Co je hotové a moc se o tom neví

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Od integrace k inkluzi Mgr. Jitka Topičová , Chomutov.
Advertisements

Pilot G/GP Tvorba a ověřování pilotních ŠVP ve vybraných gymnáziích.
CZ.1.07/1.4.00/ "Učíme se moderně" Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_18_M8_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Statistika Základní škola Libina, příspěvková.
VÝPOČET ČISTÉ MZDY VY_32_INOVACE_12_1_5 VÝPOČET ČISTÉ MZDY Autor: Ing. Jana Rauscherová Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace Gymnázium a Střední.
Vypracováno kolektivem autorů České společnosti pro technickou normalizaci Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a Státním rozpočtem České republiky Výuka cizích jazyků s akcentem na kombinované studium a.
F YZIKÁLNÍ VELIČINY - TEPLOTA Ing. Jan Havel. Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Materiál je určen pro bezplatné používání.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ VY_32_INOVACE_14_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná.
Didaktika TV jako součást kinantropologie Kinantropologie = vědní obor, jehož předmětem zkoumání je lidská pohybová činnost ve všech souvislostech. Má.
Doprava ROZMĚRY Který obrázek je největší? Který obrázek je nejmenší?
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
Přijímací řízení pro školní rok 2012/2013 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Síťové operační systémy OB21-OP-EL-KON-DOL-M Orbis pictus 21. století.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov Autor: Mgr. Petr Tomek Datum/období: podzim 2013 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivityIII/2 SadaMatematika 6 NázevDesetinná čísla_8.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
VY_62_INOVACE_ , daň z nemovitých věcí - pozemků
Matematická gramotnost v realizovaných projektech
NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_15_M6_Hanak TÉMA: Úhel
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
ZMĚNY V RVP ZV SOUVISEJÍCÍ S ODSTRANĚNÍM PŘÍLOHY 2 RVP ZV UPRAVUJÍCÍ VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ S LEHKÝM MENTÁLNÍM POSTIŽENÍM MŠMT 21. října 2015.
PODPORA KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNOVÁNÍ
NÁZEV: VY_32_INOVACE_26_03_Z9_Skála
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Plánování ve školní tělesné výchově
NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_04_M7_Hanak TÉMA: Zlomky
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Obsah výchovy a vzdělávání, kurikulum
zpracovaný v rámci projektu
ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU 1 – Množiny – teorie
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Mgr. Kateřina Korcová, Ph.D. UZB003 – jaro 2016
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
PB071 – Programování v jazyce C
Příspěvek na konferenci
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Škola Katolické gymnázium Třebíč, Otmarova 22, Třebíč Název projektu
Komanditní společnost
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
zpracovaný v rámci projektu
Inf Vývojový diagram.
Gymnasium Jižní Město Praha
SEMINÁŘ OZO Ladislav Hejný
VY_32_INOVACE_90.
Autor: Stejskalová Hana
NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_01_M6_Hanak TÉMA: Dělitelnost
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
Uživatelská příručka DuoTrainin
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
KURIKULUM PRO VŠECHNY R. Votavová /
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
Geometrie pro 9. ročník Autor: Mgr. Hana Vítková Datum:
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Geometrie pro 9. ročník Autor: Mgr. Hana Vítková Datum:
VY_32_INOVACE_04_16_Moje rodina
NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_06_M9_Hanak TÉMA: Lomené výrazy
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lenka Marková Název materiálu:
Mgr. Jarmila Dvořáková, MBA
ZLEPŠENÍ PODMÍNEK PRO VZDĚLÁVÁNÍ NA EOA
Geometrie pro 9. ročník Autor: Mgr. Hana Vítková Datum:
Šablona 32 VY_32_INOVACE_05_30_ Převody jednotek obsahu-procvičení.
Revize kurikulárních dokumentů pro všeobecné a
NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_07_M7_Hanak
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Transkript prezentace:

Co je hotové a moc se o tom neví Irena Dvořáková

Co byste potřebovali? (Citace z ankety) Doplnit RVP cvičeními, výstupními testy, sbírkou úloh prostě něčím, z čeho by byla zřejmá hloubka požadovaných výstupů. Moc by se mi líbily konkrétnosti. Například úlohy, které by měl žák zvládat.... Pevně definovat minimální výstupní znalosti z každého tématu včetně typových úloh. Mohl by existovat přehled minimálních a doporučených konkrétních znalostí a dovedností, kterými by žáci měli projít. Tj. co konkrétně a na jaké úrovni má žák umět, jak složité konkrétní příklady má řešit,…

Co již existuje?

Autoři: O. Lepil, E. Svoboda Příručka obsahuje: 3 varianty ŠVP pro gymnázia Dotace: 2+2+3+2/2+2+2+2/2+2+2+0 Pro všechny varianty: podrobně zpracované očekávané výstupy, učivo, přesahy a vazby 2 varianty ŠVP pro SOŠ Dotace: 2+2+0+0/2+0+0+0, stejně podrobně zpracované Metodické poznámky ke všem tématům.

Autorky: R. Kolářová, E. Hejnová a další Příručka obsahuje: Očekávané výstupy a učivo fyziky na ZŠ Náměty pro hodnocení žáků Řešení úloh z učebnice R. Kolářové

Metodické komentáře a úlohy ke Standardům pro základní vzdělávání, Fyzika, (tři úrovně obtížnosti) Vyšlo tiskem, dostupné na webu – odkaz viz náš web RVP

Standardy pro základní vzdělávání - Fyzika (minimální úroveň) Dostupné pouze na webu – viz náš web RVP

Pokud víte o něčem dalším, podělte se, prosím. Děkuji vám za pozornost.