Konference e-biz forum

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Národní elektronický nástroj (NEN)
Advertisements

Koordinační porada informatiků obcí III. typu Spálené Poříčí 14. –
Integrovaný systém kvality v dalším profesním vzdělávání KVALITA V DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍ Liberec,
Magistrát města Mostu Radniční 1/ Most IČ: DIČ: CZ Národní konference kvality 2014 Hradec Králové Kompetence.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Individuální projekt „Plánování sociálních.
13. Koordinace projektů Realizace změn Koordinace projektů
Činnost Celostátní sítě pro venkov v České republice.
Transformace sociálních služeb pro lidi s postižením
Architektura IS.
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
Mgr. David Mlíčko odbor veřejného investování
P ROVÁZÁNÍ SOCIÁLNÍHO PODNIKÁNÍ S TVORBOU STRATEGICKÝCH A ROZVOJOVÝCH PLÁNŮ REGIONŮ.
C c e r b Implementace Aspe ve společnosti Brex spol. s r.o. stavební společnost.
Audit IT procesů ve FNOL
Palatinum Excellence Software na řízení firmy. 1.Proč Software Excellence 2.Představení Software Excellence 3.Jak zavést do praxe Obsah Prezentace.
Michal Pluta Česká spořitelna, a.s. IX / 2008
Management kontinuity činností organizace
Budování Digitální knihovny Vysokého učení technického v Brně Barbara Šímová /
Výstupy projektu Ing. Marek Vochozka, MBA, Ph.D.
Systémy pro zpřístupňování VŠKP: zkušenosti, možnosti, nabídky, potřeby … Seminář Brno,
3. Životní cyklus a procesy projektu
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
1 Možnosti financování vzdělávacích programů pro zaměstnance v rámci OP LZZ Prezentující Ing. Lenka Piruchová.
SW podpora krizového řízení Duben 2006 Tomáš Fröhlich, DiS. ISSS 2007.
LCS International, a.s..
Řešení elektronického docházkového systému Vema
Ing. Pavel Halfar - IPH Servis
Marta Toušková Útvar rozvoje hl. m. Prahy Setkání geodetů 2013 Ukončení projektu Digitální mapa Prahy a zadání Digitální mapy veřejné správy hl. m. Prahy.
© GI, konzultační a vzdělávací skupina OLOMOUC Vyhodnocení a zefektivnění procesů plánování sociálních.
Informační strategie. řešíte otázku kde získat konkurenční výhodu hledáte jistotu při realizaci projektů ICT Nejste si jisti ekonomickou efektivností.
Firemní kultura - změna motivační strategie
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Celostátní síť pro venkov. Obsah  Cíle, nástroje a zásady Sítě  Organizační zajištění Sítě  Tématické pracovní skupiny  Kontaktní místa Sítě  Informační.
„Inovace výstupů, obsahu a metod bakalářských programů vysokých škol neuniverzitního typu.“ CZ.1.07/2.2.00/ Michal Sedláček.
IT outsourcing v praxi Jak to celé probíhá...
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
Elektronické zadávání veřejných zakázek
Ivo Novotný Jak vybrat dodavatele vzdělávání JAK SI SPRÁVNĚ VYBRAT... Dodavatele vzdělávání.
Business novýma očima Elektronické tržiště veřejné správy CenTrade Ing. Michal Rosenbaum konference ISSS
0350 – Podpora nových vzdělávacích metod v systému vzdělávání ČMKOS Žadatel: ČMKOS Partner: AIVD Mgr. Dušan Martinek
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
ASP a.s. ASP a.s. ASP a.s. je mezinárodní softwarová společnost zaměřená na komplexní implementaci a maintenance FM systémů společností a institucí. 
Seminář IDS Martin Zemek. Obsah přednášky Obsah přednášky 1.Změny ve společnosti EM TEST 2.Nové funkce a inovace systémů 3.Standardizace –
ESF – JPD 3 Grantové schéma 4.1
374 – Poradenské centrum pro Rating MSP Hospodářská komora hlavního města Prahy Svoboda Jiří, , ESF – JPD.
Zavedení ekonomického systému Microsoft Business Solutions – NAVISION v městě Ústí nad Labem Mgr. Petr Gandalovič primátor města Ústí nad Labem
Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadě Plzeňského kraje Seminář pro věcně příslušné zaměstnance a zastupitele PK Aktivita A4 - Návrh a zavedení systému.
1 Řízení implementace IS a SS* Šablony. 2 Vzorové postupy.
CRM a jeho možné využití
Profesní čipové karty Mgr. Lada Hrůzová Vedoucí projektu Konference ISSS, 24. – 25. březen 2003, KC Aldis Hradec Králové.
2. Životní cyklus a procesy projektu
Zdeněk Pytlíček Hodnocení dodavatelů - rating. RWE Česká republika a.s. | | Page 2  Strategii poskytování produktů ve vysoké kvalitě a s maximální.
Transformace sociálních služeb: zkušenosti a výsledky Ing. Daniela Lusková Role obcí v transformaci sociálních služeb 25. – , Praha.
Sjednocení technologické platformy Policie ČR CZ.1.06/1.1.00/ Sjednocení technologické platformy Policie ČR CZ.1.06/1.1.00/ Projekt je.
Závěrečné shrnutí projektu „ Podpora a rozvoj poskytovatelů sociálních služeb v Hodoníně formou vzdělávání jejich zaměstnanců“
Katastr nemovitostí na internetu a reálné možnosti jeho využití fyzickými a právnickými osobami Č e s k ý ú ř a d z e m ě m ě ř i c k ý a k a t a s t r.
Přednáška Akce: Přednášející: Ing. Zdeněk Čežík | Konzultant managementu a podnikových procesů | TFM Výzvy Facility managera.
KPV/PIS KPV/PIS  Jaroslav Plzák  Lukáš Choulík  Tomáš Kraus Websol s.r.o.
Komunitní plánování ORP Roudnice nad Labem – spolu a inovativně.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Individuální projekt OP VVV
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Střední škola služeb a cestovního ruchu, Varnsdorf
Projekty MARSL.
Obhajoba diplomové práce
KPV/PIS Websol s.r.o. Jaroslav Plzák Lukáš Choulík Tomáš Kraus.
Projekt KA3: ZPRACOVÁNÍ METODIK TVORBY NÁSTROJŮ PRO IMPLEMENTACI NÁRODNÍ STRATEGIE ELEKTRONICKÉHO ZDRAVOTNICTVÍ (NSEZ)
Transkript prezentace:

Konference e-biz forum Zkušenosti se zaváděním e-aukcí v nákupním týmu s různou lokací nákupců Konference e-biz forum Ostrava, 4.- 5.listopadu 2009 Ing. Martin Zelinka senior manažer nákupu a logistiky

Agenda 1 2 3 4 5 Představení nákupu RWE ČR z geografického hlediska Fáze procesu zavádění e – aukcí 2 Poznatky z implementačního procesu v dílčích fázích 3 Klíčové faktory ovlivňující úspěch implementace 4 Diskuze 5

Představení nákupu RWE ČR z geografického hlediska 1 území, kde je zajišťována celková správa a provoz distribuční soustavy a s tím související činnosti počet nákupců v lokalitě: 4 počet nákupců v lokalitě: 5 lokality podzemních zásobníků plynu počet nákupců v lokalitě: 21 Ústí nad Labem tranzitní soustava + kompresní stanice, kde je zajišťován provoz a přeprava plynu a s tím související činnosti Hradec Králové Praha počet nákupců v lokalitě: 6 Plzeň Ostrava počet nákupců v lokalitě: 7 Brno lokality, kde je rozmístěn nákup počet nákupců v lokalitě: 11 proč více lokalit po centralizaci nákupu bylo ponecháno lokální rozložení za účelem komplexního pokrytí nákupních potřeb jednotlivých společností v rámci skupiny RWE ČR

Fáze procesu zavádění e – aukcí 2 původní stav cílový stav obálková metoda fyzická účast na komisi papírová forma schvalování zadání a výsledků VŘ (podpis) el. systém VŘ (e-aukce) virtuální komise elektronická forma schvalování zadání a výsledků VŘ postup v procesu 1 2 3 4 2007 výběr řešení 2008 velký třesk 2009 roll - out 2010 přechod k e-aukcím analýza potřeb výběr řešení zkušební e-aukce zařazení mezi nástroje nákupu zavedení v pilotní oblasti vyhodnocení a úpravy systému rozšíření do všech oblastí nákupu motivace nákupčích k využívání EVŘ vyhodnocení a úpravy systému zaměření na e-aukce motivace nákupčích k využívání e-aukcí

Poznatky z implementačního procesu v dílčích fází 3 Roll -out Přechod k e-aukcím Velký třesk Výběr řešení Hlavní cíle analýza využitelnosti e-aukcí testování jednotlivých produktů a výběr poskytovatele SW Rizika nízká ochota interních klientů ke změně ve výběru dodavatele specifika nákupního procesu různé varianty technického, uživatelského přístupu jednotlivých poskytovatelů Opatření celoplošná informativní kampaň o přínosu SW (firemní časopis) sdílení informací mezi nákupčími / uživateli SW , testování SW řešení nutná úprava systému (pozorovatelé = schvalovatelé, úprava protokolů, atd.) Poznatky získání best practice o možnostech realizace EVŘ, e-aukcí pouze jednostranná info. kampaň nepřináší tížený efekt potvrzení, že v IT řešení to není jenom o ceně produktu

Poznatky z implementačního procesu v dílčích fázích 3 Roll -out Přechod k e-aukcím Velký třesk Výběr řešení Hlavní cíle dostat e-aukce mezi standardní nástroje plošné školení pro uživatele Úspěšnost Rizika konzervativní prostředí, pasivní přístup využívání SW velké portfolio dodavatelů VŘ = 88% (690) e - VŘ = 9% (73) e - aukce = 3% (24) Opatření pilotní oblast, individuální přístup při zavádění informační kampaň – management, uživatelé motivace nákupčích formou soutěže Poznatky dodavatelé bez přístupu k internetu – mateřská školka, zadávání nabídek u asistentek provozů systém - heslo jako nevyžádaná pošta, viditelnost příloh k nabídkám představování produktu - formou příjemné, sympatické nákupčí = zvýšená motivace žadatelů

Poznatky z implementačního procesu v dílčích fázích 3 Roll- out Přechod k e-aukcím Velký třesk Výběr řešení Hlavní cíle 30% e - VŘ , sdílení zkušeností v rámci nákupu nástroj je standard Úspěšnost Rizika neúčast drobných dodavatelů na regionech systém komunikace s dodavateli a interními žadateli obal. VŘ = 44% (318) Opatření posouzení vhodnosti (s ohledem na tržní segment) zanesení do targetu u nákupčích změna přístupu k dodavatelům e - VŘ = 53% (373) 44 % e - aukce = 3% (19) Poznatky dodavatelé přeposílají pozvánky a přístupy dceřinným společnostem – přepisování dat v systému pod stejnými přístupovými údaji interní kodex dodavatele nedovoluje účast v e-aukcích nedůvěra některých dodavatelů – dávají nabídky na poslední chvíli pozvánky k hodnocení výsledku VŘ v MS Outlooku

Poznatky z implementačního procesu v dílčích fázích 3 Roll - out Přechod k e- aukcím Velký třesk Výběr řešení E-AUKCE E-VŘ Hlavní cíle minimálně 80% e - VŘ minimálně 10% e-aukcí Rizika nedostatečná specifikace předmětů nákupu zkušenosti nákupčích s e-aukcemi Opatření plánování e-aukcí již v plánech nákupu zavedení nákupčího „pan e-aukce“ pravidelné workshopy nákupčích – sdílení zkušeností

Klíčové faktory ovlivňující úspěch v implementaci 4 výrazná podpora managementu intenzivní komunikace s uživateli IMPLEMENTACE zapojení uživatelů do implementace od počátku silné motivační prvky pro nákupčí

Diskuze 5

3.4.2017 Děkuji za pozornost … RWE