Základní škola a mateřská škola Kosmonautů 15, příspěvková organizace Partner projektu :“Systém využití počítačem podporovaných experimentů k posilování.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Návraty po mateřské/rodičovské dovolené na trh práce
Advertisements

Environmentální výchova pro základní školu
Rozhovor s Bohem.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních školách CZ.1.07/1.1.07/
Vyhodnocení velké vánoční rodinné soutěže Tak už jste se konečně dočkali! Po důkladném vyhodnocení všech zaslaných prací již známe výherce vánoční soutěže.
Voda. V pátek probíhal na naší škole Den Země na téma Voda. Žáci druhého stupně soutěžili v mnoha soutěžích. Třída se vždy rozdělila na skupiny.
SLOVNÍ ÚLOHY Odčítání od 20.
Jak se (ne) stát závislákem! „Jak se (ne) stát závislákem !“ je interaktivní výchovný program pro „….náctileté“ s tématikou primární prevence některého.
Pekelný advent autor: Jan Sviták.
Projektový týden v primě Projektový týden v primě.
Ahoj všichni, jen vám chci říci, věřte či nevěřte, splnilo se mi přání, které jsem měl, a znám další lidi, kterým se to též splnilo, takže nic neztratíte.
Základní škola a mateřská škola Kosmonautů 15, příspěvková organizace.
SYSTÉM POČÍTAČEM PODPOROVANÝCH EXPERIMENTŮ KE ZVYŠOVÁNÍ KOMPETENCÍ ŽÁKŮ ZÁKLADNÍCH A STŘEDNÍCH ŠKOL.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Yeovil THE SMALLEST FOOTBALL TOWN IN UK JOSEF CHRPA student kvinty anglická škola 2005.
by Tomáš Hřebíček (člen)
Má žák ZŠ dostatek informací pro volbu technického vzdělávání ? Miroslav Strouhal ZŠ Velké Němčice.
Výlet do Anglie Josef Chrpa 2007 – Student Septimy.
ŘASY- lesní Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
PRÁCE S GIMPEM. Úvod PRVNÍ HODINU NÁS NÁŠ PAN UČITEL MGR. ALEŠ SEKAL SEZNAMOVAL SE SOUTĚŽÍ. ROZDAL NÁM PAPÍRY A MĚLI JSME NAKRESLIT NÁŠ NÁVRH NA TÉMA.
Základní škola, Praha 2, Londýnská 34
Stokorcový les Časový rozsah: 17 hodin – 2 hodiny – sledování filmu na interaktivní tabuli 1 hodina – četba příběhu + prohlížení materiálů od žáků 4 hodiny.
Člověk a příroda Přírodopis Biologie člověka Oběhová soustava – námaha a tepová frekvence VY_52_INOVACE_30 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
PRAHA Praha 2006  Taková malá fotečka z Václaváku.  Nejsme na ní sice všichni, je tam jen pár lidiček který seděli pod sochou Sv.Václava.
Realizované projekty ESF Další vzdělávání učitelů přírodovědných předmětů Nové přístupy k využití ICT ve výuce přírodovědných předmětů na ZŠ Nové přístupy.
EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Den Země 2006 Zpráva třídy 6. A, aneb jak jsme Den Země prožili my.
Vzdělávací oblast – člověk a jeho svět Předmět – prvouka 3. roč.
 Návštěva Pardubického centra Evropské unie, kde jsme si také mohli prohlédnout nebo vzít letáky k dané akci.  Popřípadě byl u stolků personál, který.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Gymnázium, Havířov-Město, Komenského 2, p.o. Tato prezentace.
Všechny naše lumpárny První minuty Tak, už se vzdalujeme od rodičů! SKVĚLÝ!!! Tak, už se vzdalujeme od rodičů! SKVĚLÝ!!!
Druhá evaluace systému ARET pro automatické předčítání učebních textů a pro vytváření automaticky čtených učebních pomůcek Druhá evaluace systému ARET.
Cyber stalking (pronásledování) Nikol Káninská. Ahoj já jsem Petra a jednoho dne jsem si našla kluka. Jmenoval se Olda. Byl docela super do doby než jsem.
Mé studium na 4.ZŠ v Chebu Michaela Bernardová.
Zařazení prezentační aplikace do výuky zeměpisu..
Prohlídka SPŠ.  Hned co jsme přišli do školy nás posadily do zasedací místnosti. První co jsme uviděli byli sušenky a voda hned jsme se do toho vrhli.
Nevěřící Tomáš sestaveno s využitím obrázků Henryho Martina Český text: kanan.cz Copyright © Henry Martin Used by Permission.
ŠKOLA:Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO ŠABLONY:VI/2.
Základní škola a Mateřská škola Řepníky,
Jak živočichové rostou a vyvíjejí se- kočka domácí
Práce s edlabem.
1 Prezentace Přírodopis lehce a zábavně – elektronická učebnice přírodopisu pro ZŠ
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.4 Rostliny - dělení Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník Číslo.
Na výletě v Bruselu Alena Rampová Mateřská škola Kličkova vila Příbram.
Projekt Kiosek Zpracovali: Tomáš Svoboda, Alena Ikriová, Kristýna Krulichová, Nicola Hlavičková, Josef Kořínek z OIS3.
Deník Malého Poseroutky STARÁ ŠKOLA Jeff Kinney. Úvod Toto je nejnovější kniha od Jeffa Kinneyho – desátá z této série Každá kniha bude světovým bestsellerem.
Anotace Prezentace je určena k seznámení a procvičování učiva „Dýchací soustava“. Žák má možnost názorně vidět systém této soustavy. Funkce jednotlivých.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Zvole, okr. Praha - západ AUTOR: Mgr. Helena Špinarová NÁZEV: VY_52_INOVACE_26 II Dýchací soustava TEMA: Člověk a jeho svět - Přírodověda.
Jak účast v klinickém hodnocení změnila můj život Jakub Kořínek 24 let.
Jak se kluci neuměli spočítat Autor: Šibravová, Poskočilová.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
NEŽIVÁ PŘÍRODA.
Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 11/05
ANNA MIHAD SHEHAHATA BAJTÍK 2017
Autor: Mgr. Lenka Königová Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Autor: Mgr. Lenka Königová Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
vložení – obrázek – (vyhledat logo) – vložit
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
VY_32_INOVACE_16_M_ 2 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola:
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_10 Společenské normy
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou
Rozhovor s Bohem.
ROSTLINY - ŘASY Přírodopis VI..
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lenka.
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_234_ČJ2
Fenomenální ženě! Zjistila jsem, že cokoliv se stane, jakkoliv zlé se to zdá - život jde dál a zítra to bude lepší.
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název: VY_32_INOVACE_03_Rodina Téma: Rodina
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_09_Kocůrková
Transkript prezentace:

Základní škola a mateřská škola Kosmonautů 15, příspěvková organizace Partner projektu :“Systém využití počítačem podporovaných experimentů k posilování výzkumných kompetencí žáků základních a středních škol.“

MATEMATIKA

ICT I GRAFY SE DAJÍ DĚLAT ZÁBAVNĚ

ROBOTIKA První seznamování se s robotem a programování

ROBOTIKA Tak jsme tvořili vlastní obrázky pro robota

PŘÍRODOPIS Jé, ta kytka dělá kyslík

PŘÍRODOPIS Měření se spirometrem Dýchání v klidu Dýchání se zátěží (rozpažení se závažím)

ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA

Matmatika Bály jsem se toho, protože z normální výuky mají žáci šprajc se jí věnovat i jindy Sedmáci se velice snažili, osmáci, kteří to zrovna berou, na tom byli nejhůř ICT Osmáci ani sedmáci sice neměli potuchy o tom, co jsou to mocniny, ale vkládání funkcí jim šlo od ruky Když pak viděli výsledek, hráli si s vybarvováním Robotika Holky malovaly všechno možné, kluci se vrhli na malování loga Baníku Přírodopis I když všichni ví, co je to fotosyntéza, přesto byli překvapeni Občas nám nefungovalo čidlo oxidu uhličitého, pak jsme zjistili, že také záleží na tom, do kterého … se zapojí Se spirometrem si kluci docela vyhráli EVVO Měla jsem nachystané dvě varianty. Práci na interaktivní tabuli a řešení formou projektů Oproti mému očekávání si žáci zvolili, že tento okruh budou zpracovávat formou projektů, žáci tvořili prezentace a také plakát, Každá skupina dostala jedno téma, rozdělili si mezi sebe úkoly, které zpracovávali Pozitiva jsem v podstatě řekla. Zmíním se ještě o jednom – roste počet žáků, kteří by se rádi přiřadili, nebo těch, kteří se ptají, zda kroužek bude fungovat i příští rok nebo, jestli nemůže být kroužek ještě i jiný den v týdnu. Negativa: ne vždy fungují čidla, i když si vše doma prozkouším. Mezi testováním a začátkem kroužku byl velký časový úsek = mnoho žáků změnilo názor. Pár z těch, kteří se do kroužku zapsali, postupně odešli (je to dáno i tím, že máme několik kroužků do kterých jsou zapojeni stejní žáci. Ti se pak nestihají připravovat na normální výuku a zasahují i rodiče.