Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR Ing. Zdeněk Duspiva Cíle a financování informační kampaně na podporu digitalizace
Cíle kampaně • Primární cíle musí zajistit: • připravenost veřejnosti (diváků) na přechod na digitální televizní vysílání • připravenost státní správy a samosprávy • technologickou neutralitu ve vztahu k jednotlivým formám příjmu digitální televize
Cíle kampaně • Pomoc obyvatelům • Skupiny nebo instituce • sociálně slabé skupiny obyvatelstva a postižení ZTP/P • senioři • zdravotní instituce, sociální zařízení atd. • školská zařízení • Forma • odborná asistence při instalaci zařízení, řešení technických, anténních a dalších systémů pro příjem • speciální semináře k tématu digitalizace • servisní a informační systém v regionech • motivační a soutěžní prvky
Harmonogram realizace Fáze I → červen – červenec 2008 • diskuse se subjekty kampaně nad formou jejich zapojení • stanovení pravidel Fáze II → vyhlášení soutěže na realizaci – podzim Fáze III → zahájení informační kampaně a vypínání zemského analogového televizního vysílání v jednotlivých regionech prosinec 2008 – jaro 2009 a následně v dalších oblastech podle TPP.
Kampaň bude využívat • Plošný zásah → televizní a rozhlasové vysílání, denní tisk, internet • Regionální zásah → regionální televizní a rozhlasové vysílání → regionální denní tisk, internet, obecní a krajské noviny → adresná pošta → reklama ve veřejné dopravě → asistenční služba • Speciální a tematické prvky → road show, semináře atd. → tematické weby → využití call a show center na podporu digitalizace
Financování kampaně Podílet se musí všechny subjekty podnikající na TV trhu jinak kampaň NEBUDE EFEKTIVNÍ Princip → „fifty : fifty“ • Stát finančně cca 100 mil. Kč / ročně • Soukromý sektor finančně nebo jinou formou (spoty, call centra, atd.)
7 Děkuji za pozornost. Ing. Zdeněk Duspiva