Nabídka spolupráce se společností adidas s.r.o. pro florbalový klub

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
1 Florbal je co do popularity jedním z nejoblíbenějších sportů u nás. Tento kolektivní sport není náročný na vybavení a dá se hrát prakticky všude. florbalprotebe.cz.
Advertisements

Nabídka pro partnery. Nabídka pro partnery Co jsou světové gymnaestrády Světové gymnaestrády pořádá Mezinárodní gymnastická federace (FIG) jedenkrát.
ŠÍŘÍME PRINCIPY CSR A UDRŽITELNÉHO PODNIKÁNÍ.
REVITALIZACE PRAŽSKÉ TRŽNICE
Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR

Solární systémy pro aktivní topení
VÝVOJ ČESKÉHO OBCHODU A OČEKÁVÁNÍ ZÁKAZNÍKŮ Z d e n ě k S k á l a R e s e a r c h D i r e c t o r R e t a i l & S h o p p e r I N C O M A t i s k o v á.
• Sanitární technika, topení a klimatizace v Německu • Kongres AOV, 14. března 2012 v Praze • Achim Gurke, Německý Svaz velkoobchodních prodejců sanitární.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Beach Centrum Club o.s. Nabídka spolupráce Sezóna
Věrnostní program.
SPORTOVNÍ PRODUKT Brigita Stloukalová.
VY_32_INOVACE_ Tržní mechanismus.
Nadpis Lexikon úspěšného podnikání aneb Jak rozjet svou firmu Jana Merunková.
…od myšlenky k realizaci franchisingového konceptu.
Skupina E.ON Czech Business Unit koncernu E.ON Energie.
Dominik Míček Adam Kožušník Martin Páleník Patrik Dunker
Průzkum: Čeští zákazníci neznají rizika nákupu spotřebního zboží.
Nepropásni svou šanci a staň se SPARŤANEM!. Pokračuj i Ty ve stoleté a Zlaté tradici…
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
FRENCYS Zima 2014/15.
Lineární rovnice Běloun 91/1 a
ARMOR Tiskové kazety nové generace. Představení skupiny ARMOR a společnosti ARMOR s.r.o. Skupina ARMOR - vznik 1922 ve Francii (Nantes) - dnes 16 obchodních.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Rotary Exchange Columbus, Wisconsin Columbus, Wisconsin Město v jižní části státu Wisconsin Město v jižní části státu Wisconsin Přibližně.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Seminář KOMTERM, 21. duben 2010 Dipl. - Ing. Roman Baláž, MBA Generální ředitel SPP CZ, a.s. 1 Bezpečnost dodávek – nevyhnutná podmínka zákazníka.
ŘÍZENÍ RETAILINGOVÉ FIRMY
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
Inoutic / Deceuninck, spol. s r. o
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
CO CO je to SKLIZENO ? Samoobslužná prodejna s opravdovými potravinami PROČ PROČ vzniklo SKLIZENO ? jako odpověď na vzrůstající poptávku zákazníků po potravinách.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2Č. materiáluVY_32_INOVACE_194.
Motivační program.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám „Učíme aktivně“ Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_16.
Propagace ve firmách Zlínského kraje
úvod pojetí a obsah marketingu
Marketingový mix Produkt.
Franchise Days Prague 2012, , Corinthia Hotel Prague Farmářské potraviny v kamenných prodejnách.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
Martin Kovář Martin Kovář narozen 20.března.1967.
Jan Martof Služby v oblasti reklamních a dárkových předmětů aneb darovat „propisku“ už nestačí.
Vodafone - případová studie „Integrace Společenské odpovědnosti (CR) do firmy“ Přemysl Filip Senior Manager Společenské odpovědnosti Listopad 2007, VŠE.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Marketingová politika a výběr pracovníků. Produktové skupiny, segmentace, teritoria Určení hlavního produktového a teritoriálního rozdělení a stanovení.
Vytvořila: Dominika Dvořáková
FERRERO.
2. Úloha marketingu ve firmě
Na dětské veletrhy s ODMAMINKY.CZ…. Podzimní dětské veletrhy 2015: 8. – 11. října PRAHA Letňany 8. – 11. října PRAHA Letňany 13. – 15. listopadu PRAHA.
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Tesco Store Zpracoval Ing. Jan Weiser. Osnova výkladu 1. Tesco ve světě 2. Tesco v ČR 3. Hlavní poslání firmy 4. Formáty prodejních jednotek 5. Tesco.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Pouze pro společnost Microsoft a její partnery Použití příručky pro prodej zákazníkům ze sektoru SMB Vedle impozantního uvedení systému Windows 8 společností.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
PUMA x FACR jedna z největších sportovních firem světa
Komunikační a prezentační dovednosti / C2b
Otakar Mestek, Michal Blažej
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
From Czech Sheeps to You
Nákupní chování. Nákupní chování Typy kupujících individuální kupující – sám rozhoduje o nákupu, snaží se uspokojit vlastní přání a potřeby.
Mgr. Rostislav Navláčil 15. Trh práce Občanská nauka 1. – 4.
Technologie a řízení letecké dopravy: 1
Informace o společnosti
Informace o společnosti
Transkript prezentace:

Nabídka spolupráce se společností adidas s.r.o. pro florbalový klub USK Slávie Ústí nad Labem 

S T A B I L

UNISEX (PÁNSKÉ, DÁMSKÉ, DĚTSKÉ)

boty unisex BOTY VELIKOSTI MOC MOC - 30% 403038 (4-) – 7- k dispozici od 2.4. ; 8 - 16 3199 2239,3 

boty unisex BOTY VELIKOSTI MOC MOC - 30% 653430 (4-) - 16 3199 2239,3 

boty unisex BOTY VELIKOSTI MOC MOC - 30% 401125 ( 3-) – 14- 2449 ( 3-) – 14-  2449  1714,3

boty unisex BOTY VELIKOSTI MOC MOC - 30% 664667 ( 3-) – 16  2449  1714,3

boty unisex BOTY VELIKOSTI MOC MOC - 30% 653860  ( 3-) – 16  2449  1714,3

( 3-) – 7; (12-) – 15; (7-) – 12 k dispozici 6.4. boty unisex BOTY VELIKOSTI MOC MOC - 30% 653505  ( 3-) – 7; (12-) – 15; (7-) – 12 k dispozici 6.4.  1749  1224,3

boty unisex BOTY VELIKOSTI MOC MOC - 30% 402460  ( 3-) – 15  1749  1224,3

DÁMSKÉ

boty dámské BOTY VELIKOSTI MOC MOC - 30% G04338  ( 3-) – 12  3199  2239

boty dámské BOTY VELIKOSTI MOC MOC - 30% 401209  ( 3-) – 16  2449  1714,3

boty dámské BOTY VELIKOSTI MOC MOC - 30% 402975  ( 3-) – 12  1749  1224,3

DĚTSKÉ

boty dětské BOTY VELIKOSTI MOC MOC - 30% 653770 32; 35; 4; 6-; 3-; 4-; 5; 5-; 6 k dispozici 24.4.  1249 874,3 

Tabulka velikostí pro dospělé Tabulka velikostí pro děti

Adidas Značku adidas není třeba dlouze představovat, je již po mnoho let v povědomí snad každého člověka, ať sportovce či příznivce svěží módy pro mladé. Její logo se stalo symbolem kvality a je spojováno s řadou sportovních i dalších událostí, osobností a obchodních aktivit. Sortiment pokrývá prakticky veškeré věkové a společenské kategorie a také veškerá sportovní odvětví. Je firmou s největším podílem na trhu sportovního zboží. Vedle fotbalu, tenisu a dalších sportů nalezneme v nabídce fashion módu pro všechna roční období, oblečení do přírody i do města, velký podíl má dětská móda. Totéž se týká sortimentu obuvi. Toto rozsáhlé pole působnosti dává vzniknout různým produktovým řadám. Výrobky adidas mají vysokou funkční hodnotu, používají mnoho patentovaných postupů a materiálů; s tím jde pochopitelně ruku v ruce jejich kvalita a životnost. Přitom cenová politika je naprosto srovnatelná s jinými značkami a díky tomu si adidas získává srdce stále dalších zákazníků všech jmenovaných kategorií. Pro aktivního sportovce může být používání výrobků adidas něčím mnohem víc než pouhým logickým výběrem na základě porovnání funkčnosti nebo materiálů je pro něj prestižní záležitostí, možností hlásit se k početné rodině světových sportsmanů, kteří nosí znak tří pruhů na prsou celou svou profesionální kariéru. Logo adidas patří šampiónům a vybíhají s ním na trávník místní i národní mužstva. Národní tým Německa neměl jiného generálního dodavatele již 55 let.

O NÁS Společnost Eurostores s.r.o. je v České republice jedním z partnerů společnosti adidas pro realizaci přímého prodeje sportovním klubům a provozování značkových prodejen adidas. Jako aktivní sportovci se snažíme zprostředkovat klubům i odborné zkušenosti s technologiemi, které se používají, připravujeme pro ně specializovaná školení a workshopy, abychom vytvořili co nejkvalitnější podmínky pro jejich vrcholové výkony. Snažíme se, aby sportovní kluby řešily pouze sportování a aby všechny záležitosti spojené s objednáváním, nákupem, reklamacemi, administrativou a dodávkami nezbytného vybavení pro svou činnost mohly přenechat nám. Chceme vám prostě dokázat, že heslo SPORT JE HRA může pro vás být to jediné, o co se budete starat. Hrajte s námi Tomáš Baier ředitel Eurostores s.r.o.

Největší vzorková prodejna sportovního vybavení ADIDAS ve střední Evropě * Prodejna – vzorkovna – největší prodejna s veškerým sportovním vybavením a zbožím Adidas pro fotbal a indoor sporty – Praha 9, OC Fenix, Freyova 35. Na 200 m2, kompletní sportovní sortiment Adidas pro uvedené sporty! * Kontaktní místo, předváděcí a testovací centrum * Prodejní místo pro členy klubu, hráče a jejich rodiny

Ondřej Telenský, EUROSTORES EUROSTORES s.r.o. Rejskova 13 Praha 2 120 00 IČ: 279 33 229 DIČ: CZ 279 33 229