Kvalitní vzdělání pro každé dítě v každé škole Konference SKAV 2013.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Evaluace v mateřské škole
Advertisements

Reforma systému péče o ohrožené děti a služby pro rodinu
Základní škola, Slavkov u Brna, Malinovského 280
Česká spořitelna, a.s. Představení společnosti Den Firem.
Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání
Centrum Pomněnka České Budějovice
Vzdělání a prosperita Nejlepší investice do budoucnosti je vzdělání.
Česká legislativa sociálních služeb – hodnoty a etická dilemata
Různé role zástupce ředitele školy
DÍTĚ V OBTÍŽNÉ ŽIVOTNÍ SITUACI MOŽNOSTI ÚČINNÉ SPOLUPRÁCE
POLYTECHNICKÁ VÝCHOVA A VZDĚLÁVÁNÍ V MŠ
Kvalitní vzdělání pro každé dítě v každé škole
Nadace Terezy Maxové Programu Iniciativy Společenství Equal
ZŠ Dambořice příspěvková organizace
Projekt Asistentky v předškolní péči Marcela Machačková Osobní výpověď o absolvování kurzu a praxi v obecních MŠ.
KLIMA NAŠÍ ŠKOLY Pravidelné diagnostikování prostředí, ve kterém se vzdělávají naši žáci.
Předškolní péče na Islandu Jónína Konradsdottir, ředitelka MŠ.
IVIG Praha, Odborná pomoc veřejných knihoven informačním a studijním centrům škol.
Výstupy z Úvodního semináře
ZÁKLADNÍ ŠKOLA VEŘOVICE
Školní výchova ke zdravým stravovacím návykům dětí
Časté otázky související se vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami Mgr. Jiří Taufer, Ph.D.
Etická výchova a ZŠ Lupáčova
SETKÁNÍ S ŘEDITELI STŘEDOČESKÉHO KRAJE květen 2011
Obecné cíle vzdělávání
Zdravá škola.
DUCHOVNÍ ŽIVOT. MŮŽEŠ UDĚLAT COKOLIV, ALE MUSÍŠ VĚDĚT PROČ… …do světa vedou tisíce cest.
Jihlava mluví o vzdělávání, listopad 2013 Vzdělávání, hodnocení, respektování PhDr. Lucie Dobešová.
MŠ DUHA Soběslav na cestě ke kvalitě ve vzdělávání Mgr. Krejčová Alena.
AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48
„Blick über den Zaun“ Austausch Zürich – Prag 2012 / 13.
Společné povinné vzdělávání: utopie nebo nezbytnost? Jana Straková Sociologický ústav AV ČR.
Proč potřebujeme informace o rodinném zázemí Jana Straková ÚVRV, PedF UK
Androdidaktika Vzdělávání. Smyslem vzdělání je dosáhnout moudrosti, nejen prostého vědění J. A. Komenský.
Inkluze a integrace v ČR v kontextu nerovností v celém vzdělávacím systému Jana Straková ÚVRV, PedF UK
Předškolní vzdělávání v Evropských školách PhDr. Dana Musilová Inspektorka pro předškolní a primární cyklus Evropských škol
Prioritní osa 4 Podpora celoživotního učení a rovného přístupu ke kvalitnímu vzdělávání jednání Řídicího výboru Operačního programu Výzkum,
OBSAH SEMINÁŘE Č.2 : Rozbor sledované pohybové jednotky
Děti v riziku Lenka Hloušková Dana Knotová Petr Novotný Ústav pedagogických věd FF MU Brno.
3. Předškolní pedagog Požadavky na: KVALIFIKACI
SETKÁNÍ PRACOVNÍCH SKUPIN MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
Podporujeme zájem o odborné vzdělávání Helena Úlovcová Národní ústav odborného vzdělávání Konference Budoucnost odborného školství, Praha,
OP VVV a KP SVL Karolína Chloubová. Prioritní osa 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání Investiční priorita.
ZŠ ZACHAR, Kroměříž Z D R A V Á Š K O L A.  Prostředí školy  Věcné  Sociální  Organizační  Zdravé učení  Smysluplnost  Možnost výběru, přiměřenost.
INVESTICE DO VZDĚLÁNÍ – INVESTICE DO BUDOUCNOSTI PaedDr. LUDVÍK ZIMČÍK, ředitel ZŠ A MŠ BŘEZOVÁ (ŠKOLA NA KONCI SVĚTA)
Cargo efekt a testování 5. a 9. tříd Ondřej Šteffl,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_TOMAS_VASATA_CLOVEK _VE_SPOLECNOSTI_KULTURNI_DEDICTVI_06 Název školyStřední škola služeb,
Strategie sociálního začleňování na období let 2012 – 2020 Příspěvek ke konferenci "Sociálně vyloučené lokality - vznik, rizika, možnosti řešení"
TEZE KOREFERÁTU NA ZÁVĚREČNÉ KONFERENCI PROJEKTU V.I.P. INOVACE – ZÁKLAD VAŠÍ EXISTENCE Realizátor projektu: BIC Brno,s.r.o. Vedoucí týmu vědecko- pedagogických.
Ájurvéda a já ročníková práce srpen Óm Dhanvantaraje Namaha Děkuji všem učitelům, kteří mi ukazují cestu.
Tisková konference k pětiletému výročí zavedení EtV jako DVO.
1.  Má svoji odbornou společnost v rámci ČLS JEP  Má svoji subkatedru v rámci IPVZ  Nemá svůj obor, jednotný systém vzdělávání RL  Kvalifikace RL.
Konference Sociální služby v Ústeckém kraji Krajský úřad Ústeckého kraje
Kraslice, – Úvod – několik slov o projektu … – Naladíme se … – Nadané děti – Ing. Petr Čavojský / Mgr.
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
O dborné U čiliště a Z ákladní Š kola praktická Holešov
Omar Zainab Ali.
PO IV na 2.stupni z pohledu školy.
Projekt Podpora žáků s SVP
Cíle, vize a obsah projektu PPUČ
IMPLEMENTACE KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNU
Pedie Co mají společné?.
STANOVISKO SKAV, o. s. K PROFESNÍMU STANDARDU KVALITY UČITELE
dne 5. dubna 2018 ve třech skupinách v 15 hodin, 15:30 a v 16 hodin
Vítejte na třetí místní konferenci Strategické řízení a plánování
Škola základ občanského života
Druhý stupeň malotřídně
KLIMA NAŠÍ ŠKOLY 2018/19 Pravidelné diagnostikování prostředí, ve kterém se vzdělávají naši žáci.
Hledáme tajemství nebo zdravý selský rozum?
Pracovní stáž Malta 2019.
Transkript prezentace:

Kvalitní vzdělání pro každé dítě v každé škole Konference SKAV 2013

“Co si přejí nejlepší a nejmoudřejší rodiče pro vlastní dítě, to si musí přát obec pro všechny své děti. Každé jiné přání je pro naše školy omezující a odpudivé a jeho přijetí by vedlo k zániku demokracie.”

John Dewey, 1902 (Škola a společnost)

Přístup ke kvalitnímu vzdělání Rovný přístup k bezplatnému vzdělání (čl. 33) Rovný přístup k bezplatnému kvalitnímu vzdělání

Chceme dosáhnout …. … lepších vzdělávacích výsledků u většího počtu žáků ve větší škále dovedností a vědění s menší mírou nerovností …... než kdy dříve. (Ben Levin)

Kvalitní vzdělání Tvořivost a iniciativnost Odolnost a sebeúcta Nezávislost a odpovědnost Schopnost vytvářet vědění ve spolupráci (učit se) Péče o duši a péče o společné dobro

Kvalitní školní vzdělávání Každý žák se v každé hodině učí něčemu pro něj hodnotnému, co přispívá k dohodnutým cílům vzdělávání.

Výsledky českých dětí Neznáme Ale vždycky je co zlepšovat – I kdybychom na tom byli dobře, úsilím o zlepšení nemůžeme nic pokazit (efekt Červené / Srdcové královny)

Rozhodnutí Chceme, aby se každé dítě v každé škole každý den a hodinu kvalitně vzdělávalo. Věříme, že každý náš žák se může učit. Věříme, že jsme schopni pomoct každému žákovi v tom, aby se učil. Věříme, že jsme schopni pomoct každému učiteli v tom, aby učil své žáky.

Sdílené hodnoty Svoboda a odpovědnost

Kultura podpory pro učitele Učitel je nejvýznamnější systémový prvek z hlediska výsledků žáků Na každém učiteli záleží. Učitelé potřebují trvající důvěru a podporu, ne tlak a kontrolu.

Zavazující zjištění Vysoce kvalitní vzdělávání má sílu překonat u žáků nepříznivé vlivy a dispozice. Usilujme společně o to, aby každé naše dítě mělo přístup k takovému vzdělávání, které bude mít smysl pro ně i pro obec!

Děkuji za pozornost!