JAK CVIČIT S „H“ VIBRACÍ PRO OVLIVNĚNÍ DNA? Praktické rady pro cvičení s FOS=FOP.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pohled na svět dalekohledem
Advertisements

Symbolické vystoupení z hrobu svých těl a zpřítomnění si Nulového bodu všech Nulových Bodů Prostor NB v NB je vyjádřen bílou barvou okolo obrázku cvičícího,
Co je to Nulový bod? Druhy Nulových Bodů Jak s nimi pracovat?
Slovní úlohy o společné práci
Akutní bolest - bolesti
Jasnozření a dálkový průzkum Podmínky pro jasnozření Metodika praxe jasnozření.
Slovní úlohy o společné práci − 3
Úvod do Teorie her. Vztah mezi reálným světem a teorií her není úplně ideální. Není úplně jasné, jak přesně postavit herněteoretický model a jak potom.
OSOBNÍ SEZNAMKA BEATRIS. PROČ OSOBNÍ? Dostane se Vám osobního přístupu Budete komunikovat s živým člověkem (se mnou) ☺ Nebudete vystavovat svůj profil.
VY_32_INOVACE_2C16 P OSILOVACÍ PROGRAM PRO DNEŠNÍ ŽENY.
SLOUP BOŽSTVÍ V CHDS Co je SLOUP BOŽSTVÍ? Jak s ním pracovat? Jaké jsou možnosti použití?
Vztahy mezi lidmi 7. ročník - září.
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
Praktické poznámky Pro obchod a život. KAŽDÉ OBCHODNÍ JEDNÁNÍ JE CITOVÁ ZÁLEŽITOST Lidský mozek je tvořen „nižšími“ oblasty, které zpracovávaji přicházejicí.
ČLOVĚK V SOCÍÁLNÍCH VZTAZÍCH
Moudrost h usí Kladli jste si už někdy otázku, proč husy na svých dlouhých cestách létají vždycky ve formacích ve tvaru V? Jak se často stává, můžeme.
Symbolické vystoupení z hrobu svých těl a zpřítomnění si Nulového bodu všech Nulových Bodů Prostor NB v NB je vyjádřen bílou barvou okolo obrázku cvičícího,
GRAVITACE Podmínky používání prezentace © RNDr. Jiří Kocourek 2013
Fakulta životního prostředí Katedra informatiky a geoinformatiky Přednáška 04 Limity funkcí Matematika II. KIG / 1MAT2.
. Pohled na svět dalekohledem i mikroskopem. Toto je výlet velikou rychlostí překonáváním vzdáleností s frakcí 10. Za č n ě me vzdalováním a ž naše p.
směr kinematických veličin - rychlosti a zrychlení,
Nedostatek času pro nás už neexistuje. Každý člověk má jenom tolik minut, hodin a dní kolik jich využije.
Rozjímání Vyrobilo Centrum pro katechezi Olomouc 2014.
ZÁKON PŘITAŽLIVOSTI A VZTAHY
Jak dál ve financování činnosti Vysokoškolského odborového svazu? Návrh reformy pro současnost a budoucnost.
Autor: Mgr. Jana Pavlůsková
Těm, kteří si na sobě zakládali, že jsou spravedliví, a ostatními pohrdali, pověděl Ježíš toto podobenství: Dva muži šli do chrámu, aby se pomodlili,
Oceňování, vděčnost a zákon rozšíření a zákon rozšíření (Z knihy: Sanaya Roman Žít s radostí)
ČÁSTICOVÉ SLOŽENÍ LÁTEK
Muži jsou z Marsu, ženy z Venuše a děti jsou z nebe JOHN GRAY
Voda Co o ní víme?.
Tato prezentace byla vytvořena
Od osmeré cesty ke kvarkovému modelu a kvantové chromodynamice
 1. Autor zprávy : Původcem zprávy a tím, kdo ji předává druhým, jste vy sami. Způsob, jakým ji předáváte dál, může být ovlivněn například :  Postoj.
Pravidla „Upravená verze“ (Zpracováno pro použití v soutěžích řízených PVS)
1. Má duše, svého pána chval, | vzdej jemu děkování! | Péči svou všechnu naň uval, | v něm slož celé doufání! | On má dost cest, | plný svět jest divné.
 Štěpán bydlel do svých 28 let u rodičů  v dětství samostatně bez podpory druhých chodil, navštěvoval školu  sportoval – jezdil na kole, hrál badminton,
Prezentace tepla Skupina A.
Vymezení předmětu statika
Částicová stavba látek
Slovní úlohy (s procenty v zadání řešené pomocí rovnic)
Vznikem a vývojem Vesmíru se zabývá věda zvaná kosmologie Během staletí lidského poznání se pohled na Vesmír a jeho vývoj neustále mění a mění se do dnes.
Mechanika a kontinuum NAFY001
III. ATOM – ELEKTRONOVÝ OBAL
Zvukové léčení pomocí Rife frekvencí
18.
KOUČOVACÍ PŘÍSTUP Mgr. Jana Kazíková Mgr. Andrea Baumannová.
DRUHY PAMĚTI Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Kumstát. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací.
Osobní bezpečí. Sebepojetí Sebepojetí - znamená porozumět sám sobě, svému JÁ, svým náladám, chování Sebepojetí – zahrnuje sebepoznávání, sebehodnocení.
Psychické stavy Vytvořila Ing. Lenka Hřibová, Březen 2016.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
KARDiVAR metodika VSR Co se vlastně měří? Jak naše tělo zajišťuje vnitřní prostředí pro harmonickou dělbu práce orgánů až po jednotlivé buňky ? Jaké má.
STAVBA ZEMĚ. Stavba Země POZOR Země není rozhodně kulatá jako glóbus! Má nepravidelný tvar zvaný GEOID!
Kvalitní potraviny - kvalitní život CZ.1.07/1.1.00/
Osobní bezpečí Název školy: ZŠ Salvátor Název školy: ZŠ Salvátor Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výstupu:
Táňa Křížová Krajský úřad Kraje Vysočina
Struktura látek (pevných, kapalných a plynných)
KOMUNIKACE Zápis do sešitu
Ježíš.
možnosti Dispečinku hromadné dopravy
Stroje a zařízení - spoje
Slovní úlohy o pohybu postup na konkrétním příkladu
Vedení poznámek.
Sebepoznání a sebepojetí
Vedení poznámek Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Bělková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Paměť a soustředění.
Tuhé těleso Tuhé těleso – fyzikální abstrakce, nezanedbáváme rozměry, ale ignorujeme deformační účinky síly (jinými slovy, sebevětší síla má pouze pohybové.
Slovní úlohy o pohybu Varianta 2: Pohyby stejným směrem.
Transkript prezentace:

JAK CVIČIT S „H“ VIBRACÍ PRO OVLIVNĚNÍ DNA? Praktické rady pro cvičení s FOS=FOP

Vstup do NB v IST „Zpřítomňuji si V-IST v CHDS v IST“ Požádám Stvořitele Všeho o jeho požehnání, ochranu a vedení … Provedu požehnání v CHDS pro CHDS a MIKROKOSMOS … Přejdu do vědomí boží roviny v IST… „Zpřítomňuji si V-BR/IST a BR/IST.“ Zde si zpřítomním NB všech NB v BR/IST a vědomí tohoto bodu… „V-BR/IST spoj mne a zpřítomni mi V-NB v NB této roviny a zpřítomni mi tento bod jako nekonečno!“ Zde se stabilizuji pro práci v tomto nekonečném prostoru NB … Zahajuji cvičení s FOS pomocí „H“ vibrace, tím že ho vyslovím…. „HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH“ ….. ( v A-tónu a pocitu tepla až horký van tepla) Můžeme opakovat toto vyslovení „H“ vibrace opakovaně podle potřeby, dokud se prostor NB nenaplní do co největší hustoty=dynamiky příslušné vibrace. Od cvičení k dalšímu cvičení se tato hustota= dynamika vyslovované vibrace neustále zvyšuje…. Pokud budete cvičit bez dalšího použití této vibrace a nebo pokud se chceme vrátit do normálního stavu, necháme tuto vibraci imaginárně rozpustit…

Cvičení s „H“ vibraci pro 1. a 9. SVV DNA Vyslovil jsem „H“ vibrace a naplnil jsem nekonečný prostor NB co nejhustěji = nejdynamičtěji co můžu a sám sebe prožívám jak „H“ …. „JÁ JSEM H- vibrace!“ Po tomto sebe-prožití a sebe-ztotožnění s vibrací „H“, jí odešleme = adresujeme kam potřebujeme… v tomto případě do 9. a 1. SVV DNA… „Vibrace „ H“ prostup a rozvibruj 9. SVV mého DNA a zde posil všechny léčivé a očistné schopnosti této vrstvy, které nechť působí na 1.SVV DNA a 1.chemickou rovinu (kvarková úroveň hmoty) DNA mého těla!“ „Vibrace „ H“ prostup a rozvibruj 1. SVV mého DNA a zde posil očistné a harmonizační schopnosti této vrstvy vůči hmotné DNA na její 1.dimenzionální rovinu (kvarkové úrovni hmoty) !“ „Vibrace „H“ prostup, rozvibruj a naber tvar mého fyzického těla v úrovni KEM a během 10 minut tohoto cvičení pročisti a zharmonizuj všechny energeticko-toxické gluony v kvarkovém meziprostoru…. Zabezpečili jsme si zadání TVARU a ČASU realizace, takže k realizaci programu dojde ve HMOTĚ = ve 1. D což ovlivní i 2.D a 3.D …

Další varianta cvičení pro tuto úroveň = další stupeň ovlivnění 1. chemické vrstvy DNA „Vibrace „H“ prostup, rozvibruj a naber tvar mého fyzického těla v úrovni KEM a během 15 minut tohoto cvičení pročisti a zharmonizuj celou 1. chemickou rovinu DNA podle 9.SVV mého DNA!“ Zabezpečili jsme si zadáním TVARU a ČASU realizace, působnost 9.SVV DNA cestou 1.SVV DNA na 1. chemickou rovinu DNA( 1.CHR DNA) POZNÁMKA: Pokud zvládnete základy uvedených metodických cvičení toho kterého cvičení, můžete si po cca 10 cvičeních upravit pro vás přijatelnější vaší verzi svého cvičení. Dokonce to doporučuji…!!! Každý z nás máme své vyjadřovací schopnosti a způsob chápání té či oné skutečnosti. Vše co uvádím, je psáno = vysloveno na základě zkušenosti a snahy postihnout co nejpochopitelněji o čem vlastně to celé je. Osobně si dělám zkrácené verze cvičení, které postupně obrušuji jak v obsahu, tak i verbálně použitých výrazech. Nabádám vás tedy udělejte si vlastní a pro vás co nejpřijatelnější verzi toho co budete cvičit (méně je někdy více), ale až… : a)Pochopíte podstatu a obsah cvičení v plné míře o co jde… b)Zvládnete metodiku daného cvičení (způsob a důvod provádění)…. c)Poznáte na sobě skutečnou působnost cvičení

Provázanost SVV DNA a chemických vrstev hmoty 1. SVV DNA2. SVV DNA3. SVV DNA 1. chemická rovina 2. chemická rovina 3. chemická rovina Rovina kvarků Rovina atomů Rovina molekul

9. SVV DNA 1. SVV DNA SCHÉMATICKÉ VYJÁDŘENÍ PŮSOBENÍ SVV DNA NA HMOTU

3. SVV DNA 1. SVV DNA 2. SVV DNA

SCHÉMATICKÉ VYJÁDŘENÍ PŮSOBENÍ „X“ VIBRACE NA SVV DNA A NA HMOTU 3. SVV DNA 1. SVV DNA 2. SVV DNA Vibrace „H“ Vibrace „F“ Vibrace „A“ + „L“