New York City - 2008 mistrovství světa v tanci TEREZA SEKAVOVÁ studentka primy.

před tím velkým šílenstvím…
Využívání informačních a komunikačních technologií ve výuce
Vojtěch Šolta student septimy
Letecký pohled na část města ZAJÍMAVÉ OBJEKTY a PAMÁTKY ve Velké Bíteši Snímky Vladimír Hudec Srpen 2011 Grafická úprava Antonín Jirušek.
47. mistrovství světa ve zpracování textu
Prezentace k soutěži „CHCEME ČISTÉ MĚSTO“ vyhlášené městem Karlovy Vary kategorie: základní školy.
MISTROVSTV Í MAŽORETEK TEREZA SALIVAROVÁ 2003 – b udoucí studentka primy.
V této dopravní soutěži prověříme vaše znalosti, které jste zatím získali a které dodržujete když se pohybujete venku a to nejenom na kole. Vašim úkolem.
Brazilské Rio de Janeiro je prý nejkrásnějším městem světa
Soutěž v ZOO Autor: Vojta Rod. Pár slov na začátek… Jako už poněkolikáté já a parta dalších lidí z naší školy jsme jeli na soutěž do ZOO Ostrava. Po tom.
Školní výlet Praha Ukážeme si, co všechno jsme v Praze viděli :)
Ve středu jsem se svými spolužáky a s učiteli vyrazil na přátelskou návštěvu do Polska. Cesta trvala asi 4 hodiny a vedla do.
Rumunsko Termín: Účastníci: Petr Chlad Marek Spilko
Londýn 2008 Zájezd Adély Koubové. Začátkem roku 2008 jsem se svojí rodinou navštívila již podruhé krásné město Londýn. Tento výlet byl opět o návštěvě.
Adapťák A Kaplan, Černá, Jarý, Babováková.
Většinu cesty jsme jeli vlakem Vypadal asi takhle:
ZAJÍMAVÉ OBJEKTY a PAMÁTKY ve Velké Bíteši Srpen 2011.
Mýma o č ima PAVEL DVOŘÁK student tercie Anglie 2006 / zájezd.
Výlet do Anglie Josef Chrpa 2007 – Student Septimy.
IN YOUR EYESANASTACIA.
Vážení občané, Bydlíte v menší obci? Trápí Vás špatná dopravní obsluha a spojení s městy? Jste odkázáni na automobil či snad na taxi?
ESTONSKO ÚČASTNÍCI: VERONIKA BURIANOVÁ KATEŘINA HEMKOVÁ ANGELIKA SPILKO TEREZA VAŇHOVÁ UČ. ZUZANA JEDLIČKOVÁ UČ. VĚNCESLAVA DRÁBKOVÁ.
Kanada 2003 pobyt u tety TOMÁŠ WORTNER Student kvinty.
ZVU VÁS DO TEPLIC informace výletyzajímavostiubytovánízávěr.
Největší stavba světa v Pekingu se otevírá.. Za pouhé čtyři roky byl navržen a postaven na původním hlavním mezinárodním letišti v Pekingu nový Terminál.
Vypracovala: Týnka Malá A – den – Milano Ráno jsme přijeli do Milana prohlédnout si katedrálu Duomo di Milano. Je to jedna z nejznámějších.
JAKUB ŠVEC STUDENT SEXTY
MALTA Rozhodl jsem se pro začátek Maltu, kde jsem strávil skoro měsíc, stručně popsat, protože předpokládám, že tato velmoc, kvůli svým drobným rozměrům,
Mýma očima New York City a W.D.C
Sluneční hodiny Zajímavost
Cesta vlakem Brzy ráno jsme se vydali vlakem směr Praha. Žáci se rozdělili do skupin a nastoupili do kupé. V Praze jsme vystoupili a na ubytování jsme.
Mýma očima Roman Lavička student kvarty školní studentský pobyt Anglie 2005.
Funkce měst Jméno: Petra Příjmení: Havlíčková Třída: IX.
Doprovod: Mgr. Dvořáčková, Mgr. Dolíhalová –
30.8. – Nepomucká červená klubová trička byla také přitom.
ČÍSLOVKY Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
New York New York je nejlidnatější město Spojených států. Socha svobody je americký symbol.
Moje prázdniny Nikola Dudíková.
MISTROVSTVÍ SVĚTA V LEDNÍM HOKEJI PRAHA 11. května 2015 jsme se spolužáky a paní učitelkami L. Holeňovou a R. Pernickou vydali na hokejové utkání Rakousko.
Turecko Muratli-Tekirdag. Účastníci Aneta Preisslerová Filip Vítek Filip Chmelík Petr Kristen Mgr.Zuzana Jedličková Mgr.Jana Volejníková.
D ř Hlavní město Čínské lidové republiky -Aglomerace (2009) -39° 54′ 20″ s. š., 116° 23′ 29″ v. d. -Urbanizace.
Historie studia 1. ročníku Studovat jsem začal na střední průmyslová škola strojní a elektrotechnická Liberec. Přihlásil jsem se na obor strojírenství,
Birmingham Anna Kolářová
 New York is the most populous city in the USA.  Population: 8,175,133  NY is called Capital of the world or Big Apple.  It is one of the most important.
– * V sobotu jsme vyjeli v 18:00 z Břežan * směr Londýn * Jeli jsme asi 18 hodin. * Seznámili jsme se i z druhou školou.
MÝMA OČIMA ADÉLA ŠÍPKOVÁ STUDENTKA PRVNÍHO ROČNÍKU ANGLIE- 2002/ ŠKOLNÍ ZÁJEZD.
M Ý M A O Č I M A TEREZA NAVRÁTILOVÁ. ANGLIE-2002/STUDIJNÍ POBYT Do Anglie jsem byla poslána (letecky) svým milovaným otcem, prostřednictvím Student Agency.
Kde se používá 2.pád?. 2. pád + předložka 2.p. používají předložky místa (do, z/ze, u, od):  DO – Jedu do Prahy. Jdu do města. (otázka Kam?)  Z/ZE –
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_4.2.3 Cesta do školy Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo.
Erasmus+ Praxe v EU Anglie – Birmingham Tereza Černá 2015.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Zazelenit: fasády, zábradlí u mostů Zabránění erozi: stromy, rybníky.
Den s Českým rozhlasem Brno 18. června 2016 MELODIE.
ADÉLKA KUTILOVÁ studentka sekundy
Nejkrásnější města světa
Toto je hlavní ulice v Dubai, v roce 1990, která se od té doby trochu změnila.
Snímky pořízeny v letech 2014 a 2015
ZA PRAMENEM RADBUZY Pramen Radbuzy Bělá nad Radbuzou Poběžovický zámek
NEW YORK CITY WASHINGTON, D.C.
Miesta, ktoré by som navštívil v New Yorku
Vicky Janeková III.D GJAR 2010/2011
Největší stavba světa v Pekingu..
NAŠE PRÁZDNINY V LLORET DE MAR
Španělsko Turza lubor 4.a.

New York City mistrovství světa v tanci TEREZA SEKAVOVÁ studentka primy

Dne června roku 2008 jsem se účastnila Mistrovství světa v tanci v New Yorku

Let do New Yorku trval bez mezipřistání devět hodin a na letiště J.F.Kennedyho jsme přiletěli brzy ráno. Velikost letiště a příletové haly na mě udělala velký dojem. Nikdy jsem na jednom místě neviděla tolik lidí různých národností a barev.

Na silnici nás míjely žluté "caby" - newyorské taxíky, velké patrové autobusy a luxusní limuzíny. Na chodnících a křižovatkách bylo spousta lidí v černých oblecích, kteří asi spěchali do práce. To, že jsem v New Yorku, jsem si ale plně uvědomila až při cestě autobusem, který nás z letiště vezl do hotelu v centru města

Mrakodrapy byly tak vysoké, že jsem z autobusu neviděla jejich střechu, i když jsem se vyklonila z okna.

Všude neskutečné množství velkých barevných reklam.

Když jsem vystoupila z klimatizovaného autobusu na chodník před hotelem, ucítila jsem zvláštní nasládlou vůni města, která mě pak provázela celým mým pobytem v New Yorku. Hotel nebyl nijak luxusní, ale výhodou byla jeho poloha v centru.. Y M C A

Metrem, které bylo kousek od hotelu, jsme se v době volna dopravovali k některým z mnoha pamětihodností a zajímavostí města. Newyorské metro je nejrychlejším dopravním prostředkem ve městě. Kdo ho chce použít, se ale musí smířit s všudypřítomnou špínou, haldami odpadků, horkem a dusnem.

Náš program byl nabitý. Každý den jsme vstávali v šest. Po snídani v Dunkin Dunuc, kde snídá koblihy i Homer Simpson, jsme se šli rozcvičit do Central Parku. Prý zde jsou občas k vidění různé newyorské osobnosti, jak provozují ranní jogging. My jsme bohužel za celou dobu nikoho nám známého nepotkali.

Od devíti až do večera jsme se účastnili samotné soutěže. Na Mistrovství světa ve skupinových tancích přijelo mnoho souborů z celého světa. Bylo zajímavé a poučné sledovat jejich soutěžní vystoupení. Poslední dva dny pobytu jsme měli volno. Porota soutěže se po shlédnutí všech soutěžících musela poradit o výsledcích. Využili jsme volna a byli jsme na dvou celodenních výletech. Podařilo se nám tak vidět na vlastní oči : Sochu svobody, Empire State Building, Brooklinský most, kostel Sv.Trojice a slavnou ulici 5.Avenue.

Večer den před odletem bylo slavnostní vyhlášení výsledků. V naší kategorii jsme se umístili na druhém místě!

Moc bych si přála se ještě někdy do New Yorku vrátit.