Lifestylové časopisy Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
ŠkolaSOŠ a SOU Milevsko Autor Mgr. Josef Kašpar Název VY_32_INOVACE_05_B_19_MEV TémaLifestylové časopisy AnotaceŽák se seznámí s přehledem lifestylových časopisů a jejich vlivem na čtenáře. Klíčová slovaMediální výchova, lifestyle, časopis Cílová skupinaŽáci maturitních oborů SOŠ a SOU Milevsko Datum tvorby Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Metodický pokyn: Prezentace je zaměřena především na výklad učiva. 4. – 8. snímek: výklad učitele, popř. problémový výklad (využití mezerníku) 9. snímek: test (po kliknutí na textové pole přiletí „smajlík“) Inovativnost materiálu spočívá v samostatném zamyšlení žáků nad problémem (problémové vyučování – žák sám přichází na řešení zadaného úkolu), interaktivnost probíhá využitím ICT.
Lifestylový časopis „Lifestylové časopisy nám říkají, jak máme žít, ale zároveň také, jak toho máme dosahovat, jak máme vypadat, co máme nosit na sobě."
Lifestylový časopis Hlavní témata: Móda Společnost Vztahy Sport Auta
Zaměření časopisů Marianne Cílová skupina – ženy nad čtyřicet, převážně profesně úspěšné, vdané, děti, mají určité postavení i vlastní příjem Maxim Cílová skupina – muži nad třicet let, společenští, rádi se chodí bavit, převážně svobodní, se silně vyvinutým smyslem pro humor Elle Ženy kolem třiceti, rozjetá kariéra, chystají se zakládat rodinu, střední až vyšší příjmy, kosmopolitní typ s rozhledem
Yellow Ženy okolo dvaceti, lehké intelektuálky se zájmem o kulturu i módu, většinou začínají vydělávat, jsou buď na vysoké škole nebo v prvním zaměstnání Men´s Health Muži od dvaceti let, střední příjmová skupina, zájem o kulturu a společenské dění i o sebe sama, často metrosexuálové Žena a život Ženy od dvaceti do padesáti, střední příjmová skupina, zájem o kulturu, psychologii a běžné problémy dnešních žen, jak společenské tak osobní Zaměření časopisů
Cosmogirl Dívky okolo dvaceti, silnější skupina teenagerů, finančně závislé na rodičích, zajímají se především o módu a opačné pohlaví Bazaar Ženy okolo třiceti, střední příjmová skupina, půl na půl vdané a svobodné, spíše matky Cosmopolitan Ženy mezi dvaceti a čtyřiceti, střední příjmová skupina, často matky, zájem o společnost a svět celebrit, kosmetika, móda Dolce vita Muži i ženy s vysokými příjmy, zájem o módu, cestování, kulturu a design vždy na nejvyšší dostupné úrovni Zaměření časopisů
Test Maxim Bazaar Men´s Health Které časopisy jsou určené pro ženy?
Zdroje a citace Copyright (c) 2013 [Josef Kašpar] and its licensors (Corel). All rights reserved. AUTOR NEUVEDEN. imodels.com [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: AUTOR NEUVEDEN. [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: