Printforum 2011 Přednáška Technologická přeměna – a důsledky pro tiskárny Prof. Dr. Thomas Helbig Poradce podniků v polygrafickém průmyslu www.beratungdruck.de.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Černoch Michal Školoudová Lenka
Advertisements

PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Nadpis Portál pro komunikaci s občany 1 Portál pro komunikaci s veřejností Portál pro komunikaci s veřejností DATRON, a.s. ing. Jaromír Látal projektový.
TEORIE ROZHODOVÁNÍ A TEORIE HER
CRM a konkurenceschopnost vybraných firem Jan Němeček Univerzita Hradec Králové.
 Škola: ZŠ, ul. L. Kuby 48, České Budějovice  Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání, druhý stupeň  Předmět: Občanská výchova  Ročník: 8,9 
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
Aplikace služeb pro zvýšení konkurenceschopnosti, vlastnosti a služby na podporu prodeje výrobků Vratislav KOZÁK
TEORIE ROZHODOVÁNÍ.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Marketing, marketingové.
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Nově vzniklá firma v oblasti polygrafie  Založena v roce 1997 dvěma společníky  Disponuje ryze českým kapitálem vytvořeným.
Siemens PLM Software © Siemens Product Lifecycle Management Software Inc. All rights reserved Využití CAM Express pro řízení obráběcích strojů a.
EGovernment Zpracoval: Ing. Tomáš Vašica 1 Datum: Jednání implementátorů ORP Moravskoslezského kraje Zpracoval: Ing. Tomáš Vašica Datum: 20.
1 AOV „Nástroje a distribuční cesty v současné ekonomické a obchodní situaci mezi výrobcem a spotřebitelem v aplikaci společností Sanitec“ Ing.Michal.
11 Procesy a procesní řízení 22 Další charakteristiky procesu má svého vlastníka (osoba odpovídající za zlepšování procesu) má svého zákazníka (interního.
Tvorba mezinárodních podnikových sítí a strategických aliancí
Význam informací v podnikání
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Lenka Fialová Martina Procházková Ondřej Soukup Martin Valenta Cyril Vojáček 1.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Přeskočte standardy v monitoringu! GX SOLUTIONS, a.s., organizační složka V oblouku 114, Čestlice, Říčany u Prahy
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Informalční technologie jako klíčový faktor pro udržení konkurenceschopnosti společností na trzích EU.
Geo-informační systémy
1 Rešení Cisco a Linksys – segment SMB. 2 Linksys/Cisco Domácíuživatelé Střední a velké korporace Domácí a malé kanceláře, střední firmy Středně velké.
Obchodní činnosti - Kapitola 8 1 VÝZKUM TRHU KAPITOLA 8 Pavlíčková.
Iva Vodáková – DURABO Vydavatelství a tisk Na Stráni Čelákovice Založeno roku 1991.
© 2011 Ministerstvo průmyslu a obchodu
PLÁNOVACÍ PROCESY, DRUHY PLÁNOVÁNÍ
Startegie a perspektivy trhu s biopalivy v ČR Česká zemědělská universita, Praha, listopad Česká asociace petrolejářského průmyslu a obchodu.
Zkušenostní křivka Petr Bouška IŘT 2007/2008.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_05_PLÁNOVÁNÍ.
Pojetí marketingu v neziskových organizacích. Marketing neziskových organizací Chartered Institut of Marketing: „Marketing je součástí procesu řízení,
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
P3 - Marketingový plán „Jsou tři typy firem: ty, které předvídají, ty které reagují na podněty, a ty, které se diví tomu, co se stalo.“ Které jsou nejúspěšnější?
MARKETINGOVÉ CÍLE A STRATEGIE
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
úvod pojetí a obsah marketingu
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
Název organizace Podnikatelský plán (bližší specifikace aktivity) Vaše logo.
122 - Katedra ekonomiky a řízení ve stavebnictví Teorie řízení.
Podnikatelský plán VEBER, Jaromír a kol. Management – základy, prosperita, globalizace. Praha: Management Press, 2002, ISBN , str. 464 –
Prosperita organizace
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
Plánovací proces a druhy plánování
Důvody vstupu na zahraniční trhy
Analýza konkurence Harry Löwit 2009/2010
Eva Dufková, Jan Matyáš VSRR, 3.ročník
Tržní prostředí.
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_313 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
Animování snímků. Pravidla Žádný nápad není špatný. Buďte tvůrčí. Nebojte se riskovat. Kritika není povolena.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové strategie Ročník / obor studia:III..
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 12: Příčiny neúspěchu podnikání malých a středních podniků.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Název společnosti Obchodní plán.
Ekonomika malých a středních podniků
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Ekonomika malých a středních podniků
Prezentace obchodního plánu
Prezentace obchodního plánu
Název společnosti Obchodní plán.
Prezentace obchodního plánu
Transkript prezentace:

Printforum 2011 Přednáška Technologická přeměna – a důsledky pro tiskárny Prof. Dr. Thomas Helbig Poradce podniků v polygrafickém průmyslu Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 1

Příklad: Technologická přeměna v ° oblasti časopisů  Mnoho nových vydání  Testovací vydání  Orientace na cílové skupiny  Nové formáty  Měnící se formáty  Kreativní ztvárnění obálek  Změna barevnosti  Kvalita  Směs potiskovaných substrátů  Speciální stránky a nákladné přílohy  Elektronická media jako přílohy Printforum 2011 Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 2

Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 3 Printforum Neustále se měnící chování čtenářů a neustále se měnící potřeba informací lidí. 2. Rozšiřování a změny elektronických medií. 3. Změny v° průmyslu, v° obchodě, v° reklamě i ve správě. 4. Posuny v° používání jednotlivých technologií, v° extrémně krátkých časových úsecích dochází k° obrovským technologickým změnám. Příčiny změn v oboru tisku a medií

Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 4 Printforum 2011 Technologie Ještě nikdy v° historii tiskáren se nevyvíjela paleta technologií tak široce a tak rychle jako dnes.

Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 5 Printforum 2011 Gilotina pro některé tiskárny diferencované požadavky zákazníků krátkodobé termíny velké a nejmenší náklady Individualita Cenový tlak

Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 6 Printforum 2011 Profesionalita začíná informacemi a komunikací !

Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 7 Printforum 2011 „Takže, pro tiskárny nemáme peníze!“

Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 8 Printforum 2011 Doba (let) Obrat na zaměstnance Reálné problémové situace dvou různých tiskáren Tiskárna A Tiskárna B

Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 9 Printforum 2011 Samotná píle dnes již není klíčem k podnikatelskému úspěchu! Potřebujete 1. kvalifikované a motivované pracovníky 2. dobrý management 3. přizpůsobené moderní technologie 4. dobrou strategii

Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 10 Printforum 2011 Vypracování analýzy podniku Definice úkolů Vypracování strategie podniku Realizace této strategie podniku

Printforum 2011 Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 11 Pracovní skupina

Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 12 Printforum 2011 Analýza skutečného stavu  Kde jsou naše silné stránky?  Kde máme nejvíce zkušeností ?  Kdo jsou naši nejlepší zákazníci?  Jak je utvářen náš servis?  Jak stanovíme naše ceny?  S jakými produkty docilujeme největší zisk?  Kde jsou naše slabiny?

Stěžejní kompetence 1. Užitek pro zákazníka 2. Diferenciace 3. Diverzifikace Printforum 2011 Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 13

Výchozí úvaha: Není nutné, abychom stále rostli. Mnohem nutnější je stále se zlepšovat. Printforum 2011 Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 14

Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 15 Printforum 2011 Strategická pravidla Chraňte vaši tiskárnu před finančními úzkými profily. Zajišťujte Vaši stávající činnost proti konkurenci. Budujte Vaši kompetenci. Rozšiřujte stávající obchodní možnosti. Rozvíjejte lepší nebo také zcela nové vztahy se zákazníky.

Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 16 Printforum 2011 Vztahy se zákazníky Poradenství Servis Dodržování termínů X Kulantní chování Ostatní Žádný význam Velký význam

Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 17 Printforum 2011 Strategické cíle specifické měřitelné náročné reálné termínované

Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 18 Printforum 2011 Princip Pareto: S 20 % Vašich výrobků docílíte 80 % Vašeho obratu

Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 19 Printforum 2011 Marketing Logistika Výroba Nákup krátkodobé střednědobé dlouhodobé Management Úkoly Vypracování jednotlivých úkolů

Shrnutí Komunikace Informace Analýza Strategické cíle Realizace cílů Kontrola Komunikace Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 20

Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 21 Printforum 2011 Kdo chce patřit k výhercům, musí přesně znát pravidla hry.

Unternehmensberatung für die Druckindustrie Prof. Dr. Helbig - Printforum 2011 Bild 22 Printforum 2011 Děkuji Vám za pozornost Prof. Dr. Helbig Poradce podniků v polygrafickém průmyslu