Název, který upoutá Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády 777 399 01 Milevsko www.issou-milevsko.cz.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VÝUKOVÝ MATERIÁL V RÁMCI PROJEKTU OPVK 1.5 PENÍZE STŘEDNÍM ŠKOLÁM ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ROZVOJ VZDĚLANOSTI ČÍSLO ŠABLONY:
Advertisements

Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“  Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o.  Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
POLOHOVÁNÍ RANĚNÝCH Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Sociální sítě Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Základní právní pojmy (2)
Slogan Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády 777
Absolutní majetková práva
Obchodní korporace Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Správní právo Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Lifestylové časopisy Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Laswellův komunikační model
Masová komunikace Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Národnostní menšiny v médiích
Slovesa Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Charakteristika češtiny
Zpravodajství a tvorba zprávy Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Reklamní text Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Administrativní styl Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Propaganda Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
Dědické právo Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Hmota a její části Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Historie České televize
Ústavní právo Moc zákonodárná Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Rozbor neuměleckého textu
Adstock - měřítko účinku reklamní kampaně Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Jazykověda a její disciplíny
DEMOKRACIE Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Název DUM Střední odborná škola a střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
ATOM Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Dějiny filozofie Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Asociace televizních organizací Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Tvoření slov - pravopis
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Chemie jako věda Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Chemická výroba Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Směsi Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Číslo šablony: III/2 VY_32_INOVACE_P4_ 2.7 Tematická oblast: Aplikační software pro práci s informacemi I. Textový editor – matematické výrazy Typ: DUM.
Práce novináře Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Brief Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Mediaplan Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
PowerPoint – šablony, záhlaví
Typy zpravodajství Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Veřejnoprávní a soukromá média Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Vliv hudby na nakupování Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Copywriting Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Občanské soudní řízení
Měření sledovanosti Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Výhody a nevýhody tiskové reklamy
Publicistický styl Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Event management Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Žurnalistika Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Publicistické žánry Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Na koho cílí titulní strany časopisů pro muže Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Vypravování Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Formáty TV reklamy Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Výhody a nevýhody reklamy v rádiu
Co je to komunikace Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Ad Awareness Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Reklamní agentura Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Vysílací časy médiích Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
TV Share Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Mediazastupitelství Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Transkript prezentace:

Název, který upoutá Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko

ŠkolaSOŠ a SOU Milevsko Autor Mgr. Josef Kašpar Název VY_32_INOVACE_05_B_14_MEV TémaNázev, který upoutá AnotaceŽák se seznámí se základy copywritingu. Klíčová slovaMediální výchova, copywriting Cílová skupinaŽáci maturitních oborů SOŠ a SOU Milevsko Datum tvorby Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT

Metodický pokyn: Prezentace je zaměřena především na výklad učiva. 4. snímek: výklad učitele, popř. problémový výklad + příklady log (po kliknutí na hypertextový odkaz se objeví požadovaná stránka) 5. – 6. snímek: výklad učitele, popř. problémový výklad (využití mezerníku) 7. – 10. snímek: úkol (po kliknutí na příslušné logo se objeví řešení) Inovativnost materiálu spočívá v samostatném zamyšlení žáků nad problémem (problémové vyučování – žák sám přichází na řešení zadaného úkolu), interaktivnost probíhá využitím ICT.

Názvy a obaly výrobků Vytvořit název produktu a společnosti je zásadní krok. Bude reprezentovat výrobek i firmu několik desítek let. Příklady log

Co by měl splňovat dobrý název firmy Originalita Vhodně zvolená, snadno zapamatovatelná slova Snadnou vyslovitelnost Skloňovatelnost Vztah k předmětu činnosti Hravost

Co by měl obal obsahovat obal ? Obal produktu prodává, zejména v kamenném obchodě. Obal musí být hlavně na první pohled líbivý, aby zákazníka zaujal a přitáhl jeho pozornost. Logo společnosti Název produktu Ilustrační obrázek Druh produktu Složení produktu v českém jazyce Jako bonus může obsahovat doporučenou denní dávku, krátký článek ( zajímavosti o produktu, útržky z historie, recept, tipy na používání … ), různé bonusy pro děti apod.

ÚKOL

WOLKSWAGEN

APPLE

SHELL

Zdroje a citace HORŇÁKOVÁ, Michaela. Copywriting. Brno: Computer Press, a.s, 2011, ISBN Copyright (c) 2013 [Josef Kašpar] and its licensors (Corel). All rights reserved. AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: