ODBORNÁ TERMINOLOGIE - ŠPANĚLŠTINA „Posílení konkurenceschopnosti absolventů MENDELU v oblasti rozvojové spolupráce a managementu přírodních zdrojů v zemích.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Praha - 7. prosince 2006 Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií a státním rozpočtem České republiky Plánování sociálních služeb ve městě Havlíčkův.
Advertisements

Národní program udržitelnosti I
Doporučení pro přípravu žádosti;
ECVET v Programu celoživotního učení
Institut pro integraci České republiky do Evropské unie Jak na projekt spolufinancovaný ze SF EU Mgr. Marek Havrda, MA.
Projektové řízení Modul č.1.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
Jak se uplatnit na trhu práce
„Výzkum, vývoj a inovace ve statistikách a analýzách“ 20. dubna 2012 Aktuality z oblasti analýz pro politiku výzkumu, vývoje a inovací Michal Pazour.
MONITOROVACÍ ZPRÁVA Tyto globální granty jsou spolufinancovány ESF a státním rozpočtem ČR.
STRATEGIE AGE MANAGEMENTU V ČESKÉ REPUBLICE CZ.1.04/5.1.01/ Mgr. Ilona Štorová AIVD ČR, o. s.
NIKAZAM „Posílení konkurenceschopnosti absolventů MENDELU v oblasti rozvojové spolupráce a managementu přírodních zdrojů v zemích třetího světa“ ,
Škola pro udržitelný život 2010 Plánovací procesy ve škole a vzdělávání Jiří Kulich, Michal Veselý.
Regionální politika v České republice a Evropské unii 5 Národní rozvojový plán ČR Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti.
SCHOLA SERVIS od roku 2006 realizovala celkem 9 projektů financovaných fondy Evropské unie 8 projektů úspěšně ukončila, jeden je od roku 2012 v realizaci.
Ing. Šárka Horáková, statutární město Karviná
Dotyková zařízení ve výuce​ KA4 Evaluace
1 Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova : Evropa investuje do venkovských oblastí „ Kdo za to může – kompletní vzdělávání pro přípravu a realizací.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Konference Evropa regionů – priorita ELS-ED
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
Program švýcarsko-české spolupráce Předkládání záměru projektu Konečný termín k předkládání projektových záměrů: ve 14:00 Místo předkládání.
1 Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST října 2008 Mgr. Kateřina Bučková.
Grantové příležitosti pro Ph.D. studenty
1 „ Kdo za to může – kompletní vzdělávání pro přípravu a realizací projektu z PRV“
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Vysoké školy a Národní politika výzkumu a vývoje a její realizace Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy.
Projekt CZ / /0052 Komplexní program Univerzity Karlovy v Praze pro vzdělávání v řízení přenosu znalostí a výchovu v inovačním podnikání.
Systém dalšího vzdělávání pracovníků výzkumu a vývoje v MS kraji a jeho realizace Projekt A6 Rozpočet a plánování tvorby projektů a jejich následná realizace.
VEŘEJNÁ EKONOMIKA A SPRÁVA
Osnova kurzu – modulu A3 PŘÍPRAVA PROJEKTU
Strana 1 Projekt Reflex Flexibilní odborníci ve společnosti znalostí Nové požadavky na terciární vzdělávání v Evropě Jan Koucký Středisko vzdělávací politiky.
1 Výzkum, vývoj a inovace v ČR a ve světě Karel Šperlink, AIP ČR Praha, INOVACE 2011.
MANAGEMENT V PODMÍNKÁCH ZEMÍ VÝCHODNÍ EVROPY A RUSKA. Dle strategií České republiky jsou oblasti působení českých podniků na mezinárodních trzích jednou.
Olomouc 5. října 2006 Stojíme na začátku: ÚVODNÍ KONFERENCE k projektu „Střední školství v přechodu ČR na novou politiku EU pro zemědělství a venkov “
Strategie příprav obcí, mikroregionů a dalších subjektů na zpracování projektů Mgr. Michal Jarolímek Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích.
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
Číslo projektu: CZ / /0316 Název projektu: Poradenské a informační centrum pro malé a střední podniky Žadatel: Vzdělávací institut Partner:Hospodářská.
Seminář k ukončování projektů FS Státní fond životního prostředí ČR Praha,
Role znalostí MANAGEMENTU A MARKETINGU v přípravě pracovníků pro řešení vědecko-výzkumných úkolů Doc. RNDr. Eva Grublová, CSc. Mgr. Daniela Navrátilová.
Praktické souvislosti projektového managementu Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Název projektu: Kvalitní vzdělání je.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Podpora projektům EU SF aneb kvalitní podpora pro kvalitní projekty Ing. Jan Knyttl
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Tato prezentace je spolufinancována z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky Grantové příležitosti pro Ph.D. studenty Ing. Šárka.
1 Partnerství neziskového a soukromého sektoru v oblasti zahraniční rozvojové spolupráce Daniel Svoboda člen SR FoRS Development Worldwide, spolek
Personální strategie mezinárodní firmy
Globální granty jsou spolufinancovány Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Závěrečná konference globálních grantů Operačního.
Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy. Název projektu: Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy Reg. číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ Realizátor.
Vyhodnocení Programu prevence kriminality Výzvy kola Programu prevence kriminality –1. řádné – ukončeno v únoru 2013 –2. pro obce spolupracující.
Strategie sociálního začleňování na období let 2012 – 2020 Příspěvek ke konferenci "Sociálně vyloučené lokality - vznik, rizika, možnosti řešení"
Vytrvalostí a dalším vzděláváním k vyšším kompetencím v oblasti tělesné kultury a zdravého životního stylu SPORTEM PRO LEPŠÍ ŽIVOT Vzděláváním k vyšším.
Pracovní schůzka aktérů integrace - příprava navazujícího projektu „Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010“ 30. září 2009 EVROPSKÝ.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy 12. listopadu 2008Dr. Aleš Vlk Prioritní osa 2 Výzva.
Monitorovací zprávy projektů realizovaných v OP LZZ z hlediska obsahu Seminář pro příjemce.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku Autor bakalářské práce: David Limberk Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Oponent bakalářské.
Ekonomika malých a středních podniků
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
VZDĚLÁVACÍ PROGRAM NEZISKOVÉHO SEKTORU
Místní akční plán vzdělávání MAP rozvoje vzdělávání na území Prahy 8
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Představení Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
STRATEGIE AGE MANAGEMENTU V ČESKÉ REPUBLICE CZ.1.04/5.1.01/
Datum konání: 5. února 2018 Místo konání: Velké Meziříčí, JUPITER club
Nejčastější chyby při kontrole žádosti o dotaci 9
Vítejte na třetí místní konferenci
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Transkript prezentace:

ODBORNÁ TERMINOLOGIE - ŠPANĚLŠTINA „Posílení konkurenceschopnosti absolventů MENDELU v oblasti rozvojové spolupráce a managementu přírodních zdrojů v zemích třetího světa“ , Brno Připravil: Mgr. et Mgr. Miroslav Horák, Ph. D.

1.ČÁST: ZPRACOVÁNÍ ŽIVOTOPISU A MOTIVAČNÍHO DOPISU 2. ČÁST: JAK PSÁT PROJEKT? UKÁZKA KONKRÉTNÍCH PROJEKTŮ 3. ČÁST: DISKUSE PARTE N.1: ELABORACIÓN DE CURRÍCULO Y CARTA DE MOTIVACIÓN PARTE N.2: ¿CÓMO ESCRIBIR UN PROYECTO? ENSEÑANZA DE PROYECTOS CONCRETOS PARTE N.2: DEBATE CRONOGRAMA DEL CURSO

PRVKY ŽIVOTOPISU: OSOBNÍ ÚDAJE POŽADOVANÉ ZAMĚSTNÁNÍ / PROFESE PRACOVNÍ ZKUŠENOSTI VZDĚLÁNÍ, ODBORNÁ PŘÍPRAVA A ŠKOLENÍ SCHOPNOSTI, ZNALOSTI A DOVEDNOSTI JAZYK DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE PŘÍLOHY PARTES DE CURRÍCULO: INFORMACIÓN PERSONAL EMPLEO DESEADO / CAMPO PROFESIONAL EXPERIENCIA LABORAL EDUCACIÓN Y FORMACIÓN CAPACIDADES Y COMPETENCIAS PERSONALES IDIOMAS OTRAS INFORMACIONES ANEXOS CURRÍCULO

PRVKY MOTIVAČNÍHO DOPISU: KONTAKTNÍ ÚDAJE POPTÁVANÁ POZICE MOTIVACE ODKAZ NA ŽIVOTOPIS DOTAZ NA OSOBNÍ POHOVOR PODPIS PARTES DE LA CARTA DE MOTIVACIÓN: DATOS PERSONALES EMPLEO DESEADO MOTIVO DE LA CANDIDATURA REFERENCIA AL CURRÍCULO REFERENCIA A UNA ENTREVISTA FIRMA CARTA DE MOTIVACIÓN

NĚKOLIK OTÁZEK NEŽ ZAČNETE: 1.REAGUJE VÁŠ PROJEKT NA NĚJAKOU REÁLNOU POTŘEBU/PROBLÉM? 2.NEŘEŠÍ TUTO SITUACI UŽ NĚKDO JINÝ? 3.BUDE O VÁŠ PROJEKT ZÁJEM? 4.ZÍSKÁTE (SPOLU)PRACOVNÍKY PRO ZÍSKÁNÍ FINANČNÍ PODPORY? 5.PROMYSLELI JSTE SI VEŠKERÁ MOŽNÁ RIZIKA? ¿CÓMO ESCRIBIR UN PROYECTO? UN PAR DE PREGUNTAS ANTES DE EMPEYAR: 1.¿CORRESPONDE TU PROYECTO A UNA NECESIDAD/PROBLEMA REAL? 2.¿NO HAY ALGUIEN QUE YA ESTÁ BUSCANDO LA SOLUCIÓN PARA ESTA SITUACIÓN? 3.¿SE PUEDE ESPERAR EL INTERÉS SOBRE TU PROYECTO? 4.¿ESTÁS CAPAZ DE ENCONTRAR COLABORADORES DESPUÉS DE CONSEGUIR EL APOYO FINANCIERO? 5.¿HAS PENSADO TODOS RIESGOS POSIBLES?

POPIS MOŽNÝCH RIZIK OHROŽUJÍCÍCH REALIZACI PROJEKTU:  ZDRAVOTNÍ RIZIKA;  SOCIÁLNÍ RIZIKA: ABSENCE ZÁJMU O SPOLUPRÁCI ;  POLITICKÁ RIZIKA: REGIONÁLNÍ STÁVKY. PROTIOPATŘENÍ:  OČKOVÁNÍ;  DLOUHODOBÉ PŘEDCHOZÍ ZKUŠENOSTI S PRACÍ V REGIONU;  MOTIVACE, ADEKVÁTNÍ PUBLICITA. DESCRIPCIÓN DE RIEGOS POSIBLES QUE PONEN EN PELIGRO LA REALIZACIÓN DE PROYECTO:  RIESGOS DE SALUD;  RIESGOS SOCIALES: AUSENCIA DEL INTERÉS EN LA COLABORACIÓN;  RIESGOS POLÍTICOS: HUELGAS REGIONALES. CONTRAMEDIDA:  VACUNACIÓN;  EXPERIENCIAS ANTERIORES A LARGO PLAZO CON EL TRABAJO EN LA REGIÓN;  GESTIONES MOTIVADORAS, PUBLICIDAD ADECUADA. RIESGOS Y CONTRAMEDIDA

1.VČASNÉ ODEVZDÁNÍ PROJEKTOVÉ ŽÁDOSTI; 2.CHYBY VE FORMÁLNÍCH NÁLEŽITOSTECH; 3.KOHERENCI MEZI OBSAHOVÝMI, ČASOVÝMI I FINANČNÍMI ÚDAJI; 4.NEDOSTATEČNĚ POPSANÝ VÝCHOZÍ STAV ČI NULOVOU VARIANTU (TJ. CO BY SE STALO, KDYBY NEBYL PROJEKT REALIZOVÁN); 5.NADHODNOCENÍ SOCIOEKONOMICKÝCH PŘÍNOSŮ ČI JEJICH NEPODLOŽENÁ KVANTIFIKACI; 6.SPRÁVNOST VYPLNĚNÍ ROZPOČTU, VČETNĚ UVEDENÍ ZPŮSOBILÝCH I NEZPŮSOBILÝCH VÝDAJŮ, A DOLOŽENÍ ZDROJŮ FINANCOVÁNÍ. ¿CON QUÉ TENER CUIDADO? 1.ENTREGA DE LA PROPUESTA DE PROYECTO AL TIEMPO; 2.ERRORES EN FORMALIDADES; 3.COHERENCIA ENTRE CONTENIDO, CRONOGRAMA Y DATOS FINANCIEROS; 4.DESCRIPCIÓN INSUFICIENTE DEL ESTADO INICIAL O VARIANTE CERO (E.D. QUE HUBIESE PASADO, SI EL PROYECTO NO DEBERÍA REALIZADO); 5.SOBREVALORACIÓN DE BENEFICIOS SOCIO-ECONÓMICOS O SU CUANTIFICACIÓN INFUNDADA; 6.EXACTITUD EN CUMPLIMIENTO DEL PRESUPUESTO, INCLUSO A INDICACIÓN DE COSTOS RELEVANTES Y NO RELEVANTES, Y EVIDENCIA DE LOS RECURSOS DE FINANCIAMIENTO.

TŘI ZÁKLADNÍ FÁZE ŽIVOTNÍHO CYKLU PROJEKTU Z ČASOVÉHO HLEDISKA: 1.INICIAČNÍ – ZÁKLADNÍ MYŠLENKA PROJEKTU, DEFINICE PŘEDMĚTU, POSTUPŮ, CÍLŮ, STRATEGIÍ, SESTAVENÍ PROJEKTOVÉHO TÝMU; 2.REALIZAČNÍ – STŘEDNÍ FÁZE PLÁNOVÁNÍ A POSTUPŮ REALIZACE; 3.FINÁLNÍ – UKONČENÍ PROJEKTU, ANALÝZA DOSAŽENÝCH VÝSLEDKŮ, VÝSLEDNÝ PRODUKT. CICLO DE VIDA DE UN PROYECTO TRES FASES BÁSICAS DE CICLO DE VIDA DE UN PROYECTO DEL PUNTO DE VISTA TEMPORAL: 1. FASE INICIAL - ÍDEA DE PROYECTO, DEFINICIÓN DE SU OBJETO, METODOLOGÍA, OBJETIVOS, ESTRATEGÍAS, CONSTITUCIÓN DEL EQUIPO DE PROYECTO; 2. FASE DE REALIZACIÓN - FASE CENTRAL DE PLANIFICICÓN Y REALIZACIÓN; 3. FASE FINAL - FINALIZACIÓN DE PROYECTO, ANÁLISIS DE RESULTADOS, PRODUCTO FINAL.

 JASNÁ DEFINICE CÍLE PROJEKTU;  STANOVENÍ METOD REALIZACE;  ZVÁŽENÍ HROZEB A NÁPRAVNÝCH OPATŘENÍ (SWOT ANALÝZA);  ANALÝZA PROJEKTOVÉHO PROSTŘEDÍ;  PROVEDENÍ POTŘEBNÝCH ADMINISTRATIVNÍCH ÚKONŮ VEDOUCÍCH KE SCHVÁLENÍ PROJEKTU.  CLARA DEFICIÓN DEL OBJETIVO DE PROYECTO;  DETERMINACIÓN DE MÉTODOS DE SU REALIZACIÓN;  ANÁLISIS DE RIESGOS Y CONTRAMEDIDAS (ANÁLISIS SWOT);  ANÁLISIS DE ÁREA DE LA REALIZACIÓN DE PROYECTO;  REALIZACIÓN DE TRÁMITES ADMINISTRATIVOS NECESARIOS PARA LA ACEPTACIÓN DE PROYECTO. FASE INICIAL

 VYTVOŘENÍ PROJEKTOVÉHO PLÁNU (ZVAŽOVÁNÍ ALTERNATIV);  ZPRACOVÁNÍ DOKUMENTACE;  ČASOVÝ ROZPIS PROJEKTU;  PLÁNOVÁNÍ ČINNOSTÍ A VYUŽÍVÁNÍ ZDROJŮ;  TVORBA TÝMU;  MONITOROVÁNÍ RIZIK. FASE DE REALIZACIÓN  PREPARACIÓN DEL PLAN DE PROYECTO (CONSIDERACIÓN DE ALTERNATIVAS);  ELABORACIÓN DE DOCUMENTACIÓN;  CRONOGRAMA DE PROYECTO;  PLANIFICACIÓN DE ACTIVIDADES Y LAS MANERAS DE USO DE LOS RECURSOS;  CONSTITUCIÓN DEL EQUIPO;  SEGUIMIENTO A RIESGOS.

 VYPRACOVÁNÍ ZÁVĚREČNÉ DOKUMENTACE;  REKAPITULACE ZÍSKANÝCH POZNATKŮ A ZKUŠENOSTÍ;  ZHODNOCENÍ PROJEKTU;  VYPOŘÁDÁNÍ FINANČNÍCH ZÁVAZKŮ SPOJENÝCH S PROJEKTEM, ZÁVĚREČNÉ INVENTURY;  ARCHIVACE PROJEKTU. FASE FINAL  ELABORACIÓN DE DOCUMENTACIÓN FINAL;  REPASO DE CONOCIMIENTOS Y EXPERIENCIAS ADQUIRIDAS;  EVALUACIÓN DE PROYECTO;  LIQUIDACIÓN DE COMPROMISOS PRESUPUESTARIOS, INVENTARIOS FINALES;  ARCHIVACIÓN DE PROYECTO.

 EUROPEAID (EVROPSKÁ KOMISE);  ČESKÁ ROZVOJOVÁ AGENTURA ;  DOTAČNÍ PROGRAMY MINISTERSTVA ŠKOLSTVÍ, MLÁDEŽE A TĚLOVÝCHOVY.  EUROPEAID (COMISIÓN EUROPEA);  AGENCIA DE DESARROLLO LA REPÚBLICA CHECA;  PROGRAMAS DE SUBVENCIONES DEL MINISTERIO DE EDUACIÓN, JUVENTUD Y DEPORTES. PROGRAMAS Y AGENCIAS

 MILLENNIUM DEVELOPMENT GOALS (MDGS);  AMBICIÓZNÍ CÍLE OSN V OBLASTI SVĚTOVÉHO ROZVOJE DO ROKU 2015;  8 CÍLŮ: 1.ODSTRANIT EXTRÉMNÍ CHUDOBU A HLAD; 2.DOSÁHNOUT ZÁKLADNÍHO VZDĚLÁNÍ PRO VŠECHNY; 3.PROSAZOVAT ROVNOST MUŽŮ A ŽEN A POSÍLIT ROLI ŽEN VE SPOLEČNOSTI; 4.SNÍŽIT DĚTSKOU ÚMRTNOST; 5.ZLEPŠIT ZDRAVÍ MATEK; 6.BOJOVAT S HIV/ AIDS, MALÁRIÍ A DALŠÍMI NEMOCEMI; 7.ZAJISTIT UDRŽITELNÝ STAV ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ; 8.BUDOVAT SVĚTOVÉ PARTNERSTVÍ PRO ROZVOJ. OBJETIVOS DE DESARROLLO DEL MILENIO  MILLENNIUM DEVELOPMENT GOALS (MDGS);  OBJETIVOS AMBICIOSOS EN EL ÁREA DE DESARROLO MUNDIAL HASTA EL AÑO 2015;  8 OBJETIVOS: 1.ERRADICAR LA POBREZA EXTREMA Y EL HAMBRE; 2.LOGRAR LA ENSEÑANZA PRIMARIA UNIVERSAL; 3.PROMOVER LA IGUALDAD ENTRE LOS SEXOS Y EL EMPODERAMIENTO DE LA MUJER; 4.REDUCIR LA MORTALIDAD DE LOS NIÑOS MENORES DE 5 AÑOS; 5.MEJORAR LA SALUD MATERNA; 6.COMBATIR EL VIH/SIDA, LA MALARIA Y OTRAS ENFERMEDADES; 7.GARANTIZAR LA SOSTENIBILIDAD DEL MEDIO AMBIENTE; 8.FOMENTAR UNA ALIANZA MUNDIAL PARA EL DESARROLLO.

OBJETIVOS DE DESARROLLO DEL MILENIO POBREZA Y HAMBRE ENSEÑANZA PRIMARIA IGUALDAD ENTRE LOS SEXOS MORTALIDAD DE LOS NIÑOS SALUD MATERNA SIDA, MALARIA ETC. SOSTENIBILIDAD DESARROLLO

ROZVOJ AKADEMICKÉ SPOLUPRÁCE NA POLI VĚDECKÉM A KULTURNÍM MEZI UNIVERZITOU KARLOVOU V PRAZE, ČESKOU ZEMĚDĚLSKOU UNIVERZITOU V PRAZE A UNIVERSIDAD NACIONAL INTERCULTURAL DE LA AMAZONÍA (PERU) PARTE 3/1: EJEMPLOS DE PROYECTOS CONCRETOS ROZVOJ AKADEMICKÉ SPOLUPRÁCE NA POLI VĚDECKÉM A KULTURNÍM MEZI UNIVERZITOU KARLOVOU V PRAZE, ČESKOU ZEMĚDĚLSKOU UNIVERZITOU V PRAZE A UNIVERSIDAD NACIONAL INTERCULTURAL DE LA AMAZONÍA (PERU) PROYECTO DE DESARROLLO DE LA COLABORACIÓN ACADÉMICA EN LA ESFERA CIENTÍFICA Y CULTURAL ENTRE UNIVERZITA KARLOVA V PRAZE (UNIVERSIDAD CAROLINA EN PRAGA, REPÚBLICA CHECA), CESKA ZEMEDELSKA UNIVERZITA V PRAZE (UNIVERSIDAD CHECA DE AGRONOMIA EN PRAGA, REPÚBLICA CHECA) Y UNIVERSIDAD NACIONAL INTERCULTURAL DE LA AMAZONÍA (PERÚ)

KOMPARATIVNÍ VÝZKUM LÉČBY DROGOVÝCH ZÁVISLOSTÍ TRADIČNÍ DOMORODOU MEDICÍNOU AKTIVITA MEZINÁRODNÍ SPOLUPRÁCE VE VÝZKUMU A VÝVOJI NA PODPORU MOBILITY VÝZKUMNÝCH PRACOVNÍKŮ A PRACOVNIC MOBILITY INVESTIGACIÓN COMPARATIVA DE TRATAMINETO DE DROGAS CON LA MEDICINA TRADICIONAL PROGRAMA DE COOPERACIÓN CIENTÍFICO-TECNOLÓGICO MINISTERIO DE CIENCIA, TECNOLOGIA E INNOVACION PRODUCTIVA-MEYS PARTE 3/2: EJEMPLOS DE PROYECTOS CONCRETOS

solicitudžádost proyectoprojekt hipótesisvýzkumná otázka marco lógicologický rámec objetivos principaleszákladní cíle metodologíametodologie necesidad del proyectodůležitost projektu pertinencia de la propuestavhodnost návrhu referenciasreference duracióndoba trvání inovacióninovace aporte del proyectopřínos projektu ¿QUÉ NO DEBERÍAN OLVIDAR?

garantía de sostenibilidadgarance udržitelnosti riesgos posiblesmožná rizika contramedida opatření grupos destinatarios cílové skupiny actividades clavesklíčové aktivity financiaciónfinancování presupuestorozpočet subvencióndotace coste de la acciónnáklady na akci recursoszdroje resultados estimadosočekávané výstupy evaluación del proyecto vyhodnocení projektu publicidadpublicita ¿QUÉ NO DEBERÍAN OLVIDAR?

BIBLIOGRAFIE  ČERVENKA, S Zpracováváme vzdělávací projekty. Kroměříž: IUVENTA.  CHVALOVSKÝ, V Řízení projektů aneb překážkový běh na dlouhou trať. Praha: ASPI.  JINDRA, J Psaní projektů a grantů. Praha: Raabe.  KOSZTOLÁNYI, I Jak napsat žádost o grant. Baltimore: The John Hokins University Institute.  NĚMEC, V Projektový management. Praha: Grada Publishing.  SVOZILOVÁ, A Projektový management. Praha: Grada Publishing. BIBLIOGRAFÍA

DĚKUJI ZA POZORNOST! E -MAIL: ¡GRACIAS POR SU ATENCIÓN! E -MAIL: