HEINEKEN Konference VODA 2014.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Nedostatek pitné vody Autoři : Vošterová, Nováková, Petrák.
Advertisements

Proč 17.duben? 19. dubna 1743, se narodil Abraham van Ketwich, považovaný za zakladatele investičních fondů, protože založil v roce 1774 první investiční.
Kancelář Rady vlády pro záležitosti romské komunity při Úřadu vlády Agentura pro odstraňování sociálního vyloučení v romských lokalitách České Budějovice.
ŠÍŘÍME PRINCIPY CSR A UDRŽITELNÉHO PODNIKÁNÍ.
PREZENTACE ZNAČEK KLASA A REGIONÁLNÍ POTRAVINA Seminář „Kvalitní a bezpečné potraviny“ , Země živitelka, České.
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Souhrnné hodnocení situace v plynárenství z pohledu velkých zákazníků Ing. Vladimír Štěpán ENA s.r.o. Listopad 2012.
Prázdniny 2013 – Pivovarníci odměňují zodpovědné řidiče Ing. Martina Ferencová Zastupující výkonná ředitelka
Nová směrnice o energetické účinnosti
„Slaďování rodinného a pracovního života v ICT průmyslu“ - představení projektu Barbora Slavíčková.
Strategie Jihovýchod – jsou kraje připraveny na budoucnost?
Solární systémy pro aktivní topení
Energetický management budov Jiří Karásek Fakulta stavební, ČVUT v Praze K126.
Příležitosti a hrozby rozvíjejících se trhů BRICS Ing. Olga Girstlová
 Význam inovací pro rozvoj společnosti  Postavení ČSVTS v inovacích  Dosavadní zkušenosti v této oblasti.
KIPR Šumava první schůzka s ředitelem NSZM Ing. Petrem Švecem se uskutečnila na Modravě PS UR, akce komunitního plánování v šumavských.
Strategické plánování rozvoje územních celků a neziskové organizace Zuzana Guthová, Rosa - společnost pro ekologické informace a aktivity.
Vize, Strategie, Cíle.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. I n v e s t i c e d o r o z v o j e v z d ě l á v á n.
12. září 2014 Slide N° září 2014 Slide č. 1 Sekretariát Urbact URBACT II Evropský program územní spolupráce při integrovaném a udržitelném.
Siemens PLM Software © Siemens Product Lifecycle Management Software Inc. All rights reserved Využití CAM Express pro řízení obráběcích strojů a.
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Stáže ve firmách - vzdělávání praxí Kulatý stůl s odbornou veřejností FOND DALŠÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Stroupežnického 30, Praha
Jan Husák: Digitální výzvy 2012 „ICT z pohledu PS“
Upřesnění a vysvětlení k projektu IPn KREDO PRVŠ,
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
D I G I T Á L N Í V Ý Z V Y ING. JAN ŠTĚPNIČKA PRAHA - 6. PROSINCE 2013 TRENDY VÝSTAVBY BEZDRÁTOVÝCH TELEKOMUNIKAČNÍCH SÍTÍ ARBOR, spol. s r.o.
HESLO NA WIFI KULTURAEVROPA. RE: FORMA, na které záleží aneb zaměstnávání osob s chronickým duševním onemocněním PARALELNÍ ŽIVOTY je název projektu, který.
Jak podporovat malé a střední podniky při exportu Ing. Pavel Bartoš, viceprezident HK ČR Ostrava Export, jako významný pilíř ekonomického růstu.
Možné dopady strategie Evropa 2020 na malé na malé a střední podniky Ing. Pavel Bartoš, viceprezident HK ČR Praha Strategie EVROPA 2020 Nové.
Projekt „Rozvoj procesu plánování dostupnosti sociálních služeb v Olomouci“ 3. KOMUNITNÍ PLÁN SOCIÁLNÍCH SLUŽEB MĚSTA OLOMOUCE 2013 – 2015 Tato akce je.
Předsednictví ČR v Radě EU Agenda a Priority
Nadace Terezy Maxové Programu Iniciativy Společenství Equal
Cvičení č. 2 Řízení multinacionálních firem
Přeskočte standardy v monitoringu! GX SOLUTIONS, a.s., organizační složka V oblouku 114, Čestlice, Říčany u Prahy
Analýza vlivu cen elektřiny na ekonomiku průmyslových podniků Prezentace EGÚ Brno, a. s. Sekce provozu a rozvoje elektrizační soustavy Květen 2007.
Informalční technologie jako klíčový faktor pro udržení konkurenceschopnosti společností na trzích EU.
XII. Exportní fórum Obchodní spolupráce s Německem Pojišťování exportu – mýty a fakta.
1 INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Dobré zkušenosti s partnery z aplikační sféry INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Dobré zkušenosti s partnery z aplikační.
Seminář KOMTERM, 21. duben 2010 Dipl. - Ing. Roman Baláž, MBA Generální ředitel SPP CZ, a.s. 1 Bezpečnost dodávek – nevyhnutná podmínka zákazníka.
1. Ekonomie jako společenská věda Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Marie Grygarová.
C2 - Vodafone Restricted Classified on: Owner: PremFili Printed on: Open/Printed by: Filip, Přemysl, VF-CZ Dobrovolnictví z pohledu firmy.
0 Důsledky COP15 pro politiku ochrany klimatu v evropském a českém kontextu Pavel Zámyslický.
Komunikační strategie projektu Mgr. Denisa Haubertová
KDM s.r.o. Majitel firmy - Dominik Mašík. Základní informace o firmě: Založení společnosti KDM s.r.o. v dubnu 2014 Sídlo společnosti: Ždírec nad Doubravou.
Cena za podporu místní demokracie S o u t ě ž O LIDECH S LIDMI.
Ondřej Škorpil 27. října 2011 American Center Řízení agendy CSR ve Skupině ČSOB Na cestě k efektivitě: Jak integrovat CSR do strategického řízení firmy.
PROINCOR – Inovační audit Liberec – PROINCOR - Inovační audit 2 INOVACE Změna je jedinou jistotou dnešního světa Předpoklad udržení zákazníka.
1 H A S A P C o n s u l t i n g, s. r. o. Představení společnosti M ILOŠ Ž ÁČEK.
Jednoduchá cesta k optimálnímu rozložení investic
Společenská odpovědnost organizací
Investice Benson Oak Tisková konference KK Central, Praha 22. květen 2008 CONFIDENTIAL UNTIL RELEASE SUBJECT TO BO REVIEW AND APPROVAL DRAFT 5/17/08 –
Investice 2011 – Tsunami na finančních trzích? David Navrátil.
PODPORA TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_18.
Základní pojmy Absolutní a komparativní výhoda
Ruská federace x WTO a OECD
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Daniel Braun 1. náměstek ministra Výsledky střednědobého hodnocení, návrh rozvojových cílů.
Franchise Days Prague 2012, , Corinthia Hotel Prague Farmářské potraviny v kamenných prodejnách.
1 Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova : Evropa investuje do venkovských oblastí „ Kdo za to může – kompletní vzdělávání pro přípravu a realizací.
MAS Šluknovsko MAS Šluknovsko Hlavní motto: „Šluknovsko návštěvníkům i sobě !“ Projekty spolupráce.
Radioreléové spoje ALCOMA – rychlé spoje
Projekt 8.B. Co je to ESAB? Společnost ESAB je přední světový výrobce svařovacích a řezacích zařízení a přídavných svařovacích materiálů. Jejich inovační.
Praha, 5. prosince 2014 Nestlé podporuje mladé. Nestlé: jednička celosvětově i lokálně Tržby ČR&SR 2013Zaměstnanci ,3 mld CZK ,6 Světové.
OBSAH  HDP - definice  Výpočet HDP  HDP České republiky: o HDP v letech 1993 – 1996 o HDP v letech 1997 – 1998 o HDP v letech 1999 – 2002 o HDP v letech.
Základní pojmy Absolutní a komparativní výhoda
Politika bezpečnosti a ochrany zdraví při práci Mohelnice
„Jsme rovnocenní partneři“
Atraktivní zaměstnavatel
Dobré příklady z praxe aneb Jak to chodí u nás
Transkript prezentace:

HEINEKEN Konference VODA 2014

HEINEKEN | Hrdý, nezávislý a zodpovědný globální výrobce piva Výrobce piva s nejširším globálním působením Číslo 1 v Evropě a číslo 3 celosvětově Pivovary v 70 zemích celého světa Číslo 3 na českém trhu Vaříme výborná piva, budujeme silné značky Dlouhá a bohatá historie a rodinné dědictví Udržitelnost je jednou z hodnot společnosti HEINEKEN has changed significantly in the last five years, driven by our ambition to be a proud independent and responsible global brewer. Today, HEINEKEN is the number one brewer in Europe and the number three brewer by volume in the world. We have operations in 71 markets globally, which makes us the world's most international brewer. With recent acquisitions in Africa, India, Asia and Latin America, we are increasing our exposure to emerging markets, which will be a catalyst for our growth. At HEINKEN, we brew great beers and we build great brands. We are committed to surprising and exciting our consumers everywhere. Established in 1864 by the Heineken family, the HEINEKEN Company has a long and proud history and heritage in brewing and in our communities.

HEINEKEN | Celosvětová působnost Dceřiná společnost Heineken Joint venture Export Licenční výroba >165 pivovarů v 70 zemích 85 000 zaměstnanců Prodeje piva za skupinu v roce 2013: přes 200 milionů hektolitrů HEINEKEN has transformed its emerging market footprint over the past 5 years. This reflects a clear acquisition strategy to increase exposure to higher growth beer markets. HEINEKEN is Western Europe’s largest and leading brewer. We have operations in the UK, France, Italy, the Netherlands, Belgium, Finland, Ireland, Portugal, Spain and Switzerland. In the Central & Eastern Europe, HEINEKEN is has operations in Austria, Belarus, Bulgaria, Croatia, Czech Republic, Germany, Greece, Hungary, Kazakhstan, FYR Macedonia, Poland, Romania, Russia, Serbia and Slovakia. The position of HEINEKEN in the Americas was strengthened in 2010 with the acquisition of the beer operations of FEMSA. This included strong positions in Mexico and Brazil and significant volume from the export activities of brands such as Sol, Dos Equis and Tecate. HEINEKEN also has a number of breweries in Panama, Surinam and the Caribbean region and a strong export presence in the USA, the Caribbean and Latin America. HEINEKEN also has interests in and licensing agreements with several breweries in Central and South America. In the emerging markets of Africa and the Middle East, HEINEKEN’s position continues to grow. We have wholly owned breweries and have enjoyed substantial market positions in several African countries for more than 50 years. In 2011, HEINEKEN made further acquisitions in Nigeria and Ethiopia. In Asia Pacific, we operate in a joint venture with Fraser & Neave, Asia Pacific Breweries (APB). It operates breweries in Singapore, Laos, Malaysia, Mongolia, Thailand, Vietnam, Cambodia, China, New Zealand, Papua New Guinea, Sri Lanka, Indonesia and New Caledonia. In India, we have a 37.5 per cent stake in United Breweries Limited (UBL) and a 50/50 joint venture in Millenium Alcobev with UBL. UBL is the market leader in India where we now produce Heineken®. We also import Heineken® into the region.

Brewing a Better Future Od roku 2010 vaříme pivu lepší budoucnost Brewing a Better Future

Cesta k udržitelnost Z Na We started with complex program globally Applied locally as well Quite complex (pyramid), we aligned with stakeholeders (globally, but also locally in CZ) and clear priorities come out – water is one of them Why?

Voda je významná v našem hodnotovém řetězci

Proč právě voda? Pivo je z 95% voda Jen méně než 1% světové objemu vody je dostupné a pitné Voda má významný vliv na chuť piva HEINEKEN v roce 2013 po světě potřeboval přibližně 800 M hl vody aby uvařil své pivo V Čechách to v roce 2013 bylo 8,9 M hl And as we have heard from VUV colleagues, water is becoming a major issue.

Jasné globální cíle 2015 2020 Spotřeba vody Snížit spotřebu vody na 3.9 hl/hl Snížit spotřebu vody o 25% na 3.7 hl/hl Ochrana vodních zdrojů v oblastech s nedostatkem vody 100% našich výrobních jednotek v oblastech s nedostatkem vody bude mít aktivní plán na ochranu vodních zdrojů Výrazná kompenzace spotřebované vody výrobou v našich výrobních jednotkách v oblastech s nedostatkem vody

Jasné lokální cíle a měření Víceleté cíle Roční plán Kvartální analýzy Měsíční reporting Abych řídil, musím vědět. Abych věděl musím měřit

Každoroční zlepšení Podrobné interní cíle na 3 roky dopředu Každý rok snížíme spotřebu vody na jednotku v našich pivovarech. 2010 4,3 hl / hlPr 2011 3,9 hl / hlPr 2012 3,8 hl / hlPr 2013 3,7 hl / hlPr Naším rekordmanem je pivovar Starobrno s průměrnou spotřebou 3,08 hl na hl vyrobeného piva. Absolutní měsíční rekord v loňském roce byl 2,5 hl na hl vyrobeného piva. 2012 SBR - 3,27 hl/hlPr KPK - 3,95 hl/hlPr VB - 5,89 hl/hlPr

Osvěta a zapojení ostatních Předáváme know how a zkušenosti CHKO a regionální aktivity Byznys pro Společnost a národní aktivity Mediální popularizace Interní komunikace a zapojení zaměstnanců

Zapojení zaměstnanců Teprve pochopení od zaměstnanců vytvoří přidanou hodnotu Trvalá edukace Projekty s našimi partnery Ambasadorské projekty

Co nám na naší cestě pomáhá Dlouhodobě pracuje celý management team na tématu udržitelnosti Pravidelná diskuze se zainteresovanými osobami a odborníky Transparentní komunikace a reporting