NÁVRH ÚPRAVY SOUČASNÝCH OSNOV A UČEBNÍCH PLÁNŮ PRO ZUV.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Učební plán. Rámcový učební plán rámcový učební plán uvádí vzdělávací obory, ze kterých škola vytváří ve školním učebním plánu vyučovací předměty rámcový.
Advertisements

Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
1. Vstup do pilotního projektu RVP GV
REFORMA SYSTÉMU FINANCOVÁNÍ REGIONÁLNÍHO ŠKOLSTVÍ
Výukový program SmartMusic Studio, nástroj moderního vyučování hudby na ZUŠ SmartMusic Studio v dokumentech Školního vzdělávacího programu.
RVP a jejich transformace do školních vzdělávacích programů
ŠVP na gymnáziích: od mírné skepse k chuti pokračovat Zkušenosti z projektu Pilot G/GP Lucie Slejšková Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
Systém kurikulárních dokumentů
USMĚRŇOVÁNÍ KONCEPCE A OBSAHU EKONOMICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA TECHNICKÝCH UČEBNÍCH A STUDIJNÍCH OBORECH ©prof. Ing. Ondřej Asztalos, CSc.
USMĚRŇOVÁNÍ KONCEPCE A OBSAHU EKONOMICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ VE STŘEDNÍM OBCHODNÍM ŠKOLSTVÍ ©prof. Ing. Ondřej Asztalos, CSc.
Obchodní akademie, Vyšší odborná škola ekonomická a Jazyková škola
Název: Access – formulář v návrhovém zobrazení Autor: Ing. Antonín Dvořák Datum (období) vytvoření: Předmět: Informační a komunikační technologie.
Název: Access – objekt „OLE“ v tabulce Autor: Ing. Antonín Dvořák Datum (období) vytvoření: Předmět: Informační a komunikační technologie -
Název: Access – logická funkce v dotazu Autor: Ing. Antonín Dvořák Datum (období) vytvoření: Předmět: Informační a komunikační technologie.
Název: Access - i mport dat z tabulky zpracované v Excelu Autor: Ing. Antonín Dvořák Datum (období) vytvoření: Předmět: Informační a komunikační.
1. TVORBA STUDIJNÍHO ZAMĚŘENÍ Studijní zaměření vzniká buď ze vzdělávacího zaměření popsaného v RVP ZUV Nebo si je škola vytvoří podle svých podmínek Studijní.
PLÁNOVÁNÍ ROZVOJE SLUŽEB ICT VE ŠKOLE NÁLEŽITOSTI ICT PLÁNU ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
Evaluace ŠVP Ing. Libuše Burešová Únor 2011, Litvínov - Hamr.
Zásady správné zemědělské praxe
Taneční a pohybová výchova
Přístup k vlastnímu hodnocení ze strany ČŠI
Mgr. Jana Palanská.
Metodická podpora úprav RVP ZV
RVP ZUV: VZDĚLÁVACÍ OBSAH UM. OBORŮ
Rámcový vzdělávací program pro základní umělecké vzdělávání
Základní škola a mateřská škola Třebíč, Na Kopcích 342 Tým pro inovaci Pedagogický pracovník nahlásí A. Byrtusové do 5. daného měsíce písemně (elektronicky)
InspIS ŠVP pro ZV, SV.
Vybrané problémy českého vzdělávání v cestovním ruchu Jiří Šíp Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Inspekční hodnocení ŠVP víceletá gymnázia podle RVP ZV (víceletá gymnázia podle RVP G čtyřletá gymnázia podle RVP G) Mgr. Zdenka Spalová, Karlovarský inspektorát.
Rámcový vzdělávací program pro základní umělecké vzdělávání
Studijní zaměření Studijní zaměření vzniká buď ze vzdělávacího obsahu popsaného v RVP ZUV. Nebo si je škola vytvoří podle svých podmínek. Studijní zaměření.
Časté otázky a chyby související s tvorbou studijního zaměření Mgr. Jiří Taufer, Ph.D.
Nová závěrečná zkouška ve spolupráci škol a firem POSPOLU Olga Kofroňová, NÚV
Časté otázky a chyby související s tvorbou studijního zaměření Mgr. Jiří Taufer, Ph.D.
Časté otázky a chyby související s tvorbou studijního zaměření Mgr. Jiří Taufer, Ph.D.
Podklad pro jednání pracovní skupiny Téma: Podmínka v IP
vlastní hodnocení školy
Vzdělávání žáků s mentálním postižením
Výchova ke zdraví změny a doplnění PaedDr. Jan Tupý
Environmentální výchova v zemědělských a zahradnických školách CZ.1.07/1.1.00/ Učebnice Ekologie a ochrana životního prostředí.
VLASTNÍ HODNOCENÍ ŠKOLY Zdeněk Hrkal Karlovy Vary, 12. listopadu 2009 Po každé dobré činnosti je radost z práce odměnou dvojnásobnou. (Euripides)
Vzdělávaní žáků mimořádně nadaných Vzdělávání žáků mimořádně nadaných je deklarací podmínek, postupů a zkušeností školy s těmito žáky.  Východiskem pro.
Rámcový vzdělávací program pro základní umělecké vzdělávání.
Prezentační manažery (PM), prezentace pojmy VY_32_INOVACE_7C11.
Rámcový vzdělávací program (RVP)
1 Učební osnovy v ŠVP Oborová setkání VÚP Praha. 2 Zásadní rozdíl na začátek  v RVP jsou stanoveny vzdělávací obory  v ŠVP vznikají na základě vzdělávacích.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_235.
Byly jsme jako škola zařazeni do IPRM Děčína. V rámci projektu Modernizace sportovišť ZŠ Kamenická, ZŠ Vrchlického a ZŠ Komenského náměstí, Modernizace.
Informativní seminář k Elektronickému zápisu na AR 2013/2014.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Mgr. Katarína Nemčíková, VÚP Praha Změny v kurikulárních dokumentech základního vzdělávání.
Komparace ŠVP gymnázií Zkušenosti z praxe ČŠI Zpracovala PhDr. Renáta Ševčíková Brno, 17. června 2010.
1 Kariérní systém a reforma financování Jaroslav Fidrmuc MŠMT Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 7, Praha 1 tel.:
Informační a poradenské centrum ZČU Informační a poradenské centrum ZČU Komplexní služby v oblasti studijního, psychologického, právního, sociálního a.
„Podpora činnosti základního uměleckého školství při realizaci výuky podle Rámcového vzdělávacího programu pro umělecké obory základního uměleckého vzdělávání“
Dokumentace školy Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Liberec 12. prosince 2013 Mgr. Karel Bárta.
Reforma školství, kurikula a systém kurikulárních dokumentů Lukáš Wodecki
Informovaný souhlas Pracovní setkání pracovníků školních poradenských pracovišť a Zpracovala: PhDr. Hana Plucarová.
Základní škola a mateřská škola Pavlíkov, okres Rakovník Pavlíkov 77, tel.:  756, 731 225 743, IČO :
Fakulta zdravotnických studií
Reforma školství, kurikula a systém kurikulárních dokumentů
PO IV na 2.stupni z pohledu školy.
Dotace na zpracování územních plánů pro rok 2014
Pilot ZUŠ „Podpora činnosti základního uměleckého školství
Kurikulum: obsah školní edukace
Gymnázium T. G. Masaryka, Litvínov
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Setkání s řediteli zapojených škol KIPR
KMT/DIZ1 Příprava na vyučování Příprava na vyučovací hodinu
Desetinná čísla a zlomky
Transkript prezentace:

NÁVRH ÚPRAVY SOUČASNÝCH OSNOV A UČEBNÍCH PLÁNŮ PRO ZUV

DŮVODY  Plynulý přechod na výuku podle ŠVP  Konkrétní problémy: výuka smíšených skupin z různých ročníků, nemožnost provedení kontrakce, výuka bez osnov u některých nástrojů.

Návrh textu (1) Rozdělení učiva do jednotlivých ročníků ve stávajících učebních osnovách pro ZUŠ je doporučené a škola může rozhodnout o jeho jiném uspořádání.

Návrh textu (2) Škola může měnit názvy vyučovacích předmětů v souladu s jejich vzdělávacím obsahem.

Návrh textu (3) U vyučovacích předmětů, které jsou uvedeny ve stávajících učebních plánech, pro které však nejsou stanoveny platné učební osnovy (např. Hra na keyboard), škola postupuje podle vzdělávacího obsahu stanoveného v ŠVP.

Návrh textu (4) Škola může integrovat vyučovací předměty stanovené v současných učebních plánech s podmínkou, že bude dodržen jejich vzdělávací obsah a týdenní minimální časové dotace.

Návrh textu (5) Časová dotace stanovená ve stávajících učebních plánech pro jednotlivé vyučovací předměty je nahrazena časovou dotací stanovenou pro I. stupeň základního studia, pro II. stupeň základního studia a pro Studium pro dospělé v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní umělecké vzdělávání.

Návrh textu (6) Z celkové týdenní časové dotace (stanovené touto úpravou) se odečítá časová dotace, která již byla odučena v předchozích ročnících, kdy výuka probíhala podle stávajících učebních plánů a učebních osnov.

Návrh textu (7) V případě učebních plánů pro I. stupeň základního studia, které jsou kratší než 7 let, a v případě učebních plánů pro II. stupeň základního studia, které jsou kratší než 4 roky, školy postupují buď podle doposud platných učebních plánů v jejich plném rozsahu, anebo tak, že studium prodlouží na sedm let v I. stupni základního studia a na 4 roky v II. stupni základního studia, přičemž dále postupují podle ostatních bodů této úpravy.

Návrh textu (8) Poznámky k učebním plánům ve stávajících učebních dokumentech jsou pro jednotlivé umělecké obory nahrazeny zněním v bodech 9-12 této úpravy.

DOTAZY DĚKUJI VÁM ZA POZORNOST