Ohlédnutí za deseti lety řízení kvality na Městském úřadě Kopřivnice

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VSETÍN a jeho snaha o pokrok v oblasti životního prostředí
Advertisements

P r o s t ě j o v v datech Olomoucký kraj obyvatel
Skutečně moderní řízení veřejné správy? Pomocí služeb!
Koordinační porada informatiků obcí III. typu Spálené Poříčí 14. –
Podpora dostupnosti a kvality sociálních služeb v Pardubickém kraji Úvodní seminář k projektu Pardubice
Vstupní informační seminář k přípravě dokumentu Strategie rozvoje města Ústí nad Labem do roku 2015 a posuzování vlivu tohoto dokumentu na životní prostředí.
Magistrát města Mostu Radniční 1/ Most IČ: DIČ: CZ Národní konference kvality 2014 Hradec Králové Kompetence.
Statutární město Karlovy Vary
Příprava na kohezní politiku EU nadnárodní, národní a krajská úroveň Workshop pro zástupce ORP Olomouckého kraje, , Přerov.
STUDIE PROVEDITELNOSTI PRO PROJEKT „Technologické centrum“ Zpracovatel: EUNICE CONSULTING a.s. 1.
EGovernment Zpracoval: Ing. Tomáš Vašica 1 Datum: Jednání implementátorů ORP Moravskoslezského kraje Zpracoval: Ing. Tomáš Vašica Datum: 20.
Ceny MV ČR za kvalitu a inovaci v územní veřejné správě za rok 2006 Aktuální stav.
Company LOGO Konference „Modernizace veřejné správy 2007 – 2013“, Plány v oblasti zefektivňování veřejné správy Ministerstvo vnitra ČR.
Management veřejné správy 5RE901 Teorie a management veřejné správy Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Název projektu:
Možnosti strukturálních fondů EU – Služby v oblasti bezpečnosti, prevence a řešení rizik Hradec Králové, Ing. Miloš Ciniburk zástupce ředitele.
Konference MUNICIPALITY 2011
Člen skupiny HVB Group E- HVB Bank Petra Slabá, HVB Bank Czech Republic a.s. Lucie Melicharová, learn2grow s.r.o.
Implementace strategie prostřednictvím akčního plánu
Integrovaný plán rozvoje města Ústí nad Labem - Centrum Podporováno z Evropského fondu pro regionální rozvoj „Vize přestane být snem“
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic
Optimalizace procesů na úřadě ev. č. projektu CZ.1.04/4.1.01/
© NSZM ČR1 Zdravá města, regiony, kraje – cesta ke zdravému rozvoji Oucmanice, 5. června 2007.
Integrovaný plán rozvoje města Kutná Hora 21. srpna 2007.
Benchmarking Benchmarking je metoda řízení kvality, která zapojené
Zásady kraje Vysočina pro poskytování dotací na podporu naplňování a propagace principů místní Agendy 21 a Zdraví 21 v kraji Vysočina.
Propojování metod kvality ve Zdravém městě Kopřivnice Propojení metod kvality.
STATUTÁRNÍ MĚSTO CHOMUTOV Ing. Jarmila Mravcová Cesta časem k Úřadu 21. století Národní konference kvality ve veřejné správě Brno 19. – 21. únor 2013.
Analýza dopadu zákona č. 300/2008 Sb. do území JUDr. Kateřina Černá Ing. Václav Koudele.
Digitální mapa veřejné správy - Portál ÚAP MSK Zpracoval: Mgr. Tomáš Kupča Datum:
 Jeho principy začala uplatňovat M. Thatcherová v reakci na zvyšující se tlak veřejnosti na politiky v 70. letech 20. století ve Velké Británii.  Veřejnost.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Rozvoj sociálních služeb v Moravskoslezském kraji Vize Moravskoslezského kraje: Partnerstvím zadavatelů.
9. Národní konferenci kvality ve veřejné správě, 2013, Brno.
Evropské fondy v kontextu rozvoje města Brna Marie ZEZŮLKOVÁ Kancelář strategie města.
9.Národní konference kvality ve VS Ing. Kamil Rajsigl, vedoucí Organizačního odboru Magistrátu města Brna Kvalita v základních územně samosprávných celcích,
Aktuální informace k výzvám a k postupu kraje Ing. Tomáš Vašica Aktuální informace k výzvám a k postupu kraje.
JEDEN CÍL, SPOLEČNÁ CESTA Ministerstvo vnitra České republiky & Ministerstvo vnitra Ing. Jaroslav Svoboda
Vzdělávání v oblasti základní registrů a dalších kmenových projektů eGovernmentu Mgr. Monika Pálková, odbor veřejné správy a eGovernmentu MV ČR.
Dlouhodobé uchovávání a zpřístupňování dokumentů v digitální podobě
Místní Agenda 21 podpora místní udržitelnosti Ing. arch. Marie Petrová Praha, 23. března 2012.
Místní Agenda 21 Hodnocení místní udržitelnosti v ČR Ing. arch. Marie Petrová Hradec Králové, 18. února 2014.
GIS Plzeňského kraje a projekty v rámci Digitální mapy veřejné správy Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor informatiky Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor.
Moderní řízení úřadu z pohledu tajemníka Radek Baloun, tajemník Magistrátu města Hradec Králové 31.března 2005.
EGON Centrum a technologické centrum kraje Vysočina Petr Pavlinec, vedoucí OI KrÚ.
1 Město Milevsko Procesní řízení - dobrá praxe z Milevska Projekt Dílna kvality města Milevska CZ.1.04/4.1.01/ TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN.
Správní a dopravně správní evidence - IISSDE
Porada MV s tajemníky úřadů obcí s rozšířenou působností Institut pro veřejnou správu Praha Benešov 12. říjen 2011.
MĚSTA 2020 aneb od strategie k projektům
1 14.Postakviziční integrace-jaké kroky se mají učinit po podpisu kupní smlouvy Kateřina Čepeláková, E-72 Šk.rok:2009/2010.
Výzva č. 42 OP LZZ – Projekt Moravskoslezského kraje Rozvoj kompetencí strategického, procesního a projektového řízení a kvality Výzva č. 42 OP LZZ Zpracoval:
Projekt Zdravé město a místní Agenda 21 Ing. Soňa Krátká
Systém řízení moderního podniku Management system of modern company
Vybrané manažerské metody: Balanced Scorecard, EFQM
Interaktivní personální portál
Efektivní řízení lidských zdrojů a zavádění moderních metod řízení na Městském úřadu Bruntál CZ.1.04/4.1.01/
Strategie Smart Administration David Zeisel Odbor programového řízení Ministerstvo vnitra ČR
MěÚ Tišnov nám. Míru 346, Tišnov Sál Městského kulturního střediska, Tišnov Technologické centrum ORP Tišnov Jiří Dospíšil, vedoucí OSVV Ing. Dušan.
Strategický plán rozvoje statutárního města Jihlavy „JIHLAVA – MĚSTO PRO ŽIVOT“ 17. prosince 2013.
Duben 2013 Odbor informatiky KrÚ JMK Výzva č. 08 Integrovaného operačního programu na Integrovaného operačního programu na Rozvoj služeb eGovernmentu v.
Místní Agenda hodnocení místní udržitelnosti v ČR a evropský kontext Ing. arch. Marie Petrová PS URROU, 11. prosince 2013.
Podpora kvality ve výzvách Analýza výsledků proběhlých výzev
Národní síť Zdravých měst ČR Univerzita Karlova CIEM, expertní tým
Ohlédnutí za deseti lety řízení kvality na Městském úřadě Kopřivnice
ÚVODNÍ SETKÁNÍ SE STAROSTY
Národní síť Zdravých měst ČR
INTEGROVANÝ OPERAČNÍ PROGRAM pro období 2007–2013
Plán činnosti PS na rok 2009 Náměty na činnost PS
INTEGROVANÝ OPERAČNÍ PROGRAM pro období 2007–2013
Role manažerů kvality na odborech MěÚ
I. Setkání se starosty obcí
Základní údaje Samostatná městská část od roku 1994 Rozloha 1 353,1 ha
Transkript prezentace:

Ohlédnutí za deseti lety řízení kvality na Městském úřadě Kopřivnice       Město Kopřivnice Téma: Co bychom ne/byli bez kvality? Ohlédnutí za deseti lety řízení kvality na Městském úřadě Kopřivnice Ing. Miroslav Halatin Tajemník MÚ Kopřivnice 10. Národní konference kvality ve veřejné správě 18.-19. února 2014, Hradec Králové VSTŘÍCNOST – PROFESIONALITA – ZODPOVĚDNOST Spokojený občan neboli odpovědný a komunikující úřad poskytující kvalitní služby občanům.

CAF a místní Agenda 21 - první metody kvality v Kopřivnici. Jak jsme začínali. CAF a místní Agenda 21 - první metody kvality v Kopřivnici. 2003 Od 1.1.2003 MÚ Kopřivnice jako ORP zajišťuje agendy po zaniklém okresním úřadu pro dalších 9 obcí správního obvodu. Z 23.477 obyvatel města narůstá klientela MÚ na 41.654 občanů správního obvodu ORP. Navýšení agend a jeho personální zajištění přináší i potřebu nových přístupů a metod. 2004 Od 1.1.2004 vstup do NSZM - Projekt Zdravé město a místní Agenda 21. Zpracováno první sebehodnocení a AP dle modelu CAF 2005 - 2006 Další rozvoj a naplňování obou metod a hledání nových. 2007 První rok naplňování Strategického plánu rozvoje města Kopřivnice pro období 2007-2022. MV ČR poprvé udělilo MÚ Kopřivnice cenu za kvalitu v územní veřejné správě za rok 2006 „Organizace zvyšující kvalitu veřejné služby“ za aplikaci metody CAF a místní Agendy 21. VSTŘÍCNOST – PROFESIONALITA – ZODPOVĚDNOST Spokojený občan neboli odpovědný a komunikující úřad poskytující kvalitní služby občanům.

Využití celého prostředního bloku 1. ocenění MV za kvalitu Varianta 2 Využití celého prostředního bloku VSTŘÍCNOST – PROFESIONALITA – ZODPOVĚDNOST Spokojený občan neboli odpovědný a komunikující úřad poskytující kvalitní služby občanům.

Souběžně s MA 21 a sebehodnocením CAF probíhaly další „aktivity“. Jak jsme se rozvíjeli dál. Souběžně s MA 21 a sebehodnocením CAF probíhaly další „aktivity“. Benchmarking Benchlearning Nástroje a metody řízení kvality Procesy a KPI Strategické plánování Sledování velkého množství ukazatelů a kritérií VSTŘÍCNOST – PROFESIONALITA – ZODPOVĚDNOST Spokojený občan neboli odpovědný a komunikující úřad poskytující kvalitní služby občanům.

Synergie výzev Synergie výzev „Technologické centrum ORP Kopřivnice“ – výzva z č. 06 IOP – realizace 2009 – 2013 „Dílna kvality“- výzva č. 53 z OP LZZ – realizace 2010 – 2013 „Kompetenční přístup v řízení lidí na Městské úřadě v Kopřivnici"  - výzva č. 57 z OP LZZ – realizace 2011 - 2013 Synergie výzev VSTŘÍCNOST – PROFESIONALITA – ZODPOVĚDNOST Spokojený občan neboli odpovědný a komunikující úřad poskytující kvalitní služby občanům.

Technologické centrum ORP Kopřivnice Cíle projektu Zřízení technologického centra obce s rozšířenou působností Kopřivnice (pořízení technologií – servery, disková pole, síťová infrastruktura, virtualizace, …) Upgrade elektronické spisové služby ORP Kopřivnice a řešení spisové služby příspěvkových organizací města Kopřivnice a obcí ve správním obvodu ORP Kopřivnice Vnitřní integrace úřadu ORP Kopřivnice (propojování agend a informačních systémů, rozhraní na Základní registry, KIVS, …) VSTŘÍCNOST – PROFESIONALITA – ZODPOVĚDNOST Spokojený občan neboli odpovědný a komunikující úřad poskytující kvalitní služby občanům.

Nová personální strategie MÚ Kopřivnice Kompetenční modely Projekt „Návrh a zpracování kompetenčních modelů a vzdělávání zaměstnanců v oblasti řízení lidských zdrojů“ pro MÚ Kopřivnice Nová personální strategie MÚ Kopřivnice Úprava stávajícího mzdového systému Vytvoření konceptu pro práci s klíčovými lidmi úřadu Standardizace procesů v personální oblasti Řízení dovedností pomocí kompetenčního modelu Úprava systému hodnocení zaměstnanců ve vazbě na kompetenční model, systém vzdělávání a větší výkonovou orientaci celého systému Rozvoj firemní kultury, „zlepšení“ pracovní atmosféry VSTŘÍCNOST – PROFESIONALITA – ZODPOVĚDNOST Spokojený občan neboli odpovědný a komunikující úřad poskytující kvalitní služby občanům.

Klíčové aktivity Systémový audit, znalostní báze a CAF Dílna kvality Klíčové aktivity Systémový audit, znalostní báze a CAF Projektové řízení, uchopení dílny kvality jako transformační projekt úřadem Procesní řízení, tvorba digitálního procesního modelu Transformační strategie na bázi potencionálu procesů, optimalizace ekonomických procesů Rozpracování strategického plánu včetně softwarové podpory Zavedení procesně- projektového rozpočetnictví, účetnictví a controllingu VSTŘÍCNOST – PROFESIONALITA – ZODPOVĚDNOST Spokojený občan neboli odpovědný a komunikující úřad poskytující kvalitní služby občanům.

Referenční model CAF Balanced Scorecard Strategie města KPIs Místní agenda - Zdravé město ISO Životní situace Katalogy externích služeb Katalogy interních služeb Nákladové modely procesů a služeb Kompetenční modely VSTŘÍCNOST – PROFESIONALITA – ZODPOVĚDNOST Spokojený občan neboli odpovědný a komunikující úřad poskytující kvalitní služby občanům.

… a co bychom ne/byli bez kvality ... Kam směřujeme. Kde jsme nyní … Připravujeme aktualizaci strategického plánu rozvoje města Strategický plán rozvoje města 2007 – 2022 – splněno nebo zahájeno 75 % aktualizace SP, dotace OPLZZ, realizace 2013 – 2015 Dokončen projekt Dílna kvality Kopřivnice zpracován digitální procesní model úřadu a propojen se strategickými dokumenty sledování a vyhodnocování indikátorů BI a měření výkonnosti postupné zavádění reportingu agend na pracovištích MÚ v návaznosti na SP města příprava strategického plánu MÚ přehodnocení a aktualizace systému řízení rizik příprava softwarové integrace v rámci MÚ aktivní spolupráce s MV na projektu PMA, s ČSSI a VŠE … a co bychom ne/byli bez kvality ... VSTŘÍCNOST – PROFESIONALITA – ZODPOVĚDNOST Spokojený občan neboli odpovědný a komunikující úřad poskytující kvalitní služby občanům.

… nebyli bychom mezi vítězi, nebyli bychom „na špici“. www.koprivnice.cz … nebyli bychom mezi vítězi, nebyli bychom „na špici“. Děkuji Vám za pozornost. Ing. Miroslav Halatin Tajemník MÚ Kopřivnice miroslav.halatin@koprivnice.cz Tel: 556 879 415 Město Kopřivnice Štefánikova 1163/12 742 21 Kopřivnice Telefon: (+420) 556 879 411 E-mail: posta@koprivnice.cz VSTŘÍCNOST – PROFESIONALITA – ZODPOVĚDNOST Spokojený občan neboli odpovědný a komunikující úřad poskytující kvalitní služby občanům.