Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Komunikační strategie projektu Mgr. Denisa Haubertová

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Komunikační strategie projektu Mgr. Denisa Haubertová"— Transkript prezentace:

1 Komunikační strategie projektu Mgr. Denisa Haubertová

2

3 PŘÍLEŽITOSTI PRO PREZENTACI ČR V EVROPSKÉ UNII
Předsednictví ČR v Radě EU 2009 David Černý: Entropa Nejlépe mediálně pokrytá akce Plzeň – Evropské hlavní město kultury 2015 ??? kontroverze = mediální viditelnost

4 Liverpool 2008, La Princesse
Nejlépe mediálně pokrytá akce (národní i místní média)

5 LIVERPOOL 2008 – příběh úspěchu
Cíl: renesance image města (dříve fotbal a kriminalita) transformace na atraktivní turistický cíl Prostředky: využití tradičních symbolů (Beatles, fotbal) důraz na vizuální umění (G. Klimt v Tate Liverpool) důraz na živé umění (La Princesse)

6 LIVERPOOL 2008 – příběh úspěchu
Výsledky: změna postoje národních i lokálních médií od r (udělení titulu) 57 % celkový nárůst článků o kultuře a umění, pouze 10 % zmínka o EHMK 100 % nárůst zájmu médií o živé umění národní média zájem o velké akce, lokální o komunitní akce 51 % obyvatel vnímalo Liverpool jako „město světové úrovně“

7 Kandidatura: Plzeň je žena!
Klíny, září 2010, Jiří Boudník Plzeňské ikony 2010, Herbert Slavík

8 Plzeň 2015 Atraktivní témata: Trnka, Sutnar, Loos
symboly: pivo (To Beer or not to Beer), fotbal jednotný audiovizuální styl komunikační strategie

9 Návrh nového jednotného vizuálního stylu
2011 DESIGNERS: Robert Jansta, Adam Macháček a Petr Bosák

10 Komunikační strategie EHMK 2011-2016
Cíle komunikace: aby se o projektu/Plzni mluvilo a vědělo! aby byl projekt vnímán jako prestižní záležitost image ČR v EU aby na něj Plzeňané byli hrdí a zapojili se aby inspiroval a vzbudil zájem aby přitáhl významné umělce aby přitáhl turisty (nejen kulturní)

11 Komunikační strategie EHMK 2011-2016
Nástroje komunikace: marketingová kampaň vůči „laické“ veřejnosti a kreativní marketing kultivace a formalizace vztahů s médii přímá komunikace a komunikace prostřednictvím mediátorů

12 Komunikační strategie EHMK 2011-2016
Cílové skupiny : laická veřejnost bez specifického zájmu o kulturní dění (spíše standardní nástroje, kampaň) odborná veřejnost (moderní a netradiční nástroje)

13 Komunikační strategie EHMK 2011-2016
Fáze komunikace: přípravná 2010 – 2013 (tvorba strategických dokumentů, široká veřejnost) ekologie duše industriální dědictví a současné umění zahřívací mezigenerační a multižánrový dialog realizační programové proudy

14 Komunikační strategie EHMK 2011-2016
Předpoklady úspěchu komunikace jednotná komunikace atraktivní obsah komunikace dobré vztahy zejména s médii, městem a krajem, MKČR a Bruselem atraktivní jednotný vizuální styl Rizika politické využití projektu

15 Komunikační strategie EHMK 2011-2016
Základní principy komunikace : jednotnost a pozitivita srozumitelnost viditelnost opakování otevřenost Pilsen, open up! Otevřeme Plzeň Evropě a Evropu Plzni!

16 DĚKUJEME Vám za pozornost!


Stáhnout ppt "Komunikační strategie projektu Mgr. Denisa Haubertová"

Podobné prezentace


Reklamy Google