Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Emancipace satelitního vysílání v ČR pro reklamní trh Leoš Pohl Czech Digital Group, a.s. 12. června 2008 DIGIMEDIA 2008.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Emancipace satelitního vysílání v ČR pro reklamní trh Leoš Pohl Czech Digital Group, a.s. 12. června 2008 DIGIMEDIA 2008."— Transkript prezentace:

1 Emancipace satelitního vysílání v ČR pro reklamní trh Leoš Pohl Czech Digital Group, a.s. 12. června 2008 DIGIMEDIA 2008

2 Úvod Digitalizace televizního vysílání je především o efektivitě pokrytí populace TV signálem a to nejen z pohledu efektivity využívání kmitočtového spektra, ale i výběru vysílacích platforem (T,S,C). Posouvání zahájení vysílání nových TV programů Požadavek na podstatně nižší pokrytí než jsou kmitočtové možnosti všech sítí

3 Vývoj pokrytí populace TV signálem 2003 2004 2005 2006 2007

4 Odhad vývoje pokrytí populace signálem Na podzim roku 2008 překročí počet uživatelů neterestrického příjmu TV signálu hranici 50% podílu na trhu

5 Možné důsledky OTÁZKA: Je předpoklad, že 70% pokrytí populace digitálním terestrickým příjmem a dokrytí zbývajícími platformami může dát pokrytí 100% populace, správný? OTÁZKA: Zajistí pro nové TV podíl na trhu odpovídající téměř 100% pokrytí terestrickým digitálním signálem?

6 Závěr Děkuji za pozornost


Stáhnout ppt "Emancipace satelitního vysílání v ČR pro reklamní trh Leoš Pohl Czech Digital Group, a.s. 12. června 2008 DIGIMEDIA 2008."

Podobné prezentace


Reklamy Google