VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.06

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Publicita v hotelnictví.
Advertisements

Způsoby vedení evidence podnikatelské činnosti I.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín Registrační čísloCZ.1.07/1.5.00/ Označení DUMVY_32_INOVACE_E21.08 Ročník2. ročník.
Číslo projektuCZ.1.07/ / Název školySOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast Sociální vztahy a dovednosti Předmět Zdravotnická.
Účetní doklady II. 3. ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Škola budoucnosti s využitím IT Název materiálu: VY_9_INOVACE_EKO28 Název.
Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený Kostelec, 17. listopadu 1197 PSYCHOLOGIE OBECNÁ VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE Mgr. Renata Kuldová.
Druhy učení III Učení vhledem Učení řešením problémů.
Změny v požadavku na proces edukace vojenských profesionálů Radomír Saliger,Vratislav Pokorný Katedra řízení lidských zdrojů Fakulta ekonomiky a managementu.
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín Registrační čísloCZ.1.07/1.5.00/ Označení DUMVY_32_INOVACE_E21.02 Ročník2. ročník.
Plánovací část projektu Cíl projektu - vychází z řešení z prognostické části, - odpovídá na otázku, čeho má být dosaženo? - představuje slovní popis účelu.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Škola budoucnosti s využitím IT Název materiálu: VY_9_INOVACE_EKO32 Název.
Název školySŠHS Kroměříž Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Ing. Eva Zmeškalová Název šablonyVY_32_INOVACE UCE Název DUMuUCE S Stupeň a typ.
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín Registrační čísloCZ.1.07/1.5.00/ Označení DUMVY_32_INOVACE_E30.01 Ročník3. ročník.
Střední průmyslová škola a Střední odborná škola gastronomie a služeb, Most, příspěvková organizace DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL.
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Monika Deutschová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Vysoká škola.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Škola budoucnosti s využitím IT Název materiálu: VY_9_INOVACE_EKO38 Název školy: Střední průmyslová.
Všechna neocitovaná díla jsou dílem autora.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Základy automatického řízení 1
Obchod a význam obchodu
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Zdeněk Šmíd Název materiálu: VY_32_INOVACE_2_FYZIKA_12.
Způsoby vedení DE Výdaje před zahájením podnikání.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
PÍSEMNÁ A ELEKTRONICKÁ KOMUNIKACE VY_32_INOVACE_KORESPONDENCE.01
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Základní zásady pro vedení evidence
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lubomíra Moravcová Název materiálu:
Mezinárodní hotelnictví
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Vznik pracovního poměru
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
II. – III. r./ Hotelnictví a turismus
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
ÚLOHA STÁTU V TRŽNÍ EKONOMICE
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Výnosy CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.09
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.13
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.01
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.05
Ing. Veronika Dostálková MBA
II. – III. r./ Hotelnictví a turismus
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.03
Ekonomika podniku STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
Charakteristika daňové evidence
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.08
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.10
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.12
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.02
VY_32_INOVACE_PSYCHOLOGIE.07
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.01
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.03
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.04
NÁVAZNOST ODVOLACÍCH ÚDAJŮ
Organizace práce na prodejně
Vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů
Transkript prezentace:

VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.06 Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený Kostelec, 17. listopadu 1197 PSYCHOLOGIE OBECNÁ VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.06 1. 9. 2012 Mgr. Renata Kuldová obor: Ekonomika a podnikání ročník: 4. předmět: Psychologie prodeje

VI. MOTIVAČNÍ PROCESY MOTIVACE

CÍL Student objasní souvislosti v motivačních procesech Na vlastním příkladu procesy charakterizuje

Motivace __________________________________________________________________________  Motivace - aktivuje lidské jednání a prožívání _________________________________

MOTIV MOTIV - __________________________________________________________________________   __________________________________________________________________________

Druhy motivace vnější - vnitřní - pozitivní - uvědomovaná -  

Druhy motivace neuvědomovaná - vstupní - průběžná -

Druhy motivace Z hlediska dosažení cíle _______________

DEMOTIVACE Na motivaci rušivě působí tyto vlivy _____________________________________ _______________ DEMOTIVACE -  

KONTROLNÍ OTÁZKY 1/ Co může způsobit demotivaci 2/ Vyjmenuj alespoň tři druhy motivace 3/ Definuj pojem motivace

Děkuji za pozornost

Použitá literatura Helus, Z. PSYCHOLOGIE. 2. vyd. Praha: Fortuna, 1997. s. 119. ISBN 80-7168-406-6 Bedrnová, E., Pauknerová, D. PSYCHOLOGIE OBCHODNÍ ČINNOSTI. 1. vyd. Praha: Fortuna, 2004. s. 128. ISBN 80-7168-899-1 Kliparty z webu Office.com, poskytnutí: iStockphoto