Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vzdělávací oblast: Odborné vzdělávání Tematická oblast:
Advertisements

Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
VY_32_INOVACE_EKO_01 VZNIK MARKETINGU.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_MARKETINGOVÝ.
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
VY_32_INOVACE_EKO_19 PROPAGACE I.
VY_32_INOVACE_EKO_08 CHOVÁNÍ ZÁKAZNÍKA. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova: chování.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Techniky marketingového výzkumu Ročník / obor.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový výzkum Ročník / obor studia:III.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Segmentace trhu Ročník / obor studia:III. ročník.
VZDĚLÁVACÍ OBLAST:TEORETICKÉ VZDĚLÁVÁNÍ Tematická oblast:Rozvahové účty Předmět:Účetnictví Název:Procvičování – rozpis rozvahy do účtů Anotace: Digitální.
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_09.
MARKETINGOVÁ SITUAČNÍ ANALÝZA
Vzdělávací oblast: Odborné vzdělávání Tematická oblast:
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové řízení Ročník / obor studia:III.
Vzdělávací oblast: Odborné vzdělávání Tematická oblast:
VY_32_INOVACE_EKO_07 MARKETINGOVÝ VÝZKUM II. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
VY_32_INOVACE_EKO_06 MARKETINGOVÝ VÝZKUM I. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový Informační systém Ročník / obor.
Vzdělávací oblast: Odborné vzdělávání Tematická oblast:
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Marketingový výzkum – zjišťování informací Vypracoval : Ing. Adéla Hrabcová Projekt Anglicky v odborných.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingový plán hotelu Ročník / obor studia:III.
Vzdělávací oblast: Odborné vzdělávání Tematická oblast:
MIS = marketingový informační systém
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Vzdělávací oblast: Odborné vzdělávání Tematická oblast:
Vzdělávací oblast: Odborné vzdělávání Tematická oblast:
Metody sociálního výzkumu 3. blok Denní studium LS 2008/ blok.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Cena hotelových služeb.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Distribuční cesty.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové strategie Ročník / obor studia:III..
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních služeb Název vyučovací oblasti: Služby v hotelnictví.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Kvalita služeb Ročník.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Management a řízení hotelu Název vyučovací oblasti:Managerské funkce Ročník / obor studia:IV.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Podnik a podnikání Název vyučovací oblasti:Zánik a zrušení podniku Ročník / obor studia:II. –
Vzdělávací oblast:Odborné vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Marketing a marketingový.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Podnik a podnikání Název vyučovací oblasti: Akcie a jejich náležitosti Ročník / obor studia:
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Public Relations v.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Výkladová prezentace pro podporu výkladu učitele.
Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Podnik a podnikání
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Management a řízení hotelu
Ekonomické vzdělávání I. – III. r./Kuchař - číšník
Rozhodování jako manažerská funkce
Živnostenský zákon a rejstřík II. – III. r./ Hotelnictví a turismus
Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Podnik a podnikání
Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Podnik a podnikání
Ostatní nástroje marketingového mixu služeb
Hospodářská politika státu
Vzdělávací oblast: Odborné vzdělávání Tematická oblast:
Založení a vznik podniku II. – III. r./ Hotelnictví a turismus
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Dotazník. Dotazník Může být v písemné nebo elektronické podobě Může být předán osobně Může být součástí balení výrobku, v obchodě, příloha novin, časopisů.
II. – III. r./ Hotelnictví a turismus
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Ekonomické vzdělávání I. – III. r./Kuchař - číšník
Management a řízení hotelu
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Transkript prezentace:

Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Tvorba marketingového dotazníku Ročník / obor studia: III. ročník / Hotelnictví a turismus Vypracoval: Ing. Kovač Lukáš Škola: Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb, Litoměřice (do 31.08.2012 – SŠHGS) Ověřeno : I. pololetí šk. r. 2013/2014 DUM 599 Klíčová slova:  dotazník, uzavřené a otevřené otázky Anotace: Výkladová prezentace pro instruktáž tvorby marketingového dotazníku

Tvorba marketingového dotazníku

Marketingový dotazník Dotazník je písemnou formou komunikace. Jeho podoba může být: klasická papírová forma, elektronická forma Dotazník je založen na následujících zásadách: Skládá se ze série otázek, kdy cílem je získat názory a fakta dotazovaných, Výzkumník je v nepřímém kontaktu s nositelem informací

Výhody a nevýhody dotazníku poměrně levná metoda výzkumu, jednoduché vyplnění, zpracování a vyhodnocení, pohodlí při vyplňování. Nevýhody obtížné získávání osob ochotných vyplnit dotazník, anonymita respondenta může způsobit získání zkreslených či nepravdivých údajů, Při výzkumu nelze sledovat nonverbální komunikaci.

Tvorba dotazníků při tvorbě dotazníku musíme vědět: koho se budeme ptát na co se budeme ptát způsob jakým se budeme ptát otázky uzavřené možnost vybrat jen jednu možnost odpovědi otázky otevřené bez předepsaných možností odpovědí

Příklady otevřených dotazníků Bez předepsaných možností odpovědi Jaké vidíte hlavní problémy ve školství? Na otázku může respondent odpovídat otevřeně dle svého uvážení Výhody Obdržíme široké spektrum informací Nevýhody Respondent nemusí být natolik informován, aby mohl vyjádřit svůj názor Zaujatost respondenta vůči tématu – odpověď nemusí být objektivní a nemusí být pro nás přínosem

Příklady uzavřených dotazníků Otázka uzavřená, alternativní Můžeme vybrat pouze jednu odpověď Vlastníte mobilní telefon? Ano Ne Otázka uzavřená s více možnostmi odpovědí Odkud jste se dozvěděl o naší společnosti? Z televize Z rozhlasu Z novin Z plakátu Od známých

Příklady uzavřených dotazníků Otázka uzavřená s otevřeným koncem Které z následujících vlastností jsou pro Vás důležité při nákupu kosmetiky? Cena výrobků Značka výrobku Kvalita výrobku Další … (uveďte)…

Příklady uzavřených dotazníků Otázka uzavřená s použitím škály Jak jste spokojen s výběrem zboří v této prodejně? 1 – velmi spokojen/a 2 – spíše spokojen/a 3 – spíše nespokojen/a 4 – velmi nespokojen/a

Použitá literatura MOUDRÝ, Marek. Marketing: základy marketingu. Vyd. 1. Kralice na Hané: Computer Media, 2008, 3 sv. ISBN 978-80-7402-002-5.