Vzdělání: Univerzita Karlova v Praze - filozofická fakulta – pedagogika a psychologie – učitelství pro školy II. cyklu – rok zakončení 1981 Univerzita Karlova v Praze - filozofická fakulta – historie – učitelství pro školy II. Cyklu – rok zakončení 1994 Masarykova univerzita v Brně -filozofická fakulta – specializační studium školního managementu – rok zakončení 2001 Průběžné další školení: v posledním roce „Realizace práv dítěte v multikulturní společnosti“ v rozsahu 100 hodin „Autoevakuace škol“ – Průběh praxe: – – vychovatelka, učitelka DVÚ Horní Maršov – – ZŠ Dolní Olešnice – 1. stupeň – – ZŠ Hostinné – 2. stupeň – – zástupkyně ředitele Gymnázia a SOŠ Hostinné – dosud – ředitelka Gymnázia a SOŠ Hostinné Současné aktivity: Vedení projektu „Jak žili naši předkové“ (20. stol.). Metodické práce ve spolupráci s VÚP Praha v rámci pilotáže RVPG. Členka zastupitelstva města Hostinné.Záliby: Fotografování, chalupaření, historická literatura, práce s dětmi, dva knírači.
Co mi způsobilo radost jako ředitelce školy: že od podzimu 1999 je škola konečně vytápěna centrálním plynovým topením že se vydařila rekonstrukce historické budovy školy že se ve škole začalo prodávat občerstvení pro žáky že byla opravena a nalakována okna že se podařilo zrekonstruovat terasu nad školní jídelnou a odstranit tak dlouhodobý problém se zatýkáním do školní jídelny že mám dobrý pracovní kolektiv ve školní jídelně a to se odráží v kvalitě jídla že jsme se stali jednou ze šestnácti pilotních škol pro přípravu rámcově vzdělávacích programů gymnázií že jsme v rámci pilotáže připravili nový vzdělávací program pro gymnázium, který v současnosti ověřujeme že mám dobrý pedagogický sbor, o který se můžu opřít že se podařilo vytvořit nové počítačové pracoviště nepřetržitě přístupné žákům a že se využívá že se ve škole podařilo nainstalovat interaktivní tabuli, která se využívá že má škola nové www stránky, na nichž se právě nacházíte
Z čeho mám radost jako učitelka: z toho, že se ke mně hlásí bývalí žáci z vítězství své žákyně v krajském kole SOČ v oboru historie a z jejího devátého místa v kole celostátním ze zařazení projektu „Jak žili naši předkové“ do příkladů dobré praxe vybraných VÚP v Praze z obrovského technického pokroku, který mi usnadňuje práci z velkého množství literatury, která v oboru historie vychází z poznávání všeho, co bylo… z realizace projektu „Jak žili naši předkové“
Co bych chtěla pro budoucnost: dokončit realizaci půdní vestavby v historické budově udržet střední školu v Hostinném ve stávajícím rozsahu udržet kolektiv pracovníků (pedagogických i nepedagogických) tak, aby byl v rámci možností spokojený a plně fungující držet krok s technickým vývojem mít velký počet žáků