KOSATKA Viktorie Dvorská 15.1 2019.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dorado (Koryféna velká)
Advertisements

 Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou, okres Trutnov  Autor: Mgr. Hana Klomínská  Datum: prosinec 2012  Název: VY_12_INOVACE_1.2.1.
Paryby Obratlovci vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
Polární pás.
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková NÁZEV: VY_32_INOVACE_119_ Ryby mořské TEMA: Živá.
ŘÁD: DRAVCI Sokol stěhovavý. Dravci -predátoři, přizpůsobeni k lovu kořisti.
Řasy zařazení do systému organismů celková charakteristika ekologie.
KYTOVCI (zajímavosti) Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Je známá také jako velryba zabiják požírá ryby, želvy, ptáky, tuleně, žraloky a také jiné kytovce kosatka není nebezpečná člověku, ve volné přírodě nebyl.
Stavba těla: skřele hlava trup ocas čichové jamky hmatové vousy prsní ploutve břišní ploutve řitní ploutev ocasní ploutvev postranní čára hřbetní.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Registrační číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/ Šablona: 52 Sada: Př 7/07 Předmět: přírodopis Ročník: 7.
KOČKY A PSI ANOTACE Prezentace seznámí žáky s rozdíly mezi kočkovitými a psovitými šelmami. Význam psů a koček pro člověka DATUM AUTORTereza.
ŠELMY. CHARAKTERISTIKA Rozšířeny na všech kontinentech. Pružné, svalnaté tělo. Silné špičáky. Většinou masožraví (vrchol potravních řetězců). Výborný.
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Mgr. Alena Přibíková Číslo DUM:Pě7 - 6 Datum ověření ve výuce: Ročník:7.
Ekosystém okolí lidských obydlí Volně žijící živočichové Přírodověda 4. ročník OP VK 1.4. – dotace č. 3937/21/7.1.4/2011 Základní škola a Mateřská škola,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Hrabová, okres Šumperk, příspěvková organizace AUTOR : Eva Vysoudilová NÁZEV : VY_32_INOVACE_14_Pes domácí.
Mezi hlavonožce řadíme: krakaticesépiechobotnice loděnka.
Vypracovaly: Silvie Sehnalová, Monika Malinová, 1.B.
Řád: Šelmy Výskyt: od tropů po polární oblasti Potrava: živá kořist (k jejímu lovu přizpůsobené smysly a stavba těla)
ŠÍŘENÍ TEPLA. a) VEDENÍM = dotykem těles (teplo se přenáší přes atomy). Nastává mezi dvěma dotýkajícími se tělesy nebo částmi téhož tělesa, které mají.
DELFÍN Martina Malárová a Veronika Vachůnková. POPIS DELFÍNA -Živí se rybami a dalšímy mořskými živočichy, např. korýši a hlavonožci. Spotřebuje jich.
Základní škola Jindřicha Matiegky Mělník, příspěvková organizace Pražská 2817, Mělník tel.: EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický.
Oko Barbora Davidová Tereza Broušková Ha An Nguyen Kateřina Onderková.
VLK * vlk obecný (Canis lupus) a jeho poddruhy: o vlk černý (Canis lupus pambasileus) o vlk eurasijský (Canis lupus lupus) o vlk indický (Canis lupus pallipes)
Tygr Vypracoval: Viktor Andrianov Třída: 1.L Předmět: Biologie
Hlavonožci (třída měkkýšů).
než začnete prohlížet prezentaci ...
Název školy: MŠ a ZŠ Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Živočichové v lesích Jan Pavlik.
Obsah úvod povrch Měsíce pohyby Měsíce polokoule Měsíce
Název projektu: Živá příroda ve škole
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Delfín Skákavý Vypracoval: Martin Polášek
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Moloch ostnatý Vypracoval: Jiří Krátký Obor: Technické Lyceum
ŽIVOČICHOVÉ NAŠICH POLÍ
Název školy: MŠ a ZŠ Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Ekosystém pole Savci Přírodověda 4. ročník
VESMÍR.
SAVCI.
Jméno autora výukového materiálu
VE KTERÉ ČÁSTI POTRAVNÍ PYRAMIDY STOJÍ ŠELMY?
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Zpracovala: Mgr. Monika Dvořáková
SPOLEČNÉ ZNAKY živočichů (výklad)
PLAZI VY_32_INOVACE_06-54 Ročník: 3. Vzdělávací oblast:
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
zpracovaný v rámci projektu
… čti pozorně ….
Sobol.
VY_32_INOVACE_PŘZOO.16 Autor: Mgr. Jitka Žejdlíková
Třída: Savci Autor: Zuzana Veselíková Vytvořeno: červen 2011
KVALITA Z EVROPY – chutě s příběhem
PRO ZÁJEMCE O FOTOGRAFOVÁNÍ
Technologie přípravy pokrmů 2. ročník - kuchař
Hlavonožci (Ďáblové hlubin).
MĚSÍC Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu: VY_52_INOVACE_648.
Obojživelníci. AUTOR: Eliška Jurčicová
SAVCI VY_32_INOVACE_06-52 Ročník: 3. Vzdělávací oblast:
Obratlovci -HLODAVCI-
ZVÍŘATA SEVERNÍ AMERIKY
Název školy Základní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha-východ
KYTOVCI Tunková Barbora 7. E.
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
PLOŠTICE.
ZOOPARK GLOWACKÉHO Klára Kovaříková, Alžběta Mikulíková, Eliška Havelková, Tereza Bláhová.
Fenek berberský.
Život v oceánech a mořích.
Želvy a krokodýli.
Transkript prezentace:

KOSATKA Viktorie Dvorská 15.1 2019

POPIS Je dlouhá a relativně štíhlá. Hřbetní ploutev je poměrně malá a zaoblená .. Samci jsou větší než samice Zbarvení kosatky černé je velmi tmavé - pohybuje se od tmavě šedé až po černou. Spodní část těla je většinou poněkud světlejší.

POTRAVA Kosatka je masožravec a predátor Loví ryby, chobotnice a v menší míře i mořské savce Občas i kradou z rybářských sítí Někdy se do nich sama zamotá

HROZBA Kosatky nemají přirozené nepřátele Občas se však můžou stát kořistí různých žraloků Někdy uvíznou na pláži

CHOVÁNÍ Obvykle žijí ve stádech Tyto skupiny jsou obvykle roztaženy na několik kilometrů Slabí jedinci jsou potravou pro silné

ZAJÍMAVOSTI Jako někteří delfíni taky rády vyskakují z vody Vysílají krátké pulsy a kořist rozeznají na vzdálenost větší než 300 metrů Jsou zřejmě schopny se naučit rozpoznat samy sebe v zrcadle