Písemka č.III  jméno, kruh, varianta 1, 2  Odpověď – 1 a b 2 b 3 c a b  6 x 50 sekund opisování 

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Advertisements

Budoucnost hospodaření s komunálními odpady Dr. Ing. Lubomír Chytka ředitel odboru odpadů MŽP.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Organizace a řízení výstavbových projektů v praxi
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Písemka č.2  jméno, kruh, varianta 3, 4  Odpověď – 1 a b, 2 b 3 a c b  6 x 50 sekund opisování 
Písemka č. II.  jméno, kruh, varianta 1, 2  Odpověď – 1 a b, 2 b, 3 c a b  6 x 50 sekund opisování 
Písemka č. II  jméno, kruh, varianta 3, 4  Odpověď – 1 a b, 2 b 3 a b c  6 x 50 sekund opisování 
POSUZOVÁNÍ VLIVŮ NA ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ V ČESKÉ REPUBLICE Zákon č. 100/2001 Sb. Posuzování vlivů na životní prostředí podléhají v zákoně vymezené záměry.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
ČVUT v Praze Fakulta stavební Katedra technických zařízení budov ČVUT v Praze Fakulta stavební Katedra technických zařízení budov Energetický audit VYHLÁŠKA.
Písemka č.III  jméno, kruh, varianta 1, 2  Odpověď – 1 a b 2 b 3 c a b  6 x 50 sekund opisování 
NÁZEV: Udržitelné stavebnictví a průmysl Přednášející KAM Sika CZ Vedoucí PS 12 v Czech BCSD FOTO.
Písemka č.III  jméno, kruh, varianta 3, 4  Odpověď – 1 a b 2 b 3 c a b  6 x 50 sekund opisování 
Ekonomická geografie Stanislav Polouček International School of Management Prešov, Slovakia.
Tento produkt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Právo na informace o životním prostředí.
EIA – význam procesu s ohledem na navazující řízení Dana Kučová EIA – význam procesu při realizaci záměrů s ohledem na navazující řízení Zpracovala.
Předpokládaný vývoj české elektroenergetiky Pozice ERÚ seminář VSE 28. května 2007 – Praha Josef Fiřt - ERÚ.
ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ Lidé a příroda.
ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ Lidé a příroda.
Zdravotní ústav se sídlem v Ostravě Pracoviště Ústí nad Orlicí Jana a Jos. Kovářů 1412, Ústí nad Orlicí Hluk v legislativě platné a.
Legislativní rámec ochrany zdraví obyvatel před hlukem MUDr. Michael Vít, Ph.D. hlavní hygienik ČR.
Krajská hygienická stanice Moravskoslezského kraje se sídlem v Ostravě
Komunální odpadní vody a kaly
Můžou nás vybagrovat? Lukáš Matějka Arnika – Centrum pro podporu občanů StreetRadio, Praha října 2011.
Nový zákon o ochraně ovzduší. Schválen Poslaneckou sněmovnou ČR dne 10. února 2012 Projednán Senátem ČR dne 15. března 2012 a vrácen Poslanecké sněmovně.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Ochrana přírody 5. Ročník LI.
Tento produkt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky EIA Cesta k environmentálnímu stavitelství (průběh)
Vladimíra Henelová ENVIROS, s.r.o. Podrobnosti zpracování ÚEK dle zákona č. 406/2000 Sb., v platném znění, a Nařízení vlády č. 195/2001 Sb.
Zkušenosti z aplikace zákona o integrované prevenci z pohledu provozovatele a zpracovatele Jiří Krejča DEZA, a.s. Valašské Meziříčí 24. února 2004.
Marketingové prostředí
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
ENVIRONMENTÁLNÍ INFORMATIKA A REPORTING VIII. Informace pro podporu rozhodování.
ZÁKON č.17/1992 Sb. o životním prostředí Životním prostředím je vše, co vytváří přirozené podmínky existence organismů včetně člověka a je předpokladem.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ A PRÁVO
Písemka č.2  jméno, kruh, varianta 7, 8  Odpověď – 1 a b, 2 b 3 a b c  6 x 55 sekund opisování 
Ekonomické dopady obchodování s povolenkami z pohledu provozovatele velké podnikové energetiky Ing. Petr Matuszek Seminář AEM Praha 23. listopadu 2006.
1 Problémy s aplikací zákona č. 76/2002 Sb. o integrované prevenci z pohledu ČIŽP Ing. Antonín Kroupa Česká inspekce životního prostředí – ředitelství.
Předpokládaná funkčnost trhu s elektřinou v roce 2005 Ing. Miroslav Marvan Asociace energetických manažerů Praha 14. dubna 2004.
Ochrana životního prostředí při vybraných činnostech.
Financování ochrany životního prostředí Jana Soukopová.
1www.eav.cz Energetická agentura Vysočiny, z.s.p.o. Ing. Michaela Bačáková EAV, z.s.p.o. Jiráskova 65 Jihlava
Písemka č. 4  jméno, kruh, varianta 5, 6  Odpověď – 1 a b, 2 b 3 a c b  6 x 50 sekund opisování 
Integrovaná prevence. Integrovaná prevence – prameny, cíle a předmět Prameny právní úpravy: –Směrnice Rady 96/61/EC o integrované prevenci a omezování.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_ZEK_715 Ročník: 2. Vzdělávací obor: M/01 Hotelnictví Téma: Písemná práce, tržní ekonomika,
Administrativní nástroje, integrovaná prevence, sankční nástroje 11. března 2009.
Seminář č. 3 – PŽP II Právní režim ochrany půdy a lesa JUDr. Jana Tkáčiková, PhD.
Písemka č.2  jméno, kruh, varianta 5, 6  Odpověď – 1 a b, 2 b 3 a b c  6 x 55 sekund opisování 
Písemka č. 4  jméno, kruh, varianta 3, 4  Odpověď – 1 a b, 2 b 3 a c b  6 x 50 sekund opisování 
PRÁVNÍ REŽIM OCHRANY OVZDUŠÍ JUDr. Ilona Jančářová, Ph.D. PODZIM 2007.
Ochrana půdy a lesa.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Praha 8. září 2015 NOVELA STAVEBNÍHO ZÁKONA Žofínské fórum.
Informace o spalovacích pecích k likvidaci kadáverů MVDr. Marek Žižlavský, Ph.D. SEVARON.
SBĚRNÝ DVŮR ODPADŮ TŘANOVICE Základní škola v Dobré kolektiv žáků 8. ročníku.
Evropská integrace Environmentální politika EU RNDr. Oldřich Hájek.
Obecní úřad Řepov Sobota
Informace z CENIA Jiří Valta ČIŽP.
Nový zákon o ochraně ovzduší
INTEGROVANÉ POVOLOVÁNÍ SMĚRNICE IPPC: NEJLEPŠÍ POSTUPY
Umisťování staveb.
Ekologická politika EU
 jméno, kruh, varianta 3, 4  Odpověď – 1 a b  6 x 50 sekund
Pozitivní ekologické dopady projektu
Transkript prezentace:

Písemka č.III  jméno, kruh, varianta 1, 2  Odpověď – 1 a b 2 b 3 c a b  6 x 50 sekund opisování 

1.otázka varianta 1 varianta 2 Principy TUR vycházejí z/ze … a)zákazu dalšího hospodářského růstu, b)skloubení hospodářského, ekologického a sociálního rozvoje, c)zásad Agentury 99, které se nemění – jsou stálé. Kjótský protokol o změně klimatu OSN 1998 … a)se zabývá únikem ropy z tankerů do řek a moří, b)je závazný pro všechny státy světa již od data sepsání v roce 1998, c)připouští obchodování s emisemi (povoleným limitním množstvím) mezi státy.

2.otázka varianta 1 varianta 2 Lidská společnost jako ostatní živé systémy své vlivy a nároky na zdroje, prostor, spotřebu… a) rovnoměrně snižuje, b) stupňuje, dokud nenarazí na vnější omezení (limity), c) dobrovolně udržuje v rozumných mezích. Zákon č.123/1998 Sb. „O právu na informace o ŽP“ zaručuje občanům právo na inf. … a) o stavu ŽP a jeho předpokládaném vývoji, b) o utajovaných datech z oblasti ŽP (výskyt chráněných druhů), c) od orgánů státní správy, státních a státem zřizovaných organizací.

3.otázka varianta 1 varianta 2 TDO – tuhý domovní odpad je : a)veškerý odpad (včetně splašků a energetického odpadu), produkovaný v obci, b)veškerý průmyslový a živnostenský odpad vzniklý na území obce, c)veškerý tuhý odpad produkovaný domácnostmi. Nebezpečný odpad je odpad, který: a)je takto označen v Katalogu odpadů, b)vznikl v jakémkoliv nebezpečném průmyslovém provozu, c)má některou ze 14 nebezpečných vlastností (výbušnost, …), uvedených v příloze 2 z. 185/01 o Odpadech.

4.otázka varianta 1 varianta 2 Zpětný odběr použitých výrobků/odpadů se týká... a) všech nebezpečných odpadů, b) legislativně vybraných výrobků (lednice, zářivky…), c) všech odpadů uvedených v katalogu odpadů. Označení výrobku takovouto značkou znamená, že … a)výrobek podléhá zpětnému odběru (zálohovaný obal), b)se jedná o nebezpečný odpad, c)se jedná o výrobek obsahující recyklované materiály.

5.otázka varianta 1 varianta 2 Působení hluku na psychiku … a) je nebezpečnější, působí-li ve spánku, kdy organizmus odpočívá, b) je neškodné, jestliže se nám hluk (např. hudba) líbí, c) začíná až v okamžiku překročení prahu bolestivosti (130 dB). Z hlediska tlumení hluku - při omezení hluku z dopravy je… a) nejsprávnější použít subtilní protihlukové membrány (sklo, kov, …), které zvuk odrazí, b) vhodné použít hmotné objekty (protihlukové valy) nejlépe ozeleněné, které hluk pohltí, c) nemá smysl stavět žádné typy protihlukových zábran.

6.otázka varianta 1 varianta 2 V procesu EIA (posuzování vlivu na ŽP) podle z. 100/2001 Sb. … a) jsou posuzovány pouze projekty od určité velikosti/kapacity/typu technologie, b) se posuzováním záměrů zabývají referáty KÚ a ministerstva resp. jimi pověřené autorizované osoby, c) jsou investiční záměry posuz. již před podáním žádosti o stavební povolení. Indikátory TUR... a)slouží k rozpoznání a řešení problémů ohrožujících možný budoucí rozvoj světa, b)jsou sociálního, ekonomického i ekologického charakteru, c)slouží jako podklad ke skupinovému rozhodnutí – změně neudržitelného vývoje.

Konec …hurááá!!! 