Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Dotazník. Dotazník Může být v písemné nebo elektronické podobě Může být předán osobně Může být součástí balení výrobku, v obchodě, příloha novin, časopisů.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Dotazník. Dotazník Může být v písemné nebo elektronické podobě Může být předán osobně Může být součástí balení výrobku, v obchodě, příloha novin, časopisů."— Transkript prezentace:

1

2 Dotazník

3 Může být v písemné nebo elektronické podobě
Může být předán osobně Může být součástí balení výrobku, v obchodě, příloha novin, časopisů

4 Výhody Levný Jednoduchý Pohodlný pro respondenta Nevýhody Nízká návratnost Nevěrohodnost

5 Pravidla pro sestavování dotazníku
Vhodná grafická úprava Motivace respondenta Přiměřená délka / max 20 otázek / Stručné jednoznačné a srozumitelné otázky formulované podle úrovně respondenta Otázky by neměly být předpojaté Otázky by měly odpovídat cíli výzkumu

6 Struktura dotazníku Úvod Věcné otázky Osobní otázky

7 Úvod dotazníku Oslovení Představení firmy a výzkumu
Motivace – dárek, slosování, zdůraznění důležitosti Pokyny pro vyplnění dotazníku Poděkování

8 Věcné otázky Na začátek se zařazují nejzajímavější otázky –cílem je zaujmout respondenta Vprostřed jsou nejdůležitější otázky – respondent se nejvíc soustředí Poslední otázky méně důležité, důležitá logická návaznost

9 Osobní otázky Týkají se osobnosti respondenta např. věku, vzdělání…
Jsou důležité pro vyhodnocení dotazníku Z psychologických důvodů se zařazují na závěr dotazníku


Stáhnout ppt "Dotazník. Dotazník Může být v písemné nebo elektronické podobě Může být předán osobně Může být součástí balení výrobku, v obchodě, příloha novin, časopisů."

Podobné prezentace


Reklamy Google