Popis podnikatelského záměru

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
P ODNIKATELSKÉ DOVEDNOSTI PRO ROZVOJ MSP A NNO V K RÁLOVÉHRADECKÉM KRAJI Projekt CZ.1.07/3.2.10/ Společnost pro právní a ekonomické vzdělávání.
Advertisements

Shrnutí výhod při použití plukotraku 1.
Hodnocení konkurenčního postavení produktu. 2 Agregační hodnocení konkurenčního postavení KS = a * TZ + b * EZ + c * MZ PT = a*TP + b*EP + c*MP PT KS.
Podnikatelský záměr.
, Chrudim Anna Chvátalová
, Rada ÚŽFG AV ČR, v.v.i.. CELKOVÉ NÁKLADY 127 mil. Kč - Materiál 19,5 mil. Kč - Energie 4,5 mil. Kč - Opravy a údržba 3 mil. Kč - Cestovné 2,5.
Tvorba cen v maloobchodě
Založení, financování a provoz podnikatelského subjektu
Výrobna ovocných džemů
PLÁNOVÁNÍ A STRATEGIE Management a marketing
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Věda v Olomouci III. Agentura CzechInvest Lenka Gondová Olomouc
Podpora zaměstnanosti na místní úrovni: sociální podnikání Příklady z Rakouska a Polska Praha
SWOT Analýza Daniel Vančura.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Říjen 2012VY_32_INOVACE_EKO_ Autory materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, jsou Ing. Dana Gebauerová a Ing. Romana Venclíková. Střední.
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
PLÁNOVACÍ PROCESY, DRUHY PLÁNOVÁNÍ
Stipendijní informační portál - Business Strategie.
Ing.Martin Ludvík, Ovocnářská unie ČR
Nauka o podniku Seminář.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Sociální podnik sociální ekonomika. Pojetí sociální firmy Sociální firma je konkurenceschopný podnikatelský subjekt působící na běžném trhu jehož účelem.
Rozvoj kapacit dalšího profesního vzdělávání v Královéhradeckém kraji grantové schéma kraje pro období 2004 – 2006 Olga Zumrová.
Podané ruce sociální družstvo Zubří Podané ruce, sociální družstvo Zubří o Podané ruce, sociální družstvo Zubří bylo založeno v roce 2008 na bázi.
Dnes fiktivně, zítra reálně.
Vybrané metody analýzy
Jan Hummel Fruitisimo.
Investice Benson Oak Tisková konference KK Central, Praha 22. květen 2008 CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL DRAFT 5/17/08 –
Investice 2011 – Tsunami na finančních trzích? David Navrátil.
MARKETING.
Komplexní analýzy.
Strategické plánování. Management rozhoduje o: Předmětu podnikání Jeho cíli Způsobu, jak k tomu cíli dospět STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ.
PRŮMYSLOVÝ MARKETING - VŽ
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
Bc. Petra Budílková Bc. Lukáš Eichler
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ
AKAD. ROK 2008/2009, LS PRŮMYSLOVÝ MARKETING - VŽ1 P R Ů M Y S L O V Ý M A R K E T I N G 8.
Tržní prostředí.
Marketing Základy a postupy..
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
Podnikatelský záměr Název prodejny: Sweet Cupcakes
Struktura podnikatelského plánu
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:Marketing a řízení hotelu Název vyučovací oblasti: Marketingové strategie Ročník / obor studia:III..
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Yekaterina Vanina Yelena Vanina Arina Kositskikh Maxim Kim.
Podnikatelský záměr STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Centrum Veronica Hostětín Potravinová soběstačnost
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Marketingový plán podniku
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Strategie vyplývající ze SWOT analýzy
Lokální strategie rozvoje základního vzdělávání ORP Otrokovice
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Ekonomika malých a středních podniků
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Marketingový systém řízení
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Marketingové strategie
Marketing Základy a postupy..
Název společnosti Obchodní plán.
Podnikatelský plán Iva Jeřábková
Transkript prezentace:

Popis podnikatelského záměru Bc. Nikola Hinkeová Bc. Lucie Oravová Bc. Aneta Procházková FŽP UJEP 2013/2014

O čem budeme hovořit: Popis předmětu podnikání Popis produktu SWOT - analýza konkurenčního postavení Cílový podíl na trhu a objem prodeje (v daném roce) Poslání nebo důvod existence firmy Strategie vzniku a rozvoje firmy, celková tržní strategie Popis strategických (na 5 let) a operativních (na 1 rok) cílů podniku FŽP UJEP

Popis předmětu podnikání Výroba a prodej 3 druhů bio-džemů: Jablečný džem Šípkový džem Rybízový džem Lisování a prodej bio-džusů: 100%- ní jablečný džus 30%-ní rybízový džus Použité ovoce vypěstované v Ústeckém kraji za bio podmínek FŽP UJEP

Popis produktu Jablečný džem vysoký podíl čerstvého bio-ovoce žádná chemická dochucovadla žádná chemická barviva použití nerafinovaného cukru přídavek skořice vhodné pro děti FŽP UJEP

Popis produktu Šípkový džem vysoký podíl čerstvých bio-plodů netradiční výrazná chuť použití nerafinovaného cukru vysoký podíl vitamínu C antioxidační účinky podpora trávení FŽP UJEP

Popis produktu Rybízový džem vysoký podíl čerstvého bio-ovoce výrazný podíl vitaminu A, B, C posílení imunity použití umělých sladidel – vhodné pro diabetiky FŽP UJEP

POPIS PRODUKTU 100%-ní jablečný džus významný zdroj minerálních látek vysoký obsah vitaminů 30%-ní rybízový džus bez konzervantů vysoký obsah vitaminu C bez přídavku cukru a barviv FŽP UJEP

SWOT výroba z bio-ovoce šetrné zpracování čerstvost Silné stránky (Strengths) Slabé stránky (Weaknesses) výroba z bio-ovoce šetrné zpracování čerstvost žádná chemická barviva a dochucovadla nerafinovaný cukr vhodné pro děti využití vlastních zdrojů – „vím, co jím“ silná konkurence nováčci na trhu omezená plocha působnosti závislost na počasí závislost na úrodě FŽP UJEP

SWOT nové pracovní pozice pro tělesně postižené odborné poradenství Příležitosti (Opportunities) Hrozby (Threats) nové pracovní pozice pro tělesně postižené odborné poradenství tradiční jedinečná receptura předpokládaný vyšší zájem zákazníků o zdravý životní styl a bio produkty nízká úroda nesprávné zpracování nespokojenost zákazníka nízký odbyt tlak konkurence FŽP UJEP

Možnosti nápravy rizik pěstování odolnějších odrůd pěstování na místech s ustálenějšími klimatickými podmínkami odborné dohlížení nad zaměstnanci dohlížení nad technikou zpracování vynikání nad konkurencí pravidelné monitorování konkurence orientace na zákazníka FŽP UJEP

Ceník nabízených služeb Výrobek Cena v Kč (ceny v obchodech) Jablečný džem (300g) 59,90 (50 - 130) Rybízový džem (300g) 64,90 ( 50 - 90) Šípkový džem (300g) 69,90 (52 - 152) Jablečný džus 100% (1l) 39,90 ( 35 – 50) Rybízový džus 30% (1l) 44,90 ( 39 - 48) FŽP UJEP

Předpokládané roční náklady Položka Cena v tis. Kč/rok Nájem prostor 60 Energie 48 Personál (4 zaměstnanců) 200 Materiál pro činnost 57,5 Pohonné hmoty 30 Reklama 10 Zdravotní a sociální pojištění 68 Telefon, internet 15 Účetní práce 24 NÁKLADY CELKEM 512,5 FŽP UJEP

Předpokládané výnosy za rok v tis.Kč 330,792 Ceny v tis.Kč za rok Náklady celkem 512,5 Předpokládané výnosy za rok v tis.Kč 330,792 Předpokládané výnosy za měsíc v tis.Kč 27,566 Zisk za rok -181,708 Čistý zisk Nutno zvýšit prodej minimálně 1,5x až 2x předpokládaný Šípkový džem 7 (489,3 Kč) Jablečný džem 3 (179,7 Kč) Rybízový džem 4 (259,6 Kč) Rybízový džus 5 (224,5 Kč) Jablečný džus 4 (159,6 Kč) 1,5x – 2x 11 (768,9 Kč) 5 ( 299,5 Kč) 6 ( 389,4 Kč) 8 ( 359,2 Kč) 6 ( 239,4 Kč) FŽP UJEP

Mise podniku Důvod existence podniku? Nabízet zákazníkům kvalitní bio džemy bez použití rafinovaného cukru, ochucovadel a chemických konzervantů. zvýšit nabídku bio produktů v Ústeckém kraji FŽP UJEP

Strategie vzniku podniku zvýšení konkurence v dané oblasti zvýšení nabídky bio-produktů v Ústeckém kraji posílení ekonomiky Ústeckého kraje zaměstnávání tělesně postižených zhodnocení vloženého kapitálu, zisk FŽP UJEP

Operativní cíle podniku průběžná analýza trhu kvalitní marketing zviditelnění firmy výběr vhodného místa pro kamennou prodejnu prezentace na farmářských trzích FŽP UJEP

Strategické cíle podniku Dlouhodobé cíle: udržet nebo zvýšit roční zisky firmy rozšíření firmy i do jiných měst zlepšování služeb rozšíření nabídky nalézt nové odběratele FŽP UJEP

Citace použitých zdrojů Podniková ekonomika, M. Synek a kol. (2006) www.fzp.ujep.cz/~vosatka/ FŽP UJEP

Zdroje obrázků http://www.vitalia.cz/clanky/stavy-a-dzusy-rozleptavaji-zubni- sklovinu/ http://www.coopclub.cz/jablecny-dzem-se-skorici-2/17765 http://farmarsky.cz/produkt/jablko-cervene/ http://blog.veruska.cz/?p=3466 http://kuchyne.dumazahrada.cz/clanky/vareni-a-stolovani/podzimni- inspirace-s-sipky-ke-zdravi-i-ke-krase-28890.aspx http://www.labuznik.cz/ingredience/rybiz/ http://prozeny.blesk.cz/clanek/pro-zeny-recepty/202873/rybiz-3x-jinak- zkuste-lahodny-cheescake-muffiny-nebo-domaci-marmeladu.html http://fotky-foto.cz/fotobanka/3d-oranzoveho-otazniku(10267587)/ http://www.superchalupy.cz/ubytovani-ustecky-kraj/ http://www.123rf.com/photo_17761224_thumb-up-orange-circle- glossy-web-icon-on-white-background.html http://www.brana-bydleni.cz/ovocna-zahrada-ceka-na-sklizen/ FŽP UJEP

Děkujeme za pozornost FŽP UJEP