Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Nově vzniklá firma v oblasti polygrafie  Založena v roce 1997 dvěma společníky  Disponuje ryze českým kapitálem vytvořeným.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

Pilsen Steel s.r.o. Procesní přistup, PQM -vyhodnocení
Metoda QFD metoda plánování jakosti založená na principu maticového diagramu umožňuje transformaci požadavků zákazníků do navrhovaného produktu a procesu.
Printforum 2011 Přednáška Technologická přeměna – a důsledky pro tiskárny Prof. Dr. Thomas Helbig Poradce podniků v polygrafickém průmyslu
Piktogramy Připraveno pro: FSV - UK Datum: 4. července 2008 Projekt: 28506/2 Připravili: Jan Vavřík, Naďa Nevěřilová Příloha Grafy.
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
TEORIE VÝROBNÍCH FAKTORŮ A ROZDĚLOVÁNÍ
Snímek 1 Efekty podnikové informatiky J. Pour Katedra IT VŠE ČSSI, Praha, 15/12/2006.
VY_32_INOVACE_ Tržní mechanismus.
EU-8-59 – DERIVACE FUNKCE XV
AKCENT TISKÁRNA VIMPERK S.R.O. Jan Syrovátka Jiří Hradský.
Kvalita administrativních procesů. TQM Podniková strategie Přínos kvality procesů Systém a důsledné uplatňování Odpovědnost zaměstnanců Modelování procesů.
Tvorba mezinárodních podnikových sítí a strategických aliancí
Význam informací v podnikání
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Nově vzniklá firma v oblasti polygrafie  Založena v roce 1997 dvěma společníky  Disponuje ryze českým kapitálem vytvořeným.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
Výrobek a jeho životní cyklus
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Naše činnost  Příprava staveb  Projektová činnost ve výstavbě  Komplexní řízení staveb  Koordinační činnost  Dodávka a montáže TZB  Dodávka a montáže.
Dnes fiktivně, zítra reálně.
Vybrané metody analýzy
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
Podnikové informační systémy
Koncepce marketingového řízení
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
Martin Sloup Jiří Kučera Natalia Rubinova Jindřich Štefan.
Analýza vlastního podniku
Zahraniční obchod Dovozní operace. Dovozní operace jsou všechny potřebné činnosti, které dovozu předcházejí a s dovozem souvisejí. Dovozní operace jsou.
MARKETING.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
JISTOTA VÝKONNOST VSTŘÍCNOST ORIENTACE NA BUDOUCNOST.
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
Podnikatelský plán struktura plánu.
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
TVORBA HODNOTY VNÍMANÁ ZÁKAZNÍKEM
Ekonomie 1 Bakaláři Devátá přednáška Trh statků a jeho fungování.
1 Regionální inovační strategie RIS. 2 O Regionálních inovačních strategiích Projekty RIS mají za cíl podporu rozvoje regionálních inovačních strategií,
Proces řízení kvality projektu Jaromír Štůsek
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
2 LOGISTICKÉ SYSTÉMY Servisní logistika prof. Ing. Václav Legát, DrSc.
Tržní prostředí.
Model strategie marketingového mixu
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové strategie Ročník / obor studia:III..
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 12: Příčiny neúspěchu podnikání malých a středních podniků.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Navrhování a hodnocení technického produktu z hlediska.
KPV/PIS KPV/PIS  Jaroslav Plzák  Lukáš Choulík  Tomáš Kraus Websol s.r.o.
Ing. Zdeněk Blažek AGROTECH Firma AGROTECH je komplexním dodavatelem zboží a služeb v oblasti označování zboží. Dodáváme samolepící etikety, termotransferové.
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Plánování zakázek ve vybraném výrobním podniku ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autorka bakalářské.
VYHODNOCENÍ EKONOMICKÉ VÝKONNOSTI STAVEBNÍ FIRMY
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škole technická a ekonomická v Českých Budějovicích
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Akcent tiskárna Vimperk s.r.o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Marketingový systém řízení
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_MARKETING.
KPV/PIS Websol s.r.o. Jaroslav Plzák Lukáš Choulík Tomáš Kraus.
Marketing Základy a postupy..
Cenové strategie.
Zahraniční obchod Dovozní operace.
Transkript prezentace:

Jan Syrovátka Jiří Hradský

 Nově vzniklá firma v oblasti polygrafie  Založena v roce 1997 dvěma společníky  Disponuje ryze českým kapitálem vytvořeným vlastní činností  Hlavním předmět činnosti - tisk a knihařské zpracování knih  Doplňková činnost - tisk hospodářských a reklamních tiskovin

 Turnover/Obrat: (2005) Od do 1 mil. EUR  Dobrá pozice na českém trhu  Snaha pronikat na trhy zahraniční  Dynamický kolektiv pracovníků – vyučení odborníci

 Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického úpravy až po knihařské zpracování  Vybrané operace poskytovány i jednotlivě  Tisk a další zpracování hospodářských a reklamních tiskovin.

 Silné stránky  Ucelený výrobní proces nevyžadující téměř žádnou kooperaci  Zkušený kolektiv  Schopnost udržet dostatečnou kvalitu  Spolehlivé dodržování termínů

 Slabé stránky  Nízká úroveň informačních technologií  Nedostatek vlastního kapitálu  Hromadění papírové dokumentace

 Příležitosti  Rozšíření na zahraničního obchodu  Neustálé zvyšování jakosti vlastní produkce – Upevňování pozice na trhu  Možnost vyšších požadavků na jakost produkce od subdodavatelů

 Ohrožení  Konkurence  Růst cen vstupů  Problém uskladnění odpadu z výroby

 Akcent tiskárna Vimperk, s.r.o.  Adresa: Špidrova Vimperk, Česká republika  Tel. :  Fax :  Reg. číslo:C 6628  IČ:  DIČ:CZ

 P1 - Oslovení zákazníka  P2 - Zpracování technologie pro stanovení ceny  P3 - Vypracování ceny  P4 - Zpracování cenové nabídky  P5 - Přijetí zakázky  P6 - Převzetí výrobních podkladů

 P7 - Kontrola výrobních podkladů  P8 - Zařazení zakázky do plánu  P9 - Zpracování definitivní technologie  P10 - Objednávání materiálu  P11 - Zajištění případných kooperačních dodávek  P12 - Zajištění dopravy

 P13 - Vystavení dodacích listů  P14 - Vystavení faktur  P15 - Odeslání faktur  P16 - Kontrola zaplacení faktur  P17 - Propagace produktů a podniku  P18 - Řízení a správa chodu podniku

 F1 - Nejnižší prodejní cena  F2 – Kvalitní a motivovaní zaměstnanci  F3 – Vysoká úroveň spokojených zákazníků  F4 – Nejvyšší jakost produktů  F5 – Nové technologie uspokojující tržní potřeby

Grafická reprezentace závislosti kvality procesu a počtu kritických faktorů úspěchu - pomocí vyhodnocení dat z matice přiřazení.

V této části práce je vyhodnocena, pomocí Portfolio analýzy, závislost významu a technické úrovně informační technologie jednotlivých podnikových procesů.

 Důsledky pro systém řízení  Procesy nejvíce naléhavé P17 - propagace produktů a podniku P18 - řízení a správa chodu podniku  Méně naléhavé Procesy P1 - oslovení zákazníka P2 - zpracování technologie pro stanovení ceny P3 - vypracování ceny P4 - zpracování cenové nabídky P9 - zpracování definitivní technologie P10 - objednávání materiálu P11 - zajištění případných kooperačních dodávek P12 - zajištění dopravy P13 - vystavení dodacích listů P14 - vystavení faktur P15 - odeslání faktur P16 - kontrola zaplacení faktur

 Nejméně naléhavé procesy: P5 - přijetí zakázky P6 - převzetí výrobních podkladů P7 - kontrola výrobních podkladů P8 - zařazení zakázky do plánu

 Procesy vysoké technické úrovně a malého významu IT (III. kvadrant): P5 - přijetí zakázky P6 - převzetí výrobních podkladů P8 - zařazení zakázky do plánu P11 - zajištění případných kooperačních dodávek P12 - zajištění dopravy  Procesy nízké technické úrovně a malého významu IT (IV. kvadrant): P9 - zpracování definitivní technologie P10 - objednávání materiálu P16 - kontrola zaplacení faktur P17 - propagace produktů a podniku P18 - řízení a správa chodu podniku

 Procesy s vysokým významem IT a nízkou technickou úrovní (I. kvadrant): P7 – kontrola výrobních podkladů  Procesy s vysokým významem IT a vysokou technickou úrovní (II. kvadrant): P1 - oslovení zákazníka P2 - zpracování technologie pro stanovení ceny P3 - vypracování ceny P4 - zpracování cenové nabídky P13 - vystavení dodacích listů P14 - vystavení faktur P15 - odeslání faktur