Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Skupina E.ON Czech Business Unit koncernu E.ON Energie.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Skupina E.ON Czech Business Unit koncernu E.ON Energie."— Transkript prezentace:

1 Skupina E.ON Czech Business Unit koncernu E.ON Energie

2 Strana 2Skupina E.ON Czech - Profil společnosti 1.8.2008 E.ON—2007, klíčové údaje 1 Největší světový dodavatel elektřiny a plynu 1 Podle účetní závěrky 2007 2 Nekonsolidované údaje Obrat68,7 mld. € Dosažený EBIT9,2 mld. € Objem prodeje elektřiny 2 470,8 mld. kWh Objem prodeje plynu 2 1 212,5 mld. kWh Počet zaměstnanců 87 800

3 Strana 3Skupina E.ON Czech - Profil společnosti 1.8.2008 Podíl skupiny E.ON na trhu s elektřinou v České republice (2007) E.ON Česká republika 19 % ČEZ 47 % PRE 9 % Czech Coal 2,5 % Moravia Energo 2,7 %

4 Strana 4Skupina E.ON Czech - Profil společnosti 1.8.2008 Energetická skupina E.ON Czech v číslech (2007)  please overwrite text Zákazníci Odbyt elektřiny v GWh Délka vedení elektřiny v km Obrat v mil. Kč Zaměstnanci EBIT v tis. Kč Odbyt plynu v GWh Délka vedení plynu v km 33 009 4 342 762 2 522 1 558 447 12 078 65 337 3 729 4 317

5 Strana 5Skupina E.ON Czech - Profil společnosti 1.8.2008 Působnost jednotlivých společností energetické skupiny E.ON Czech E.ON Energie Obchodování s elektrickou energií a plynem Správa a rozvoj distribučních soustav E.ON Distribuce E.ON Česká republika Centrální služby, servis v oblasti sdílených činností

6 Strana 6Skupina E.ON Czech - Profil společnosti 1.8.2008 Základem strategie a obchodního modelu společnosti E.ON je integrace elektřiny a plynu. Účasti na plynárenských společnostech v České republice JMP23.251 GWh Tržní podíl: 24 % RWE50,1% EON43,7% SPP Bohemia2,3% PP11.831 GWh Tržní podíl: 12 % E.ON 49,3% PPH 50,2% Stadt Prag 51,0% ECH 49,0% STP Praha ZCP Plzeň SMP Ostrava SCP Ustí n. Labem JMP 43,7 % Brno VCP Hradec Králové PP 49,3 % E.ON Energie České Budějovice

7 Strana 7Skupina E.ON Czech - Profil společnosti 1.8.2008  Odpovědné vedení firmy (corporate governance)  Zákaznická orientace – základní princip našeho chování na trhu  Dobré vztahy se zaměstnanci  Ekologické chování  Dobré vztahy s veřejností – podpora regionů Společenská odpovědnost firmy (Corporate responsibility) Arpida, letní tábor Energetik pro děti z dětských domovů, Bambiriáda, Ekologické centrum při ZOO Hluboká, Nadace Ora et labora, Sdružení Hrady na Malši, Mezinárodní hudební festival Český Krumlov, podpora zdravotnictví v regionech, E.ON ČR Junior Cup, E.ON Fotbalová akademie Karla Poborského …

8 Strana 8Skupina E.ON Czech - Profil společnosti 1.8.2008 Sponzorské a marketingové aktivity  EnergiePlus+ – ucelený program služeb a produktů pro zákazníky zaměřený na energetickou efektivitu a využívání zemního plynu v dopravě  Energy Globe Award ČR – ocenění nejlepších energeticky úsporných projektů  Generální partner závodu světového poháru v běžeckém lyžování „E.ON Zlatá lyže“ a „E.ON Pražská lyže“  Podpora sportovních klubů a sportovců extraligový hokejový klub HC Znojemští Orli, basketbalový tým Gambrinus Sika, Brno, prvoligový fotbalový klub SK Dynamo České Budějovice, Svaz lyžařů,E.ON Triathlon Team, Merida Biking Team, David Kostelecký …

9


Stáhnout ppt "Skupina E.ON Czech Business Unit koncernu E.ON Energie."

Podobné prezentace


Reklamy Google