NÁVRH MARKETINGOVÉ STRATEGIE PRO PORADENSTVÍ V OBLASTI ORGANIZAČNÍ ERGONOMIE Iva Viktorinová.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

Vlivy vnějšího a vnitřního prostředí
Zadání bakalářské práce Optimalizace výrobního zařízení z pohledu ergonomie.
Ing. Daniel Konczyna U Prostředí marketingu Ing. Daniel Konczyna U
Předmět psychologie Předmět psychologie práce a organizace.
ÚČEL AUTOMATIZACE (c) Tralvex Yeap. All Rights Reserved.
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Prostředí marketingu.
VY_32_INOVACE_EKO_10 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Analýza makro a mikroprostředí
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A3 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníZáří 2012.
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Marketingové prostředí
2.Marketingové prostředí
Marketingové prostředí (mikro, makro)
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Business system planning Jan Smolík. Základní informace Metoda firmy IBM Poprvé publikována v roce 1981 Slouží k návrhu informační architektury.
Nákupní chování spotřebitele
Lenka Zahradníčková
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
AKREDITACE: strategie institucí (škol) DIV PROFESIONÁLNĚ Mgr. Irena Hoblíková Centrum distančního vzdělávání Univerzita Palackého v Olomouci 11. leden.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Strategický marketingový proces: plánovací etapa
Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadě Plzeňského kraje
EU a analýzy prostředí EU a analýzy prostředí.
MARKETINGOVÉ STRATEGIE NA TRZÍCH EU MLÉKÁRNA KUNÍN
Organizace práce a ergonomie. Základní terminologie Organizace: –1. účelné pořádání, uspořádání, řízení, správa, organizování; účelně opravený řád Ergonomie:
V. Informace pro marketing Otázky: 1.K čemu slouží systémy market.informací 2.K čemu slouží market. Výzkum 3.Jak řešit market. Problém 4.Jak získat primární.
Tržní prostředí.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
Strategické marketingové plánování
Vítejte na marketingu.
Principy segmentace vnějšího a vnitřního prostředí podniku
MANAGEMENT A MARKETING PRO RVS
Př.MPO 2: strategie podniku a růst hodnoty podniku Strategie Růst výkonnosti podniku Růst hodnoty podniku.
Marketingové prostředí Úloha marketingu v podniku.
Podstata podniku a podnikání. Znaky podnikání Zisk Riziko Kapitál Zhodnocování Zákazníci.
EU a analýzy prostředí. PEST ANALÝZA (SLEPTS, STEP, PESTLE…)makroprostředí ZEMĚ EU JAKO CELEK faktory: politické: - vládnoucí strana - oblasti zájmů podpory.
Zápatí prezentace1 Marketing nehmotného produktu (služeb) Marketing nehmotného produktu (služeb) Analýzy prostředí Analýzy prostředí 2. přednáška MVVS.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s. r. o.
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Ekonomika malých a středních podniků
Marketingový plán podniku
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Podklady pro zpracování semestrální práce
ANALÝZA KONKURENČNÍHO PROSTŘEDÍ
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
4. Pedagogika sportu v systému věd
Marketing neziskových organizací
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Ekonomika malých a středních podniků
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
II. – III. r./ Hotelnictví a turismus
Marketingový systém řízení
Audit administrativních procesů
Vítejte na marketingu.
MSŘ = marketingový systém řízení
EU a analýzy prostředí EU a analýzy prostředí.
Organizace práce a ergonomie
Marketing Základy a postupy..
Prvky edukačního procesu
Transkript prezentace:

NÁVRH MARKETINGOVÉ STRATEGIE PRO PORADENSTVÍ V OBLASTI ORGANIZAČNÍ ERGONOMIE Iva Viktorinová

Osnova Ergonom a jeho činnost Analýza SLEPTE Porterova analýza Výsledky dotazníku Vlastní návrh řešení

E RGONOM A J EHO Č INNOST VŠ biologie na přírodovědecké fakultě Vyžaduje – Tvůrčí myšlení – Trepělivost – Preciznost Hledá co nejlepší vztah mezi potřebami člověka a pracovními podmínkami Posuzuje přiměřenost pracovních prostředků fyzickým i psychickým možnostem člověka

A NALÝZA SLEPTE Analýza makroprostředí Sociálně-kulturní prostředí Ekonomické prostředí Politické prostředí Technologické prostředí

P ORTEROVA A NALÝZA Analýza mikroprostředí Konkurence Zákazníci Dodavatelé

V ÝSLEDKY D OTAZNÍKU

V LASTNÍ N ÁVRHY Ř EŠENÍ

D ĚKUJI ZA P OZORNOST