Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR Ing. Zdeněk Duspiva Cíle a financování informační kampaně na podporu digitalizace.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Technický plán přechodu A co dál?
Advertisements

TyfloCentrum Brno, o.p.s. se představuje
Multiplex veřejné služby 2008 – Digimedia 2008 Ing.Pavel Hanuš Manažer programu digitalizace ČT.
Koordinační porada informatiků obcí III. typu Spálené Poříčí 14. –
Představení projektu: ROZVOJ West Bohemia – rozvoj partnerství v územní působnosti Ústeckého, Plzeňského a Karlovarského kraje 2. Expertní workshop k projektu.
Stanovisko TV Nova K TPP TV Nova podporuje digitalizaci  Společnost CET 21 se jako jeden z vůdčích subjektů procesu přechodu zemského.
Praha,12.červen, 2008 Konference: DIGImedia 2008.
Emancipace satelitního vysílání v ČR pro reklamní trh Leoš Pohl Czech Digital Group, a.s. 12. června 2008 DIGIMEDIA 2008.
1 Promotion kampaň Národního orgánu pro koordinaci říjen / listopad 2008.
E-Česko 2006 Státní informační a komunikační politika Praha Vladimír Mlynář.
Kraj Vysočina Projekt ROWANet Stav k RK , př. 1
Činnost Celostátní sítě pro venkov v České republice.
Možnosti strukturálních fondů EU – Služby v oblasti bezpečnosti, prevence a řešení rizik Hradec Králové, Ing. Miloš Ciniburk zástupce ředitele.
Strategický plán Městské části Praha-Libuš postup zpracování, výstupy, metody.
Satelit – nadpozemské řešení digitalizace TV příjmu červen 2009.
Integrovaný plán rozvoje města Ústí nad Labem - Centrum Podporováno z Evropského fondu pro regionální rozvoj „Vize přestane být snem“
Celostátní síť pro venkov
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Patnácté výročí založení společnosti CZECH Consult, spol. s r.o. (1995 – 2010) – patnáct let práce v oblasti dopravy a dopravního inženýrství. Děkujeme.
Návrh nového zákona o elektronických komunikacích Hradec Králové 30. března 2004.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Celostátní síť pro venkov. Obsah  Cíle, nástroje a zásady Sítě  Organizační zajištění Sítě  Tématické pracovní skupiny  Kontaktní místa Sítě  Informační.
Praha, 1. června 2012 Ministerstvo zemědělství Regionální potravina tisková konference.
Environmentální vzdělávání, výchova a osvěta v Pardubickém kraji v roce 2010.
Projekt Brno-Zdravé město přínos občanům v rámci veřejné správy
Integrovaný operační program Oblast intervence - Služby v oblasti veřejného zdraví.
Přístup státu k budování informačních systémů veřejné správy ing. Tomáš HOLENDA odbor informatizace veřejné správy Ministerstvo vnitra ČR.
Spolupráce se zaměstnavateli v oblasti vzdělávání Pardubickém kraji Mgr. Bc. Jana Smetanová Členka Rady Pardubického kraje pro rozvoj lidských zdrojů,
Informace o Programu švýcarsko-české spolupráce Ing. Petra Murycová, oddělení Evropské unie, MPSV.
ÚŘAD VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY Úřad vlády ČR a Ministerstvo pro místní rozvoj ČR CESTA K INFORMACÍM O EVROPSKÉ UNII V ČESKÉ REPUBLICE.
(2) Doporučení odboru prevence kriminality Ministerstva vnitra k realizaci vybraných projektů prevence kriminality na místní úrovni.
eGovernment Informační systémy ve státní správě a samosprávě
Informace jsou základním předpokladem úspěšného podnikání.
Koncepce internetizace knihoven Vít Richter Národní knihovna ČR ISSS 2004.
Satelit = HDTV do každé domácnosti září Limity pro rozvoj HDTV Dostupnost signálu HDTV Vybavenost domácností televizory zobrazujícími HDTV Cenová.
Seminární práce z předmětu SIPOL
DIGITÁLNÍ VYSÍLÁNÍ V ČR. ISSS Proces digitálního vysílání v ČR (1999 – 2004) 1999  zahájení experimentálního vysílání DTV (Praha, později Brno)
13. ročník mezinárodní konference Investment & Business Forum, Ostrava Role FDV v rámci dalšího profesního vzdělávání Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách.
Tisková konference ke spuštění multiplexu veřejné služby v Plzeňském kraji a ukončení analogového zemského vysílání ČT2 v Plzni Čtvrtek 5. června 2008.
M O R A V S K O S L E Z S K Ý K R A J 1 Informační a komunikační technologie KRAJSKÝ ÚŘAD MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE Internet ve státní správě a samosprávě.
Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR Ing. Zdeněk Duspiva NKS 2008.
Stav realizace ESF programů v gesci Ministerstva práce a sociálních věcí k Tisková konference 5. února 2007.
Digitalizace v ČR ISSS, Hradec Králové, duben 2005.
Financování regionálního školství
Shrnutí závěrů prvního konferenčního dne. Komunitní plánování, komunitní služby – jejich dostupnost a financování v Jihočeském kraji Mgr. Petr Studenovský.
Strukturální fondy EU a priority MŠMT Ondřej Liška ministr školství, mládeže a tělovýchovy.
Místní akční skupina Lanškrounsko, z.s. Nám. J. M. Marků Lanškroun
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva ERDF pro vysoké školy Mgr. Stanislava Podolková Praha, duben 2016.
INTEGROVANÝ REGIONÁLNÍ OPERAČNÍ PROGRAM Setkání s ASZ a NNO
Veřejné finance Mgr. Oldřich Hájek. Financování veřejné dopravy Význam a charakteristika dopravy: Propojuje všechna odvětví hospodářství Propojuje všechna.
Integrovaný regionální operační program Mgr. Jan Veselský, Centrum pro regionální rozvoj České republiky Praha- Dotační možnosti a aktuální výzvy.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Výzvy v rámci IROP Centrum pro regionální rozvoj České republiky Ing. Markéta Kupcová,
Komunitní plánování ORP Roudnice nad Labem – spolu a inovativně.
Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 11. dubna 2016.
1 Aktivity MŠMT v oblasti primární prevence rizikového chování dětí a mládeže Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 7, Praha.
Seminář pro žadatele o finanční podporu – OP VVV CORSO IIa, Křižíkova 34, Praha 8, konferenční sál, 4. patro 22. července 2015 Mgr. Zuzana Slimáková.
1 Osnova studie proveditelnosti a analýzy nákladů a přínosů.
Pracovní setkání 28. června 2007
Integrovaný regionální operační program
Regionální inovační strategie Libereckého kraje
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Promotion kampaň Národního orgánu pro koordinaci říjen / listopad 2008
Michal Šperling - EUREDIS
Informace o Programu švýcarsko-české spolupráce
Osnova studie proveditelnosti a analýzy nákladů a přínosů 17. 3
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
Role ČT v rozvoji DTT.
Aktuální informace z odboru strategického rozvoje Milan Filip 25. 5
Transkript prezentace:

Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR Ing. Zdeněk Duspiva Cíle a financování informační kampaně na podporu digitalizace

Cíle kampaně • Primární cíle musí zajistit: • připravenost veřejnosti (diváků) na přechod na digitální televizní vysílání • připravenost státní správy a samosprávy • technologickou neutralitu ve vztahu k jednotlivým formám příjmu digitální televize

Cíle kampaně • Pomoc obyvatelům • Skupiny nebo instituce • sociálně slabé skupiny obyvatelstva a postižení ZTP/P • senioři • zdravotní instituce, sociální zařízení atd. • školská zařízení • Forma • odborná asistence při instalaci zařízení, řešení technických, anténních a dalších systémů pro příjem • speciální semináře k tématu digitalizace • servisní a informační systém v regionech • motivační a soutěžní prvky

Harmonogram realizace Fáze I → červen – červenec 2008 • diskuse se subjekty kampaně nad formou jejich zapojení • stanovení pravidel Fáze II → vyhlášení soutěže na realizaci – podzim Fáze III → zahájení informační kampaně a vypínání zemského analogového televizního vysílání v jednotlivých regionech prosinec 2008 – jaro 2009 a následně v dalších oblastech podle TPP.

Kampaň bude využívat • Plošný zásah → televizní a rozhlasové vysílání, denní tisk, internet • Regionální zásah → regionální televizní a rozhlasové vysílání → regionální denní tisk, internet, obecní a krajské noviny → adresná pošta → reklama ve veřejné dopravě → asistenční služba • Speciální a tematické prvky → road show, semináře atd. → tematické weby → využití call a show center na podporu digitalizace

Financování kampaně Podílet se musí všechny subjekty podnikající na TV trhu jinak kampaň NEBUDE EFEKTIVNÍ Princip → „fifty : fifty“ • Stát finančně cca 100 mil. Kč / ročně • Soukromý sektor finančně nebo jinou formou (spoty, call centra, atd.)

7 Děkuji za pozornost. Ing. Zdeněk Duspiva