Josef ryska, filip hubálek, filip pham, david kocanda

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
© 2004 UTEE FEKT VUT v Brně První pomoc Postup záchranných prací  Zhodnocení příčin úrazu a vyproštění postiženého  Určení rozsahu poranění a poskytnutí.
Advertisements

Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti Číslo šablony:
Laická první pomoc.
KPCR Kardiopulmocerebrální resuscitace
Neodkladná resuscitace
Školení první pomoci
OB21-VVP-HUM-OBN-MIK-U Náročné životní situace Mgr. Marie Mikulcová.
ZÁSADY PRVNÍ POMOCI Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ;
PRVNÍ POMOC. Zdravotnický materiál lékárnička rukavice náplast.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola při dětské léčebně, Janské Lázně, Horní promenáda 268 Autor: Bc. Renáta Bojarská Datum: Název: VY_32_INOVACE_05_PŘ8_BO.
 Anotace: Materiál je určen pro žáky 9. ročníku. Shrnutí nejdůležitějších bezpečnostních předpisů a zásad, které je nutno dodržovat, aby se předešlo možnému.
Experimentální metody oboru – Pokročilá tenzometrie – Měření vnitřního pnutí Další využití tenzometrie Měření vnitřního pnutí © doc. Ing. Zdeněk Folta,
OŽIVOVACÍ TECHNIKY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ;
ZŠ Brno, Řehořova 3 Zdraví a JÁ Výchova ke zdraví ročník III
Technika obsluhy – Servis vína Název školySŠHS Kroměříž Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Mgr. Ivana Hašová Název šablonyIII/2 – inovace a zkvalitnění.
Tento projekt je spolufinancován z Tento projekt je spolufinancován z EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU OP vzdělávání pro konkurenceschopnost.
VYSVĚTLIT ŽÁKŮM, CO JE NEODKLADNÁ PRVNÍ POMOC, POPSAT A VYZKOUŠET SI, JAK POSTIŽENÉHO ULOŽIT DO STABILIZOVANÉ POLOHY, JAK PROVÁDĚT NEPŘÍMOU MASÁŽ SRDCE.
Poznáváme čas (na digitálních hodinách) Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Josef Ledvoň. Dostupné z Metodického portálu
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice, Msgre B. Staška 232, příspěvková organizace Autor: Mgr. Jana Pinkrová Název : VY_52_INOVACE_16_Význam.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Martina Černá Název materiálu: VY_12_INOVACE_OS.6.Cer.31_Prvni_pomoc_neprima_srdecni_masaz.
ZŠ Brno, Řehořova 3 Zdraví a JÁ Výchova ke zdraví ročník III
Předmět:Technologie Ročník: 1. ročník učebních oborů Autor: Mgr. Miroslava Konečná Anotace:Formou prezentace se žáci seznámí se Základním pánským střihem.
První pomoc při úrazu elektřinou První pomoc při úrazu elektřinou Ing. Jaroslav Bernkopf Montér elektrických rozvaděčů 1.
MLADÝ ZÁCHRANÁŘ 2012 PRO DĚTI ZÁKLADNÍH ŠKOL MLADÝ ZÁCHRANÁŘ 2012 SOUTĚŽ PRO DĚTI ZÁKLADNÍH ŠKOL HZS Ústeckého kraje.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Martina Černá Název materiálu: VY_12_INOVACE_OS.6.Cer.33_Prvni_pomoc_stabilizovana_poloha.
Dámský plastický střih
Poměr Co je poměr. Dělení v daném poměru..
Autor: Mgr. Radana Marelová
Výchova ke zdraví VY_32_INOVACE_04_20_první pomoc.
STAVBA TĚLA VY_32_Inovace_09OT- 3 autor: Mgr. Tereza Olejníková
První pomoc Bc. Kateřina Cuperová
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_05_04_DÝCHACÍ SOUSTAVA
VY_32_INOVACE_08_Přírodověda_ 5.ročník_ 03_Soustava dýchací
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
ANOTACE VYSVĚTLIT ŽÁKŮM, JAK OŠETŘIT RŮZNÉ DRUHY ZLOMENIN. OBJASNIT, JAK SE ZACHOVAT PŘI PORANĚNÍ PÁTEŘE A VYZKOUŠET ZNALOSTI V PRAXI.
První pomoc - bezvědomí
Název Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiálu
VY_32_INOVACE_03_PR_ZÁKLADY PRVNÍ POMOCI
První pomoc. První pomoc Jak poskytneme první pomoc Musíme zjistit, jestli je zraněná osoba při vědomí. Zkusíme dotyčného oslovit, případně ho můžeme.
Autor: Bc. Renáta Bojarská Datum: Název: VY_32_INOVACE_07_PŘÍRODOPIS
Neodkladná resuscitace
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Akutní stavy u dětí - tonutí, dušení, poleptání
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Chemie 8. ročník
Akutní stavy u dětí - krvácení
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Mdloba, kolaps, poleptání
ZAL – 8. cvičení 2016.
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Občanská výchova
Základy měření délek, hmotnosti, určování objemu a vlhkosti
ABLS Základní neodkladná resuscitace dospělých /Adult Basic Life Support (ABLS) pro studenty 3. ročníku před nácvikem T. Janota, 3. int. kl. VFN a 1.
  Polohování při ošetření je důležité a nemá být náhodné, výběr polohy závisí na druhu poranění a stavu postiženého. Poloha po ošetření musí být taková,
Délka kružnice, obvod kruhu
Člověk a zdraví Bc.Kateřina Cuperová
Poměr Co je poměr. Dělení v daném poměru..
Komposty a kompostování
ANOTACE SEZNÁMIT ŽÁKY S RŮZNÝMI DRUHY KRVÁCENÍ, VYSVĚTLIT, JAK POSKYTNOUT 1. POMOC. POPSAT ÚRAZ ELEKTRICKÝM PROUDEM A JAK SE PŘI NĚM ZACHOVAT.
Kurz základní resuscitace
VY_52_INOVACE_16_01_první pomoc krvácení
Instruktor lyžování II.třídy (150) jen pro vnitřní potřebu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
1. pomoc Sraz K+K Loučovice.
Věcné učení První pomoc
Č.DUMu: VY_32_INOVACE_10_první pomoc
První pomoc.
EU- „Učíme se ze života pro život“ Registrační číslo: CZ /0
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
INTEGROVANÝ ZÁCHRANNÝ SYSTÉM
Transkript prezentace:

Josef ryska, filip hubálek, filip pham, david kocanda Resuscitace Josef ryska, filip hubálek, filip pham, david kocanda

1) Zjištění bezvědomí Osoba nereaguje na volání Nereaguje ani na fyzické podněty (zatřesení)

2) Zjištění životních funkcí Položíme osobu na záda Zpřístupníme dýchací cesty (odstranění překážek z úst) Zkontrolujeme dýchání (nepočítá se lapavé dýchání) Případně zkontrolujeme tep

Pokud nezjistíme životní funkce Zavoláme 155 nebo 112 Přivoláme pomoc Zahájíme resuscitaci

Masáž srdce Přeložíme zápěstí přes sebe (případně propleteme prsty) Stlačujeme prostředek hrudníku, Zhruba 100x za minutu Do hloubky cca 5cm

Umělé dýchání Zakloníme hlavu (případně něčím podložíme) Zacpeme nos Nadechneme se a vydechneme obsah našich plic do resuscitovaného Opakujeme v poměru 30:2 (stlačení hrudník:vdechnutí)

Stabilizovaná poloha Provádíme pouze při zachovaném dýchání (tepu) Slouží k zabezpečení zraněného Je potřeba stále kontrolovat životní funkce

Stabilizovaná poloha

Konec Doufáme že vám prezentace byla přínosná 