Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Procvičování vyjmenovaných slov po

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Procvičování vyjmenovaných slov po"— Transkript prezentace:

1 Procvičování vyjmenovaných slov po
Mgr. Jana Michálková Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková organizace Číslo šablony: Ročník: III. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Byl uskutečněn z prostředků grantového projektu OPVK. VY_32_INOVACE_Čj z 2

2 Škola: Základní škola a Mateřská škola pro tělesně postižené, Liberec, Lužická 920/7, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: Kvalita, interaktivita a kreativita (KIK) Název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název výukového materiálu: Procvičování vyjmenovaných slov po P Autor výukového materiálu: Mgr. Jana Michálková Datum (období), ve kterém byl vzdělávací materiál vytvořen: Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání – první stupeň - první období Vzdělávací obor a tematický okruh: Český jazyk, Jazyková výchova Ročník, pro který je výukový materiál určen: III. Druh učebního materiálu: prezentace s pracovními listy Anotace: Pomocí prezentace procvičují žáci vyjmenovaná slova po p a slova stejně znějící, ale s jiným významem. Klíčová slova: vyjmenovaná slova po P a slova podobně znějící, rozdíly, doplňková vyjmenovaná slova Druh interaktivity: kombinovaná

3 Nezapomeň: Chropyně Pyžamo Pyramida acylpyrin

4 Rozlišujte: pýcha X píchá Pýcha ___________ je lidská vlastnost. píchá
Trn růže_______ .

5 pysku X písku písku Děti si hrají na ________. pysku
Slečna se zranila na ______.

6 pyl X pil pil Chlapec ____, protože byl žíznivý. pyl
Včely sbírají z květů _____. y y i i

7 opyluje X opiluje opyluje Čmelák ________ pampelišku. i
Tatínek zítra _______klíč p_lníkem. i opiluje

8 slepýš X slepíš Slepíš i ________ lep_dlem ty papíry?
________ vypadá jako had. Slepýš

9 METODICKÉ POKYNY   Cíl: Rozlišování psaní i, í, y, ý v podobně znějících slovech.
Organizace: Výuku realizujeme v učebně opatřené interaktivní tabulí. Možná je i individuální výuka na počítači. Při vzdělávací činnosti uplatňujeme individuální přístup k žákům. Popis práce se vzdělávacím materiálem: Žáci jsou usazeni před interaktivní tabuli. Učitel spouští prezentaci. Snímek 3: V první části prezentace si žáci zapamatují doplňková vyjmenovaná slova, která nejsou vždy uvedena v přehledech vyjmenovaných slov. Snímek 4- 8: Ve druhé části prezentace žáci rozlišují podobně znějící slova a snaží se rozlišit jejich význam pomocí vět a doplňují i,í,y,ý.

10 ZDROJE:   Snímky 4,5,6,7,8 In: Office.microsoft.com [online] [cit ]. Dostupné z: Klíčová slova: trn, pyšný, písek, ret, pít, opylovat, pilník, had, lepidlo. Snímek 3: Klíčová slova: pyžamo, pyramida Chropyně. Wikipedie [online] [cit ]. Dostupné z: Acylpyrin. In: Wikipedie [online] [cit ]. Dostupné z:


Stáhnout ppt "Procvičování vyjmenovaných slov po"

Podobné prezentace


Reklamy Google