JAK PŘEŽÍT NA DIVOKÉM ZÁPADĚ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
se v Plzeňské ZOO konala akce, na které samozřejmě nemohli chybět ani zástupci naší školy Komenského 17 v Domažlicích. Následující prezentace.
Advertisements

Můžeme i tančit Projekt probíhá od listopadu 2010 do prosince 2011
Podpora meziobecní spolupráce
Mladší doba kamenná Doba bronzová Doba železná
ZŠ JANOVICE ŽÁKOVSKÁ RADA. VOLBY DO ŽÁKOVSKÉ RADY zástupci 4. až 9.třídy zástupci 4. až 9.třídy každá třída si zvolí své dva zástupce se svým třídním.
Mezinárodní den zdraví V rámci mezinárodního Dne zdraví, který je každým rokem 7. 4., jsme připravili akci „ Soutěž o nejzdravější svačinu“
Anglický jazyk Michaela Hrdličková, 251 PT1 – Provozní technika 1. ročník „Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Prezentace Neoficiálních Klientských Internetových Stránek Společnosti DUHA.
Provoz a ekonomika dopravy
I. OFICIÁLNÍ SETKÁNÍ PŘEDSTAVITELŮ OBCÍ V SO ORP KUTNÁ HORA GASK 12. ČERVNA 2014 PODPORA MEZIOBECNÍ SPOLUPRÁCE Projekt Svazu měst a obcí reg. číslo: CZ.1.04/4.1.00/B
Bizoni u Rožnova na Jindřichohradecku
Fyzikální projekt První soukromá základní škola v Hradci Králové, s. r
Inspekce kvality sociálních služeb
Seznamuje žáky s procesem lidské socializace a společenským statusem.
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
 zaměření: Silniční vozidla  Tento obor je zařazen mezi technické obory  Je určen pro chlapce i dívky, kteří se zajímají o automobily, jejich konstrukci,
Neolit ve světě Základní škola Kutná Hora, Kremnická 98
PRAHA PRO AFRIKU Projekt podpory rozvoje města a venkova v Etiopii.
Jižní Amerika.
Co všechno lidé potřebují k přežití?
Zemědělská revoluce Státy potřebovaly více potravin Státy potřebovaly více potravin Farmy a usedlosti obhospodařovaly pole stále středověkým lánovým systémem.
OBECNÁ CHEMIE PROTOKOL POKUSU VY_32_INOVACE_02 - PROTOKOL POKUSU
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
ARCHIMEDIÁDA Základní škola Bratří Čapků 1332 Ústí nad Orlicí.
DIAGRAMY S PROCENTY.
PORUCHY PŘÍJMU POTRAVY
MLADŠÍ DOBA KAMENNÁ Mgr. Lenka Venclová 2009.
s Mírou a Janou Dopoledne na Divokém západě, odpoledne v pohádce Tábor rodičů s dětmi Přebudov 25. –
Vzdělávací oblast – člověk a jeho svět Předmět – prvouka 3. roč.
Úvod do managementu 1. seminář
Nová území USA Dějepis 2. stupeň
1. den Návštěva blanenské fary a kostela:
Projektová výuka. Úspěch projektu je závislý na dobrém naplánování a dobrém řízení v poměru 8:2.
Podpora obnovy venkova podpora regionálního rozvoje v roce 2008.
Autor: Mgr. Eliška Pitáková
Regionální dějepisně zeměpisný katalog Třeboňska
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PhDr. Bohumila Fillová. ANOTACE Soubor seznamuje žáky s pověstí o původu názvu města Tišnova.
JAK BUDE PROBÍHAT ZPRACOVÁNÍ BP V JARNÍM SEMESTRU BAKALÁŘSKÝ SEMINÁŘ BPH_BAS2.
Litva vlajka znak Hlavní město: Vilnius
Výživa v dětí do 2 let - úvod Mgr. Petra Sedlářová.
Cíle projektu a projektové aktivity Aktivity na národní úrovni  Podpora Národní pracovní skupiny v práci na  Národním akčním plánu ochrany práv dětí.
Pilotní tréninky hotel Zlatý Orel K1- K14 Výsledky hodnocení tréninku kompetencí: Bilanční workshop hotel Troyer
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Nebojte se velkých věcí, Think Big! Tomáš Litera – Slunda
Projekt Integra Tisková beseda 6. června 2007 Ostrava.
Knížka je můj kamarád Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Uherský Ostroh, okres Uherské Hradiště, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Linda Tůmová NÁZEV: VY_32_INOVACE_11_D_07 TÉMA:
Systemický přístup Mgr. Věra Pucová. Základní charakteristika přístup orientovaný na změnu opak diagnostického přístupu typický přístup pro sociální práci.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Přírodopis 8 Autor: Mgr. Iveta Votápková Přehled hlavních skupin savců 2.část Pětilístek savci
USA AUTOR: Mgr. Aleš Skála NÁZEV: VY_32_INOVACE_22_16_Z7_Skála
ENVIROMENTÁLNÍ VÝCHOVA EKOSYSTÉMY - lidské sídlo, město, vesnice
Žákovský parlament – I. stupeň
5. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ února 2017.
Zjednodušený nákres naší republiky s většími městy :
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Projekt: OP VK Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
ODM Olympiáda dětí a mládeže.
S MĚSTEM JIHLAVA PLAVE CELÁ RODINA
PRVOUKA Pracovní činnosti člověka -povolání
Název DUM: VY_32_INOVACE_X_3_05_Island
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
Poloha České republiky
STAROVĚKÉ ŘECKO.
4. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ prosinec.
Rozložení nadpisu Podnadpis.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Osoblaha
Rozložení nadpisu podnadpis.
Mimořádné události u nás a ve světě
Ten little indians.
Transkript prezentace:

JAK PŘEŽÍT NA DIVOKÉM ZÁPADĚ aneb ve dvou se to lépe táhne

V následujícím týdnu je pro děti připraven projekt, zaměřený na pistolníky, indiány a zlatokopy. Divokým západem budeme procházet celé dva týdny.  Tento projekt je určen především k získání a prohloubení nových informací, seznámení se s touto dobou, řešení problémových situací.

Stručný popis projektu: Děti se dostávají na divoký západ, kde se setkávají s kovboji, farmáři, zloději, šerify ale také indiány a jejich zvyky. Hlavní motivace je zaměřena na velkou událost v daném městečku. Má být přivezeno zlato a zásoby potravin do místního obchodu. Vše někdo odcizí. Děti společně hledají viníka a snaží se ospravedlnit ty, které popletený zástupce šerifa dostal za mříže bez důkazů.

Průběh projektu v prvním týdnu: Žáci se seznámí s městečkem Zapadlý fešákov, kde poznávají místní obyvatele, jejich zvyky a seznamují se s velkou loupeží, která se právě ve městě stala. Jako pomocníci místního šerifa vyšetřují, kdo z obyvatel mohl loupež spáchat. Takto se dostávají do indiánské vesnice, kde se baví s náčelníkem kmene a také s místní šamankou.

Druhý týden: Děti objevují také ranče, zemědělství, chov dobytka. Svůj vlastní ranč si také vyrobí. V neposlední řadě jsou zde děti seznámeny se zlatokopy, s jejich prací, jak probíhá rýžování zlata.

Zakončení projektu: Celý projekt je ukončen vyřešením velké vlakové loupeže. Děti za splnění projektu, získané body a celkovou práci ve skupině získají diplomy.

Zdroje: http://equus444.blog.cz/1004/setkani-indianu-s-konmi http://www.gify.nou.cz/lid_lovec.htm http://www.gify.nou.cz/r_balonky.htm http://www.gify.nou.cz/r_stopy.htm http://www.gify.nou.cz/z_kone.htm http://www.gify.nou.cz/r_ohen.htm