NÁVRH MARKETINGOVÉ STRATEGIE PRO PORADENSTVÍ V OBLASTI ORGANIZAČNÍ ERGONOMIE Iva Viktorinová
Osnova Ergonom a jeho činnost Analýza SLEPTE Porterova analýza Výsledky dotazníku Vlastní návrh řešení
E RGONOM A J EHO Č INNOST VŠ biologie na přírodovědecké fakultě Vyžaduje – Tvůrčí myšlení – Trepělivost – Preciznost Hledá co nejlepší vztah mezi potřebami člověka a pracovními podmínkami Posuzuje přiměřenost pracovních prostředků fyzickým i psychickým možnostem člověka
A NALÝZA SLEPTE Analýza makroprostředí Sociálně-kulturní prostředí Ekonomické prostředí Politické prostředí Technologické prostředí
P ORTEROVA A NALÝZA Analýza mikroprostředí Konkurence Zákazníci Dodavatelé
V ÝSLEDKY D OTAZNÍKU
V LASTNÍ N ÁVRHY Ř EŠENÍ
D ĚKUJI ZA P OZORNOST