 4. Výsledky školního mapování Rozdáno/ vráceno dotazníků: 321/ % návratnost Mapování proběhlo v termínu:
POLITICKÝ SYSTÉM ČR Zadání práce pro žáky 8. ročníku. Výchova k občanství Téma: POLITIKA.
Zdravý životní styl Libor Štrohalm.
Autor prezentace: Matěj Weinrich autor fotografií: Matěj Weinrich.
Sára Motyčková 9.B 2015/2016 Název úkolu: Životní prostředí - Jak se vám žije ve Veselí nad Moravou? Číslo úkolu: 28 Zadání úkolu: Vytvoř a následně zpracuj.
3. ročník gastronomické soutěže pro žáky učebních oborů vzdělání kategorie,,E“,, Srdce na talíři“
Nová šetření výskytu a podob šikany Centrum sociálních služeb Praha – Pražské centrum primární prevence.
VLASTIVĚDA 5. ROČNÍK VY_32_INOVACE_14_07_Česká republika – přírodní podmínky.
Na výletě v Bruselu Alena Rampová Mateřská škola Kličkova vila Příbram.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Blanka Žánová Název DUM: VY_32_Inovace_5.1.7 Města Libereckého kraje Téma: Česká republika jako součást.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice, Msgre B. Staška 232, příspěvková organizace Autor: Mgr. Ladislava Becková Název : VY_52_INOVACE_01_Kdo.
Procházka naší školou. Budova 2.stupně Budova 1.stupně.
Prevence sociálně patologických jevů
Co se děje u prvňáčků? Učíme se psát, číst a počítat.
7. ROČNÍK HRAVĚ ŽIJ ZDRAVĚ
VY_32_Inovace_ Numerace do 100 Matematika 2.ročník
Města Středočeského kraje Česká republika jako součást Evropy
Název školy: Svobodná základní škola, o. p. s
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou
VY_32_INOVACE_21_Co_je_internet
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_04_TRIDENI_ZELENINY Název materiálu:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Příbor, Dukelská 1346, příspěvková org.
Mapy České republiky.
ZIMNÍ POBYT V PŘÍRODĚ Olešnice,
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Manželství TGM a Charlotty
VZPOMENEŠ SI ? ? ? ? ? Matematika 2.ročník opakování.
Kouzlo betlémů. V předvánočním čase navštívili prvňáčci Východočeské muzeum v Pardubicích, kde se podívali na výstavu ručně vyrobených vánočních betlémů.
Práce se selhávajícím žákem
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Vítání jara 3. a 4. třída.
DISKOKABARET KE DNI DĚTÍ VE ŠKOLNÍ DRUŽINĚ.
Transkript prezentace:

Jak probíhalo vyhodnocování dotazníků k projektu Nalaď se na zelenou po celém Kravsku v jednotlivých třídách. Fotodokumentace

Naši nejmenší žáčci vzali zadaný úkol velmi zodpovědně.

Před odchodem na cestu Kravskem si děti na mapě ukázaly, jaké místo na mapě leží a kde je ve skutečnosti.

Čtvrťáci se zpočátku jenom culili, ale později úkol pochopili a s chutí se dali do práce.

Naši páťáci se po práci zvěčnili se svými výtvory u tabule a děvčata se o výsledcích poradila.

Celkové vyhodnocení bylo pro šesťáky nejzajímavější – ovšem dalo jim hodně práce.

V sedmé třídě bylo vyhodnocování bráno pracovně, ale s úsměvem.

V nejpočetnější skupině osmáků práce probíhala bez nejmenších problémů a s nepředstíraným zájmem.

I v deváté třídě se práce plnila svědomitě a žáci si při ní užili i mnoho zábavy.