Jan Tuček Jak „restartujeme“. Co nás zajímá? Jsou pak šťastnější? Jsou restartéři jiní? Kolik z nás dělá to, co chce? Proč a jak lidé restartují?

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Budeš se dívat na televizi? Zase vysílají ty volební pořady s výzkumy? Je to docela dobré „ZRCADLO“ – a navíc tam zase bude ten Tuček ze STEM/MARK  To.
Advertisements

Návraty po mateřské/rodičovské dovolené na trh práce
5. Abrahám věří, že mu Hospodin splní slib - bude mít potomka.
Naučil jsem se....
Jak stárnu,více si vážím ženy nad 40 let. Jen několik příkladů, proč
7 Nezaměstnanost.
1 Ing. Ľubomír Páleník, ředitel pro střední a východní Evropu HARTMANN GROUP a místopředseda asociace CzechMed 15 let CzechMed Praha,
JUDr. Martin Maisner, PhD., ROWAN LEGAL
Aby vás e-zákazníci Jan Tuček. 3 Komunikace, zákaznický přístup 3 Komunikace, zákaznický přístup Zákazníci e-shopů vás nebudou pokud jim nenaplníte 3.
Jak na to, aniž bychom se zničili
Citáty O LÁSCE.
Vstup absolventů středních škol na trh práce
Jirka Pospíšil, AC Vyškov, POSLÁNÍ CÍRKVE A KŘESŤANŮ Jirka Pospíšil, AC Vyškov,
TO JE MÁ PROSBA, KDYŽ CÍTÍM, ŽE VŠECHNO PRÁZDNÉ SE ZDÁ. TY JSI MOU TOUHOU, MOU SKÁLOU, MŮJ HRAD, JSI BOHEM CO PŘICHÁZÍ VČAS.
Změní „černobylské“ děti postavení k třídění odpadu?
Dopady CR na rezidenty, případová studie Lipno nad Vltavou Pavlína Kubů 1.
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Čím se trápí staršovstva Ostrava Otázky 1. Jaké jsou Vaše jednání staršovstva. Prozraďte něco, jak to vypadá u Vás! - Dlouhé jednání, správce.
Montessori Prachatice, ZŠ Národní
2. neděle adventní/část 2: Modlitba proroků a obrácení srdce.
Památky 11/ Obsah Obsahstrana 2 Metodologiestrana 3 Cíle projektustrana 5 Památky – vyhodnocení 11/2011strana 7.
Občané Velkého Meziříčí se ve městě cítí bezpečně Velké Meziříčí – Téměř všichni občané našeho města ví o tom, že některá místa jsou monitorována kamerami.
Oceňování, vděčnost a zákon rozšíření a zákon rozšíření (Z knihy: Sanaya Roman Žít s radostí)
Cliccate per sfogliare. Jeden 92-ti letý malý, starý člověk, se pěkně se učesal, oholil, oblékl a ráno v 8 hodin odešel do Domova pro seniory. V Domově.
Prezentace třídy Jsme akční, máme rádi vše nové a zajímavé.
1 BOJ NA TRHU PRÁCE aneb bojujeme se ctí Kateřina Cempírková HR manager 21. května 2008, Praha.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_08.
Vyrobilo Centrum pro katechezi v Olomouci,  Je plné radosti = jásavý chvalozpěv. Vyrobilo Centrum pro katechezi v Olomouci, 2013.
Události narození Ježíše Krista Více očima Vyškov
Malý exkurz do psychologie komunikace v souvislosti s externí komunikací Junáka Junák - svaz skautů a skautek ČR.
aneb výběr budoucího povolání zábavnou formou
KOMPETENČNÍ MODEL DŮLEŽITÝ PRVEK ŘÍZENÍ LIDÍ
VY_62_INOVACE_1_2_03 Pokud není uvedeno jinak, autorem obrázk ů a text ů je Ing. Renata Hethová“. Finanční nezávislost.
MOJŽÍŠ – CESTA VÍRY II. Rekapitulace Mojžíš měl svůj životní plán, ale zklamal. Musel začít od znova. Naučil se žít v samotě a do této samoty přichází.
Na čem stavět vztah.
Petr Machala. Anketa: ANO: 53,8% NE: 20,8% NEMÁM PRÁCI: 25,4% Celkem hlasovalo čtenářů. nezamestnanost-je-v-cesku-rekordni.html.
Prace : Alish Sarsenali Kontrol: Ingrid Matošková Praha 2014 Predmet : Psyhologia.
Specifický typ osobnosti
Chci vám vyjádřit, co pro mne znamená
Pracuj, jako by si nepotřeboval(a) žádné peníze...
Miluj tak, jako by tě ješte nikdy,
TO JE MÁ PROSBA, KDYŽ CÍTÍM, ŽE VŠECHNO PRÁZDNÉ SE ZDÁ, TY JSI MOU TOUHOU, MOU SKÁLOU, MŮJ HRAD, JSI BOHEM, CO PŘICHÁZÍ VČAS. TO JE MÁ PROSBA VE ZKOUŠKÁCH,
Cliccate per sfogliare. Jeden 92 roční malý, starý člověk, pěkně se učesal, oholil, oblékl a ráno v 8 hodin odešel do domova pro seniory. V Domově pro.
První zaměstnání Petr Machala.
Teorie motivace Adéla Furiková.
NENÁSILNÁ KOMUNIKACE NVC Nonviolent Communication
Pár vtípků.
Miluj tak, jako by tě ještě nikdy
Odborný růst a celoživotní učení Další vzdělávání pedagogických pracovníků.
Řízení a plánování kariéry
Nové možnosti ISA+ a jejich využití v kariérovém poradenství Mgr. Pavlína Šťastnová,
B Y O D Otázky, které nastolily dva roky experimentálního ověřování projektu BYOD – Vzděláváme pro budoucnost Studijní materiál v rámci projektu Informační.
Co dělat když ztratíte práci… ?. Ztráta zaměstnání….  Pro mnoho lidí je to nepříjemnou záležitostí.  Dokáže pořádně zacloumat životem a odráží se i.
Osobní bezpečí. Sebepojetí Sebepojetí - znamená porozumět sám sobě, svému JÁ, svým náladám, chování Sebepojetí – zahrnuje sebepoznávání, sebehodnocení.
Sebevědomí Zdravé sebevědomí je základem zdravého a plnohodnotného života Zdravé sebevědomí je základem zdravého a plnohodnotného života Sebevědomí staví.
Kariéra Předmět:Ekonomická praxe Ročník: 2. nástavbového studia - Podnikání Autor: Ing. Alexandra Herbriková Anotace: Materiál seznamuje žáky se základními.
Koučink dětí a mladistvých obětí obchodování Praha
Osobní bezpečí Název školy: ZŠ Salvátor Název školy: ZŠ Salvátor Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výstupu:
DOBRODRUŽSTVÍ ZMĚNY A SEBEPOZNÁNÍ. 3 HLAVNÍ TÉMATA:
Jak stárnu, více si vážím žen nad 40 let. Jen několik příkladů, proč.
HLEDÁNÍ ZAMĚSTNÁNÍ Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Koučink dětí a mladistvých
Čím chci být, až vyrostu Tomáš Fryčka.
Naučil jsem se....
ANOTACE SEZNÁMIT ŽÁKY S ROZVOJEM VŠECH TŘÍ ČÁSTÍ SEBEDŮVĚRY -
Jak stárnu, více si vážím ženy nad 40 let. Jen několik příkladů, proč
Každý den jsme trochu starší…
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Inovace výuky prostřednictvím.
Rodičovství biologické a pěstounské
Transkript prezentace:

Jan Tuček Jak „restartujeme“

Co nás zajímá? Jsou pak šťastnější? Jsou restartéři jiní? Kolik z nás dělá to, co chce? Proč a jak lidé restartují?

RadostZnechucení Jaký pocit máte, když pomyslíte na svoji pracovní kariéru? 1/3 je spokojena.

Vidíme to optimističtěji Myslíme si, že 25 % lidí dělá to, co je opravdu baví. Skutečnost? 10 % uvedlo, že je svojí práci milují, opravdu je baví

Ideální povolání 22 % už ho dělá. 38 % pořád netuší, co by to mělo být (nezávisí na věku).

Vést svojí hospodu/bar/cukrárnu Řidič/osobní řidič Rentiér Pečovat o zvířata/přírodu, mít svojí farmu Ideální povolání

43 % se bojí o příjem a ztrátu výhod současného zaměstnání. 21 % Nemá odvahu nebo důvěru ve své schopnosti. Proč nedělají to, co je baví?

55 % Více než každý druhý už v profesním životě zažil větší změnu. 2/3 dobrovolně 1/3 nedobrovolně ale…

Ne každá změna je restart Důvody pro změnu: Pravých „restartérů“ je jen 11% Vyšší afinita k pravému restartu je u manažerů

Udělejte to Jen 5% hodnotí změnu negativně. A udělejte to sami Ti, kteří restartovali dobrovolně hodnotí změnu častěji jako pozitivní.

Jsou „aktivní restartéři“ v něčem jiní než ostatní?

IAT (test implicitních asociací) říká ANO • méně často plánují dopředu • častěji jednají pocitově • jdou do rizika To jsem jáTo nejsem já Mám vždy plán B I I E E

Děkuji za pozornost Jan Tuček Ředitel